13 Mart 2012

Kıvırcık Saçlılara Özel ;)

Benim gibi kıvırcık saçlı olan yavriler ne zamandır benden saçımla ilgili hangi ürünleri kullandığım, ne kadar sıklıkla taradığım, ne tip tokalar kullandığım gibi önerilerden oluşan bir post bekliyordu, bu isteğin balık hafızama kurban gitmemesi için hemen kolları sıvadım ve tüm kıvırlara yönelik bir post hazırladım ;)
Ahhh kıvırcık saçlı olmak ahhh! Bu konuda ben çok dertliyim, ilkokulda saçlarım yüzünden oğlanlar benimle hep kıvırcık salata ve merinos koyunu diye dalga geçtiler, genç kız oldum şekle sokmak için tüm harçlığımı jöle ve saç köpüklerine yatırdım, yıllar geçti ama saçlarım hep aynı zorlukta kaldı... Hımmm bir de ne kadar şekle sokmuş olursam olayım ertesi sabah yataktan bir Afrodit değil dişi Orçun olarak uyanmam var tabii :) Vallahi sabahları aynaya bakmaktan tırsıyorum korku filmi gibi! Bu gerçeği kabullenmek ne zor bilemezsiniz!
Bir dokun bin ah işit gibi oldu biraz, şimdi ağlanmayı bırakalım ve çözümlere bakalım... Benim saçlarım yıkanmadan şekle girebilen bir saç değil bu nedenle eğer o gün saçlarımı açacaksam mutlaka yıkamam veya en azından ıslatmam gerekiyor. Kıvırcık saçlara özel çok çeşitli şampuanlar kullandım ama saçıma en iyi geleni Amway'den almış olduğum Protique oldu... Fakat benim saçımın şöyle bir özelliği var, bir şampuan saçıma ne kadar iyi gelmiş olursa olsun uzun süre aynı ürünü kullanınca etkisini yitiriyor, bu nedenle arada farklı şampuanlar kullanıyorum... Şu sıralar kuaförümün önerdiği Kerastase'nin Oleo Curl şampuanını kullandım, fena değil ama saçta öyle harikalar yarattığı da yok doğrusu...
Fırçalara dokunmak yok cıssss!
Bana göre kıvırcık saçın altın kurallarından biri fırçadan uzak durulması... Ben saçlarıma asla fırça sürmüyorum. Sadece haftada 1 defa duş alırken seyrek dişli bir tarakla tarıyorum...
Duştan sonra saçımın çok fazla kurumasını beklemeden saç köpüklerime yöneliyorum. Amway'den almış olduğum Satinique saç köpüğünden gayet memnunum. Bir de geçenlerde Fruit Kicks'in kıvırcık saçlar için olan köpüğünden kullandım, ondan da memnun kaldım... Loreal, Taft, Nivea, Sebastian ve diğer markaları da denedim ama pek iyi sonuç alamadım. Kuaförüm saç köpüğü yerine wax kullanmamı önerdi ama wax'ın saçta yarattığı o yapış yapış durumu ben sevmediğim için tercih etmedim. Bir de o minnacık kutu benim bonus kafama ancak iki gün yetebilir, hiç hesaplı değil doğrusu hiççç :)
Bugünkü saç şekillendiricim olarak Fruit Kicks'in köpüğünü tercih ettim... Tabii üstte görmüş olduğunuz köpük saçımın sadece bir tutamına yetti, o yüzden bu köpük işlemini birkaç kez daha saçıma uyguladım...
Köpüğü saçlarımın tamamına uyguladıktan sonra bir Bond kızı edasıyla saçlarımı kurutma faslına geçtim... Kurutma makinesinin ucuna dalgalı saçlara yönelik olan taraklı difüzörü takıp saçlarımı kuruttum.
Bana göre işin en eğlenceli kısmı bu; acaba bugün hangi saç aksesuarımı kullansam? Çiçekli bir toka mı, sade bir taç mı, bant mı yoksa kıskaçlı bir toka mı?
İlk olarak açık saç ile başlayalım ;) Eğer o gün heyheyler üstümde değilse, buklelerimin gözüme girmesi beni rahatsız etmeyecek ise saçlarımı açıp bu şekilde öne alıyorum.  Ben buna Rihanna stili diyorum ;) Aslında bu model ne kadar kabarık olursa o kadar güzel duruyor ama hamileliğimden ötürü saçlarımı şekle sokmam biraz daha zor olduğu için ben ancak bu kadar kabartabildim...
Eğer o gün romantik bir havamda isem elimi mutlaka çiçekli tokalarıma atıyorum, çok seviyorum böyle büyük çiçekli tokaları...
1920'lerın ruhuyla güne merhaba demişsem saç bantlarımı takıyorum. Bu tip bantlar saçın hepsini geriye atıp da kullanılabilir ama o model bana pek gitmiyor...
Aloha :) Bazı günler de saçlarımı öne alıp tokalarımı böyle yana iliştiriyorum... 
Büyük çiçekler değil de daha küçük tokalara yöneleceksem kelebekli taraklarımı tercih ediyorum...
Eğer vaktim yoksa veya saçlarıma açık şekilde tahammül edemeyeceksem kıskaçlı bir toka ile çok sıkı olmayan bir topuz yapıyorum, çalışırken en çok tercih ettiğim model buydu...
Bu modeli aslında pek sevmem ama alternatif olması açısından böyle de topladım. Aşağıda toplanmış bir at kuyruğu benim kafa yapıma pek gitmeyen bir modeldir ama o gün şapka veya bere takacaksam saçlarımı bu şekilde toplarım...
Bu da mahcup kız modeli :) Saçlarım uzunken bu modeli çok sık tercih ediyordum, saç hem açık oluyor hem de devamlı öne düşüp rahatsızlık vermiyor...
Evet bu aralar en sık tercih ettiğim model de bu, saçlarım artık kısa olduğu için çok rahat at kuyruğu yapabiliyorum. Ama bu modelde kendime bir not düştüm asla ama asla kancalı lastik tokalardan kullanmıyorum, bir keresinde girdiğim mağazada dolaşırken kanca çat diye fırlayıp Bonus kafam ceööö diye ortaya çıkınca çalışanlar neye uğradığını şaşırmıştı hee hee :) Bu yüzden tercihim kopma riski olmayan havlu tokalardan yana ;)
Evet benim saçımla ilgili önerilerim ve kullandığım saç modelleri bu şekilde... Tabii kıvırcık saçlar da kendi içlerinde çok farklı yapıda olabiliyor... Buklelerinizin şekline, saçınızın cinsine göre bu modeller ve ürünler sizlerde farklılık gösterebilir. Tüm kıvırlar beni sabırla dinlediğiniz için teşekkür ederim :)

61 yorum:

  1. bu posta ba-yıl-dım saçlarım düzken ortaokulda tam da ergenleşeceğim birden kıvırcık oldu neye uğradığımı şaşırdım. kurutma şekline göre değişsede senin saçına benziyor saçlarım uzun kullanmak istiyorum açsam kocaman bir kafa oluyor kısa kestiriyorum uzatmak senelerimi alıyor , ben schwarzkopf ürünlerini kullanıyorum özellikle gliss tavsiye ederim sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz saçlı bir arkadaşım da schwarzkopf'un gliss şampuanından memnun kaldığını söylemişti, onu da bir ara deniyim, tavsiye için teşekkürler ;)

      Sil
    2. Benim saçm çok hafif dalgalı ve hangi şampuan ve köpük kullanacğımı bilmiyrm öneride bulunursanız sevinirm:)

      Sil
  2. önerilerini kaydettim, kıvırcık ötesi ablamla en kısa zamanda paylaşacağım. Bu arada ne güzel bir sürü şekil verilebilir olması saçının. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman almasa aslında hep açıcam ama bazı günler hemen at kuyruğu yapıp çıkmak kolayıma geliyor, kıvırcıkdaşım ablana ve sana sevgilerimi gönderiyorum ;)

      Sil
  3. Sac yapilarimiz birbirine benziyor ve ayni seyleri yapiyor - yapmiyoruz :-) kivircik olmak guzel yine de, seviyorum buklelerimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar söylenmeme rağmen aslında ben de seviyorum saçlarımı, kuaför derdi en az olan saç bizlerde ;)

      Sil
  4. Bütün halleri güzeller güzeli ablama yakışıyoo,bence kıvırcık olmayı dert etmemen gerek :) Hem bence kıvırcık saç sana daha çok yakışıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın sen benim, senin de karamel saç rengin çok güzel olmuş tatlısı hiç değiştirme bu rengi gerçi portakal renge bile boyasan sen her halinle çok güzelsin ;)

      Sil
  5. Ben de kıvırcığım o la la :)
    Aslında benim için iyi çünkü saçlarım o kadar az ve ince telli ki en azından kıvırcık olunca biraz saçım varmış gibi duruyor...
    Ama dediğin gibi bir gün güzel olan saç ertesi sabah kalktığında tamamen birbirine geçmiş oluyor. Her gün özel ilgi yıkama istiyor bu saçlar.
    Ve onları düzgün tutmanın en iyi yolunu bence de köpük ben bir de saç uçlarına yıkandıktan sonra Wella Lifetex Extra Rich Hair Ends Elixir diye bir losyon uyguluyorum saç kırılmasına çok iyi geliyor ve bir de azcık da olsa saçlara aşağı doğru ağırlık katıyor ve hızaya sokuyor gibi gibi :)
    Ayy amma yazdım ben de bir kıvırcığa söz hakkı vermiycen verdin mi susmak bilmiyor :))öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım bu losyonu da deniyim ben çünkü saçlarım tabii bu kadar çok köpüğe maruz kaldığı için çabuk kırılıyor ama kıvırcık olduğu için Allahtan pek anlaşılmıyor...
      Susma canım sen hiç susma, mucukkk ;)

      Sil
  6. Oldum olası bayılırım kıvırcık saçlara, bak ne güzel binbir model oluyor, hepsinde de harika görünüyorsun. Benim saçlarda eskiden birazcık dalga vardı şimdi eser miktarda kaldı, incecik, sinir oluyorum.
    Maşallah diyelim saçlarına, çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Benim de küçükken daha kıvırcıktı kartlaştıkça kıvırcıkları daha iri bukleler haline döndü sanırım 80'lik nine olduğumda pırasaya dönecek kihhh kihhh :)

      Sil
  7. Bütün modeller de çok yakışmış sana ama en çok mahçup kız modeli :)) Şirin mi şirin bi anne görüntüsü var :))

    YanıtlaSil
  8. Nonicim sen hep dertliymişsin kıvırcık saçtan ama sana inanılmaz yakışıyor, tabi benim gibi pırasa saçlı biri bu güzelliğin altındaki zorlukların hepsini tahmin edemiyor ama şu saçlarımın seninki gibi olması için neler vermezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmmmm ama biliyor musun benim de hayalim saçlarımın dümdüz olması ve ayna karşısında fırçayla taramak, ahh biz kadınlar hep kendimizde olmayanı isteriz böyle ;)

      Sil
  9. Ah seni ne çok seviyorum ben anlatamam. Teşekkür ederim bu post için. Gençlik sorunlarıma dokundun. Bana da kırpık derlerdi, pek üzülürdüm. Tabi ben bu yaşa geldim hala baş edemiyorum kendileriyle, edemiyordum diyeyim çünkü senin bu tatlı tavsiyelerinde haklıycam gibi geliyor onları.
    Tabi sadece saç değil başka konularda da tavsiyelerine uydum ve hayatım kolaylaştı, güzelleşti. Tavsiye vermesende seni zaten çok seviyorum. Bu sebepten nonişko sen sakın hiç gitme bu blog aleminden.

    Göbişinden, nanaklarından çokcana öptüm.
    Özlem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Özlemcimmm ne tatlısın sen esas ben teşekkür ederim bu güzel sözleri duyduğum için ;) İnşallah daha çooook uzun süreler sizlerle burada paylaşımlara devam edeceğim tatlısı, öperim kocaman!

      Sil
  10. taçların çok güzelmiş :)) kıvırcık saç çok yakışmış ama sana . benm saçlarım düz bazen keske bende kıvırcık olsa diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aslında düz saçlar bigudilerle dalgalı olabiliyor, perma ile tamamen kıvırcık olabiliyor ama bizim gibi kıvırcık saçlarda fön tutmuyor, hayatımda birkaç kez fön çektirmeyi denedim ve kuaförden çıkıp havayla temas ettiği anda saçlarım tiftik tiftik oldu o yüzden düz saçlı olmak daha pratik bence ;) Ay ne dertliyim bu konuda ya bak hala susmadım :)

      Sil
    2. haklısın sevgili noni :) gerçekten de sen baya dertlenmişsin bu konuda :)))) sanırım şanslıyım düz saçlım olduğu için .ama yüzüne çok yakışmış kıvırcık saçlar...

      Sil
    3. saçlariniz cok hos ve cok yararli bir yazi olmus ellerinize saglik.
      kelebekli tokanizi o kadar cok begendim kiii nerden aldiniz lutfen soyleyiiin :)

      Sil
    4. Çok teşekkür ederim, kelebekli tokamı Moskova'da yaşadığım dönemde almıştım...

      Sil
  11. Selam ben de bir kıvırcığım :) köpük ve jöle sürmezsem saçma sapan bir dalga olan asla yıka çık yapamadığım sevgili saçlarıma bu ürünleri de deneyeceğim mutlaka :) köpük jöle gibi ürünlerin önemli olduğunu biliyordum da şampuan bir etki yaratmaz sanıyordum hemen ondan da deneyeceğim. Diğer şampuanlardan farkı nedir peki?

    Saç aksesuarlarınıza bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olley bir kıvırcıkdaş daha :)
      Benim her şampuan saçımı açamıyor veya saçlarımı yumuşatamıyor, ama Amway'in şampuanı saçıma bu bakımdan iyi geldi ;)

      Sil
  12. Her halin pek güzel Noni. Kelebekli tokana bayıldım, nerden aldın?
    Bu anlattıklarının herbirini anneciğimin kıvır kıvır saçlarından biliyorum, önerilerini not aldım, paylaşacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım kelebekli tarağımı ben Moskova'dan almıştım ;)

      Sil
  13. Nonicim çok tatlısın, kıvırcık olasım geldi. 3 kez iri su dalgası yaptırdım şimdiye kadar, yine mi yaptırsam acaba :)bence çok daha kullanışlı saçın kıvırcık olanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, zaman ayırdığı sürece güzel ama yine de kıvırcığın bakımı zor bence, ya da düz saçlı hiç olmadığım için bana düz saçlar her zaman daha cazip geliyor ;)

      Sil
  14. Keşke benim de kıvırcık saçlarım olsa dedirtti bu post bana.O kadar az ve ince telli ki saçlarım.
    Kızımın saçları şimdilik kıvırcık. ama sanırım gitgide açılacak gibi bukleleri.
    Annemin de saçları kıvırcık ama yapısı farklı ve o hiç açmaz maalesef. oysa kestir açık kullan diyorum ama dinlemiyor. açıkçası bayıldım ben sizin saçlarınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy ben o minişin kıvırcık saçlarını yerim ve öperim onu yanaklarından :) Kıvırcık saçlı bebişlere acayip kanım kaynıyor benim, kendime çok yakın hissediyorum onları ;)

      Sil
  15. çok güzel bir post olmuş ultra kıvırcık ve ultra kuru saçlı bir insan olarak çok beğendim :)) ama saçımıda çok severim ilkokul yıllarım hariç :)) benimde öyle anılarım çok :) tokanın atma ve kopması olayını o kadar çok yaşadım ki şimdi çantamda bir bijuteri dükkanı gezdiriyorum...
    bende en çok at kuyruğu modelini tercih ederim ama bütün modeller çok güzel olmuş valla... çook ama çoook teşekkürlerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh ilkokul anılarımız ahhhh; yazmayı unutmuşum kıvırcık salata ve merinos koyunu dışında süspansiyon, arap bacı gibi dalgalara da maruz kalmıştım minnakken fırk fırk :(
      Rica ederim ne demek, yazım beğenildiyse ve tüm kıvırcıkdaşlarım faydalanacaksa ne mutlu bana ;)

      Sil
  16. Ben de kıvırcığım. Benim de saçlarıma fırça banyodan banyoya değer. O yüzden seyahate gittiğimizde hep unuturum yanıma fırça almayı. Allahtan eşim alır, onunkinden geçinirim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh onu ben de yaparım hep, ve benim eşim yanında tarak taşımaz bu yüzden tatil sonrası Jamaikalılar gibi keçeleşmiş bir saçla eve dönerim hii hii :)

      Sil
  17. Bir diger kivircik olarak ben de yorum yazmadan kalmayayim dedim. Bizim saclarimiz icin yazilmis bir kitap bile var: http://www.amazon.com/Curly-Girl-Lorraine-Massey/dp/0761123008. O kadar ayricalikliyiz yani. Ben bu kitapta bahsedilen Deva Angel urununu kullaniyorum. Banyodan sonra azicik surup kendi kendine kurutuyorum. Sampuan kullanilmamasi onerisinde bulunuyorlar. Uzun zaman once bunun uzerine yazmistim: http://zng.blogspot.com/2009/01/nopoo-yeniden.html. Ilgilenirsen belki diye yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ycurl, kıvırcık saç mağduru biri olarak yazını merak ettim ama blogspotuna ulaşılmıyor. Beni de davetli okuyucu yapar mısın ya da buraya yazını kopyalama imkanın olabilir mi ? teşekkürler şimdiden.

      Sil
  18. Nonicim çok özlemişim seni fotolara bakınca çok net anladım bunu:)

    YanıtlaSil
  19. Nazannesi26/3/12 12:32

    Hepsinde birbirinden güzel çıkmışsın canım Nonim ama bunları filanca kuaför yaptı olmalıydı sonu..

    Sana inanamıyorum ben vallahi bak..

    Yetenek başka bir şey..

    Seviyorum seni, her hali ayrı güzel anne Noni!

    YanıtlaSil
  20. çok güzel bir post olmuş ellerinize sağlık. ahh kıvırcık saçlar ah lafına kesinlikle katılıyorum :D benim de saçlarım kıvırcık acayip şekilde...şu down under naturalsın köpüğünü kullandım o da öğrenci halimle baya bir pahalıya geliyor, çok sık alamıyorum. taft bana etki etti ama etkisi en fazla yarım gün kalıyor. bir de benim saçımın üst kısmı nedense hep düz altlar aşırı kıvırcık, saçımın ağırlaşıp üstlerin düzleşmesi meselesine bir çözüm bulamadım. ne yapabilirm?
    bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  21. harika...bende kıvırcığım...duygularımı burada okumak hoş oldu

    YanıtlaSil
  22. resimdeki leopar desenli küçük kıskaçlı tokalardan bulamıyorum :( çok kullandım ve memnun kaldığım tek toka diyebilirim. fakat aldığım yerlerde artık yok :( toptancısını bulabilir miyim? İzmitte oturuyorum. İstanbul'a yakınım neredeki toptancılarda bulabilirim? yardımcı olursanız çok sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de memnun kaldığım tek toka bu... Ben yanılmıyorsam Bağdat Caddesi'nde Sevil Parfümeri'nin yanındaki küçük tokacıdan almıştım. Bir de İçerenköy Carrefour'un içindeki tokacıda da satılıyordu, hala var mı bilmiyorum ama...
      Bence Eminönü'ne gidip bakın orada toptancılarda kesin vardır bu tokalardan...

      Sil
  23. Saclarim eskiden cok guzel kivircikti herkes yaptirdim sanardi ama simdi sonduler ustelik sacima hic bir kimyasal islemde bulunmadim duzlestirmiyorum da dipleri duzlesti hangi sampuani deneyecegimi sasirdim zaten bulamiyorum da gratiste belki saclarim duzlesmesin yardim edin surekki neden duzl3sti diye arastiriyorum bulamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şaşırtıcı bir durum gerçekten bazı saçlar dönebiliyor mesela benim annemin saçları eskiden daha düz iken şimdi kıvırcıklaşmaya başladı... Kıvırcık saçlı bir arkadaşım da çok fazla fön çektiriyordu ve saçları düzleşti, saçın küsmesi diye bir durum varmış, ne kadar doğru bilemiyorum. Ama bu gibi durumlarda hangi ürünü kullanmak gerekir bir kuaför daha çok yardımcı olur sanırım...

      Sil
  24. benimde kıvırcık saçlarım var ve uzunlar nasıl kestirsem bilemiyorum kat mı attırsam ? birde açmayı pek sevmiyorum çünkü hemen elektrikleniyor.. önerileriniz varsa yazar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle saçını kestiren biri olarak kıvırcık saç çok ağır uzuyor, en azından benim için öyle oldu ve uzamasını bekleme kısmı çok fenaydı bu yüzden kesitrmeden önce bunu mutlaka aklınızda bulundurun sonra benim gibi pişman olmayın :) Kısa saçın en güzel tarafı çok kolay şekil alması bazen sırf bunun için yeniden kestirsem mi diyorum ama sonra uzama süresi aklıma geliyor vazgeçiyorum :) ben her iki kesimi de denedim, katlı daha güzel oldu (resimdekiler katlı halim...) katlı saçı daha farklı şekillerde de yapabiliyorsunuz ama düz kesimde bu pek olmuyor... Tabii saçın cinsine göre (benimki çok gür ve kalın telli) kuaförler daha iyi yönlendiriyor diye düşünüyorum... Elektriklenme konusunu da ben köpükle çözdüm, elektriklenmeyi önleyici birçok yağ ve şampuan önderdiler denedim ama bende pek etkili olmadı, benim saçlarımı tek dize getiren banyo sonrası saç çok kurumadan köpük sürmek oldu. Son günlerde John Frieda'nın Frizz-Ease isimli şampuan ve saç köpüğünü kullanıyorum, buklelerimi çok belirginleştirdi, bu ürünleri tavsiy edebilirim, linkini aşağıda gönderiyorum; sevgilerimle...

      http://www.johnfrieda.com.tr/ProductDetail/Hair-Care/Frizz-Ease/Curl-Around-Style-Starting-Daily-Shampoo
      http://www.johnfrieda.com.tr/ProductDetail/Hair-Care/Frizz-Ease/Take-Charge-Curl-Boosting-Mousse

      Sil
  25. bende saçımı böyle yapmak istiyorum ama nasıl yapıcam her dişe bir saç mı dolayacağım lütfen yardım edin Düz sçtan bıktım :(.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her dişe bir saç derken ne kastettiniz anlamadım... Benim saçlarım doğal kıvırcık, ben değil kuaförünüz bu konuda size yardımcı olabilir :)

      Sil
    2. Kivircik sac gibisi var mi ya bnde kivrcik sacliyim herkes saclarimi cok begniyor kullanmida cok rahat yika çik yapiyorum ugrasmama hic gerek yok. . Amaa senin saclarndaa cok gzel ve modellerin

      Sil
  26. Kıvırcık saçla bu kadar çok modelin çıktığına çok şaşırdım. Saçlarınızı çok iyi tanıyorsunuz anlaşılan ayrıca saçlarınız yüzünüze çok iyi uymuş. Tokalara zaten bittim. Benim saçlar da hemen hemen sizinkiler gibi ama tek bir fark var. Saçlarımın altı düz, üstü kıvırcık :( Görenler altını düzleştirdim veya üstünü kıvırcıklaştırdım zannediyor. Ben de ne yapsam bilemedim. Küçükken düzdü ama nasıl böyle birşey oldu anlamadım. Anlattıklarınız benim için çok faydalı oldu. Cesarette verdi çünkü bazen pes edip ağlayasım geliyor :( Vallaha helal olsun daha ne diyim :)

    YanıtlaSil
  27. ben yalnızca Profein şampuan kullanıyorum ve çok memnunum ekstra farklı birşey yapmama gerek kalmıyor.

    YanıtlaSil
  28. ya benim saçlarımın bazı yerleri tam kıvırcık bazı yerlerinin üstü düz altı kıvırcık herkes farklı bi öneride bulunmuş tam olarak hangi marka saç kremi/köpüğü kullansam saçlarım şirin ve tatlı bukleli olur yardımcı olun lütfen bu saçlarla baş etmek çok zor :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım profesyonel bir saç uzmanı size daha yardımcı olur bu konuda :(
      Ben küçüklüğümden beri kıvırcık saçlıyım, sadece yıllar içinde kıvırcıklığı daha iri dalgaya dönmeye başladı, sizin gibi bir problem yaşamadım ben ama yine de ürün önermem gerekirse ben şu anda saçımda John Frieda'nın ürünlerini kullanıyorum, kıvırcık saçlara göre olan günlük şampuanı ve saç köpüğünden memnunum, Gratis ve Watsons'larda satılıyor, isterseniz bir deneyin...

      Sil
  29. Kivircik sacli olmak kesinlikle ayricaliktir o ne oyle pirasa gibi dümdüz saclar adi ustunde duz,yani sade kivircik ise gösterişli demektir buklelerinizle barışık olun kizlar

    YanıtlaSil
  30. Acil yardiminiza ihtiyacim var sac ayrimi konusunda basim belada duz ayrim yaptigimda buklelerim sonuk kaliyo nasil bi ayrim yapmam gerekli bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz ayrım derken ortadan mı ayırmayı kastediyorsunuz acaba? Eğer saçlarınız sönük kalıyorsa ayrım yapıp saç diplerinize biraz sprey sıkıp elinizle kabartmayı deneyebilirsiniz, ya da ben kıskaçlı bir toka ile öndeki saçlarımı geriye alıyorum biraz öyle bekleyip sonra tokayı açıyorum ve köpükle şekil veriyorum, bu da işe yarıyor...

      Sil
  31. Benim sacım kıvırcık ama perma kadar degil yani duzensiz bi kıvırcıgı var sizce perma yaptırıyımmı

    YanıtlaSil
  32. Sizin saçlara bakınca aynada kendimi görmüş gibi oldum :) kıvırcık olmak gayet guzel , dediğimiz kopukten deneyeceğim

    YanıtlaSil
  33. Ah şu kıvırcık saçlar:) Sizi ve sizin gibi kıvırcık saçlı hanımlarımızı buraya da bekleriz:) http://mellowblacksheep.blogspot.com.tr/2016/10/merhabalar-ben-mellow-black-sheep.html?m=1

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...