24 Nisan 2012

♥ ♥ ♥ Nil'im ♥ ♥ ♥

Huu huu nasılsınız güzeller? Kısacık zaman diliminde özlediniz mi beni bakiyim :) Ben çok mutlu çok ferahlamış olarak döndüm! Çok şükür prensesimizin kontrolü çok iyi geçti, herşey yolunda çıktı. Uzun süredir bu kontrolü bekliyordum ve nasıl rahatladığımı size anlatamam! Allah herkese sağlıklı bebişler nasip etsin inşallah! Doktorumuzun söylediğine göre kızımız pek boylu poslu olacakmış, Moskova'nın havasını suyunu kaptı tabii kızım! Anası gibi bodur tavuk olmayacak kihh kihhh :)
Bodur tavuk demişken.... Ona bir de toparlağı eklesem sanırım yerinde olacak ;) Doktorum kilo artışımı yine fazla buldu; şu anda 75 kiloyum, yani aşağı yukarı 12 kilo aldım. Ve önümde daha koca bir 3 ay var! Gulp!
Bebişimiz normal tarihten 5 gün önde gittiği için doğum tarihimiz de öne çekildi, şu anda 3-4 Ağustos gibi görünüyor, offf çok heyecanlı, benim gibi sabırsız ve meraklı biri için bu üç ay geçmek bilmeyecek kesin!
Vee gelelim isim konusuna... Prensesimize "NİL" ismini koymaya karar verdik. İçimize en çok sinen isim Nil oldu... Canım ablamın ismi Nilüfer, yeğenlerimin ikinci isimleri Nil, aralarında böyle ortak bir bağ olmasını istedim. Birbirimizden çoook uzakta olsak da onlar kalben ve ismen birbirlerine bağlı olacaklar...
Minik kızımla bizden haberler şimdilik bu kadar, hepiniz sağlıcakla kalın güzel arkadaşlarım!

52 yorum:

  1. Ben de Nili duyunca teyzesinin ismine yakın olacak diye düşündüm hemen ve çok hoşuma gitti.

    Hayırlısı ile gelsin mis kokulu Nil bebek;))

    YanıtlaSil
  2. Ama sen çok güzel bir annesin maaşallah :) ne güzel yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel haber..inşallah bende böyle güzellikler paylaşırım yakında..ismiyle yaşasın..kiloyu dert etmeyin bence,sonra zaten veriliyor..

    YanıtlaSil
  4. Herşeyin yolunda gitmesine çok sevindim, isminize de :))
    Benim Nil abla oldu valla :))

    YanıtlaSil
  5. İsmiyle yaşasın Nil :) Çok güzel bir isim.. Sağlıkla doğsun..

    YanıtlaSil
  6. İsmi çok güzelmiş . kontrollerin iyi geçmesine de çok sevindim. Bu şeker annenin taatlı mı tatlıı bir bebeği gelecek 3 ay sonra merakla bekliyorum NİL'i :)

    YanıtlaSil
  7. sen de sağlıcakla kal Nonicim...sağlıkla kavuş Nil'ine...dualarım seninle..

    YanıtlaSil
  8. Ayyyy ne kadar güzeeeelll :D bence çok hoş görünüyorsun ve hamilelik sana çok yakışmış :D
    Darısı bir gün başıma inşallah amiiinn diyorum :D
    Kızın da benim gibi bir aslan burcu olucak Allah şimdiden kolaylıklar versin :)
    Ama en önemlisi sizlerle beraber sağlıklı,mutlu ve güzel bir ömrü olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Çok sevindim her şeyin yolunda olmasına, sağlıkla gelsin Nil bebek:) Benim adım da Nilüfer, isim tercihinizi de çok beğendim. Bu arada ablanın kızları Derin ve Selin'e de bayılıyorum, eminim onlar kadar tatlı olacak minik Nil.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba, ismi ile uzun sağlıklı mutlu bır yaşam sürsün inş...

    YanıtlaSil
  11. Küçük NİL'e şimdiden sağlıklı mutlu ve uzun bir ömür diliyorum. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  12. çok anlamlı çok güzel bir isim olmuş kızına:)hadi bakalım bizde merakla bekliyoruz senin gibi:)tütüüü maşşallah diyoruz en sonunda sana tabiyki:)

    YanıtlaSil
  13. Tam sana şimdi yorum yazarken tv da Göksel çıktı :)

    Ve geçen sene sana gecenin bir saatinde Cnn Türk de Göksel çıktığında sana attığım mail ve nereden nereye geldiğimiz aklıma geldi ve şükrettim.

    İnanılmaz yakışmış hamilelik kuzucum sana .Maşallah .Hiç takma eğer şeker sorunun yoksa en fazla alacağın kilo bu 3 ayda 3 kilo olacaktır .Yeterki sen sağlıklı ve huzurlu ol bu sürede

    Kocaman öptüm hem seni hem Nil zuzusunu :)

    YanıtlaSil
  14. Allahtan saglikli bir bebeginin dunyaya gelmesini diliyorum

    YanıtlaSil
  15. Aaaa.. Harika haber ! Hemen üstüme alınıp kendime de pay çıkarırım ! :))) Adaşımmmm Sabırsızlıkla bekliyorum gelişini ! ♥ :) İsminden çok memnun kalacaksın emin ol ;) ♥

    YanıtlaSil
  16. İsmi çok güzel düşünmüşsünüz Nonicim. Benim ismimle ilgili böyle bir jest yapılsaydı duygusala bağlardım hemen :))

    Sağlıklı günler diliyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  17. Canım çok sevindim herşeyin iyi olmasına. Nil bebek heyecanla bekleniyor..Masallah diyim bir de kocaman ;) Çok öptüm

    YanıtlaSil
  18. Nonicim isim şahane çok güzel Nil, insanda güzel hisler uyandıran bir isim bence. Sen yine ne kadar güzelsin öyle, hemen maşallah da diyeyimde :) hiç 75 kilo gibi değilsin, hamilelik dönemi kadar kolay kilo alınan bir dönem yok balon misali tartıya çık-in değişiveriyor. Kendine iyi bak tabi Nil'e de, öperim sizi Nonicim :)

    YanıtlaSil
  19. Hayat Ve Kurabiyesi Nehir25/4/12 09:03

    koklaya koklaya bitirirz senin kuzunu bizzz :) canım ben hamileliğin 6. ayına kadar çok sakin kilo aldım doktor hep tebrik ederdi :) sonra bizim kızın canı tatı isteyince tatlıya sarıldım ve almam gereken kiloyu ben son bir ay kala almış bulundum dikkat ederek son bir ay sadece 2 kilo alarak ortalamanın biraz üstüne çıktım .. hiçte bişey olmadı valla kiloyu bizim zuzu almış dogumdan eve geldiğimde 12 kilo gitmişti üstümden :) senin gibi melek bekleyen bir anne adayı için kilonun hiç mi hiç önemi yok biliyorum :) yeterki sağlığınızı etkilemesin..

    YanıtlaSil
  20. İsmi çok güzel kendi de çok güzel olacak.Bebeğinizi sağlıkla kucaklamanızı diliyorum.

    YanıtlaSil
  21. canım ablammm doğmasını sabırsızlıkla bekliyorummm.İsmide çok güzell kendide annesi gibi fıstık olacak :) Seni çoook seviyorum canım Nonimm

    YanıtlaSil
  22. Hamileliğimiz aynı ve ben sadece 2,5 kilo almışım ama son 3 aylık periodun daha hızlı olacağını söylüyor doktorumuz ve bebişimiz de minnak bişey olacakmış anlamadım nasıl iş baba iri ben iri ama büyütürüz biz onu diyor doğumun kolaycacık olması için dua ediyorum.Bu haller sana çok yakıştı Noni Nil pek mesud bir kız olacak inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy yerim ben o minnağı :)
      Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin her ikimize de ;)

      Sil
  23. gözün aydın, her şeyin yolunda gitmesine sevindim, minik kızını heyecanla bekliyorum (senin kadar olamaz tabi), sen ve miniciğin de sağlıcakla kalın. sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. en sevdiğim kız ismidir nil
    dikkat et nonnim çok kilo alma:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Nonicik, böyle mutlu mutlu fotoğraflarınıZI görmek ne güzel. Sağlıkla kavuşurusunuz inşallah, Nil gibi bereket ve hayat getirsin minişiniz size, ismi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  26. Çok çok çokkk güzel bi isim...
    Sağlıkla gelsin inşallah...

    YanıtlaSil
  27. adıyla yaşasın sağlıkla gelsin inşallah, annesine de kocaman bir maşallah çok yakışmış

    YanıtlaSil
  28. isme bayıldım... kendisini görmeyi de sabırsızlıkla bekliyorummm!

    YanıtlaSil
  29. Mutlu olsun Nil:) sağlıklı ve mutlu, daha ötesi yok ki Noni'm:)

    YanıtlaSil
  30. adıyla yasasın :)
    CAnım ben 20 kılo aldım ömere :)
    ve ömer haftasına göre cok daha ıyırydı boylu bır bebek :)
    Allah saglıkla kavusmanızı nasıp etsın insallah

    YanıtlaSil
  31. Noni çok güzel düşünmüşsün,Allah güzel ismiyle uzun,sağlıklı ömürler versin NİL'e :)
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  32. Dert etme kiolari hepsi gidiyor...Nil hanim iyi olsun, saglikla dogsun hepsinden onemlisi o;-)

    YanıtlaSil
  33. Sibelcim herzamanki gibi çok güzelsin, ışıl ışıl:) Maşallah size! Nil çok güzel bir isim:) Kibar ve tatlı:)

    YanıtlaSil
  34. birincisi çok güzel ve mutlu görünüyorsun.
    ikincisi ben eminim bu iyimserlikle kilolalar şıppadanak geri gidecek.
    üçüncüsü isim çok hoş, ismiyle yaşasın ve sevgiler çok:)

    YanıtlaSil
  35. nil ismi ne kadar duru ve güzel isim :) umarım kendıde ,bahtıda ismi gibi güzel olur.

    YanıtlaSil
  36. Ne güzelsin fotoğraflarda nonim sana bakmak içimi açıyor..ismi çok güzel prensesin, sağlıkla gelsin heyecanla merakla bekliyorum burda ben:))

    YanıtlaSil
  37. Kuzum benim boşverrr kiloları , hoş benim doktorda bu konuda çok despot herhalde genel olarak tavır aynı . Eski doktorum bayan olarak şu kelimeleri kullanmıştı ''bir kadının en keyifli kilo alacağı dönemdir hamilelik '':) sanki bu sözler daha sempatik geldi bana . o toparlak göbişi yerim ben .
    Birde derler ya kız annenin güzelliğini alırmış diye sende hiç olmamış doğrusu . Şipşirin bir hamiş olmuşsun .
    Testlerin güzel çıkmasına sevindim . bu süreç bu testlerle dolu değilmi ?? biri bitiyor diğeri için kaygılanıyorsun .
    Sağlıkla kucağına alırsın inşallah Nil prensesi.
    Umarım saçları sana benzer :)

    YanıtlaSil
  38. Ama yine beni ağlattınız, daha önce de ablanın sana duyduğu özlemi anlatan yazısını okuyup 3 gün ağlamıştım, dün yine durup durup ağladım. Ben de kardeşi Kanada'da kendisi Türkiye'de olan bir ablayım ve kardeşimi çoook özlüyorum. Hani kızının ismiyle ablana yakın olma düşüncesi...yine ağlıcam şimdi:)Benim de 7 ay önce bir kızım oldu, teyzesini yeterince tanıyamadan büyüyor diye o kadar üzülüyorum ki bazen..uff neyse bu konuyu kapatıyorum.
    İsim çok güzel, arkasındaki fikir daha da güzel:) Kolaylıkla gelsin Nil bebek, huzurlu, mutlu olsun inşallah.
    Fatma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kıyamam :(
      Ben de yeğenlerimin en güzel anlarını kaçırdığım için üzülüyorum ama bizler gibi olan bir sürü aileler var, hayat işte, hepimiz ekmek parası için bir yerlerdeyiz, yeter ki sağlıklı olalım diye avutuyorum kendimi ben....
      Minik kızını öperim kocaman...

      Sil
  39. "...ortak bağları olsun.." kısmını okurken tüylerim dikeldi :) Çok güzel bir aileye, çok güzel bir bayan daha katılacak. Ne mutlu size. Ayrıca çok hoş göründüğünü belirtmek isterim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  40. Noni,

    Hamilelik sana çok yakıştı. İsmine de bayıldım, harika bir seçim..

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  41. Noni, hiç kiloyu kafana takma. Ben hamileliğimde 11 kilo aldım. Doğum yapalı 13 gün oldu, sadece 4 kilo fazlam kaldı. Emzirmeydi, uykusuzluktu zaten veriyorsun kiloları. Nil bebek adıyla uzun yaşasın ^.^

    YanıtlaSil
  42. ayyyy ne tatli görünüyorsun canim masallah yakisiyor sana hamilelik :) ama göbissss cikmis iyce :DD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  43. noni ablacım :)
    kıscenin ismi mükemmel :) içinde barındırdığı anlam olsun kuzenleriyle uyumu olsun :) kıvırcık olsun :)
    heep mutlu olsun..hayatta güzel şeylerle karşılaşsın :)
    çok sevindim...

    YanıtlaSil
  44. ismi gibi güzel günlerle gelsin prensesin ve bu güzellik hep devam etsin canım...

    YanıtlaSil
  45. Nonim harika görünüyorsun canim, Nil de cok güzel bir isim, Kaderi,isminden,yüzünden cok daha güzel olsun.Önce göbisi sonra seni öperim ;)

    YanıtlaSil
  46. esraYAVAŞ26/4/12 14:33

    hayırlı olsun çokk sevindim herşeyin yolunda olduğuna ..bende temmuzu bekliyorum sabırsızlıkla oğlum gelicek yüzünü göreceğim diye .ne derler bilirsinizz ismiyle yaşasın nil hanım .yolunuz da bahtınız da açık olsun inşallah

    YanıtlaSil
  47. Adıyla yaşasın der eskiler, hele bir gelsin aramıza:))) Prensesler gibi yaşatırız onu:)

    YanıtlaSil
  48. Arkadaşlarım hepinize güzel yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum, prensesimin ismini sizlerin de beğenmesi beni çok mutlu etti :)
    Benim gibi bebiş bekleyenlere güzel doğumlar diliyorum, sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım inşallah, herkesi tek tek öpüyorummm muaahhhhhhh :)

    YanıtlaSil
  49. İsim süperrrrrrrr olmuş :)

    Nil'ler çok farklı Noni :))

    Nilimli tatlar :)
    Vijdan

    YanıtlaSil
  50. hamilelik sana çok yakışmış senin fotoğraflarına bakarken oğlum ege (3 yaşında) bu kim dedi bende noni dedim bana senin nonin dedi :) sonra nilin resimlerini gördü kim diye sormadı dek bir kelime söyledi kardeş dedi!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...