17 Mart 2012

Paket Servisi

Oliver Wendell Holmes "Sevdiğimiz yer evimizdir, ayaklarımız uzaklaşsa da kalplerimiz asla." demiş... Benim de kalbim uzun süredir Moskova'daydı, çok şükür kalplerin buluşma anı geldi! Bana bir asır gibi gelen 2 aylık ayrılıktan sonra bugün prensime kavuşuyorum, içim içime sığmıyor doğrusu! İçime sığmayan tek şey prensime kavuşma mutluluğum değil tabii ;) Gün geçtikçe kendini daha çok belli eden kızımla kendimi bir güzel paketledim, teslimata hazırım şimdi ;)
Muhtemelen birkaç saat sonra böyle kırıtıyor olacağım ;)
Dasvidanyaaaa!

10 yorum:

  1. Çok seviyoruum seni canım ablam dikkat et kendine aklım sizdee :)

    YanıtlaSil
  2. yolun açık olsun noni. prens de sizi çok özlemiştir eminim. harika bir buluşma olacak.

    YanıtlaSil
  3. canım gözün aydın.çok öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  4. hadi hayırlı olsun canım bebişde sağlıkla gelsin artık inş.:)

    YanıtlaSil
  5. ya sana çok gülüyorum,bukadarmı mizahı güzel sevimli olur insanın oy oy hadi bakalım gözün aydın olsun:)

    YanıtlaSil
  6. süpersin yaa, bayılıyorum şu anlatımına :) mırnav kedii

    YanıtlaSil
  7. iyi yolculuklar, keyifli buluşmalar :)

    YanıtlaSil
  8. Nereden bulursun böyle konu ile örtüşen aynı tarzdaki eğlenceli fotoğrafları Nonimcim! Harikasın :)))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...