09 Temmuz 2012

Iska

Kabul ediyorum ben bir takı canavarıyım! Mutlaka ama mutlaka hoşuma giden bir takı karşıma çıkıyor. Aylar önce Moskova'da karşıma çıkan, fiyatı inanılmaz uygun plexiglass yakalar gibi... Ben mağaza nasılsa evimizin arkasında diye alışverişi başka bir güne saklamıştım... Ahhh kafam ahhh! Seyahat için toparlanmamdı oydu buydu derken o gün bir daha hiç gelmedi ve ben de o harika plexiglass yakalardan hiç alamadım :( Sizin de kararsız kalıp sonradan tühh ya keşke o anda alsaydım dediğiniz anlar çok oluyor mu yoksa basireti bağlanıp hedefi ıskalayan bir tek ben miyim?
İşte o yakalar aynen buna benziyordu, böhüüü ağlamak istiyorum :(
İstediğim yakalardan burada bulamayınca ben de hırsımı Forever New'daki bu incili kolyeden çıkardım ;)

Rengine ilk görüşte vurulduğum cam yüzüğüm de Evihan'dan ;) Bunu ıskalamadım işte!

Bunlar da Anthropologie'de beğendiklerim...
Hepinize renkli ve fırsatları ıskalamadığınız bir hafta dilerim!

10 yorum:

  1. çok zevklisin boga kadını :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir hafta diliyorum bende bu güzel resimlerle uyanmak harika..
    Benim de almadığım için pişman olduklarım var kimin yok ki :)
    Bir daha aynı pişmalığı yaşamamanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  3. Seçimlerin çok zevkli Nonicim, gördüğünde hemen almalısın yoksa yalan oluyor, ne zaman bişey beğenip indirimde alırım desem alamam o yüzden ben de politikamı değiştiriyorum yavaş yavaş:)

    YanıtlaSil
  4. way way pek de güzelmiş . ben senin zevkine hayranım zaten

    YanıtlaSil
  5. offf şu ip örmeli bezli (tarifi beceremedim) meksika-l-kızılderili işi kolyeye bittim.. çok severim o tarzları..

    YanıtlaSil
  6. Kocaman kocaman kolyeler küpeler sardı her yeri, belki Türkiye'e de gelir bir benzeri, belli mi olur :)

    YanıtlaSil
  7. Seçtiklerinin hepsi birbirinden harika ve ben de kesinlikle ıskalayanlardanımdır. Bizim evin şanslısı kardeşimdir, tutturur bir şeyi ve bulur onu.

    YanıtlaSil
  8. Ben yaka işini değil de diğerlerini daha çok beğendim desem.
    Herbiri "ben burdayım" diyor.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel takılar bunlar..incili kolyenide çok beğendim nonicim..iyi günlerde kullan..benimde olur bazen ıskalayamadıklarım..hep derim görüp beğendiğim birşeyi hemen alıcam diye ama bazen alamam nedense..

    YanıtlaSil
  10. genelde ıskaladığım şeyler öyle çok oluyorki nasipsizlik diz boyu . kolyeler çok bombaymış .

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...