08 Nisan 2012

Nisan Ayının Çekilişi

Bu ayın çekilişine hazır mıyız kızlar? Eğer takı ile ilgili aksesuarları seviyorsanız sizi şöyle daha yakına alıyım ;) Bu ayın hediyesi benim Moskova'da en sevdiğim takı mağazası olan Diva'dan mini boy takı çantası... 
Kolye asmak için minik askıları da bulunan bu minik takı çantası özellikle seyahatlerde çok kullanışlı oluyor ;)
En alttaki çıtçıtlı kısmı çıkartıp dilerseniz makyaj çantası olarak da kullanabilirsiniz... Ay hediyemi amma methettim di mi benden iyi pazarlamacı olurmuş hee hee :)
Takı çantasının içine kendi yaptığım bir iki minik takıyı da ilave ettim, onlar da sürpriz olarak kalsın ;) Bu ay kimseyi sorularımla yormak istemiyorum. Katılım için sadece buraya yorum bırakmanız yeterli ama her çekilişte olduğu gibi tek bir yorum bırakma hakkınız olduğunu unutmayın...
Bol şans matmazeller ;)

115 yorum:

  1. Bu benim olursa ben havalara uçarımm:))

    YanıtlaSil
  2. süpermiş. ben isterim ben isterim :)

    bkubilayb@gmail.com


    http://kucukdunyaminbuyukyansimalari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ben bu çantayı deli gibi istiyorum.Benim olmalı:))

    YanıtlaSil
  4. Takı delisi olarak katılmasam olmazdı :) takıları taşımak büyük dert oluyor seyahatlerde o yüzden kullanışlı olacağına eminim :)

    masuminciler@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  5. tek yorumumla burdayım :)
    ve hediyeni çok beğendim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Belki çıkar şansıma :)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. :)) o zaman hemen yorum yazalım . merakla bekliyorum yaptığın takıyı . sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sende gördüğümden beri "nasıl yapabilirim acaba" diye düşünüyordum :) Benim olsun bu :)

    YanıtlaSil
  9. Çekiliş için teşekkürler efendim:)
    neslihan_kocak@hotmail.com.tr Her daim takipteyim sizi:):)

    YanıtlaSil
  10. Wuuhuu tam da ihtiyacım olan şey ^.^ 3 gün sonra doğum yapacağım, sonrasında takılarımı saklamak için süper olurdu bu çantacık.

    Sevgiler,
    Nyuu
    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. sayın takı çantası, kullanışlı olduğunuz kadar şirinsiniz de :)))
    gel, benim ol!

    YanıtlaSil
  12. hadi bakalım şansımızı deneyelim.. ayse k.

    YanıtlaSil
  13. Moskova yakinlarindayim bu hediye belki bana dogru ucar :)

    YanıtlaSil
  14. inşallah bu sefer çıksın hem kırmızıyı da çok severim :)))

    YanıtlaSil
  15. umarım bu sefer benim olur nonicim:)

    YanıtlaSil
  16. pek güzelmiş..şans bu belki bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  17. Nonimmmm,

    10 gün önce teyze oldum. Mademki soru-cevap yok, sevincimi paylaşayım dedim :)

    Serpil

    YanıtlaSil
  18. çok beğendim, bana çıksın:)

    YanıtlaSil
  19. Pek ciciymiş nisan hediyen, şansımı deneyeyim ben de. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. katılalım bari :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba,ah sevmem mi ben bir takı ve aksesuar insanıyım:)

    YanıtlaSil
  22. ayyy bana çıksa keşke çok ihtiyacım var böyle bir şeye..

    YanıtlaSil
  23. çanta da çok güzel görünüyor da,ben en çok içindeki sürprizlerini merak ediyorum;)

    YanıtlaSil
  24. bu aya kısmet olurmu bilmem:))

    YanıtlaSil
  25. Cok guzelmis, hem de kirmiziii...

    YanıtlaSil
  26. Noni bir harikasınız,

    Hediye keşke benim olsa. Sağlıklı bir hamilelık dilerim. Çok tatlı bir anne olacağınızdan hiç şüphem yok:)(darısı başıma)
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  27. çok güzel ama sende olunca daha da güzel...

    YanıtlaSil
  28. ne hoş bir hediye..katılmamak olmaz :)

    YanıtlaSil
  29. benimm olsunn.. bu arada sağlıkla, huzurla, mutlulukla bebeğinizi kucaklamanızı tüm kalbimle diliyorum..

    YanıtlaSil
  30. Madam ben bu çantayı daha önce sende görüp çok beğenmiştim. Çantanıza talibim :)

    YanıtlaSil
  31. Bu sefer bende deniyim şansımı bakıyım :)))) aslında hiç mı hiç şansım yoktur böyle seylerde ama denemekten bisey çıkmaz :))

    YanıtlaSil
  32. merhaba deniz ben..çanta harika..

    YanıtlaSil
  33. takı mı? hımm ben ben onlara hastayım kii :))
    çok düşünceli olmuş bu hediye teşekkürler (:
    detailsbyenda@gmail.com
    www.detailsbyenda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  34. heheee ilk yorum bendennn
    böyle şeyleri çok severim pratik düzenli cidden çok hoşmuş bakalım kimin olacak merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  35. tam seyahat icin guzelmis EDA

    YanıtlaSil
  36. ay süpermiş.ben isterimki bunu şimdiden bana iyi şanslar sanada çok teşekkürler noniciğiiiim:)

    YanıtlaSil
  37. Gökçe Vatan9/4/12 01:17

    Umuyorum bu pratik şey bana çıkaaaarrr :))

    YanıtlaSil
  38. bana çıkmıca kesin :D

    YanıtlaSil
  39. Ay hediyeye bayıldım bu ay soru yok şaşırdım:)Güzel hamilemiz bu ay öyle istediyse öyle olsun bakalım:)
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Noni'cim,bundan kendine aldiginda da cok begenmistim,bu tur birsey bende ariyorum,belki bana cikar,opucukler ^*^

    YanıtlaSil
  41. Bayıldım.Umarım bu ayın şanslısı ben olurum =)

    YanıtlaSil
  42. noni, kırmızı olsun, 3 kurus fazla olsun diyenlerdenim. Benim olsun mu?

    YanıtlaSil
  43. Teyzesi lilypie takip çizelgesinden takipte, minik prensesi :) sağlıklı günler dilerim, keyfini çıkar noniciim :))

    YanıtlaSil
  44. noniciğim ben bu takı aparatını kızım için istiyorum. sevgiler... :))

    YanıtlaSil
  45. Takı çantası kullanışlı görünüyor ama benim asıl istediğim el emeğin takılar...

    YanıtlaSil
  46. ayyy çok akıllı bişiymiş buuuu, benim olsun mu

    YanıtlaSil
  47. Bendee istiyorummm Nonik ablaaaa :)

    YanıtlaSil
  48. umarım benim olur:))

    YanıtlaSil
  49. çok ilginç benim işime çok yarar bu takı askısı:) nonnişim

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Senden bir hediye almak istiyorum, bu olsun tamam olsun :)

    YanıtlaSil
  51. Merhaba Noni :))
    bu sefer çekilişi ben kazanayım istiyorum,çünkü bu takı çantasını İstanbulda o kadar çok aradım ki ! Malesef hiçbir yerde bulamadım:((

    Suna

    YanıtlaSil
  52. bu sefer olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  53. Senin elinden gelmesi benim için önemli :)

    YanıtlaSil
  54. bebişinle birlikle mutlu bir hayat.

    YanıtlaSil
  55. artık bu sefer benim olsun lütfen....

    YanıtlaSil
  56. güzel anne adayının güzel hediye çekilişine bende katılmak isterim.Sevgiler Oya

    YanıtlaSil
  57. Mrb Nonicim:)
    Yine hediyen çok hoş.
    Ben de talibim:)

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. çantada methedilmeyecek gibi değil hani :))
    Bunlar bana doğru gelecek, kesinnn :))
    Öpüldün canım...

    YanıtlaSil
  59. Hatırlıyorum bu çantayı. Hakikaten çok güzel:) İyi haftalar Sibelcim:) Öperiz;)

    YanıtlaSil
  60. çok beğendim takı çantasını, benim olsun :)
    Funda Korkmaz

    YanıtlaSil
  61. zaten çok şeker ve güzelsin.hamilelikte ballandırmış seni ;)

    YanıtlaSil
  62. Nohut gibi yapıp hediyeyi çağıracağım. belki çıkar belli mi olur?
    Bu hediye benim olacak, bu hediye benim olacak. boşuna kimse mesaj yazmasın, bu hediye benim olacak. :P

    YanıtlaSil
  63. Oyy oyy ne cici ve kullanışlı bir çanta o. Şansımı deniyorum ve istiyorum :)) Hadi bakalım hayırlısı :)
    bu arada ben de çekilişime beklerim:)
    ruzgaradogruu.blogspot.com
    ruzgaradogruu@gmail.com

    sevgilerlee :)

    YanıtlaSil
  64. aaa takı olurda bensiz olurmu:))bu takı çantasınıda çok sevdim.hadi benim olsun daa içindeki sürpriz takıları şimdiden merak ettim:))sevgiler

    YanıtlaSil
  65. ben de varım noni :)

    YanıtlaSil
  66. hamile olsanda hormanların bazen sımarıklık yapsada bana hep capcanlı bahar çiçekleri gibi enerjik geliyorsun :D

    YanıtlaSil
  67. ay takı taşımak ne şahane, ne şeker bir çözüm :D

    duygucan yazıcı
    duygucanyazici@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. hediye süpermiş....umarım bana gelir...

    YanıtlaSil
  69. hem kullanışlı hem de şık..şansımızı deneyelim..

    YanıtlaSil
  70. Ben de istiyorummm.. Çok kullanışlı görünüyor..:)

    YanıtlaSil
  71. Oğluşum şans getirecek mi bakalım??

    YanıtlaSil
  72. Güzel anne adayı, seni takip etmek hoşuma gidiyor,belki hediye de bana gelir...
    Emel Alvan

    YanıtlaSil
  73. bu bana çıksın o kadar çok istedim ki:))bana çıksın bana
    ozlemden123@yahoo.com

    YanıtlaSil
  74. :) hadi bakalım bu sefer şansim yaver gidecek mi... kötü hissedilen günler varsın olsun o zaman iyi günler daha çok ve coşkuluoluyor sanki!:)
    -burcuT

    YanıtlaSil
  75. şengül9/4/12 14:23

    off tam benlik ben bir takı canavarıyım
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  76. istiyorummm istiyorum, diva yı istiyorum :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  77. Çanta çok kullanışlı görünüyor, şansımı deneyeyim ben de her zamanki gibi =))

    kedisupurgesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  78. çok şirin,çok beğendim,kızım adına çekilişe katılmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  79. esraYAVAŞ9/4/12 14:35

    benim olabilirmiiii ? lütfen lütfenn ...

    YanıtlaSil
  80. bana da bana da...
    ayşe

    YanıtlaSil
  81. ne kadar da güzel ama sanırım benim olursa makyaj çantası olarak kullanırım ^^
    berilyazici_@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  82. benim olsun...benim olsun :)))AYLİN

    YanıtlaSil
  83. Tam ihtiyacım olan:)

    YanıtlaSil
  84. çok güzel, kullanışlıı:))

    YanıtlaSil
  85. Ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba hediyeler tam bahara yakışır şekilde :)
    Müniree

    YanıtlaSil
  87. hediyenizi beğendim... belki şans bana güler..

    YanıtlaSil
  88. harika..benim olsun nolur
    Oya

    YanıtlaSil
  89. ben de istiyorum Noni :))
    mel_erg@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. sorularda güzel oluyordu ama neyse bende istiyorum bendee

    YanıtlaSil
  91. tam bana göre :)

    YanıtlaSil
  92. hımm takı çantası değişikmiş =)
    umarım bnm olurlar :)
    discretescience at yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  93. ayy çok cici benim olsun doğum günü hediyem olsun
    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. bu sefer olsun artık.ZEYNEBİM.

    YanıtlaSil
  95. ayyy çok güzel herkese bol şans:)
    blogclarablog@hotmail.com

    YanıtlaSil
  96. bende varımm.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. ben de isteremmm. takıları da çok merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  98. Ayyyy ben gelinceye kadar ne kadar çok katılım olmuş.Ama olsun bende gelicek olan bebişim için şansımı deniycem,hadi bakalım şansı olan kazansın bu şirin hediyeleri ;))

    YanıtlaSil
  99. Çok güzeller her zamanki gibi.
    Bu arada minik noni nin sağlıkla doğmasını bekliyoruz.Kendine dikkat et noni :))

    YanıtlaSil
  100. bende şansımı denemek istiyorum:)
    http://lillarelli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  101. galiba benım olcak:)
    serapsen

    YanıtlaSil
  102. belki bu sefer şanslı olurum ! bu hediye de digerleri gibi çok güzel!!

    YanıtlaSil
  103. ay çok şahaneymiş, keşke benim olsa

    YanıtlaSil
  104. küçük noni sağlık sıhhatle gelsin inşallah dualarım sizinle. bende bir kez daha şansımı deneyeyim çantanın içinde limonlu çay fincanlı yüzük olsun nooluur onları kaçırdığıma çok üzülmüştüm :)

    YanıtlaSil
  105. Görüyorum çok yorum var. Bu durumda şansımda oldukça düşük ama çok beğendim, ben de istiyorum. Herkese bol şanslar...

    YanıtlaSil
  106. minik nasıl Noni'cim? o sana kolaylıkla gelsin hediye de bana :P

    YanıtlaSil
  107. İstiyorum bu güzelliği. :)

    YanıtlaSil
  108. Ben de parmak kaldırdım beni de gör!Junior Noni'ye de sevgiler:)

    YanıtlaSil
  109. Kendimi şanslı hisediyorummm :))

    YanıtlaSil
  110. Geç kalmadıysam ben de varım :)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...