06 Mart 2012

Mart Ayının Çekilişi

Gel aplaa geeellll batan geminin malları bunlar geeellll :)
Bizim gemi su aldığı için değil şiştiği için batıyor ama olsun hii hii :)
Moskova'ya dönmek için artık geri sayıma başladım ve gitmeden bu ayın çekilişini yapmak istedim...
Buraya gelirken yanımda birkaç tane cam yüzüklerimden getirmiştim, içinde kurdeleli elbise olan bu yüzük de onlardan biri, bakalım kimin parmağını süsleyecek? 
Matruşkalı broş...
Kedili fular...
Ve Rus işi tahta kaşıklar bu ayın hediyeleri olarak yerlerini aldılar...

Bu ayın çekilişine katılmak isteyen madam ve matmazellerden şu soruya cevap vermelerini istiyorum:

"8 Mart'ta Dünya Kadınlar gününü kutluyoruz... Elinizde sihirli bir değnek olsaydı kadınların hangi özelliğini veya huyunu değiştirmek isterdiniz?"

Ühüüü benim bu soruya verecek o kadar çok cevabım var ki hangi birini yazsam bilemedim! Mesela bir hokus pokusla her ay yaşadığımız PMS krizlerini ve aybaşı çilesini bizim değil erkeklerin çekmesini isterdim, yaşasın kötülük hee hee :) Sonra hepimizin her daim kaymak gibi olmasını isterdim, bay bay kuaförler! Kırışıklığın sadece kıyafetler için geçerli olmasını sağlardım, kaz ayağı mı o da neymiş?! Hemcinslerimin birbirini süzme olayına gıcık olduğum için hepimizin birbiriyle barışık olmasını isterdim, no more cat fight :) Daha birçok madde sıralayabilirim ama mikrofonu şimdi size çeviriyorum, evet kızlaaar alıyım cevapları :)

Not: Haksızlık olmaması açısından soruya cevap vermeden yorum bırakanlar çekilişe dahil edilmeyecektir...

121 yorum:

  1. 1ALTTAN ALMA
    2SESSİZ KALMA
    3KENDİNİ HAFİFE ALMA VE KÜÇÜMSEME
    4İÇİNDEKİ GÜCÜN VE KUVVETİN NE KADAR BÜYÜK OLDUĞUNU GÖRMEME
    4KENDİNİ EZDİRME, HEBA ETME, SAÇINI SÜPÜRGE ETME VS VS VS
    NONİCİM SENİNKİLERE EK BUNLARI YAZDIM AMA KENDİMİ TUTMASAM DAHADA YAZARDIM, EZİLEREK YETİŞTİRİLEN BİR TOPLUMUN KADINI OLARAK KENDİNİ KEŞFEDEMEMİŞ İNSAN OLDUUNUN FARKINDA OLMAYAN İTİLİP KAKILAN KADINIMIZIN BU ÖZELLİKLERİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTERDİM. HEDİYELER ÇOK ZEVKLİ VE ÇEKİCİ SEVGİLER ...

    YanıtlaSil
  2. sanırım ben hemcinslerimin çekemedikleri bir kız gördüklerinde o kişi hakkında ileri geri konuşmasını sevmiyorum :) herkese hakkını vermek gerek :)

    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Erkeklerin de dogum yapmasini,agda olayini denemelerini ve ve ve tatli krizine girmesini isterdim :)Hayali bile guzel...

    YanıtlaSil
  4. Kadınların kıskançlık, birbirlerinin arkasından kuyu kazma, sürekli bakımlı olma isteği, gereksizce ayakkabı ve çantaya yatırım yapma huyunu değiştirmek isterdim :)

    Sevgiler Dilara G

    YanıtlaSil
  5. elimde bir sihirli değnek olsa tüm kadınlara spor ayakkabı giyiyormuş gibi yüksek topuklu ayakkabı giyme rahatlığını verirdim:)

    YanıtlaSil
  6. birbirlerine duydukları kıskançlıkları yok etmek isterdim. hooop ve bitsin kıskançlıklar :)

    YanıtlaSil
  7. kadınların birbirlerini çekememezlikleri, naletlikleri gitse ne iyi olur :)

    YanıtlaSil
  8. Valla ben yiyipte kilo almamak isterdim :)

    YanıtlaSil
  9. Ooof bu soruya o kadar çok cevaplarım varkii:)Ben aslında bayanları eleştireceğim konuları yazmış olucam,yanlış anlaşılmasın sadece benim mesleğim ve iş ortamımla alakalı,uzun süredir erkeklerin yoğunlukta olduğu işyerlerinde,şantiyelerde çalışıyorum,ortam da hiç kıskançlık krizi olmuyo,özel hayatınla ilgili kimse bişey sormuyo yada ilgilenmiyo,ayy ne giymiş ne sürmüş diye alaycı yada imrenici bakışlarla karşılaşmıyorum,kimsenin giyimimde kuşamımda umuru olmuyo,hatta o kadar erkeğin içinde ezilmemem için,beyler gayet de destek çıkıyo bana,bir nevi Bacı'ları oluyorum:D Koruma içgüdüleri bi anda ortaya çıkıyo:)(tabii bunun tam tersi olan işyerleri mevcut ama tamamen kendimle alakalı yazıyorum ),Bir de firmamın genel merkezi var,burada ise bayan populasyonu çok yüksek:) arada oraya toplantılara gittiğimde ise,inanılmaz geriliyorum,bi sürü bakışlar,arkamdan fiskos fiskos konuşmalar,kartvizitini verdiğinde yada görevini söylediğinde suratlarındaki ifadeler..
    İşte elimde olsa püüfff diye hepsinin tavırlarını değiştirir,çekememezlikleri ortadan kaldırırdım..
    (çok uzun oldu kusura bakma!)
    Matruşkaları da çok severim çekilişinede talibim:)
    santiyeningulu@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. ben kadınların duygusal düşünce yapısından daha çok mantıksal düşünce yapısında olmalarını isterdim..
    hediyeler çok güzel seçim şansımız var mı :p

    YanıtlaSil
  11. İstisnasız her kadında bulunan "Hizmetçi Ruhu" yok etmek isterdim...

    YanıtlaSil
  12. hepsine bayıldım. harikasınız :))

    pms krizleri harika fikir iki büklümlükten kurtuluruz ama erkeklere de gitmesin kıyamam ben babama :))

    bir de kadınların birbirini kıskanmasını köreltirdim herhalde.

    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  13. Her ay çekilen ağrılar olmasın, birde selülitten haberimiz olmadığı yıllara dönelim isterdim :)

    YanıtlaSil
  14. birbirlerini kıskanmalarını ve kendileri için değilde hep başkaları için yaşamalarını değiştirirdim.

    YanıtlaSil
  15. Lütfen lütfen Egoları yok etsin birileri, illaki değnek bende olmasada olur.

    YanıtlaSil
  16. Yesek yesek hiç kilo almasak süper oldurdu di mi?
    dyaliman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  17. kesinlikle regl sancısını yok etmek isterdim değneğimle...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Nonik,
    Ben kesinlikle bölgesel yağ ve şu menem selülit illetinin bizlerde değilde erkeklerde olmasını tercih ederdim.Değneğim olsaydı elimden geleni yapardım.Kötüyüm ben kötüyüm kötüyüm kötüyüm.ehehe

    YanıtlaSil
  19. hızlı karar verme özelliği yüklerdim :) özellikle alışverişte geçerli olmasını dilerdim :))

    YanıtlaSil
  20. o ilk haset dolu bakışları fışşt silmek isterdim... nonim çok öptüm ;)

    YanıtlaSil
  21. bazılarımızdan:gereksiz ve tamamen boş konuşma huyunu,
    kendimde:alınganlık eşiğimi yükseltmeyi, eski kafalı kadınlardan:erkektir ne yapsa hakkıdır düşüncesini, genel türk kadınından: evi, erkeği ve çocukları için saçını süpürge etme huyunu yok etmeyi isterdim.Aklıma ilk etpata gelenler bunlar...gülizar, gtakkin@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. aşırı duygusallığı ve fedakarlığı yok ederdim sanırım:)

    YanıtlaSil
  23. başta kendi sulugöz ve ağlak halimi yok ederdim ben...

    YanıtlaSil
  24. hangi birini söylesem nonicim dip boyası fena mesela,selülit portakal görünümlü bacaklar daha da fena:))

    YanıtlaSil
  25. kaymak gibi olalım, kıl tüy uğraşmayalım, selülitler olmasın hiçbirimizde, çatlaklar olmasın !

    sabırlı olalım, alttan alabilelim ve sesimizi kısalımm

    YanıtlaSil
  26. "Şimdi huzurumuz bozulmasın" diyerek bir sürü şeye susmalarını ve sonunda paspasa dönmelerini engellemek için elimdeki bütün gücü kullanırdım balım.
    Annelik sana çok yakışacak bu arada, hayatının en büyük aşkına hazırsındır umarım.
    makyajkozmetik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Selam Noni;
    Bence tüm kadınlar kendi özelliklerini bilip,kendileriyle öğünse:)
    başka kadınlara özenmese..
    diyorum ben nacizane
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  28. kadın kadının cehennemi olmasın yeter derim.. :)

    YanıtlaSil
  29. Aşırı düşünme olayını değiştirirdim.Sanırım erkeklerden fazla olan şu beyin kıvrımlarımız sadece düşünme ile ilgili. Düşün, kafanda kur, gerçekliğine inan ve öyle davran :) Şu huyumuzdan vazgeçsek ne güzel olacak...

    YanıtlaSil
  30. MERHABA NONİ
    BEN ÖNCE SAÇIMDAKİ BEYAZLARIN OLMAMASINI İSTERDİM BOYA YAPTIRMAYI SEVMİYORUM KİLO ALMAMAYI İSTERDİM :))
    HÜLYA SEZEN

    YanıtlaSil
  31. keşke erkekler kadar rahat ve umursamaz olabilsek:)hediyelerine bayıldım,lütfen mutlu et beni
    ece

    YanıtlaSil
  32. kadınların herşeyi kafaya takma huyunu yok edip yerine gamsızlık getirirdim nonicim

    YanıtlaSil
  33. "Kadın kadının kurdudur" lafının gerçek hayatta yerini bulmamasını isterdim...

    YanıtlaSil
  34. Kesinlikle kıskançlık diyorum

    YanıtlaSil
  35. erkek egemen dünyasında, daha çok söz söylecek kadınların olmasını isterdim... bir de birazcık benim boyum senden uzun ama aklım kısa durumundan da vazgeçmeliler, diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  36. Nonican
    Ben
    Regl sanıcısını,
    Bazı bayanların harbi yalan dünyadaki nurhayat gibi dırdırı var onu,
    Saçları dökülmesin ve beyazlaşmasın vs daha neler var neler =)
    Neyse herşeye rağmennn mükemmeliz beaaa

    YanıtlaSil
  37. sağ el yumruklarına okkalı bir kuvvet verirdim sihirli değneğimle :) sınırı aşanlara karşı kullanmak üzere :)

    şu kırmızı kaşıklar umarım bana çıkarrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  38. hep yiyip hiç kilo almayan kadınlar olmamızı isterdim,doğurganlık yes aybaşı no olsun isterdim :)
    hep epilasyon yapılmış gibi olmayı isterdim :)

    YanıtlaSil
  39. Kadınların hiç bir huyunu değiştirmezdim. Kadın doğurganlık bakımından mükemmel yaratılmış bir varlıktır. Bu mükemmeliyet barındırdığı tüm özelliklerinin bileşimidir. Her kadın ayrı hikaye, her hikaye okumasını bilene ayrı güzelliktedir. Kadın değiştirilemeyecek kadar muhteşem bir varlıktır.
    O yüzden elimde sihirli bir değnek olsa kadınları değiştirmek yerine onlara dilediği güzellikleri vermek isterdim.
    Çünkü kadın, çevresini mutlu etmek için bazen kendini erteler. Yapacağım tek şey bu olurdu.


    Çekilişe katılan herkese bol şans, hediyeyi kazanan arkadaşımıza da iyi günlerde kullanmasını dilerim.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  40. ikinci sınıf olmayı kabul eden kadınların gözlerini hokus pokus yaparak açmak istiyorum, kendi haklarını savunmayı öğretmek istiyorum, tacize uğradıkları zaman kadınında isteği vardır diye düşünen akılları yok etmek istiyorum, daha çook var yazdıkça sinirlerim tepeme çıkıyor :(
    neyse sakinleşeyim ben işalah benim olur hediyeler, öperim nonik :)

    YanıtlaSil
  41. aslında çok şey var söylenecek ama evli olan adamlara yan gözle bile bakan o gözleri üzerine yorumlar yapmak isterim, işte o devrede rtük girer devreye. Uslu dursunlar isterim. : ))

    YanıtlaSil
  42. Aslında kadınları değil erkekleri değiştirmek isterdim. kadına şiddet uygulayan herkesi, bu dünyadan silmek isterdim. Keşke keşke yapabilseydim

    YanıtlaSil
  43. Bilmem değiştir miydim acaba..Sanmam bizi biz yapan biraz da bu söylenen huylarımız değil mi?Vıdı vıdı olmadan,kıskançlık krizlerine girmeden,kilo alıp vermeden,pms döneminde tatlı krizine girmeden,hemcinslerimizi eleştirmeden birer kadın olabilir miydik acaba?Ne yapıyım seviyorum bu çatışmayı ne yapıyım?

    YanıtlaSil
  44. Hiiii o kadar çok kiii.. Imm..
    Baştan ayağa cillob gibi olalım hepimiz, kimse kimseyi kıskanmaz böylelikle :)
    rus yavruşkaları eciş bücüş dünyanın en beğenilmeyenleri olsun.
    Türk hatunları güzellikleriyle dünya favorisi olsun (:
    14 mart doğum gnm.. Benim olun hediyelerrrr ! :)

    YanıtlaSil
  45. gereksiz yere yapılan kıskançlık, huysuzluk, hemcinsleriyle iddaalaşma, rekabet içinde olma, kıskançlıktan laf sokmak gibi huylarının silinmesini isterdim..her kadın kendi amaç hedef ve istekleriyle uğraşmalı, karşıdaki kıskandığı bayanla rekabet içinde olmamalıdır :)
    bu hayatın gerçeği yapmayanda az var
    NONİ SANADA ALLAHTAN SAĞLIKLI HAMİLELİK GEÇİRMENİ DİLİYORUM SEVGİYLE KAL :)
    yasemin karadagli

    YanıtlaSil
  46. çekememezlik değişse :)

    hepsi harika hepsi için deniyeyim şansımı,sevgiler :)

    gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Dünya Kadınlar Günü gelirken kadınların gerçekten baş tacı olmasını isterdim,dövülen,öldürülen,şiddet gören kadınların haberlerini gazetelerde görmemek isterdim öncelikle.

    değişmesi gereken huylarımızın içinde en çok irdeleme huyumuzun azalmasını isterdim hem bizi hem de erkekleri çok zorluyor bu huyumuz bence:)

    YanıtlaSil
  48. yiyip yiyip kilo almamak vede PMS krizlerinin son bulması hiççç fena olmazdı hani :)))

    Funda Korkmazoğlu

    YanıtlaSil
  49. Dedikodu ve kıskançlııık en nefret ettiğim iki şey. Olmasn bunlar rahat edelim.

    YanıtlaSil
  50. merhaba noni
    kiloları değiştirmek isterdim

    YanıtlaSil
  51. Kilo almayalım, selülitlerimiz olmasın, heray ağrılı günlere uyanmayalım vs..... daha söylenecek neler var ama neyse .
    Sevgi

    YanıtlaSil
  52. Dedikodu ve çekememezlik... Kesinlikle...

    YanıtlaSil
  53. yazdıklarınızın hepsine katılıyorum o ağrıları çekmesek, vücudumuz her daim cillop gibi olsa, hiç hiç yaşlanmayıp hep güzel olsak, tüm güzel bayanlar birbirini kıskanmadan yaşasa ama tüm bunların yanı sıra kendimize dair bir özelştiri yapmak istiyorum keşke erkeklerden çok daha ince olan düşünce yapımızı değiştirebilsek belki o zaman ufak şeyleri dert etmemeyi öğrenirdik...
    yine çok güzel bir çekiliş umarım o güzel kedicikleri boynumda taşırım
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  54. SEVGİLİ NONİ,

    KADINLARIN KISKANÇLIK HUYU, EN BÜYÜK HUYDUR. ONU DEĞİŞTİRMEK İSTERDİM...

    SEVGILER,

    OZNUR GULER

    YanıtlaSil
  55. "ben zaten acıların tiryakisi olmuşum, " kadınlar acı çekmesin...

    YanıtlaSil
  56. Noni, ben kadınların yiyip yiyip kilo almamalarını, selülitin s'sini bilmemelerini,diğer hemcinslerine önyargıyla yaklaşmamalarını, her zaman herşeyi başarabileceklerine inanmalarını isterdim.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  57. Ben de senin gibi PMS olayını ya tamamen ortadan kaldırmak, ya da erkeklere şutlamak isterdim. Hayatlarının en azından bir kısmında o duyguyu yaşamalılar. Kadınlar gibi erkeklerin de hamile kalabilmelerini isterdim. En azından kimin hamile kalacağı tercih edilebilirdi =)Ayrıca kadınlara biraz daha kas gücü eklenip, erkeklerle başa baş olmasını isterdim.

    Hiç bir zaman kazanamadım ama kedili fular bile yeter bana yaaa !!! =((

    kedisupurgesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  58. yıllarca ve hala PMS ağrıları çekmiş biri olarak kesinlikler öncelikle PMS ağrıları ve selilütler. bide çikolata yiyip yiyip kilo almasın kadınlar

    YanıtlaSil
  59. Dünyayı yese de kilo almayıp incecik görünme, kaymaktan da pürüzsüz olma ve regl ağrısı nedir bilmeme özellikleri verirdim!

    YanıtlaSil
  60. Kocasına saçını süpürge eden her tip kadın huyu değişmelidir diyorum ve şanslı olmak için can atıyorum..

    YanıtlaSil
  61. kadınların ezilmeye ve zülme karşı seslerini çıkaramamalarını değiştirmek isterdim ama sanırım bunun için kadını değil erkekeleri ve toplumu değiştirmek gerekiyr.

    YanıtlaSil
  62. selam noni, hediyeler süper...
    selülitler ölsün, basenler yok olsun isterdim :))
    haset dolu bakışlar, birbirinin arkasından kuyu kazmalar, daha neler neler...

    YanıtlaSil
  63. kızınca fevrileşebilmelerini
    -bir çuval inciri berbat eden şey,bencil sandırabiliyor da -

    şüpheyle kurmalarını
    -hele ortada birşey yokken başa bela açar-

    duygusal dalgalanmalarını
    -koca karizma bi'küçük kaprisle yıkılır-

    cadılaşabilmelerini
    -benliğin tavan yaptığı an-

    bazen düşünmeden gereğinden fazla fedakar olmalarını
    -benliğin dibe vurduğu an-

    daha neler var neler

    YanıtlaSil
  64. kadınların fedakar ve verici olmalarını değiştirmek isterdim...

    YanıtlaSil
  65. fesatlik ozelliklerinin son bulmasini isterdim.

    YanıtlaSil
  66. kesinlikle dırdırcı olmalarını ortadan kaldırmak isterdim :)

    YanıtlaSil
  67. Gerçekten bu soruya verilecek çok madde olur...İlk başta erkekler kadar her konuda rahat olmak isterdim...Kuaför problemi olmasın isterdim hepimiz güzel olalım kimse kimseyi kıskanmasın...Malum aylarımız olmasa ve rahatça yazları beyaz pantolan giymek isterdim vb... birçok şey...Hayali bile güzel oldu...

    YanıtlaSil
  68. Kadına "güzellik" erkeğe "güç" bahşedilmişse yaşlanmayalım o zaman :) güzellik baki kalsın. 23 yaş iyi bence sarkma, selülit de neymiş?

    YanıtlaSil
  69. hediyeler her zamanki gibi çok tatlılar :)
    kadınların kıskançlık ve haset duygularını değiştirmek isterdim, çünkü en çok birbirlerine çelme takıyorlar.

    YanıtlaSil
  70. kadın olmaktan mutluyum, hiçbir özelliğimizi değiştirmek istemezdim. yaşasın kadınlar:)))

    YanıtlaSil
  71. Ben egosu tavanlarda olanların o egolarını foslatmak isterdim.

    YanıtlaSil
  72. Huy olarak ; fazlasıyla fedakar olmalarını,ince düşünmelerini,dırdırlarını :),kıskancta olmasınlar hemcinslerine karşı :) dediğin gibi aybaşı halleri,sivilceler,kıllar tüyler olmasın hep güzel hep güzel ruhlu olsunlar :)sevgiler...

    YanıtlaSil
  73. "Kadın, kadının düşmanıdır" tezini çürütmek isterdim.Pınar

    YanıtlaSil
  74. Kesinlikle burnu havada olanların ve bi şey olmayıpta kendini bi şey zannedenlerin o gereksiz özgüvenlerini değiştirmek isterdim.

    YanıtlaSil
  75. 1)Dedikoduyu kadınların hayatından silmek isterdim,
    2)Kıskançlık uğruna birbirlerinin kuyusunu kazma olayını ortadan kaldırmak isterdim,
    3)Temizliği aşırı abartanları ve yapanları değiştirmek isterdim,
    4)Anne olup, başkalarına şöyle yap, böyle yap. aaa ben çocuğuma bunu hayatta yedirmem, yaptırmam diyen kadınlar kendinize gelin, her kadın kendi çocuğuna annedir, bir başkasınınkine değilll
    Nonicim , klasik anne olmayacağın için de seni ayrıca kutluyorum :),
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  76. Söylenenleri yanlış anlamaya meyilli olma özelliğimizi değiştirmek isterdim :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  77. alınganlığımızı ve güvensizliğimizi değiştirmek isterdim.. beni ne kadar seviyosun bu kadar mı şukadar mı o kadar mı...

    YanıtlaSil
  78. kadınların eğitim ve çalışma hakkını kısıtlayan tüm engelleri kaldırmak isterdim noni
    çünkü buna çok ihtiyaç var....

    YanıtlaSil
  79. güzel ya da başarılı bir kadın hakkında ileri geri konuşmalarını ya da dedikodu özelliklerini değiştirmek isterdim Noni. Dedikodu yapıyoruz ama bizim dedikodumuz yapılınca bozuluyoruz açıkçası :) Bir de kıldan tüyden kurtulaydık iyiydi :)

    YanıtlaSil
  80. Dünyanın tüm çocuklara hizmet etmesini isterdim...Lunaparklar, şekerlemeler ve oyuncaklar bedava olmalı mesela:)

    YanıtlaSil
  81. Hiçbir şeyi değiştirmezdim. Kadın her haliyle güzel :)

    YanıtlaSil
  82. bizde kel gezebilsek keşke doğal bi şekilde erkekler gibi...

    YanıtlaSil
  83. ''8 mart dünya kadınlar günü,sevgililer günü,anneler günü toplamda senede 3 gün hatırlanıyoruz :)))daha fazla günde hatırlanmak isterdim tüm kadınlar adına tabi...bu arada hamilelik çok yakışmış.bebeğin çok şanslı senin gibi sevgi dolu bir annesi var ...sevgiler...

    YanıtlaSil
  84. kıskançlık, dedikodu ve titizlik ..evet evet titizlik :)

    YanıtlaSil
  85. Dedikodu ve kendini üstün görme huylarını yok etmek isterdim :))

    YanıtlaSil
  86. Sevgili noni ben en iyi tanıdığım bir bayan olarak eşimin içindeki o alışveriş canavarını yok etmek isterdim.çünki ne yaptıysam bunun önüne geçemedim.birde üstelik ne diyor bilyormusun efendim hanfendiye mutluluk hormonu veriyormuş. pesssss.kızımın adıyla katılıyor ve sevgilerimi iletiyorum.ZEYNEP.

    YanıtlaSil
  87. sihirli değnek tık fazla kilolar püffff :))
    bak uçtu gitti bile derdim :))
    hediyeler yine en şahanesinden... öpüldün canım...

    YanıtlaSil
  88. valla ben hayatı daha yüzeysel, ayrıntıları çok görmeden-erkekler gibi- yaşamayı isterdim., zira çok yoruldum herşeyi en ince ayrıntısına kadar görerek yaşamaktan.

    YanıtlaSil
  89. aybaşı ve doğum sancılarını değiştirmek isterim :)

    YanıtlaSil
  90. tubiş ankara6/3/12 20:16

    yiyip yiyip kilo almama:))
    bence süper olurdu

    YanıtlaSil
  91. Ben kadınların her role uyum sağlayabileceklerini anlamalarını isterdim. Evet bunu başarabilen kadınlar var ama hepsinin anneyken de sevgili olabilmeyi başarmalarını isterdim. Sadece sevgili değil, arkadaş olabilmelerini isterdim. Aslında, herhangi bir kalıba oturmadan her şey olabileceklerinin farkında olmalarını sağlardım.

    YanıtlaSil
  92. Sihirli değnek de olsa, lambanın cini de olsa kadınların hiç bir huyunu değiştirmek istemezdim çünkü kadın olduğu gibi güzel.Dırdırıyla, fazlalıklarıyla, selülitleriyle, pms sancılarıyla,alışveriş hastalığıyla,duygusallığıyla, dişiliğiyle her şeyiyle kendine özgü...

    YanıtlaSil
  93. Kadınlara pozitif ayrımcılığa evet ama "dırdır" yaptığımız bir gerçek malesef.Bazen haksız da olsak hemen üste çıkıp düşündüklerimizi kabul ettirmeye çalışan bu özelliğimizi değiştirsek hiç fena olmazdı :)

    YanıtlaSil
  94. Her şeyi mükemmel yapma istekleri tabiki..mükemmel ev hanımı, mükemmel aşçı, mükemmel anne, mükemmel iş kadını, mükemmel eş....bize en büyük zararı bu mükemmeliyet takıntısı veriyor zaten...Erkekler gibi bizde işleri oluruna biraksak da elimizde kumanda koltukta biraz uyuklasak fena mı olur acaba:P

    Eylül Duru



    Eylül Duru





    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  95. Kadınlarında izinli ve raporlu olduklarında erkekler gibi rahat rahat geçirmelerini isterdim. Lütfen biraz bizde arada bir mola verebilelim :) bazen soromluluğumda olan bütün herşeyi bir kenara atmak istiyorum, sadece 1 gün bile yeterli.
    Sonra kilo, kırışıklık, kıl, tüy ne varsa biz kadınlardan uzak dursun isterdim.

    YanıtlaSil
  96. ben en cok her seyi alttan alma huyumuzu değiştirmek istedim:( nedense hep biz alttan alıyoruz. haklı bile olsak bi sekilde üste cıkmayı basarıyorlar ve biz kadınlar hep durumu idare edip alttan almaya calışıyoruz:(
    naile.t@hotmail.com
    herkese bol sans:)

    YanıtlaSil
  97. Hazır yaz da yaklaşıyorken kaymak! gibi olmayı ve bütün o komplekslerden arındırmayı isterdim:)

    YanıtlaSil
  98. aşırı duygusallığını yok ederdim sanırım:)

    YanıtlaSil
  99. Kesinlikle kıskançlık,o zaman herşey daha güzel olurdu kesin...

    YanıtlaSil
  100. çikolata tutkunu olma özelliği,ayakkabı sevdası değişmeli hem de çok acil
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. ıstedıgımız olmadıgında bebık gıbı boynumuzu bukumusuz:)
    donem donem tavan yapan temızlık askımız....
    ıstemedende olsa yaptıgımız dedıkodu:))
    herkeslere bolsans ve bol bebıklı gunler...

    YanıtlaSil
  102. Kadınlarla ilgili;
    1.Olumsuz eleştiriye merakını
    2.Beden algısını bozmaya endeksli girişimlere kanma oranını
    3.Erkeklere bağımlı olma sanını
    4.Hemcinsleri çekememe eğilimini
    5.Kuaför(saç-baş-kaş-kıl tüy)işkencesini
    6.PMS, Postpartum depresyonu, akşama ne pişircem sorunuyla kafayı bozmayı
    7. Herşeyi hatırlatma/hatırlama hatırlanmayana üzülme içerleme alınma
    8.ev işlerinin onun görevi sanılmasını
    ......
    çok var ya:(

    kitananinguncesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Kararsızlık, karamsızlık ve kıldan tüyden mazaretlerden kurtulmak isterdim. Sihirli değneğe de çok gerek yok gibi aslında:)

    YanıtlaSil
  104. Gökçeee6/3/12 23:52

    Ben kadınların kıskançlık huyunu değiştirmek isterdim.Çünkü bazen oldukça can sıkıcı olabiliyor.

    Umarım bu tatlı şeyler benim olur :)

    YanıtlaSil
  105. Kesinlikle ilk once kiskancliklarini, kompleksli oluslarini ve erkekler gibi biraz okuz yapardim ki daha mantikli davransinlar ve az aglasinlar diye..:D

    YanıtlaSil
  106. değneği kaptığım gibi hemmeeen epilatörlerden ve güzellik salonlarından bizi kurtaran bi ayarlama yapardım:)

    bu hediyeleri çok sevdim bi de ben, pek zevkli:)

    YanıtlaSil
  107. Merhaba, aslında verilecek bir çok cevap var ama birkaç şey söyleyeceğim. Kadınların; kıskançlık, aşırı alınganlık, sürekli trip atma ve nazlanma huylarını yok etmek isterdim. Geçtim erkekleri bazen ben bile bu tarz bayanlara katlanamıyorum, umarım sihirli bir değnek'e gerek olmadan hepimiz bilinçli bir şekilde kötü ve yanlış davranışlarımızdan kurtuluruz. Herkese bol şanslar :)
    (Burcu Yılmaz / burcuyilmaz13@gmail.com)

    YanıtlaSil
  108. Cok dusunme, kendini adama, daha iyi anne daha iyi es daha iyi..... Olmaya calisma halimizi yok ederdim ama eger dilek hakkim coksa regl sancisiz beyaz sacsiz ve kaygisiz gunler de bonus olurdu :)))))

    YanıtlaSil
  109. nonicim ben dihirli değneğimi kadınların dırdırcılıklarına, bir arakadaşında çok beğendiği ölüp bayıldığı bir şey için burnunu kıvırıp "..güzelmiş, ama.." ile başlayan cümleler kurmalarına ve bir olayı anlatırken dünyanın gaz ve toz bulutu olana kadar tarihçesine girmelerine dokundurup, değiştirmek isterdim.
    * ben de bu şikayetlerimi, yapmamaya dikkat ediyorum elbet :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  110. Tanrı kadını öyle bir yaratmışki sihirli değnek arayıp değiştirmeye gerek yok,erkeklerden farklı olduğu kutsallığından belli doya doya yaşayın kadınlığınızı ve herzaman farklı olduğumuzu hissedin.
    sevgiler Noni- emelalvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Bir çok şey ama en çok kadınlarda; "kıskançlık" duygusunun yok edilmesini isterdim...
    İnsanoğlunun bir türlü önüne geçemediği, yenemediği duygulardan biri bu...

    YanıtlaSil
  112. Erkeklerdeki benmerkezci bakış açısının birazda kendimde olmasını isterdim...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  113. morphange7/3/12 12:20

    elbette selülitlere bay bay demek isterdim :)

    YanıtlaSil
  114. şu regl olayını tamamen yok etmek isterdim ben.ya da yılda bir olsa bari en azından değil mi ya.başka da bir şeye gerek yok çünkü biz kadınlar mükemmeliz:)

    YanıtlaSil
  115. maalesef "kadın kendinden daha iyi olan kadını çekemiyor" (daha zayıf, daha akıllı, daha kültürlü, daha çalışkan,kocası daha zengin,daha başarılı......) bu huylarını değiştirmek isterdim.

    YanıtlaSil
  116. kendinden daha iyiyi çekememe ne kötü huydur yahu :/

    YanıtlaSil
  117. merhaba izleyicinizim..elimden gelse kadına gerek fiziksel gerek psikolojik olarak olan tüm şiddet ve istismara son verirdim!!

    YanıtlaSil
  118. Bir değneğim olsa Noni ablacık ben kıl tüy muhabbetini yok etmek isterdim :)
    ah bir olsa şu değnek ...:)
    Bebişinlen sana güzel günler dilerim :)

    YanıtlaSil
  119. seliluetlerinin moda olmasini, kilo.arin gercekten makbul olmasini, dogum yaptiktan sonra hayata kaldiklari yerden aynen devam edebilmelerini :)

    YanıtlaSil
  120. Ben elimdeki değnekle kadınlara has tüm kıskançlık ve çekememezlikleri yok etmek isterdim. Dünya daha sakin bi yer olurdu sanki. Ha bi de hamilelikteki sabah bulantılarını yok etmek isterdim, ilk 4 ay imanım gevredi bu yüzden :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...