15 Temmuz 2012

Fink

Fırından yeni çıkmış bir Noni ile işte karşınızdayımmm! Bugün kız arkadaşlarıma kısa bir kaçamak yaptım, artık son finklerimi atıyorum, yakında Nil herkesin papucunu dama atacak kihh kihhh :) Hamileliğimin 36. haftasındayım ama bizim küçük hanım önden önden gidiyor. Boyu 50cm'i geçmiş, kilosu da 3.300 olmuş, ben de bu göbek neden bu kadar devasa diyordum hıh şimdi anlaşıldı :P Ultrasonda ne kendime benzetiyorum ne de prensime, daha çok minik tosarık bir sumo güreşçisi gibi duruyor hii hii :) Bakalım birbirimizi ilk gördüğümüzde neler hissedeceğiz, meraktan çatlamazsam iyidir! Tüm hamileliğim boyunca 14 kilo aldım, şu anda 75 kiloyum, hayatımda hiç görmediğim bir rakam! Kilonun yanı sıra vücudumda birçok değişiklik de oldu tabii özellikle balkonlara kaçak kat çıkmış gibiyim, her sabah Allahım bugün büyümemiş olsunlar diye uyanıyorum :P Süt verirken nasıl oluyor peki? Ay lütfen alıştıra alıştıra söyleyin bana, daha da büyüyeceklerse vallahi şak diye düşer bayılırım! Bu arada giyim açısından kışın hamile olmak daha zor diye düşünüyordum ama bu sıcaklarda fikrim tamamen değişti! Sanki ne giysem üstüme yapışıyor gibi... Herşeyi çıkarıp atmak istiyorum. Forever New'dan aldığım bu uçuş uçuş elbise ile kendimi çok iyi hissettim ama :)
Hepinize şimdiden harika ve serin çoook serin bir hafta dilerim!
Ohhh fıstıklardan öpücüklerimi de aldım artık tıpış tıpış evime dönebilirim :)

21 yorum:

  1. Hayat ve kurabiyesi Nehir15/7/12 21:14

    maşallah Sibelcim harika görünüyorsun.. elbisene bayıldım... evet kışın hamile olmak daha zor hamile giyimleri gereğinden pahalı oluyor normal giyimler ise kışın hiç olmuyor .. elbisene bayıldım. hamilelikte ve bitiminde rahatça giyebilirsin .. tabi sonrasıda emzirmenin rahat olabilceği giyimler arıyorsun o başka konu :)) balkonlara gelince dogumdan hemen sonra ne hale geldiklerine inanamıyacaksın.. sağa sola dönemez olmuştum :))

    YanıtlaSil
  2. Amanın bu nasıl güzellik böyle MAŞALLAH,anası böyleyse kızı nasıl olur:)bizim oğlanlar yandı:))

    YanıtlaSil
  3. ayyy pek bir şekersiniz... :)

    YanıtlaSil
  4. Hamilelilikte ki şıklığı da gösteriyorsun bize :) Ahh kocaman maşallaaah adaşımaaaa ve annesineeee ❤ Söyleme sakın doğunca ki boyunu kilosunu aman diyim :) Nazar olmasın Biriciğimize ❤ (: Benim yeğenim de yaşıtlarından çok uzun boylu.. Şuan 10 aylık ama 2 yaşında ki çocuk boyuna sahip.. Uzun olması aslın da kemiklerin güçsüz olmasına sebep olabiliyor.. D vitaminini sakın ihmal etme doğduğunda Noni'ciğimm.. Biz ihmal ettik.. Yani boyu uzun olunca kemiklerin kuvvetsiz olabileceğini bilemedik.. Geç bilinçlendirildikte bu konuda.. Hâlen yürüyebilmiş değil miniğim bu boyla.. Verdikleri D Vitamin damlası ne kadar önemliymiş halbuki.. Gözünü korkutmak için demedim sakın ola kötü düşünme :) Hiç bir hastalık değil.. Sadece yürümesini bir kaç ay geciktiren bi durum bu :)
    Allah'ım , sağlıkla sıhhatle kavuşuştursun.. Ramazan ayı için de doğarak tüm güzellikleri kendinde barındırsın inşallah.. :)
    Ablamla Senin için çok dua etmiştim , evrene mesajlar göndermiştim :) Tam 1'er yıl arayla kabul oldu ! :) Yeğen sayım ikiye katlanıyor süper ! :)
    Ben yine yazmadım yazmadım doldurdumm.. Hoş ama tatildeydim , netten uzaktım.. Yarışmalar kaçırdım :) Neyse susuyorumm.. Kocaman öpüyorum ❤ :)

    YanıtlaSil
  5. Başka söze gerek olmadığını düşünüyor ve MAŞALLAH diyorum.

    YanıtlaSil
  6. Kışın hamilelik daha kolay. 2 hamile pantolonu ve fazladan aldığım 2 bol kazakla tüm kışı geçirdim :) elimdeki bol kazaklar da kurtarıcım oldular. 3 aydır emziren bi anne olarak söyleyebilirim ki süt dolduğunda memintolar epey bi şişiyorlar, ama bebiş karnını doyurunca iniyorlar. emzirdikçe iner dediler ve gerçekten doğruymuş, zamanla ufalıyorlar. Korkma yani :)

    YanıtlaSil
  7. maşallah Nil'ciğimize de, güzel annesine de:) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. CANIM KIZIM ÇOK TATLISIN SENİ ÇOK ÖZLEDİM GÜZEL ANNEM BENİM MAŞALLAH .

    YanıtlaSil
  9. Benim ilk hamileliğim kışa denk gelmişti. Şimdi ise yaz hamilesiyim :) İlkinde hiç istediğim gibi bir hamile olamamıştım. Pantolon giymek zorunda kalmıştım hep. Şimdi acısını çıkarıyorum diyeceğim ama yazın da aynen dediğin gibi ne giysen fazla geliyor. Elbiseden başka birşey giyemiyorum zaten ama şöyle şıkır şıkır takılar fazla geliyor. Ama senin üzerindeki elbiseye tek kelimeyle BA-YIL-DIM. Çok yakışmış, maaşallah :)
    Kaçak kat mevzuuna gelince, doğumdan sonra ilk hafta korkunç oluyorlar. Merak etme sen emzirmeyi, minik emmeyi öğrenince olay kısmen çözülüyor. Sonrasında ise benimkiler normal boyutuna döndü ama aksini de duymuşluğum var. Ne olursa olsun, bu halde kalmayacakları kesin, sen içini ferah tut :)

    YanıtlaSil
  10. Artıkk bende öpmek istiyorummmm -.-

    YanıtlaSil
  11. Ben kızımda yaz hamilesiydim, ama çok şişiyordum. sıcaklarla birlikte hareket edemez olmuştum. parmaklarım ayaklarım davul gibi olmuştu.
    Şimdi ise kış hamilesi olmak istiyorum ne yalan söyleyeyim. taytlar tunikler giymek istiyorum ama benim ayak sorunum var. çok büyük kışın sığacak bot çizme bulamam heralde.
    Nonim harika görünüyorsun. Sağlıkla gelsin Niloş.

    YanıtlaSil
  12. dünyanın en tatlı hamilesi sen olabilirsin misal :)

    YanıtlaSil
  13. aman tanrım bayıldım benımde kuzenım 38. haftasında cocugu 1200 kg haftaya dogumu oalcak :(

    YanıtlaSil
  14. Elbisen cok hosuma gitti, cok yakismis. Cok kilo almamissin, ne guzel. Emzirirken de cok tatli yemezsen cabucak kilolarin gidecektir.
    Balkonlarda bende hamilelikten daha fazla buyumemisti. Emzirmeyi biraktigimda da normale donmuslerdi :)
    Bebegini saglik ve mutlulukla kucagina almani diliyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Canım benim çok tatlı olmuşsun . Bu sıcak günlerde kocaman göbişle dolaşmak cidden zormuş ,haklısın .
    Amannn deyip kiloları , rakamları boşveriyorumuşuz . azda kalmış . güzel günler seni bekler

    YanıtlaSil
  16. Vuhuuu..şahanesiniz kızlar:)

    Nonicim, keşke göğüsler emizirirken olduğu gibi kalsa diyorum ben, eski haline dönüyorlar hiç merak etme ve keyfini çıkar:))

    Öperim en kocamanından.

    YanıtlaSil
  17. super super olmussunuzzz :) masallah diyeyim, nil perisi saglikla gelsin..

    YanıtlaSil
  18. super super olmussunuzzz :) masallah diyeyim, nil perisi saglikla gelsin..

    YanıtlaSil
  19. ne kadar güzel görünüyorsun nonicim:))maşallah sana..

    YanıtlaSil
  20. http://guneslibirgun.wordpress.com/2012/07/18/elveda-sevgili-lohusa-cinlerim/
    Yazıyı okuyunca seninle de paylaşmak istedim. Her ne kadar karamsar bir tablo çizilmiş olsa da, beklentilerin azıcık daha düşük olması her zaman faydalıdır.

    YanıtlaSil
  21. Merhaba noni cok uzun yaklasik 1yildan beri sayfana bakamiyordum aklima geldin ve hamileligini gorunce cok svindim. Bende hamileyim 29haftalik:-) bebeklerimizi saglikli bir sekilde dunyaya getirebilmemiz dilegiyle

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...