26 Haziran 2012

Ildırı

Mayıs ayında Çeşme'de bulunduğumuz 1 hafta içinde yolumuz Ildırı'dan da geçti. Açıkçası bu şirin beldeyi ben Fatmagül'ün Suçu Ne dizisine kadar duymamış, görmemiştim. Bakir kalmış köyleri, kasabaları çok sevdiğim için hazır bu kadar da yakınına gelmişken bir günümüzü burada geçirelim dedik. Diziler hayatımızdan değerli zamanları çalsalar da bazen böyle işe yarayabiliyorlar.
Aslında bu post yayına bir ay önce girmiş olacaktı... Kısmet bugüneymiş... Çok şükür prensim iyileşti ve benim hayata bakış açım normale döndü. Allah hiç kimseyi hastalıkla, sağlıkla sınamasın! 
Algıda seçicilik dedikleri bu olsa gerek ;) Bir yere baktığımda gözüm ilk olarak Nil'li şeyleri görüyor :)
Ildırı sokaklarında yürürken bir yerde mola vermek istedik...
Tesadüfen Turkuaz Cafe'yi seçtik. İyi ki de burayı seçmişiz. Yediğim en lezzetli gözlemelerdi diyebilirim!
Tabii harika manzarasını da es geçmemek lazım ;)
Ay benim eller yine kızımda, eskiden neden hamilelerin eli hep orda durur derdim artık bu soruya cevap aramıyorum, istem dışı el oraya gidiyor :)
  Memleketimin her yanı inci tanesi, her insanı değerli ama Ege halkı sanki bir başka... Her zaman güler yüzlü ve cana yakınlar... Belki havası, belki suyu, belki de güneşi, bunun sırrı ne bilmiyorum ama ben ne zaman Ege'de olsam bana kucak açılmış gibi hissediyorum...
Ildırı'nın enginarları da meşhurmuş... Enginarın reçelini bile yapmışlar. Orada bulunduğum zaman içinde ben diyabet durumlarımdan bihaber olduğum için reçelleri de bir güzel mideye indirmiştim, ahh ahh mazi kalbimde olmasa bile midemde yaradır :)
Yolunuz Ildırı'dan geçerse benim için de bu şirin beldenin tadını çıkartın olur mu?
Hepimize mutlu bir hafta dilerim!

16 yorum:

  1. Sevgili Noni tşk ederiz dizide bu kadar ayrıntılı görmemiştik harika bir yermiş seni herzaman takip ediyorum noni nasıl bir bakayı diyorum kendi kendime ama bu sefer yorum yazdım inşallah bebeğinde hayırlısı ile olur sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Amin Nonim. Sağlığınız hep yerinde olsun, bebişiniz aranıza katılınca daa mutluluğunuz kocamaan olsun ;)

    ve ne kadar sıcak bir yermiş Ildırı. dizi ilk bölümde benim için final yapınca tam görememişim güzelliğini.

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel bir post bu Ildırı'ya da sizin resimlerinize de bayıldım, inşallah yolum düşer :)

    YanıtlaSil
  4. Burnumuzun dibinde ama nedense o taraflara gittiğimizde Çeşme ve Alaçatı'ya öncelik verdiğimiz için Ildırı'yı görme fırsatım olmadı. En kısa zamanda gidip senin yerine de gezeyim Noni :)

    YanıtlaSil
  5. Görseller şahane.Çok güzel bir beldeymiş.
    Sizde şahane gözüküyorsunuz kızınla.
    Kocaman Maşallah diyorum
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Güzel yermiş Ildırı, bilmediğimiz daha ne saklı cennetler vardır kimbilir. Allah sağlık versin de keşfedersiniz sırayla.Enginarlar cezbedici, reçelini de merak ettim. Ege'nin insanı içtendir, misafirperverdir, hep öyle hissedersin.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar güzel fotoğraflar. tüm türkiyeyi karış karış gezen bir insan olarak, ıldırlının da yeri ayrıdır bende, ege halkının da.

    YanıtlaSil
  8. Amiin diyorum..Herşeyin başı sağlık çünkü..Ildırı bende senin gibi ilk kez dizide duydum nonicim..resimlerinden gördüğüm kadarıylada çok guzel bir yer..yediğiniz gözlemede iştah açıcı görünüyor afiyet olsun canım size:))inşallah bizimde yolumuz birgün ıldıra düşer..

    YanıtlaSil
  9. ahh o resimler...gidesim geldi şimdi. kim bilir belki yolum düşer.kısmet :)

    YanıtlaSil
  10. Fatmagül'ün memleketi :D
    Adaşımı sağlıkla kucakla inşallah

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel fotoğraflar, bayıldım Ildırı'ya. İnşallah kısmet olur da giderim :)

    YanıtlaSil
  12. Noni'm ben de bu posta kadar Ildırı'yı duymamıştım şimdi Çeşme'ye gittiğimde kesinlikle uğramak istediğim bir yer oldu. Ne kadar güzel fotoğraflamışsın, yaşanası bir yer yerini aldı gözümde. Ellerinin karnında olduğu fotoğrafa gülümseyerek baktım, hamilelik ayrıca çok yakışmış güzel yüzün hep gülsün.. :)

    YanıtlaSil
  13. çok şirin bir yermiş... sen daha da şirin.
    annen bu aralar yok buralarda nonicim, herşey yolunda umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepcim herşey yolunda canım evet, anniş diz ağrıları nedeniyle biraz kendini nadasa aldı sadece... Öperim seni...

      Sil
  14. Var mı EGE gibisi ya ? Bir başka benim insanım, ege kıyılarım sokaklarım havam.. Ege'de yaşam bir başka, . Zeytinyağları, defne sabunları, semizotu salataları, her türlü ot'un kavurması mezesi ekşilemesi, saç börekleri o mis gibi yeşillik ağaçlıkları, inciri pamuğu. Ooofff Eege ooofff

    YanıtlaSil
  15. çok huzur dolu bir yermiş gerçekten , hep böyle yerde yaşamanın nasıl olduğunu hayal eder dururum . prensin ve Nil'in ile güzel ve mutluluk dolu gezilerinize

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...