21 Mayıs 2012

Şeker-sizzzz !


Hoşbuldummm :) Kısa bir İzmir gezisinin ardından artık uzun süreliğine İstanbul'a demir attım, prensesimi kucağıma alana kadar artık buradayım ;) İzmir'de Çeşme, Alaçatı ve Ildırı'dan oluşan bebiş öncesi sakin ve keyifli bir babymoon yaptık prensimle... Bebiş demişken; 28. haftanın içindeyim artık, 2 ay 10 gün gibi bir süremiz kaldı, hala inanamıyorum!
Çeşme'deyken lokma krizim tuttu, tırım tırım lokmacı aramamıza rağmen henüz sezon açılmadığı için açık bir yer bulamadık. Meğer İzmir'in çok güzel bir adeti varmış, ben de yeni öğrendim. Dileyen hayır lokması döktürüp bunu dağıtıyormuş. Çeşme'den İzmir'e geçtiğimiz gün bir de ne görelim, bir kişi vefat eden bir yakınının hayrına lokma dağıtıyor, biz de girdik sıraya ve ben muradıma erdim! Bir de mandalina reçelini yedim ilk kez, tadı bir harikaymış!
Ama tüm bunlar benim için mazide kaldı artık hayatımda sadece meyve var! Son kontrollerimde hamileliğe bağlı şeker çıktı. Şimdi doktor kontrolünde hamilelere özel diyabet diyeti uyguluyorum. Bundan böyle şeker, reçel, tatlı ve hamur işi artık bana yasak! Tatlı niyetine bir tek meyve hakkım var, o da sınırlı sayıda... Ama diyetim o kadar doyurucu ki tatlının eksikliğini hiç hissetmiyorum. Zaten prensesim için her türlü tatlardan vazgeçmeye hazırım, ahh ahh annelik böyle birşey demek ki!
Şimdi biraz Alaçatı fotoğraflarına geçiyim... O kadar güzel kapı ve pencere önleri vardı ki her birinin önünde durup fotoğraf çektirmek istedim ;) Bugün de şımarıklık yapıp bol bol kendi fotoğraflarımı paylaşacağım sizlerle...
Ne yalan söyliyim benim de form olarak şu kavanozdan pek farkım yok :)
Saçlarım bu aralar beni deli ediyor deliiii! Önleri şekle girmiyor, kabarık olmasını istiyorum kafama yapışıyor ya da elektriklenmiş gibi duruyor. Üstteki fotoda kibar davranmışım ama bazen tutup gerçekten yolasım geliyor o bukleleri! 
Alışverişi kim sevmez ki?!
Hele alışverişi yapan benim gibi doyumsuz bir takı canavarıysa! Zürafalı bu yüzük Moskova'dan ayrılmadan alışveriş sepetine attıklarımdan...
Bu elbiseyi geçen seneden hatırladınız mı? Arada küçük bir fark var, bilin bakalım bu fark ne :)
Allaah Allaah Allaah açılın mami geliyor :) Bu yürüyüşün ardından artçı sarsıntılara neden olduysam tüm Çeşme halkından özür dilerim!
Ildırı fotolarında buluşana dek hoşçakalın şekerlerim!
Bak yazınca aklıma geldi bir zamanlar benim hayatımda şeker vardı öyle di mi :)

27 yorum:

  1. Herzamanki gibi çok hoşsun Noni,güleç yüzünle günümü aydınlattın. Maşallah

    YanıtlaSil
  2. Merhaba... Güne gülerek başladım sayenizde, yorumlarınız çok komik :))İzmir'i çok merak ediyorum ben de, bu yaz görmek kısmet olur inşallah. Sağlıkla bebişe kavuşmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. Noni hayatında şekere hiç gerek yok, o lokma yediğin fotoğrafta bizzat kendin lokma tatlısı gibisin zaten, öyle şeker, öyle tatlı:))
    Bebiş hayırlısıyla gelsin inşallah, teyzeleri beklemede...

    YanıtlaSil
  4. Hayat ve Kurabiyesi21/5/12 10:08

    Analı-Kızlı Muhteşemsiniz :)
    Maşallah canım ya büyüttün bebişi. Bundan sonrada odasıydı.. arabasıydı.. eksiğiydi derken zaman çabucak geçecek...
    Sen söyle bakalım bebişe hazırlıklarda neler var ??

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin-iz:)
    Tatili iple çekmeye başladığımız şu günlerde babymoon:) fotoğrafları içimi açtı.
    Alaçatı'yı da özlemişim, bu ara oralar henüz sessiz sakindir heralde.
    Güzel bir dinlenmece turu olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldinn..fotoğraflar ve sen harikasın,gittiğin yerlerde öyle..içinin huzur dolacağına eminim...bebişde mutludur kesin..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Canım benim bir çok hamilede çıkıyor şu şeker zımbırtısı .
    Ama canını sıkmasına izin verme olurmu şekersiz geçirceğin 2 ay 10 gün , sonunda şekermi şekerkız geliyorrrr:D
    Fotoğraflarının hepsi çok güzeller . bence en güzel zamanları Çeşmenin , İzmirin stoğunu bol tutsaydın .
    şekerkızda kocaman olmuş tütüüüh maşallah ona

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldinn :) farketim elbisende ki farkı :) ufak bir kemer varmış oda artık şimdi yok olmuş ;) özletmiştin kendini iyiki de geldin .

    YanıtlaSil
  9. çok bakımlı bir anne bekliyor kızınızı :))

    YanıtlaSil
  10. Great Blog - Makes us want to travel!

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel görünüyorsun. Maşallah...

    YanıtlaSil
  12. ah. alaçatıdan bile ışıltılı olabilirsin fotoğraflarda. ne sağlıklı bir anne ve bebek dedim hepsinde. umarım bu sürecin sonuna kadar heep sağlıklı olursunuz (süreç dedim evet hamileliğe. o kadar dışarıdan bakıyor gibi hissediyorum kendimi.) alaçatıyı da nasıl özledim. temmuza kadar da sabretmem gerekecek. o yüzden de biraz kıskanmadım değil :)

    YanıtlaSil
  13. Nonicim,

    Oh mis..şahane kareler, içim aydınlandı :)))

    Prenses gelmeden buluşalım emi?

    YanıtlaSil
  14. noni iyi yapmış izmirede gelmişsin ve en güzel yerlerini de gezmişsin çokda iyi yapmışsın alaçatı ve evleri çok güzel inşallah bebeğinle de gelmek nasip olur .sevgiler

    YanıtlaSil
  15. tü tü tü tüüü, Allah nazardan saklasın. Hamilelik bu kadar mı yakışır ayol bir hatun kişiye? ;-)))

    YanıtlaSil
  16. ahh biraz fazla ayakta durabilsem fotolarla uğraşacam ama bilemedim ki bu bel ağrılarıyla nasıl olacak o iş , hep gül Noni pek bi yakışıyo :)

    YanıtlaSil
  17. Noni annende okudum.Çok geçmiş olsun,acil şifalar diliyorum eşine .Dualarımız sizinle.nil

    YanıtlaSil
  18. Tuba ben,
    Belki hatırlarsın..

    Acil Şifalar dilerim. İyi haberleri tez zamanda alalım.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. kendıne haksızlık etme bence saclarına kılona..nasıl guzelsın oyle hamılelıkte ınsan nasıl guzel oluyr:)) masallah:) ınsallah huzur sans ask sevgı ve saglıkla doğar mınıkk melek..alacatıya ve cesmeye bayılırım her yıl ugrarız mutlaka bagımlılık bızım kı:)

    YanıtlaSil
  20. Yüzünden gülümseme hiç eksik olmasın HİÇ !

    YanıtlaSil
  21. Sibelcim, kargo gelmiş ama geri gitmiş..kağıt bırakmışlarsa gidip alınması gerekiyormuş..acaba alabilecek misiniz...

    YanıtlaSil
  22. Çok tatlı olmuşsun valla umarım aracı olduğum arkadaşla da anlaşmışsınızdır canım. Yeniden tebrik ederim sağlıkla büyütün meleğinizi. Sevgiler Eda

    YanıtlaSil
  23. Şekerim, nerelerdesin desem bu post un altına :)

    YanıtlaSil
  24. annenin blogundan eşinin bir operasyon geçirdiğini öğrendim, kalbim seninle, pozitif enerji gönderiyorum size, ben sessiz bir okuyucun.

    YanıtlaSil
  25. Nonim çok güzelsin maşallah.
    ben 28 haftalıkken seni ikiye katlardım.
    Bakalım buraları görmek bize ne zaman kısmet olacak?

    YanıtlaSil
  26. Fotoğraflara hayran kaldım... :) Siz de öyle sevimlisiniz ki?
    Allah Bebeğinizi sağlıklı ve mutlu kucağınıza almayı nasip etsin...

    YanıtlaSil
  27. çok güzel resimler..gözüm gönlüm açıldı..saclarınızda çok guzel bence ..ben cok severım kıvırcık sacı..bir ara perma yaptırdım ama saclarıma cok zarar verdi..keşke benimde saçlarım sizinki gibi olsa :)sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı diliyorum..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...