15 Mart 2012

Sedef Yılmabaşar'ın Kedili Sergisi

Blogumu gerçekten çok seviyorum çünkü burayı sadece kendi deneyim ve tavsiyelerimle değil sizlerden gelen öneriler doğrultusunda da renklendirebiliyorum. Geçen gün isimsiz bir takipçim Sedef Yılmabaşar'ın Artev Sanat Galerisi'nde sürmekte olan kedili sergisinden haberdar etti beni. Kedi olunca tabii akan sular duruyor benim için! Serginin Anadolu Yakası'nda olduğunu görünce bu fırsat kaçmaz dedim ve annemle birlikte sergiyi gezdim. Birbirinden güzel ve rengarenk kedili tablolara hayran kaldım. Ressam ve seramik sanatçısı, aynı zamanda ilk Türk kadın seramik profesörümüz Jale Yılmabaşar'ın kızı olan Sedef Yılmabaşar'ın sergisi 31 Mart'a kadar devam edecek. Bu arada Artev Sanat Galerisi'nde resim, suluboya ve akrilik atölyeleri ile fotoğraf seminerleri de düzenleniyormuş, ilgililere duyurulur ;)

Artev Sanat Galerisi
Adres: Kumbaracılar Sok. Özlem Apt. No:17/2 Feneryolu, İstanbul
Telefon: +90 (216) 449 46 75

16 yorum:

  1. çok güzelmiş keşke marmaris'te böyle sergiler olsa :(

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de harika. Bence kedili ve renkli herşey çok güzel oluyor zaten :))

    YanıtlaSil
  3. bayıldım. istanbulda olsam yakından görmek için sabırsızlanır soluğu orada alırdım :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ''Mart Kedileri'' adlı sergiyi duyunca içim gitti. Keşke oralarda olsam da görsem, diye. Artık siz bizim yerimize de görmüşsünüz. Seramik sanatçısı Jale Hanım'ın kızı mı acaba? dedim, evet, öyleymiş. Harika yapıtlar. Birine sahip olmayı isterdim.

    YanıtlaSil
  5. normalde kedileri hiç sevmem ama ben bu tablolara bayıldım. tam benlik rengarenk.

    YanıtlaSil
  6. Jale Yılmabaşara hayranım, anlaşılıyor ki kızı da en az onun kadar yetenekli, gerçekten çok güzel bir haber verdin, en kısa zaman da gezmek isterim

    YanıtlaSil
  7. çok severim Sedef Yılmabaşar'ı acayip özendim, ama sayende gitmiş gibi oldum Noni ^^

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller keşke İstanbul'da olsaydım :(

    YanıtlaSil
  9. Çok orjinal olmuş .)

    YanıtlaSil
  10. bende Sedef Yılmabaşar'ın eserlerinden bi tanesini röprodüksiyon olarak çalışmıştım,çok keyifliydi..çok şanslısın sergiyi gördüğün için :)

    YanıtlaSil
  11. Harika ötesi bir sergi!
    Tesekkürler dikkatimize sundugun icin.
    Sedef Yilmabasar hanimefendiye basarilarinin devamini diliyorum. Umarim Yutdisina cikar bu sergi.

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. harika bir sergiymiş.keşke bende izleyebilsem.
    siz de çok güzel bir kedili tunik boyamıştınız. hatta sedef yılmabaşarın kedilerine benzetmiştim. şimdi onu hatırladım.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. vallahi bi eşim bir de sen noni, bana kedileri sevdirdiniz ya helal olsun :) çok güzelmiş kedicikler ;)

    YanıtlaSil
  14. senin kadar kedi seven birini daha görmedim :) hayvan sever biriyim ama üstüne bu kadar düştüğüm bir hayvan hiç olmadı

    YanıtlaSil
  15. Nazannesi26/3/12 12:23

    O bendim dermişim! :))))

    Çok güzelmiş ama çokkk! Tam da senlik.. güzel tavsiye..

    Gene sayende tatlım.. Sağol..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...