19 Temmuz 2012

Ağustos Ayının Çekilişi

Günaydınnn! Bildiğiniz gibi doğuma çok az bir zaman kaldı, ben her an herşey olabilir diye (fazla mı pimpirikliyim ne?!) Ağustos ayının çekilişini şimdiden yapmak istedim. Malum gelecek ay hayatımıza minik bir birey dahil olacağı için beni neler bekliyor hiçbir fikrim yok! Belki kızım çok uslu olacak (Allahım lütfen bana çekmesin benzemesin lütfeeen, aminnnnn!) ve ben yine rutin bir şekilde blogumu güncelleyebileceğim, bunu zaman gösterecek ;)
Bu ay 4 şanslı okuyucuma yaptığım cam yüzüklerden hediye edeceğim. Ama bu seferki cam yüzüklerin hepsinin ayrı bir anlamı var! Sizden istediğim en çok hayalini kurduğunuz şeyi düşünerek bir seçim yapmanız...
Eros'un oklarını artık fırlatması ve aşkı bulmanız mı?
Huzurla içinde oturacağınız bir yuva mı?
Mis gibi kokusunu içine çekeceğiniz bir bebek mi?
Yoksa kendinizi taçlandıracağınız yeni bir iş mi?
Sizin hayaliniz hangisi?
Hamişlerin duası kabul olur derler, yüzüklerimi içinizden geçen hayale tez zamanda kavuşmanızı dileyerek göndereceğim. Yanında bir de kızımın bebek şekeri de olacak, ağzınız tatlansın diye ;)
Çekiliş sonucunu gelecek hafta açıklayacağım, hadi bakalım şimdi hayalleri yazmanın vaktidir ;)

168 yorum:

  1. Hayalim; her insanın her an yanında, koruyucu ve sevgi dolu meleklerin olduğunu farketmesi ve en yakınından başlayarak tüm evrene sevgi tohumları ekmesi. Böylece biz, bizim çocuklarımız, onların da çocuklarını gelecek yıllara daha kolay ve huzurla emanet edebiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Aşkım yanımda şükür, ama yeni bir ev, iş ve bebek hayali kuruyoruz şu günlerde. İşimiz değişirse eşimle, evimiz de olur bebeğimiz de. onun için sanırım iş yüzüğü.
    Adaşımın şekerleri de bonus:D

    Pimpirikli ve güzel bir annesin.

    YanıtlaSil
  3. Hayalimde kendi evim olsun ve şöyle cicili bicili istediğim gibi döşeyebileceğim bir yer yaratmak istiyorum. yaşanabilir bir alan olsun. kızım var. onun güzel odası ile ilgili de hayallerim var, uyku yeri ayrı oyun odası ayrı. camın önünde bir berjer ve sehpa elimde bir fincan çay gözlerimi kapayıp huzur dolu anlar yaşamak istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar
    öncelikle sağlıkla ve mutlulukla bebeğinize kavuşmanızı dilerim...
    Hayalime gelince aslında ordaki biçok hayalim yerine gelmiş olsada ve sağlıklı 2 güzel kız çocuğuna sahip olsamda yeni bir bebek fikri uzak ama bebek kokusu fikri insan baştan çıkarabiliyor...umarım bebekli yüzük benim olur...herkese bol şan:)

    YanıtlaSil
  5. Kadınlarda hormonların etkisiyle oluşan bir dişi kuş sendromu varmış. Hamilelikte ya da hamile kalmadan önceki dönemde, eve düşüyorlarmış. Ev almak, ya da oturduğu evi yeniden dekore etmek gibi.

    Benim de hayalim şu anda ev, ev, ev diye gidiyor nedense. (Bebek mi istiyor vücudum bilmiyorum) O yüzden, aydınlık, ferah, salonuna kitaplarımı ve çalışma masamı sığdırabileceğim bir ev ve mümkünse insan gibi komşular istiyorum. Çok şey mi istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İyi ama nonim bunların hiçbiri bana uymadı ki.
    Eros bana oklarını 15 yıl önce fırlatmış
    Evim var
    2 tane çocuğum var
    İyi bir işim var

    Bunlar için önce şükrediyorum

    Sonra da bahçeli büyük yeni bir ev hiç fena olmaz diyorum

    YanıtlaSil
  7. Bebişini güzel güle kucağına al, güzel anne..

    Benim canım da "Mis gibi kokusunu içine çekeceğim bir bebek" çekiyor ama 2 çocuktan sonra bunca ara bir kız çocuğu istemek için çok mu bilemedim..

    YanıtlaSil
  8. Nonicim bu çekilişe bu sefer bende katılıyorum, hiç düşünmeden kesin ve net bir kararla kendimi taçlandıracağım ve iş arkadaşlarımla çok mutlu olacağım ve yöneticimin beni koruyup kollayacağı yeni bir iş istiyorum:((

    Not: Sen nası heyecanla bebişini bekliyorsan bende bebişin fotoğraflarını heyacanla bekliyorum:))

    Sevgilerle canım..

    Allah tez zamanda bebişine kavuştursun.

    YanıtlaSil
  9. Ben su anda yeni iş hayali kuruyorum ama öyle böyle değil; su anda çalıştıgım şirketin global merkezinde çalışmak için can atıyorum... Hayırlısı ise inşallah olur:) Allah sana bebeğini mutlu, sağlıklı ve analı-babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah:)

    YanıtlaSil
  10. :)) huzur içinde oturacağım bir ev istiyorum :) bugün nişanlanıyorum inş şansıma bana çıkar . nilimizin bebek şekeri de olacak oh ne güzel koskocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Aslında hepsi :) ama senı okudukca heyacanını hissettikce sanırım mis kokulu bir bebek herseyin önüne geciyor, sağlıkla, huzurla hayırlısıyla kızını bir an önce kucagına alman dileğiyle. Sevgiler.
    Burcin

    YanıtlaSil
  12. çağla tosun19/7/12 10:57

    öncelikle sağlık sıhhat ve mutlulukla sevgili nilini kucağına alırsın inşallah nil hanım sana şans getirsin çok güzel bir anne olacaksın inan herşey gönlünce olsun...
    benim yüzük seçimimde mis gibi kokusunu içime çekeceğim bir bebiş olacak çünkü bir bebeğim olmasını çok istiyorum allah izin verirse tabii herşeyin hayırlısı...
    sana şimdiden rahat bir doğum yapmanı diliyorum izmirden kucak dolusu sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  13. Eros okunu attı, şimdi ufak bir adımımız var :))

    YanıtlaSil
  14. Selamlar
    Mis gibi kokusunu içine çekeceğim bir bebek lutfen.Saglikli sihatli kiziniz kucaginiza almanizi dilerim.
    Sevgiler
    Pinar

    YanıtlaSil
  15. Çok sesli düşünmesem de 2. bebek hayali kuruyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Bu kadar işsizlikten sonra iş tabiki.Umarım bana çıkar ve umarım şans getirir :)

    YanıtlaSil
  17. Kendimi taçlandıracağım yeni bir iş...

    YanıtlaSil
  18. Kokusunu içine çekeceğim bir bebek şu anda herşeyden daha kıymetli tabi ki ehh senin gibi günleri sayıyorum bende , inşallah sağlıkla sıhhatle gelsin benim prensim senin prensesin öpüldün kocaman :)

    YanıtlaSil
  19. Nil'i heyecanla bekliyoruz hepimiz :) Şu an önceliğim kendimi taçlandıracağım yeni bir iş. Aşk ve yuva da var ama ilk önce iş :)

    Öpüyorum.

    Serpil K. :)

    YanıtlaSil
  20. merhaba :) Öncelikle bebeğinizi sağlıkla mutlulukla kucağınıza almanızı temenni ediyorum :)

    hediyelerden en çok şekerleri beğendim :) çok ince bir düşünce olmuş.

    şekerler kadar tatlı, hayırlı bir evlat olsun inş.

    çekilişinizi face'İmde duyurdum, izleyicinizim.

    terchihim huzurlu bir yuva :)

    https://www.facebook.com/burcu.balaban.5/posts/330162273741223
    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com.

    ben de beklerim : http://kontesce.blogspot.com/

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Sevgiliyi buldum. :)) İçinde huzurla oturacağım bir yuva diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  22. Kac zaman oldu cekilislere katilmayali,en son 2009 evlenmeden once kazanmistim:) evlendim,once pissi magnet kira evimize geldi bizimle,ev aldik sonra su an yeni evimizde bizimle.su an 3aylik hamileyim,heyecanla bekliyorum.yazilarini merakla okuyorum.yuzuklerden bebisliye talibim:) tum hamislere saglikli bebekler,kolay dogumlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo tebrik ederim bugun duydugun ikinci guzel haber ilki hala olacagimdi :)

      Sil
  23. Sevgili Noni ne güzel bir içten yazılmış yazı.Seni takip ediyorum geceleri uzunca bir süre yazılarını okuyorum.Bebişinle sana koskocaman mutluluk dolu bi hayat diliyorum :)

    Immh ben hangisini seçsem ki ? İlk hayal gerçekleşti.Sanırım prensimle mutluluk dolu bir hayat istiyorum ben ,.) Bu hangisine giriyor acabaaa ? Sanırım mutluluk dolu hayatı gerçekleştirebilmem için de öncelikle mikemmel bir işe sahip olmam gerek di mi ? O zaman ben kendimi taçlandıracağım bir iş istiyorum.İşim iyi olsun ki sevdiğimle hep rahat rahat yaşayayım gezeyim tozayım..Rusyalara falan gidip Noni'yi bile bulayım,onun minnak kızına ojecikler getireyim..Evet bak vallahi çok güzel bi hayal oldu..Ama hayalde kalmasın :/ <3
    Bu hayalleri gerçekleştirmeye , Noni'min kendimi taçlandıracağı bir işe sahip olmam için hazırladığını cici yüzükle başlamak istiyorum.Hatırası büyük,Noni'nin elinden çıkma bi hatıra :) İlk adım oldukça güzeeeel olacak gibi sevdiceğimle mükemmel bir hayatı yaşayabilmek için..
    Ayy farketmeden çenem düşmüş,vaktini ayırıp okursan çok mutlu olurum :P Kızının bebe şekeri yerine senin güzel duacıkların da yeterli aslında bak ne güzel içten içten yazılar yazıp dualar diliyorsun :) Bayılıyorum içten insanlara..
    Kusura bakma çenemi toplayamadım :P İnşallah senin güzel dualarını kazananlardan biri olurum ve yüzüğümü zevkle takarım.Belki ileride hayallerimi gerçekleştirdiğimde bile parmağımda bu yüzük olur ve işte o an tutma beni gelip öpücem seniii :) Bebek şekerlerini de prensimle yeriz artık,darısı başımıza deriz.
    Lafı uzatmadan kaçıyorum ben o zaman :) Öpüldün Noniii... :)

    www.nzlsyn.blogspot.com
    Bu da benim blog yuvam :)

    YanıtlaSil
  24. benim bir süredir hayalini kurup henüz kavuşamadığım isteğim mis gibi kokusunu içime çekeceğim bir bebek, bu yüzdendir ki seninkini heyecanla bekliyorum Nonicim.

    YanıtlaSil
  25. Noniiiciiim bebekli yüzüğe talibim, herkes istediğine kavuşur inşallah, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  26. çok şükür hayallerimin bir çoğuna kavuştum. yüce rabbim bir bebek nasip etmedi bana her işte bir hayır vardır diyorum üzülmüyorum en hayırlısı budur. onun içindirki benim isteyim eroslu yüzük:) aşkımı buldum ama o bana daha uygun gibi geldi;)

    çok tatlı bir hamileysin çok tatlı bir anne olacaksın nonnişim , azda olsa yaz seni hep takipde olucam;)

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. geçen ay ki çekilişe katılım az diye üzülmüşsünüz,görünce bende üzülmüştüm.Bu sefer kaçırmayalım, sizi de bebeği de üzmeyelim...
    Aslına bakılırsa evli olanı beğendim, bir yuvam var, sırada çocuk olabilir aslında ama yine de huzurlu yuvadan yana kullanıyorum şansımı..

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Noni,

    Nil'ine sağlıkla kavuşman dileği ile...
    Evli değilim,
    hayatımda biride yok tabi çocuk hayalleride kuramıyorum :((
    Ev desenli yüzük bana ilk İngiliz tarzı, tıpkı Jane Austen romanlarında tarif edilen evleri çağrıştırdı.
    Jane Austen okumayı çok seven kardeşimin şansına katılmak istiyorum.


    Serap

    YanıtlaSil
  29. kesinlikle kendimi taçlandırcağım yeni bir iş diyorum nonicim..
    gamze_yrk@yahoo.com

    YanıtlaSil
  30. Yeni bi eve taşındım ve içinde huzurla oturacağım günleri bekliyorum :) Evli yüzüğe de bayıldım inşallah bana nasip olar :)

    Öptüm Ninocumm :)

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Noni; Nil hanım gelmeden erken yapılan bu hediye kampanyasında ben de "mis kokulu bebek" dilesem... Sonra gerçektende bir tane daha mis kokulu bebişim olsa Tontişime kardeş gelse ne güzel olur...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,öncelikle bebeğini sağlıkla kucağına almanı dilerim.En zor ve en heyecanlı günlerdesin şimdi Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu.Etkinliğine katılıp şansımı denemek isterim.2 numarılı yüzük olan Huzur içinde oturacağım bir ev diliyorum.:)
    emine kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Mis gibi kokusunu içime çekeceğim bir bebek diliyorummm,allahım lütfen hemen diliyorummm
    senin içinde bebişini saglıkla kucagına almanı diliyorumm

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  34. sitemizdeki pamuk,masum,şımarık adlı sokak köpekleriyle yaşayacağım kocaman bahçeli bir evim olsa ne güzel olur

    YanıtlaSil
  35. Ben ne dilesem bilemedim şimdi. 3 sene önce hayatımın aşkıyla evlendim. 2 sene önce kendi evimize taşındık {kayınvalidenin evi ama olsun, kira derdi yok :) } ve bu sene minik oğlum şansıyla geldi, 3 yıldır beklediğim atamam oldu, artık bir işim de var :) Nonicim, inşallah Nil'de sana şans ve mutluluk getirir. Sağlıklı, mutlu ve uslu bi kız olur, annesini babasını hiç üzmez :) İlla bir dilek dilemem gerekecekse yeni işimde hava atarak takacağım son yüzüğü isterim :)

    Sevgiler,
    Nyuu

    YanıtlaSil
  36. kokusunu içine çekebileceğim bir bebek, su an dunyada tek dilegim.................saglikla bir gun kavusacagim inş, belki o yuzuk bana sans getirir.
    dogum icin dualarim seninle.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  37. Allah sağlıkla yavrunu kucağına alıp mutlu yarınlar getirsin inşallah darısı isteyipte olmayan üzülen uğraşıp çabalayanların başınaaa.....

    YanıtlaSil
  38. Hayat ve Kurabiyesi NEHİR19/7/12 12:22

    Ah hepsi birbirinden şahane... Canım inşallah kolaylıkla kızını büyütürsün.. Nehir bu zamana kadar beni hiç yormadı ama şimdi kök söktürüyor malum 6. aya girdi hep merak içinde hiç oturmak yatmak istemiyor...

    yüzüklere bakınca şöyle huzurla oturacağım her ay başı birinin eline para saymayacağım bir evim olsun çok istiyorum.. İnşallah birgün oda olur..

    Nil'in şekerini ise zatenn çoook istiyordum .

    onca stres altındayken bizi düşünmen ve bu hazırlıklar için yorulmandan dolayı çok teşekkür ederim.
    Ana kraliçe sen bitenesin..

    YanıtlaSil
  39. Şu an ofiste olmak yerine, sahibi olduğum minik bir dükkanda parti malzemeleri, şık yemek takımları, unique hediyelikler, mis gibi dolapiçi keseleri ve envayi çeşit beğendiğim objeleri satıyor olmayi dilerdim. Hayalim yeni bir iş! Nil'inize zamanında, sağlikla kavuşabilmeniz dileği ile...

    YanıtlaSil
  40. Sizi hep okumama rağmen çekilişe daha önce katıldım mı hatırlamıyorum. söz konusu hayaller olunca sonu gelmez malum. Benim hayalim de sakin ve huzurlu bir yerde kocaman bahçesinde kızımın oynayabileceği bir ev :)
    Niloş'u sağlıkla kucağınıza almanız temennisiyle, sevgiler!

    YanıtlaSil
  41. ne yalan söyliyim, sanki nil'in sekerleri daha bi heyecanlandirdi beni :) belki de onun etkisiyle olsa gerek misss gibi kokusunu icime cekecegim, esimle birlikte sevgiyle buyutecegimiz bir bebek fikri icimi isistti bir anda :)

    YanıtlaSil
  42. Şu an nişanlıyım, benim hayalim sevgilimle huzurlu & mutlu bir yuvamız olması :) siz de bebeğinize hayırlısı ile kavuşun, inşallah çok uslu bir bebek olur annesini hiç üzmez. Hadi bakalım inşallah benim olur evli yüzük :) Sevgilerimle Nur

    YanıtlaSil
  43. huzurla içinde oturacağım,hatta azıcık şimarıklık yapayım, bahçelisinden,huzurlu bir ev Noni...

    Sevgiler,
    Gülşen

    YanıtlaSil
  44. amatör :)19/7/12 13:06

    Valla noniciğim bu aralar Erosla başım belada.İnşallah çekilişte bana çıkar da belki şans getirir taktıkça :D Uzun lafın kısası bende katılmak istiyorum çekilişe. Emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
  45. Ben eros ve yeni bir is diyeyim...cok sukur ikisi de var ama cevabimi begendigim yuzuklere gore vereyim.hihi.sansim bol olsun.

    YanıtlaSil
  46. merhaba noni hediyelerin içerisinde yıllardır olmasını vede gerçekleşmesini istediğim bir dileğim var umarım bu dileğim senin çekilişin için hazırladığın yüzüğünle gerçekleşir diyorum ve çekilişnde bende varım diyorum umarım bana çıkar dileğim gerçekleşir

    YanıtlaSil
  47. merhaba nonicikkk
    öncelikle bebeğinizi sağlıkla mutluluk içerisinde kucağınıza almanızı diliyorum.
    bende içinde sağlıkla ve huzurla oturabileceğim bir ev diliyorum veee o yüzüğe talip oluyorum:) sevgiler
    biraydamasali@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. Mis gibi kokusunu içime çekebileceğim bir bebekkk...Amin:) Sana da hayırlı doğumlar diliyorum Noni. Herşey gönlünce olsun. sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Noni evliyim ve iki kızımda var,çok şükür ama bebekli yüzük çok şirin geldi gözüme:))
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  50. Merhaba,

    Benim hayalim yeni bir iş değil de mevcut işimde terfi o da sayılır mı :) Diğerleri var çok şükür :) Bu arada minik kızınız da sağlıkla gelsin, mutlulukla, huzurla büyüsün inşallah....

    YanıtlaSil
  51. Ayyy valla normal şartlarda katılmazdım ama hamiş duasını es geçemiicem.
    Şükür eş ev bebe üçgeninde herşey şahane.
    benim hayalim kendi işimi kurabilmeye dair.
    küçük bir atölye belki :)
    o yüzden çekilişte yüzüğü kazanamasam bile duaya hayır demem :)
    öperim sizi.

    YanıtlaSil
  52. eşi bulduk,iş belki,ev sonraya kalsın,ama bebiş hemen gelsin artık :(

    YanıtlaSil
  53. Merhaba ;

    Benim tek dileğim anne olabilmek yazarken bile içim acıyor çevremin yakıştırmalarından o kadar çok yoruldum ki beni çok iyi anlayacağını biliyorum aynı yollardan geçmeyen anlamıyor çünkü...
    Mutluluğa yaklaşıp hep kıyısından dönmek :(
    Allah bebeğinizi sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bana da dua et olur mu ? (Firuzan Soylu)
    firuzetunce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Merhaba nonicim,
    ben kendimi taçlandıracağım, yeni bir iş istiyorum.
    çünkü; şükürler olsun ki Eros un fırlattığı oklardan biri beni buldu ve cnm eşime rastladım. ve yine şükürler olsun ki dünyalar güzeli bir bebeğe ve eve sahibim...

    Umarım bu güzel yüzük benim olur ve bebeğinin şekerine sahip olma şansınada nail olurummmm :)

    YanıtlaSil
  55. aradığım aşkı buldum, çalışma konusunda çok becerikli değilim iş istemem. Bebek güzel şey ama bence biraz daha vakti var. Yazdıklarını okumadan önce gözüme en güzel gelen de yuva olandı :)

    YanıtlaSil
  56. Merhaba,

    Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı ve güle güle büyütmenizi dilerim. Allah, analı babalı büyütmeyi nasip etsin.

    Hediyelerinizin altına çok güzel dilekler yazmışsınız, ben sadece tüm o dileklerin benim hayatımda da gerçek olması için sizden benim adıma da dua etmenizi rica ediyorum.

    Hayırlı Ramazanlar.

    Sevgiler,

    Başak

    YanıtlaSil
  57. huzurla içinde oturabileceğimiz bize ait bir evimiz olsun istiyorum,ama aynı zamanda kendimi taçlandıracağım yeni bir işte istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  58. Merhaba nonicim,Eros Aşk oklarını kalbime fırlattı ve kalbimin öteki yarısını buldum.Bu ruh ikizi gibi bişey olsa gerek:)Ailemle birlikte yaşadığım huzur ve sevgi dolu bir evimiz var.Noni,benim Gamze adında hayalini kurduğum bir kız bebek hayalim var..uyurken onu seyredebileceğim,kokusunu mis gibi içime çekmek istediğim bir bebek bu..Şuan sağlıklı bir şekilde çalışabildiğim bir işim var.Ben hayalim Gamze'm Noni.Songülb.

    YanıtlaSil
  59. hayalim mis kokusunu içime çekeceğim bebek:)inşallah
    Nili sağlıklı bir şekilde kucağına alman dileğiyle nonicim:9
    berna

    YanıtlaSil
  60. Nonim, ben huzurla oturacağım hayalidmekine yakın bir ev arıyorum ne olur beni de araya al duanı istiyorum, sen öyle bir meleksin ki iyi enerjin ve dileğin kesinlikle bize faydası olacak biliyorum şimdi sizin bu baby showerları falan kıskanmıyor değilim, ne zaman bir bebiş görsem içim tuhaf oluyor yeniden bebeğim olsun istiyorum, evi bulayım belki bebek kokusununda yeniden çekerim içime
    belli mi olur :) öpüyorum canım benim..

    YanıtlaSil
  61. ağustos ayında evleniyorum çok şükür iş aşk ev oluşuyor bide mis kokulu sağlıklı bi bebek olsun derim ben;)) seninde bebişi sağlıkla kucağına almak nasip olur inş;)
    burcu d.

    YanıtlaSil
  62. Allahım bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı kısmet etsin ve sağlıkla büyüsün inşallah.
    Sevgiler
    Nihal

    YanıtlaSil
  63. Eros'un oku beni bulsun sonrasını sırasıyla yaparız zaten inş :)) Allah hayırlısıyla yavrunu kucagına almayı nasip etsin inş. noni.Sen çok tatlı bi anne olucaksın :)

    Hülya Özenç

    YanıtlaSil
  64. Evet kendimi taçlandıracağım bir iş tam da benim hayalimm...

    Bebeğini sağlıkla kucağına alman dileğiyle.

    Sevgiler

    İmren

    YanıtlaSil
  65. sevgili noni güzel kızını sağlıcakla kucağına almanı diliyorum önce ve sonra Eros lütfen oklarını bana fırlatabilir mi..sevgi

    YanıtlaSil
  66. eros diyelim, ask diyelim :)

    selamlar
    naz

    YanıtlaSil
  67. Huzurla içinde oturacağınız bir yuva mı?
    sanırım en cok buna ıhtıyacım var: )

    YanıtlaSil
  68. Bebişşş tabikii,tez zamanda sağlıkla gelsin prensesler inşallah...

    YanıtlaSil
  69. hayalim mis gibi kokan bebek tabii ki :)

    YanıtlaSil
  70. Merhaba Noni :)
    Ben Tanrı ya sadece şükredebilirim, evim, güzel bir kızım, yakışıklı bir kocam, çok sevdiğim bir işim var.
    Sana kolay, çabucacık bir doğum diliyorum. Anne olmak sana da çok yakışacak.
    Küçük NİL de hayatta iyi güzel ne varsa sahip olsun, hep mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  71. bende severek yapacağım bir iş istiyorum Noni..
    inşallah..
    sana da hayırlı doğumlar, bebişini sağlıkla kucaklaman dileklerimle..

    YanıtlaSil
  72. aşk istiyoruuuuum!!!

    p.s.Nil ile mutluluklar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  73. erosun oklarıyla buluşalı 5 sene oluyor,ama evim ve kraliçe gibi taçlanacağım bir işim yok!bunlara sahip olmayı çok istiyorum.bebişe gelince onun daha zamanı var. evle işten sonra gelebilir mesela:)
    ecehan

    YanıtlaSil
  74. MERHABA benim ev hayalim var.inşallah olur.hatice

    YanıtlaSil
  75. nonicim duaların için şimdiden teşekkürler, ben kızıma bir kardeş istiyorum :) ve senin Nil Prenses le sağlıklı bir şekilde kavuşmanı, sevgiler...

    YanıtlaSil
  76. Huzurla içinde oturacağımız bir yuva!!!
    Aşkımı buldum =) Biz sadece sevdiceğimle etrafımıza huzur ve mutluluk dağıtacağımız bir hayat kurmak istiyoruz. Umarım dileklerimiz kabul olur...

    YanıtlaSil
  77. Hayalim mis kokusunu içime çekeceğim kızıma benzeyen 2.bir minnoş. Sağlıkla kızına kavuşman dileğiyle. Sevgiler... Mine

    YanıtlaSil
  78. Hayalim erosun oklarını doğru kişiye göndermesinden yana....tatlı nonim şimdiden sağlıkla mutlulukla bebeğini kucağına almanı diliyorum.....öpüldün x2

    YanıtlaSil
  79. canım şükürler olsun aşkım yanımda, evimizide aldık ee işimde var tek eksik bebiş :) çok istiyorum ama korunmayı bıraktığımız halde 4 aydır olmuyor :( neyse sıkmıyım sizleride.. yüzükten ziyade hamişlerin duası tutarmışya dua edersen sevinirim canım :) (Bahriye)

    YanıtlaSil
  80. Umarım önümüzdeki ayla birlikte güzel bir işe sahip olacağım, rabbim utandırmasın.
    Huzurla oturacağımız bir yuvamız olsun lütfenn :))

    YanıtlaSil
  81. ne güzel sıralamışsınız, aşk, ev, bebek, iş...
    aşkı buldum, yuvayı da, işi de, sanırım sıra bebişte.
    ben çıkmasam bile dua edin yeter, önce sağlık sonra da bir kız bebek diliyorum ben Allah'tan.

    Nil'iniz de sağlıkla, mutlulukla gelsin...

    Elif.

    YanıtlaSil
  82. eros oklarını benden yana at şu bebekli yüzüğe talip olayım :) Nil i sabırsızlıkla bekliyoruz :) hlya

    YanıtlaSil
  83. Eros eros eros.. olmadi huzurlu bir ev..
    Aylar ne kadarcabuk gecmis. Daha dun gibiydi nil`in haberini buraya yazisiniz :-)
    Mutlulukla, saglikla, huzurla gelsin nil evinize..

    YanıtlaSil
  84. Bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıklı bir şekilde dünyaya gelir İnşallah:)
    Benim hayalim güzel bir işim olsun ve şu can sıkıntısından bir an önce kurtulayım İnşallah...

    YanıtlaSil
  85. Minik bi ufaklık hayal ediyorum bizim için. Eğer çekilişi kazanamasam bile bebek şekerinden istiyorum ben noni hanım.

    YanıtlaSil
  86. ASKKKKli yuzuk olsun en cok onu begendim.dilegimse saglikli huzurlu mutlu olmak oncelik bu EDA

    YanıtlaSil
  87. Yeni bir is ve yuva Nonim,yuva dedigim soyle bahceli bir ev. Aslinda once is sonra ev ;)Ahh ah hayaller gercek olsa...

    YanıtlaSil
  88. ben karnımda olan bebişimin sağlıkla aramıza katılmasını istiyorum inşallah hepimiz dileklerimize kavuşuruz

    YanıtlaSil
  89. Merhaba noni.Benim hayalim üç tane yavrumu en iyi şekilde yetiştirip sonra onları mutlu olacakları bir yaşantı içinde görmek.Sonrada eşimle büyük şehire veda ederek küçük bir deniz kenarı beldede yaşamak istiyorum.Bu çekiliş bana çıkarsa yüzükleri bende eşime ve iki kızıma hediye edicem.saygılar.ZEYNEP.ANK.

    YanıtlaSil
  90. ne güzel bir fikir duamızla birlikte hediye ..
    ben huzurla oturacağım tıpkı yüzükteki gibi ev istiyorum ..
    amin demeyi unutma:)

    YanıtlaSil
  91. Merhaba Noni:)
    Oncelikle Nil'i sorunsuz bir sekilde saglik ve mutlulukla kucagina almani dilerim..
    Benim hayalime gelince icinde saglik ve mutlulukla oturacagim bir yuva cok guzel olurdu.. Ama ailenin buyuklerine sorarsan onlarin hayali artik bir bebek:)

    Sevgilerimle

    Selin C.

    YanıtlaSil
  92. Nonicim o kadar güzel ki hediyelerin hepsi. benim dileğim aslında bu sefer çekilişte ismimin çıkması :) bu hangi yüzük olur sence? çok şükür sevdiceğimi buldum, huzur dolu bir evimizde var. bebek istemediğimiz için o şıkkı geçersem dileğim kendimi taçlandıracağım bir iş. aslında işimi çok seviyorum sadece biraz daha güzelleştirmek için hayallerim var.
    bir çırpıda prensesine sağlıkla kavuşmanız dileğiyle canım :)

    YanıtlaSil
  93. Sevgili Nonii, tek dilegim senin dualarin ve mis kokulu bebek . Sevgiler

    YanıtlaSil
  94. ıs hayatından acayıp sıkıldıgım bu donemde senınde hamıs dualarının katkısıyla mıs kokulu bebıs ıstıyorum en kısa zamanda evren duy sesımı artık :D

    YanıtlaSil
  95. Nonicim ilk olarak bebeğini hayırlısıyla kucağına almanı diliyorum..Anali babalı büyüsün Nil bebek :) Benim hayalim hayatımı taçlandıracağım yeni bir iş Nonicim..Kocaman Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  96. öncelikle nonim, bebeğini sağlıkla kucağına almanı ve mutlu mesut büyütmenizi dilerim :) hayalim kendimi taçlandıracağım yeni bir iş :))

    YanıtlaSil
  97. Noni inanamiyorum zamanin bu kadar daraldigina. Saglikla kizina kavusmani dilerim oncelikle.

    Yuzuklere bakinca "evli" olana soyle bir ic gecirerek baktim. Su sira Norvec'te yasiyoruz esimle ama birkac yil icinde farkli bir ulke planlari var. Ben yurdum diyebilecegim bir ulkede sicacik bir yuva hayali kuruyorum sik sik.

    YanıtlaSil
  98. Merhaba Noni,

    benim 3 yaşında yakışıklı bir prensim ve onu birlikte dünyaya getirdiğim bir de kralım var. Dileğim kendi evimize en kısa zamanda geçmek ve evime yakın bir de işde çalışmak. Sanada rahat bir doğum ve sağlıklı bir evlat diliyorum...

    Sezen

    YanıtlaSil
  99. Çok minnoş yüzükler bunlar ama ben en çok şekeri sevdim. Bebeğini sağlıkla kucağına almayı ve eşinle bir ömür boyu sağlıklı, huzurlu ve mutlu olmanı dilerim. Gönlü zengin Nonim benim.

    YanıtlaSil
  100. nonicik çok sabırsız ve heyecanlısındır şimdi, ne güzeldir!
    inşallah kolay ve güzel geçen bir doğumla Niloşuna kavuşursun..:D benim dileğim beni taçlandıracak güzel bir iş..şu an tek arzum bu noni..sevgiler
    demet

    YanıtlaSil
  101. Eros'un oklarını artık fırlatması ve aşkı bulmam benim dileğim Noni :)

    Hadi hadi benim olsun yüzük de Nil'in o güzel şekerlerini yiyeyim :)

    YanıtlaSil
  102. nonicim bende seninle aynı heyecanlar içindeyim..oğlumu sağlıkla kucağıma almak için gün sayıyorum..öncelikle bebeğine sağlıkla kavuşmanı diliyorum canım..bebekli yüzüğe bayıldım..sanırım şu an bana en uygun yüzük o olurdu..sevgiler..

    YanıtlaSil
  103. Sevgili Noni henüz ne aşkı ne de işi bulabildim.Uzunca bir süredir sessiz bir şekilde takip ediyorum seni,beni hayatta her an güzel şeyler olabiliceğine inandıran bloğun ve tüm pozitifliğin için teşekkür etmek istedim sadece.Bebeğinin gelişiyle beraber hayatın daha da ışıldasın,tüm sevdiklerinle beraber uzun ve mutlu bir hayat dilerim...

    YanıtlaSil
  104. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  105. ben huzurla oturacağım bir ev istiyorum
    çok iyi düşünülmüş anlamlı hediyeler çok beğendim hepsinide
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. Hiçbirine sahip değilken hangisi tam olarak düşleyip durduğum bir hayal bilmiyorum;ama ev temasını çok seviyorum,bu kesin.Kendime ait bir evin hayalini uzun zamandır kuruyorum:sade ve sıradışı bir ev.

    Dualarım seninle Noni abla,şimdiden Nil'i kocaman öpüyorum!

    YanıtlaSil
  107. Şu an elimde var olan tek şey işim. Diğer üçü de benim istediğim şeyler. Ama ikisine ulaşabilmenin yolu elbetteki aşktan geçer.Dualarını bekliyorum.

    Ben de hep senin ve kızın için duacıyım. Güzel haberlerini bekliyorum...

    YanıtlaSil
  108. ev ve taç arasında kaldım..
    hem de çok fena..
    tacım olursa acaba evim de olur mu diye düşünmekteyim..
    sanırım tacı tercih edeceğim, sonra evime kurulur, tacımın keyfini çıkarırım
    :)
    ayrıca nil'in şekerlerini tatmayı çok isterim :)
    haydi bakalım, nil'in ve benim şansıma..
    bahtı kendinden güzel olsun..

    berraksiral@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Nonicim ben bir is istemekteyim hem de cok. Deniz

    YanıtlaSil
  110. noni hepsi desem pekmi yüzsüzlük olur.eş, ev ,ve canımiçi bebiş allaha şükür mevcut.allah huzurla,sağlıkla,mutlulukla yaşamak, yaşatmak nasip etsin herkese.belki şöyle çok seve seve yapabileceğim bir iş,yada hobi...şimdiden kızını sağlıkla kucağına almanı diliyorum.mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
  111. tubiş ankara20/7/12 02:41

    iş hayatında bir yükselme iyi olur benim için;)
    ayrıca inşallah bu ayki talihlilerden biri ben olurum çünkü yüzük bahane bebişin şekeri şahane;)
    tubiş ankara

    YanıtlaSil
  112. kaplumbaga misali evimiz sirtimizda gezginlikten yoruldum yahu, ev istiyorum sanirim ben :))
    hem yanindaki anahtarida pek guzelmis :))

    YanıtlaSil
  113. Ah, o evli yüzük pek bir şahaneymiş. Çünkü benim en büyük hayalim müstakil bir ev. Senin de duanı alırsam, evimizi alana kadar bu yüzüğü parmağımdan çıkarmam :)

    YanıtlaSil
  114. Sağlıkla gelir inşallah Nil bebek... Ne diyorlar hani "bir avazda" :)) iş fena değil,gidiyor tıngır mıngır... Evle bebekte aşksız olmayacağından bana da aşk gelse artık hiç fena olmayacak sanki...

    YanıtlaSil
  115. Herşeyin başı sağlık....AYSUCUK.

    YanıtlaSil
  116. Merhaba nonicim,
    ben kendimi taçlandıracağım, yeni bir iş istiyorum.
    çünkü; şükürler olsun ki Eros un fırlattığı oklardan biri beni buldu ve cnm eşime rastladım. ve yine şükürler olsun ki dünyalar güzeli bir bebeğe ve eve sahibim...

    Umarım bu güzel yüzük benim olur ve bebeğinin şekerine sahip olma şansınada nail olurummmm :)
    ismimi yazmadığım için tekrar yolladım Nonicim
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  117. merhaba
    inşallah sağlıkla bebeğini kucağına alırsın
    benim en büyük dileğim sağlıklı evlat sahibi olmak Allah nasip ederse hediye kazanamsam bile dualarınızı bekliyorum.İsteyen herkese evlat rabbim evlat nasip etsin.....

    YanıtlaSil
  118. aah ah,ben aşk temalı yüzüğünü isterdim çünkü şu ara sıkıntısını çektiğim tek konu malesef aşk:((
    aa tabi bir de senin güzel duanı isterim:)

    Sevgiler
    Suna

    YanıtlaSil
  119. Allah sağlıklı bir doğum nasip etsin inşallah Noni'cim..
    Ben aşkı buldum , sıra bir yuvada ve şehrimi değiştirmem gerekeceği için yeni bir işte :)
    İki yüzükten biri olabilir yani :)
    sevfiler..selamlar..

    YanıtlaSil
  120. merhabaaa
    sevgilimi buldum,iyi kötü birde evim var,şimdi huyu babasına gözleri bana benzeyen bir bebiş istiyorum
    çok şey istemiyorum herhalde,bebişli yüzükle bana gelir inşallahhh..

    YanıtlaSil
  121. Selam
    Daha once de yorum yazdim ancak sanirim birsekilde gondermeyi beceremedim :)
    Teknoloji ozurluyum :)
    Saglikla sihatle mutlulukla bebeginizi kucaginiza alirsiniz insallah.
    Ben de sizin gibi bir bebek dilerim :).
    Sevgiler
    Pinar

    YanıtlaSil
  122. Eros'un oklarını artık benide bulsun yahuu:)

    YanıtlaSil
  123. sevgilimi buldum :) bebek ve ev için henüz erken ama iş olursa süper olur :)

    YanıtlaSil
  124. nonicim; oncelikle bebişine sağlıkla huzurla bebişini kucagına almanı diliyorum :)
    sonra ben de işimle ilgili bir şey istiyorum :)
    hakkımda hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  125. iş istiyorum noniciiiiim işşşş :(( bel ki bu güzel yüzük şans getirir ha ne dersin :)

    YanıtlaSil
  126. ayy düşündümde hepsi beraber olsa herşey dahamı güzel olur ne :)
    çok sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  127. Çok tatlılar ben aşkı buldum ama yine de Eros olan daha çok hoşuma gitti :))

    YanıtlaSil
  128. Nonicim bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına alırsın inşallah.Ben de kendimi taçlandıracağım yeni bir iş istiyorum hadi bakalım hayırlısı :))

    YanıtlaSil
  129. merhabalar nonicimmmmmm
    ben kendimi taçlandıracağım bir iş istiyorum,
    inşallah sağlıklı bir şekilde alırsın bebeğini kucağına, şimdiden uzun ömürler versin Allah.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  130. İşimde başarı şu an en önemli istediğim nonicik :)
    Umarım kolay bir doğum geçirir,sağlıkla kavuşursun Nil'ine...

    YanıtlaSil
  131. Üzerimde uçuş uçuş bir elbise, bir tarafım deniz bir tarafım çiçeklerle dolu, elimde bir kokteyl sakin sakin salınıyorum..yanımda sevdiğim adam :)

    işte hayalim budur sevgili noni :)

    Melike

    YanıtlaSil
  132. İş olsun bizim olsun :)

    YanıtlaSil
  133. MERHABA NONİ,
    SEVDİĞİM ADAM YANIMDA MİNİK MUCİZEM KOLLARIMDA :) BEN HUZUR İÇİNDE OTURACAĞIM BİR YUVA İSTİYORUM :)) BENİM HAYALİMDE HAYIRLISIYLA BİR EV
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  134. selam noniş,
    bir kaç iş görüşmesini temmuz ayının başlarında geride bıraktığımdan ağustos' ta artık olumlu dönüşler olsun ve işe başlayayım artık değil mi? belki görüşme sonuçları belli olmadan yüzüğü kazanırım, şansım artar ve istediğim iş benim olur :)

    sevgiler

    merved.

    YanıtlaSil
  135. Sevgilimle huzur icinde yasayacagim bir yuva hayal ediyorum ben nonim.

    YanıtlaSil
  136. Kendimi taçlandırabileceğim yeni bir iş istiyorum,kazanamasam da okurken dua edersin Nonim;))

    YanıtlaSil
  137. Ask ev ve bebek var ama kendimi taclandirabilecegim bir ise hayir demem dogrusu :)

    YanıtlaSil
  138. Aşk da olur iş de olur fena mı, ikisi de güzel şeyler sonuçta :))

    YanıtlaSil
  139. bi ev olsa fena olmaz hani :))

    YanıtlaSil
  140. iş olsun işşşşş! Sonra da bi bebek daha olsun ama:)Nil'e de sana da sevgiler.

    pınar G.

    YanıtlaSil
  141. noniciğim 2 dir kacırıyorum cekilişi bu kez kacırmaya hiç niyetim yok
    ben ev yüzügünü isterdim sanırım uzun zamandır kendime ait şöle kafama göre süsleyip püsleyeceğimiz bir ev istiyoruz kocacımla inşallah önce yüzügüme nilin uguruylada gercek evime kavusurum amiiinnn:)

    YanıtlaSil
  142. Cam yüzüklerine bayılıyorum ! :) Fakat Adaşımın şekerini yemek için istiyorum bu sefer sırf ! :) Aslın da aşk istiyorum.. Fakat ev ve anahtarlı yüzüğe bayıldımmmmmmmmmmmm ! Bu yüzden Ev diyorum (:
    Olur da kazanırsam Noni'ciğim , bana aşk, ev , bebek ve hepsini dileyerek gönder lütfeennnn :)

    YanıtlaSil
  143. merhaba noni,

    Huzurlu bir yuva ve onu taçlandıracak bir ev neden olmasın...
    Yüzüklerin çok cici olmuş.Fikrine bayıldım
    Tüm iyi dileklerim seninle olsun.... bebişine hayırlısıyla kavuşmanda buna dahil...

    YanıtlaSil
  144. en büyük dileğim yavruma kavuştum. sıra yuvada. sana da sağlıklı bir doğum dilerim sevgili sibel.

    YanıtlaSil
  145. aşk aşk hiç bitmesin aşk!

    YanıtlaSil
  146. hayatım boyunca hep ama hep aradığım sabırla beklediğim doğru insanı yani aşkımı istiyorum..nazlı b.

    YanıtlaSil
  147. Huzurla oturacağım ve herşeyini özenle seçeceğim bir ev ;)

    YanıtlaSil
  148. ömür boyu sürecek bir aşk istiyorum.
    bu arada bebeğin umarım sağlıklı huzurlu ve uzun ömürlü olur.

    YanıtlaSil
  149. Huzur içinde oturacağım, penceresinden yağmur damlacıkları süzülün, kalbimi ısıtıcak kadar büyük bir şöminesi olan, mutfağından kurabiye kokuları gelen, çatısının üstünde büyük bir gökkuşağı ve çevresinde sevimli tavşanlar olan bir ev istiyorum. :)

    YanıtlaSil
  150. iş istiyorum noniiii, önce iş sonrs bebek:)

    YanıtlaSil
  151. hımmm!!! hangisini istesem acaba? tatlı bir kızım var, hala taksitlerini ödediğim bir evim var, aşkı geçelim zaten özgürlüğüme yeni kavuştum:)) sanırım iş diyeceğim, daha iyi bir işimin olması,şöyle daha yüksek maaşlı... beni oldukça rahatlatır...

    Sevgiler,

    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  152. Merhaba Noni, gülen yüzün hep gülsün inşallah bebeğini en güzel şekilde kucağına alman duasıyla.
    Öncelikle şu anda çalıştığım işte kadroya alınmak istiyorum ve sonrası çok sevdiğim insanla hep mutlu musmutlu olmak...

    YanıtlaSil
  153. merhaba noni hatta noni abla :) ben daha öğrenciyim ve bir kaç hafta sonra yaz stajıma başlayacağım inşallah:) o yüzden taçlı yüzük tam bana göre belki bana çıkar yüzük ve bende hastaneye yeni yüzüğümle gidebilirim:) ayrıca şimdiden kızın Nil ile mutlu huzurlu uzun yıllar dilerim :))

    YanıtlaSil
  154. Selam Noni, aşk, bebek, ev tamam bende iş olabilir diyorum. Sevgiler :) Yüzüklerin hepsi çok güzel. Tabiki presesin şekerleride gelsin lütfen.

    YanıtlaSil
  155. 16 yildir hayalini kurup henüz kavusamadigim bebek lütfeeen :( dualarimiz seninle nonicigim.

    YanıtlaSil
  156. sevgili Noni,
    kısa bir süre kaldı evet hayırlısı ile minik Nil ini kucağına al:)
    güzel haylleri hep vardır insanların kalbi temiz olan herkesin hayali gerçek olsun! benimde bir aşkım bir evim ve bir miniğim olsun :)
    bu arada şekerlerin aynızsını canım arkadaşım Nilay ın Eda sı için yaptık,aynı zamanda dünyaya gelecek iki bızdık :)
    emelalvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. benim hayali missss kokulu bir kız çocuğu..Teşekürlerr..

    YanıtlaSil
  158. huzurlu yeni bir ev güzel olurdu

    YanıtlaSil
  159. ..uzun zaman olduğu için artık aşk diyorum =)

    YanıtlaSil
  160. Ben uzun süredir hem bana zevk veren, hem de insanlara faydası olan bir iş bulmak istiyorum. Yani insanlar ne ister onu anlayıp onların ihtiyaçlarına cevap veren şeyler ortaya çıkarayım, hem de bu işi hevesle zevkle yapayım istiyorum. Ne yaparsam böyle bir iş olacağını düşünüp düşünüp bir türlü bulamıyorum ama.. Tabi bu işin çalışma saatlerinin de insani olmasını, tatil sürelerinin uzun olmasını, bana işin dışında zaman bırakmasını da istiyorum. Hayal işte, belki olur:)

    Niloşunu sağlıkla ve kolaylıkla kucağına alırsın umarım noni:)

    YanıtlaSil
  161. merhaba noni
    çook sessiz bir takipçin olarak sen ve eşin öncelikle sağlıkla yavrunuza kavuşun inşallah. sonrada artık İŞimde dilediğim yere geldiğime göre, aşk için yeterli salaklıkları yaptığıma göre gönlümden geçen BEBİSi ortak çalışma ile yapabileceğim bir AŞK istiyorum:)beni huzurlu YUVAmızda el üstünde tutacak bir prens:)
    bir avazda kurtulun inşallah, çokk öpücük

    zeynep şahin
    zynpkbr@yahoo.com

    YanıtlaSil
  162. içinde huzurla oturacağım bir evim olsun isterdim ve bir de işim. malum iş olmayınca olmuyor :)

    betül

    YanıtlaSil
  163. Sanırım benim de en çok istediğim tam şu yüzükteki gibi bir ev... Aşk meşk geçici, işimden de memnunum. :)

    YanıtlaSil
  164. mis kokulu bir bebek hariç hepsi var çok şükür, o da olursa tamamdır:) bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim, şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...