24 Temmuz 2012

Kül

Allahım küllerimden yeniden mi doğuyorum yoksa?! 168 katılım! Ağzımı yaya yaya vauwwww demek istiyorum :) Bu rakamı gördüm ya ölsem de gam yemem artık :) Afferin benim cici okuyucularıma, aynı performansı ileriki çekilişlerde de sizlerden bekliyorum ona göre ;)
Bakalım şanslı 4 okuyucum kimlermiş:
12.sırada bir bebeğinin olmasını çok isteyen çağla tosun...
44. sırada aşk, aşk, aşk diyen Ezginin Günlüğü...
82. sırada huzurla oturacağı bir yuva dileyen Sine'Mmm...
Ve 97. sırada hayatını taçlandıracağı yeni bir iş hayalleri kuran BEREN NEHİR...
Hepinizi tebrik ederim kızlar!
Tabii gönlüm sadece 4 değil tüm okuyucularımı mutlu etmekten yana... Sizlere hediyelerle ulaşamasam da dualarımın sizlerle olduğunuzu bilin ama... Allah herkesin hayallerine kavuşmasını nasip etsin!
Bugün benim için çok heyecanlı bir gün çünkü 1 senelik bir hasretten sonra güzeller güzeli yeğenlerime ve canım ablama kavuşuyorum! Akşam üstü saatlerinde İstanbul'da olacaklar! Gözüm hep saatimde, bir an önce kavuşalım istiyorum :) Allahtan kızım da uslu uslu oturdu ve onlar gelmeden doğmaya kalkmadı, ablam benim bu hamile hallerimi görebilecek diye ayrıca sevinçliyim!
Bugünün bir diğer güzel haberi ise diyetisyenimden geldi; geçen hafta dondurma ve cevizli kek yememe izin verdiği halde hiç kilo almamışım ;) Hala 77 75 kilodayım (anaaa kilomdan haberim yok, yanlışlıkla iki kilo fazla yazmışım!) ve görünen o ki haftaya bu kiloyla doğuma giriyor olacağım ;) Çok şükür ödemim yok, ayaklarım şişmedi, şekerim kontrol altına alındı, diyetin gerçekten müthiş faydasını gördüm. Gelecek haftadan itibaren emzirme dönemim için özel bir diyete geçiyorum, bilinçsizce herşeye saldırmanın, bebeğe süt olur diye tatlıları lüpletmenin hiçbir manası yok! Nasıl, artık akıllanmışım öyle di mi :)

28 yorum:

  1. Hayat ve Kurabiyesi24/7/12 13:55

    oooo yooooowww bu ayda şanslı kişiler biz deilmişiz .. bir sonrakine inş..

    Güzel duaların için teşekkür ederim Nonim.
    Allah sağlıcakla Nil kızı kucağına almayı nasip etsin.. Sorunsuz lohusalık dönemi .. booool süt.. boool huzur versin yuvanıza..
    Ablan Nily ve prenseslerine çok selamlar..
    Kilo olayına ise bravo diyorum.. maşallah çok iradelisin..
    Sevgilerler... hepinizi kucaklıyorum

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Noni,
    Kazanamadım diye hiç üzülemedim bile,
    bizler için ne güzel dilekler ve dualar da bulunmuşsun.
    Rabbim seninde gönlüne göre versin...
    Umarım sende hayırlısı ile hayaline kavuşursun.
    Serap

    YanıtlaSil
  3. süper gidiyorsun maşallah nonnişim;)

    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
  4. Bunu bir işaret olarak algılıyorum hihii :)
    Her şey hep böyle güzel gitsin hayatında canım ablammm,tatlı yiğenlerini benim için öper misinnn :*)

    YanıtlaSil
  5. :) kazanan arkdaşları tebrik ediyorum bir dahaki sefere artık ;) harika gözükğyorsun bu arada

    YanıtlaSil
  6. harikasın tatlım , doğum sezeryanla mı olacak kaçırdım ben işin o kısmını sanırım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben normal doğum yapamıyorum bu yüzden tek şansım sezeryan, 2 Ağustos'ta geliyor minik prenses :)

      Sil
  7. maşallah,süpanallah..bayılıyorum sana...evrene bebiş için mesaj gönderirken ben de aynı dilekleri hem kendime hem sana dilemiştim...şükürler olsun ki dileklerimiz kabul olmuş..ben de 31.haftadayım..seni sıkı takip ediyorum...o gülen yüzün bana da süper enerji oluyor....hep mutlu kal...

    YanıtlaSil
  8. Duan yeter, gönlün gibi...

    YanıtlaSil
  9. Nonicim gözünüz aydın , mutlu haberlerini almak ne güzel, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Çokkk sevindimm, ilk defa bi blogdan hediye kazanıyorum :))
    Yüzüğümü takıp, evimi alayım inşallah :)
    Nonicim, eşimin adresini vereyim ben iletişim için, iş değiştiriyorum ay sonunda kalmasın hediyem buralarda :)
    Sana da şimdiden hayırlı doğumlar diyorum, sağlıkla yavrunu kucağına alırsın inşallah.
    Adres: Gökhan GÖKGÖZ
    Project House
    Sun Plaza Bilim Sokak no:5 34398 Maslak/İSTANBUL

    YanıtlaSil
  11. canım duaların ıcın cokk tesekkurler! ne kadar az kalmıs nılosu kucagına almana! Allah sızın de yanınızda olsun sorunsuz sıkıntısız cok guzel ve rahat bı dogum olsun uslu kızın da gelip evin başköşesine kurulsun:) sevgileR!

    YanıtlaSil
  12. çağla tosun24/7/12 17:52

    yuppiii bende kazanmışım ilk defa bir blogdan hediye kazanıyorum hemde çoook kıymetli bir hediye teşekkürlerrrrr noni....
    sana adres bilgimi nasıl ulaştırabilir acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimmm :) Bana mail atabilirsin; adresim nonim77@yahoo.com ;)

      Sil
    2. çağla tosun24/7/12 18:14

      ok
      mail attım bile :)

      Sil
  13. emzirme diyetini paylaşır mısın acaba nonicim? merak ediyorum 2 ay sonra kısmetse benim de ihtiyacım olacak..sevgiler..dualarım seninle..allah kolay ve sağlıklı bir doğum nasip etsin...sonra da bana inşallah :)

    YanıtlaSil
  14. bak yavlumm yine çok güzelsinn tekrardan hamile olasım geldi:)))amannnnn tübeeee :)elimdeki bebelerimi sağlıkla hayırlısıyla büyütem.noni kullandığın resimleri blogundaki siyah beyazları googledanmı ındırıyorsun eger oyleyse ne dıye arattırıyorsun şu garibana bi yazıversen:)merakla takipteyim sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Gözün aydın olsun.

    YanıtlaSil
  16. Harika gözüküyorsun Nonicim! Kocaman bir maşallah :D
    Dediğin gibi süt olur diye herşeye saldırmanın anlamı yok.
    Zaten süt olması için sadece su içmek yeterli :) Lohusayken de bol bol su içersen bol bol sütün olur :)
    Sevgiler kocaman öpücükler!

    YanıtlaSil
  17. amanin bir kere de bir cekilisten birsey bana ciksa sasicam :(
    herneyse belki baska sefere :)
    kizini saglik sihhatle ve hayirlisiyla kucagina alirsin umarim biran once ;)

    YanıtlaSil
  18. Nonicim, ben baby shower ınızı merak ediyoruuum :) selamlaaar...

    YanıtlaSil
  19. NE büyük heyecan bir yıl aradan sonra ablanla yeğenlerinle buluşacak olman. Ne güzel aile bir arada olacak, hem de katılım bir kişi daha artacak bu güzel aile birliğine :))) Hepinizin gözü aydın canım Nonim. x's

    YanıtlaSil
  20. Gözünüz aydın :) Minikler, Nil'i en baştan görecekler ne güzel...

    YanıtlaSil
  21. Gözünüz aydın. Her şeyin yolunda gitmesi en büyük temennim...Bilinçli bir anne adayı olman çok güzel... ne mutlu bebişine...

    YanıtlaSil
  22. Nonicim, gözün aydın!!! Süt yapar diye eminim pek çok şey söyleyecekler, ama büyük bir kısmı yalan :D sadece SU. günde en az 4 litre iç. hem sıcakla kaybedeceksin, hem de bebeğini emzireceksin. Bol bol su iç e mi? Bebeği emzirmek kilo vermene de faydalı olur, her emzirmede bir sürü kalori harcıyorsun, hem de sakın emzirmekten vazgeçme, çünkü sezaryenle doğum yaptığın için ilk anlarda sütün zor gelecek(Normal doğumda sancı hormonu oksitosin, sütün dışarı boşaltılmasını da sağlar, sen normal doğurmadığın için ilk bir iki gün sütün az gelebilir). Sakın öğün atlama, gerekirse emzirirken sen de ye :D Sakın korkma, vücudumuz bunun için programlanmış, kimseleri de dinleme. İçgüdülerin her şeyi söyleyecek sana :D

    YanıtlaSil
  23. Sevgili Nonicim göndermiş olduğun hediyeleri aldım.Çok çok teşekkür ediyorum :)Hayatımın sonuna kadar bu değerli hediyeleri saklayacağım ve hep bu tatlı Blog sahibesini hatırlayacağım :)Hayırlısıyla ve kolaylıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah Nonicim.Dualarımız seninle..Yakında kucağına alacağın bebeğine uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum.Analı babalı büyüsün inşallah Nil bebek...Kocaman Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  24. Canım Noniciğim, sesimi duyduğun için çok çok teşekkür ederimm! :) Hayırlısıyla minik prensesi kucağınıza alırsınız inşallah. Hep dua ediyorum sizin için:) Günümü aydınlattın, cok cok tesekkur ediyorum, öpüyorum:)
    https://twitter.com/ruzgaradogruu/status/230644512047890432/photo/1

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...