26 Mart 2012

Adaptasyon

Merhaba şekerler nasılsınız? Ben Moskova'ya adımımı attığımdan beri gamzeli prensimle aşk tazeliyip aradaki açığı kapatmaya çalıştım bu yüzden blogumda arada kaynayıverdi ehh bu kadarcık ihmalkarlığa göz yumabiliriz öyle di mi ;)
Geldiğim gün Moskova'da günlük güneşlik bir hava vardı ama ertesi gün manzara bu şekildeydi :P Siz bahara geçtiniz bile ama gördüğünüz gibi biz hala kıştan çıkamadık! Kışa kışttt demek istiyorum izninizle!
Buzda kayma tehlikesine karşı dışarı çıktığımda bebek adımları atarak yürüyorum... Yağan kara rağmen neyse ki hava sıcaklığı normal seyrediyor, buna da şükür diyorum tabii... 
Yoldan geçen pembe renkli hummer limuzinler, kaldırımda yürüyen birbirinden renkli yavruşkalar... 5 aylık arada bu renk cümbüşünü gerçekten özlediğimi farkettim ;)
Tabii özlediğim mekanlar, tatlar ve dostlar da vardı burada! Şimdi sırada onlar var ;)
İlk etapta Moskova'daki en sevdiğim mağazalardan biri olan Diva'ya adımımı attım... 
Bu şirin manikür setini sepete attım ;)
Nisan ayı çekilişi için de herkesin ilgisini çekecek cici bir ürün seçtim ama şimdilik sürpriz olarak kalsın ;)
Hafta sonu da bebişimiz için piyasa araştırması yapalım dedik ama kafamız epey karıştı doğrusu! Özellikle bebek arabaları konusunda kararsız kaldık...
Chicco, Maclaren ya da Peg-Perego? En kalitelisi hangisi?
3 tekerlekli bir bebek arabası mı? Yoksa klasik 4 tekerlek mi?
Moskova soğuğuna uygun kapalı bir puset mi?
Yoksa daha hafif ve kullanımı pratik olan baston tipi mi?
Bu konuda ciddi anlamda tavsiyelere ihtiyacım var :(
 
Hepinize şimdiden harika bir hafta, bizlere de azıcık güneş diliyorum!

40 yorum:

  1. soğuk çok önemli emin ol doğurduktan sonra şu ankinin en az 10katı pimpirikli oluyosun aman hasta etmiyim çok küçük bu demekten:)
    3tekerliler ilk aylarda büyük avantaj özellikle şu 2portbebeliler ya da koltuğu portbebeye dönüşebilenler ilk 4ay için ideal ama tek başına çok zor oluyor çıkmak:( sorduğun seçeneklere ilk başta devrilmemeyi de eklemen gerek bence:) zira ağır arabalar daha güvenli oluyor:(
    ama 4aydan sonra kabusa dönüyor o arabalar işte:) o zaman tek adres maclaren başka hiç bir araba onun kadar rahat değil:)biz 4.aydan sonra techno xlr aldık tam yatar pozisyonda kullandık ama dışarıyı rahatlıkla seyredebiliyordu hafifti tentesi nerdeyse tamamen üstünü kapatabiliyordu hala da onu kullanıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaa portbebeler falan bilmediğim ne çok şey var benim :( Maclaren bizim de seçeneklerimiz arasında yer alıyor, tavsiye ve paylaşım için çok teşekkürler ;)

      Sil
  2. Tanidik mekanlar.;)Diva'yi bende severdim, hem uygun olurdu indirimlerde, hemde her zevke uygun guzel koleksiyon hazirlardi her seferinde..:))

    Bence bebek arabasi konusunda bir turkiye'de yasiyan sana ne kadar yardimci olur bilemem, ama oradaki uye oldugun grublardaki annelere sorman daha mantikli olur, cunku sen moskova'dasin, soguk, yagmurlu vs. bir ulke, oraya uygun nasil bir sey alman konusunda oradaki yasiyan annelerden ogrenmen daha dogru olur, buzlu yoldan tut, bol parkli moskova parklarinda gezerken hangisi senin icin iyi olur diye yardimci olabilirler.. Ve benim moskova'da hep gordugum bir cok anne bildigimiz dort tekerlek kullaniyordu..
    Ozellikle saticilara sor, moskova'da bir cok satici ist.daki gibi mali satmak icin sana anlatmaz, gercekleri anlatir, bana bir cok satici bakin bu iyi degil aslinda bu daha iyidir diye anlatmistir,(adi cikmis, pahalli seyler olurdu, bir cogu) o konuda yardim severler cunku soyvet beyinliler, bir insan bir kac kez almasin, yaziktir gibilerinden yetistikleri icin yardimci olurlar.. ;)
    Neyse bol sanslar secimde ama unutma bir oradaki annelere sor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda küçük bebeği olan çok fazla tanıdığım yok keşke olsa :( Bir de dil sorunumuz var tabii, hafta sonu Detski Mir'e gittik çat pat sorduk ama biz dili iyi bilmeyince satıcıların da eli kolu bağlanıyor tabii, bakalım orta yolu bir şekilde bulucaz elbette ;) Bir de ben artık algıda seçicilik olduğu için tabii yürürken hep dikkat ediyorum burda daha çok baston tipi pusetlerden kullanıyor anneler... Bir de metrolarda çok fazla küçük bebek göremiyorum bu konuyla ilgili bir fikrin var mı canım?

      Sil
    2. Aslinda moskova'da alisverisi daha cok internetten yapiyordu millet, fiyatlar daha uygun oluyor, yandex.ru'nun marketi var ornegin onada bakabilirsin bir modeli almadan once bak mutlaka yandex'de.. Evet haklisin daha iyi anliyor olsadin iyi olurdu veya yaninda sana yardimci olabilecek bir, ben orada olsadim kesinlikle yardimci olurdum sana..;) Baston tipi dedigin yukaridaki fotograflardan ikincisi ise evet o modeli cok tercih eden anneler vardi..Sanirim o'da moskova'da anneler ayy hava biraz soguk diye bebegini disari cikarmamazlik yapmiyorlar, -10-15'de gezdirirler hergun,kiz arkadasimdan da bilirim -20 olmustu hava sicak diyip artem'umu gezdirmistik:D burada bile bebeklerini gezdiren anne az goruyorum, o 2. modelde gordugum bir cok bebek lahana gibi giydirilmis, bir de rus isi yun sallara sarilmis olurlardi..
      Metrolara belli bir yere kadar rahat inebiliyorsun, yer altina giden merdivenlerin yaninda mutlaka anneler vs. icin inis yeri var iki tane metal parcasi, tabii sonrasi hic dusunulmemis, biliyorsun bazi istasyonlarin derinligi ne kadar fazla bebek arabasi ile anne oraya nasil inebilir ki..
      Aslinda senin icin arkadasimlarima soracagim ama bir tanesinin babasi vefat ettigi icin simdilik konuyu acmiyorum bebekle ilgili.. ama aklimdasin orada nasil rahat edebilirsin diye.. ;)

      Sil
  3. Adaptasyon çabuk geçsin, Moskova'yı senin gözünle görmeyi özledim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım havalar bir düzelsin yine çıkıp kareleyeceğim Moskova sokaklarını ;)

      Sil
  4. Merhaba, daha önce yorum yazmamıştım ama yazılarınızı severek okuyorum, fotolara ve yazım tarzınıza bayılıyorum :) Puset konusunda şahsen tavsiye veremem henüz o konuda tecrübem olmadı, ama blogcuanne.com'u takip ediyorsanız orada bu konuda bir yazı vardı faydalı olacağını düşündüm. Sevgiler.
    http://blogcuanne.com/2011/08/26/puset-alirken-dikkat-edilmesi-gerekenler/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özge her zaman beklerim :) Paylaşım için de ayrıca çok teşekkürler, yazıyı pür dikkat sonuna kadar okudum, üç tekerleklerin devrilme tehlikesi olduğunu bilmiyordum, bunu bilmem çok iyi oldu, bir kenara not ettim tüm bunları ;)

      Sil
  5. Nonikim özledim seni şimdiden...Moskova'yı birgün özleyeceğin ise hiç aklıma gelmezdi :)) Prensinle mutluluklar nazar değmesin sizee.Teyzesinin bitanesinide kocaman öpüyorum :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmmm ben de seni özledim ama kavuşmamıza az kaldı, ay buluştuğumuzda kimbilir ne konular birikmiş olacak, sabırsızlanıyorum ;)

      Sil
  6. biz de çok ummalı bir çalışma yapmıştık bu konu ile alakalı...
    sonuçta ikinci resimdeki gibi dört tekerlekli, hem 0-6 ay puseti, hem 6 ay sonrası için oturma koltuğu olan, hem de maxi cosi peg prego gibi araba koltukları ile uyumlu bir bebek arabası seçmiştik...
    ama benim kızım biraz kurtlu mercimek olduğu için puseti hiç kullanamadık desem yeridir. dışardayken sürekli vitrinlere, geçen insanlara bakmak istediğinden yatmaktan hiç hoşlanmadı,genelde puset poşetleri biz de kızımı taşıdık. maxi cosi araba koltuğu ile birlikte kullandığımız dönem en verimli dönemdi ki o da toplasanız 4 ayı geçmez. belki benim kızımın biraz hareketli olmasından bilemiyorum biz arabanın ve verdiğimiz paranın hakkını veremedik, kızım iki yaşında ve arabamız hala gıcır gıcır..
    ama mesela doktorumuzdan artık kanguru kullanabilirsiniz onayı aldıktan sonra (ki o da yaklaşık 2. ay sonrası) aldığımız kanguruyu çok kullandık. çok pratik, araba gibi bagajda yer kaplamıyor, bebek hem anne ve ya baba sıcaklığını hissediyor, hem etrafındaki hareketliliği seyrederken sıkılmıyor...
    sonuç olarak şimdiki aklım olsa o arabayı hiç almaz sadece kanguruyu alır biraz büyüdükten sonra da baston pusetle bu işi çözerdim... zaten yürümeye başladıktan sonra arabaya binmeyi hiç istemiyorlar...
    çok uzun bir yorum oldu ama umarım faydalı olmuştur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş yorumun için çok teşekkürler, biliyor musun biz de aynı şeyi düşündük, ilk ayları kanguru ile geçirip sonra pratik bir baston pusete geçmek... Hatta prens kanguru konusunda çok iddialı ben seve seve taşırım diyor ;) Ama bizi tek düşündüren şey bebişimiz 2 aylık olduğunda artık Moskova'da olacağımızdan ve burda kış başlamış olacağından kanguruyu dışarda kullanamayacak olmamız... Çünkü yerler çok buzlu ve kaygan olabiliyor Allah korusun o şekilde yeri boylamakta var...
      Baston pusetler çok pratik duruyor ve çok fazla seçenek var ama burdaki karı düşündüğümde ne kadar iyi sürülebilir bu konuda emin olamıyorum...
      Hmmm tüm bunların yanında bir de bebişin hareketliliği var tabii, bizim bebişte sizinki gibi kurtlu olursa yandık demektir o önde biz arkada karda kaya kaya gideriz artık maalie hii hii :)

      Sil
    2. buz ve kar konusunda yorum yapamam çünkü izmir de yaşıyorum...
      ama orada yaşayan insanların ürettikleri bir çözüm mutlaka vardır, eminim baston pusetlerin de ona göre çeşitleri vardır...
      umarım öncelikle sağlıkla bebeğini kucağına alır, sonra da kazasız belasız ana kız moskovanın altını üstüne getirirsiniz...
      sevgiler...

      Sil
    3. Ahhhh İzmir beyaz atlı prensimin şehri!
      Ne güzel tadını çıkart benim için de ;)
      Güzel dileklerin için de çok teşekkür ediyor minik kızını kocaman öpüyorum!

      Sil
  7. Bende kışa kışşt diyip artık kendımı yesilliklere atmak istiyorum :) haftasonu sabah camdan baktım hersey normal 2 saat sonra diz boyu kar var yerde:))acaba yaz gelir mi?
    Bebek arabasına gelince kışı burada gecireceksen Moskova sartlarına gore birseyler tercih et ya da ilk etapta bebekli anneler icin kendinden anakucagı olan montlara bir göz atabilirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynebim gelmeeezzzz gelmezzzzz buraya yaz gelmez gelse de ben göremeyeceğim zaten Mayıs'tan sonra vınnn kaçıyorum memlekete :)
      Anakucağı montları da mı var? Vay anasını demek istiyorum :) İnsan yaşadıkça ve işin içine iyice girdikçe neler neler öğreniyor :)

      Sil
  8. İzmir kavruluyor sıcaktan bugün..
    Bu karları görünce serinledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh ne diyebilirim ki benim yerime de o güneşin tadını çıkartın İzmirli yavriler fırk fırk :(

      Sil
  9. Nazannesi26/3/12 12:20

    Canıma cimmmmcom Nonimmm,

    Kar mı??? Kışsever ben,bir süre daha kıştlama derim hoş burada çorap attım filan diye caka satıyorum amma! ;)

    Gelelim pusetlere.. Biliyorsun Naz pek nasiplenemedi pusetlerden.. Ben de maşallah her birini aldım! :))) Önce sadece yatan şu 2.photodaki gibi ile başladık ama hep aynı -maxi cosi- sade üstleri oynayarak.. Sonra hem araba koltuğu hem puset olarak minicik üstü kullandım 8.aya kadar.. Sonrada araba koltuğunu değişirken maxi nin esas koca üstünü kullanmaya başladım.. He ne kadar kullandın dersen,hiç kadar! :))) Gene en çok ortancadır.. Ve sonra da Maclaren bastona geçtim.. Tabii korunaklı değildi o kadar ama Naz büyümüştü ve o kendi korunaklı hale gelmişti, sorun olmadı..
    Tek baston keşke görse işini ama ergonomi açısından sanırım arada birşeye ihtiyaç duyacaksındır.. derim ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evom sana hep diyorum bak Amsterdam'lara kadar gittin hadi bir gün atla da bizim buralara gel sana kar havası aldırıyım hii hii ;)
      Seninle buluştuğumuzda bana hatırlat tatlısı not defterim ve kalemimle geleceğim çünkü puset dışında da sana soracağım çok şey var, senin annelik tecrübelerinden faydalanmak istiyorum, öperim güzel arkadaşımı :)

      Sil
  10. bir sürü para verip maclaren alan kardeşim hiç kullanamadı biliyor musun, büyük arabayı bagaja sığdırmak bir dert, apartmanda indirip çıkartmak bir dert, en sonunda yaşasın baston arabalar şeklinde hafif kolay katlanabilir, taşınabilir birşey aldılar, onunla geziyorlar.

    arabayı boşver de nonicim kız çocuğu için en keyifli alışveriş giysi alışverişidir, kolay gelsin, işin çok zor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahhh büyük arabalar burda bana daha çok sorun olur çünkü tek ulaşımım metrolar ile oluyor onlar da yerin kaç kat altında, bunu aklımda bulunduracağım canım çok sağol...

      Sil
  11. Noni, özlemişiz senin gözünden elin memeleketini görmeyi :) O yediğin pembeli neydi iştah kabarttı.

    Puset dersen kesinlikle tam yatan Maclaren derim. 2 kızımı da büyüttü, 2 tane daha büyütecek sağlamlıkta.
    Minik prensesi sağlıkla kucağına alman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembeli şeyin üstündeki macaron çok güzeldi ama altındaki muhallebi sınıfta kaldı :(
      Sanırım puset konusunda kafam iyice karıştı benim :(

      Sil
  12. Hangisini alirsaniz alin cift yonlu olsun. Biz bunu dusunememistik. Mclaren aldik. Ama simdi kucuck bebegin gozunden bir dusunun, disaridasiniz, sesler, tanimadiginiz insanlar ve kocaman kocaman isiklar mekanlar.... Ve anne yok. Benim bebegim cok huzursuz oldu ve hic kullanamadik arabayi. Sizi gorebilecegi cift tarafli kullanilabilen bir araba tercih etmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh evet bunu da not ettim bir kenara, kesinlikle bana dönük olmasını istiyorum zaten yüksek ihtimalle pimpirikli bir anne olacağım, her dakika gözümün bebişte olmasını isteyeceğim için kesinlikle yüzü bana dönük olmalı ;)

      Sil
  13. Nonicim, adapte çalışmaların süpermiş, o macaronlu pembeli şey beni de çok cezbetti doğrusu, manikür setinin çantasına bayıldım, araba konusu bizde de muammaydı, bu konuda pekçok öneri gelecektir,kimi çok beğenirken kimi memnun kalmamış oluyor,hepsini dinleye dinleye bir fikir sahibi oluyor insan bir süre sonra acele etme, aman buzlu ve kaygan zeminde dikkat et lütfen gezerken, çok öpüyorum seni ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Deryammmm evet birçok öneri içersinde aklım daha çok karıştı ama sanırım Moskova şartlarını her zaman göz önünde bulundurup ona göre bir seçim yapmamız gerekiyor, seni ve minik kuzucuğunu öperim kocamaaaaan!

      Sil
  14. Nonicim, 2 aylık taze bir anne olarak fikirlerimi yazayım bende :)Yukarıda fotoğraflarını paylaştığın ürünler yenidoğanlar için değil bence..Yenidoğanlar için bence mutlaka anakucağı monte edilebilen modellere bak, bizim kullandığımız markanın 3 lü setleri varmış mesela (http://www.bebeconfort.com/products/pushchairs/strollers/elea.aspx) biz sadece arabayı ve anakucağını aldık.. Gündüz tek başına kullanacağın için , rahat açılıp kapanması kolayca taşıyabilmen çok önemli , bizimki çok hafif sayılmaz ama çok kolay açılıp kapanıyor kesinlikle..Bir önemli nokta da arka lastikleri havalı lastik olanlardan almanı tavsiye ederim , moskova sokaklarında da tangur tungur yerler fazla , bebek hiç rahatsız olmuyor darbelerden bu lastiklerle.. Bebek arabasını sevmedi , durmuyor, oturmuyor diyen tüm arkadaslarımın arabaları normal lastikli belki ondandır diye düşündüm bende..Metroda o merdivenlerden bebek arabasını indirmek ya da çıkartmak biraz zor yalnız haberin olsun, ben oradayken bebekli bir arkadasım verdı , bebek arabasıyla beraber çocuğu kaldırıp taşıyordu merdivenlerden :)) ne kadar güçlü kadın diyordum bende, benim için imkansız bir durum.. Kolay gelsin canım , iyi bak bebişe de kendine de.. Tulskayadan tramvayla bir kaç durak sonra olan bir yer vardı bebekle ilgili seyler satılıyordu arabadan kıyafete , adını hatırlarsa yazarım sana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay anakucağının ne olduğu bana şimdi dank etti desem inanır mısın :P Vallahi benim işim iş, herşeyden önce bu ürünleri birbirine karıştırmamayı öğrenmem gerekiyor :)
      Ayrıca Moskova sokakları için söylediklerin çok doğru canım, havalı lastik olayını da ben bilmiyordum, bunu da pusetle ilgili dikkat etmem gereken maddeler arasına ekledim...
      Puseti indirip kaldırma benim için de mümkün değil 2 senenin sonunda notre damın kamburuna dönerim vallaha :)

      Sil
  15. nonicim, baston tipliler çocuk oturmaya başladıktan sonra rahatça kullanabileceğinden. ilk etapta anakucağı monte olabilen olsun. çok pahalı almaya gerek yok. zaten bir yürümeye başlasınlar oturmakta istemiyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy şimdi gözümde canlandırdım böyle paytak paytak yürüdüğünü ne tatlı oluyor o halleri di mi :) Bir an önce o zamanlarını görmek istiyorum çok mu aceleciyim ne?!

      Sil
  16. Cnm
    Ben stokke kullaniyorum cok memnunum. 3 tekerlek alma sakin. Dengesi zormus, kaldirim inerken filan, yuruten merdivende de zordur. Baska concord neo var o da guzel pratik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa yok yok hemen vazgeçtim ben 3 tekerlekten canım, Allah korusun! Bilmiyordum ben böyle devrilme durumlarının olduğunu, beni uyarmanız iyi oldu ;) Stokke markasını da alternatiflerimizin arasına ekledim ;)

      Sil
  17. Sevgili noni,

    moskova da ne gibi secenekler var bilmiyorum ama biz abd de soyle yaptik. Ilk 6 ay kadar Maclaren Easy Traveller + car Seat. Oturmaya basladiktan sonra da Maclaren Techno. Bende ki XLR modeli aslinda dogumdan itibaren ustune car seat konulabiliyordu ama puseti bosu bosuna tasimamak icin cok cok daha hafif olan easy traveller i kullanmistim. Eger ck public transportation kullaniyorsanz kesinlikle baston almalisin budurumda maclaren techno nun kucuk modelleri de super. Kolay gelsin, iyi alisverisler;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Maclaren Techno benim de hoşuma gitti ve genelde iyi şeyler duydum onunla ilgili ;)
      Moskova'da sürekli metro kullanıyorum, sık sık alt geçitleri kullanıyorum bu noktada baston tipi ağır bir pusetten daha elverişli gözüküyor ama karlı ve buzlu yollarda bastonu ne kadar rahat kullanabilirim işte onu kestiremiyorum :(
      Teşekkür ederim ;)

      Sil
  18. Bizim arabamızın bagajı ufak olduğundan, bi de kayınvalidelerin evinde asansör olmadığı için hem katlanınca az yer kaplayan hem de hafif bir araba olan Quinny Sennz'i tercih ettik. Üzerinde de Maxi Cosi Pebbles anakucağı aldık. Ama almadan önce gittik E-Bebek'e tüm arabaları denedik. 3 tekerliler bize büyük ve kontrolü zor geldi. MacLaren ise çok övülmesine rağmen bizi pek tatmin etmedi. Aldığımız puset tek elle açılıp kapanabiliyor, anakucağı da şıp diye üzerine takılabiliyor. Toplu taşıma araçları için daha uygun diye düşünüyorum. Hoş, cesaret edip o şekilde binebilirmiyim emin değilim ama :) Yani uzun lafın kısası, herkesin beklentileri farklı, o yüzden sende pusette ne istediğini belirle ve tüm arabaları test sürüşüne çıkarıp en uygununu al.

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Noni,biz Mothercare trenton deluxe kullanıyoruz.set halinde satılıyor.puset,car seat,araba.bebek açısından çok rahat.oğlum erken doğunca biz hazırlıksız yakalandık.bir çok şeyi araştırmadan almak zorunda kaldık.arabayı tek elle katlayabiliyorsun.araba 14,5 kg.biraz ağır birde otomobilde çok yer kaplıyor.onun dşında memnunuz.mothercare ürünlerini incelemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Noni,
    Diğer markaları bilemiyorum ama Maclaren'i kullandığımız için artı ve eksilerini paylaşabilirim seninle. Kızımın bebekliği Tunus'ta geçti ve hemen hemen her ay İstanbul'a gidip geldim, seyahat sırasında Maclaren'in rahat kullanımı çok büyük bir avantaj. Pusetle uçağın kapısına kadar gidip, kızımı kucağıma alıp tek elle puseti kapatıp açabiliyordum, kimsenin yardımına ihtiyaç duymadan. Hantal değil, çok ağır değil, bagaja kolay sığıyor, yıkanabiliyor, tekerlekleri 360 derece dönüyor ki bu özelliği kullanımda çok büyük bir rahatlık sağlıyor. Ayrıca soğuk havalarda kullanmak için önüne takılan şeffaf, kalın bir koruyusu var gerçekten çok işe yarıyor. Gelelim eksi yönlerine eğer MacLaren'in car seatini almazsan ilk aylar için kullanımı zor; ama eğer car seatini de alırsanız bebişini hiç rahatsız etmeden car seati ile arabadan alıp pusete monte edersin. Başka marka car seat kullanamazsın maalesef. Çift yönlü değil ama yine car seatli takımı alırsan ilk aylarda yüzü sana dönük oluyor, ileri ki aylarda arkası sana dönük kullanılıyor zaten birazda büyümüş oluyor, sorun olmuyor yani en azından bende olmadı. Bir de çok sağlam kızım 2004 doğumlu, oğlum 2009 doğumlu 3. doğursam onu bile aynı pusetle büyütürüm :)
    Sevgiler,
    Sinem

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...