10 Temmuz 2012

Nil'imin Şekerleri

3 haftamız kaldı ama pimpirikli ben durur muyum :) Allah korusun aniden doğum yaparım falan! içim rahat olsun diye hastane ile ilgili her şeyi şimdiden hazır etmek istedim. Çorbada biraz benim de tuzum bulunsun dedim ve şekerleri kendim hazırladım. Hastane odasının süslemelerine de el atacaktım ama kalan enerjimi artık kızıma saklamak istediğim için onları sipariş verdim ;)
Bu minik kavanozları görmüşsünüzdür, hazır yapan birçok firma da var, ben de birkaç yerle görüştüm ama sonra kendim hazırlamaya karar verdim. Paşabahçe'nin 40cc'lik kavanozlarını (1 koliden 105 adet çıkıyor - fiyatı 40 lira) arkadaşım züccaciyeden aldı. İnternette bebek resimlerinden birini seçtim, ablam Hoşgeldin Nil yazısını hazırladı. Puantiyeli kurdele istiyordum, Elit Tuhafiye'den istedim onlar da benim için buldu. 105 adet kavanozda 40 metre kurdele kullandım. Teyzem ozalitçisine etiketleri bastırdı. Geriye kalan tek şey hepsini bir araya getirmek oldu :)
Kavanozların hepsini hazırlamadan önce makinede yıkadım. Bir gece oturup etiketleri kapaklara yapıştırdım.
Başka bir gece de kurdeleleri etrafına fiyonk yaptım.
Sonra içlerini Melodi'nin pembe, mavi, beyaz renkteki karamelli badem şekerleriyle doldurdum. Her bir kavanoz 4 adet badem şekeri aldı.
İşte Nil'imin şekerleri hazır bile!
 Sizin de aklınızdan böyle bir şey yapmak geçiyorsa 105 adet kavanoz gözünüzü korkutmasın tüm bunları hazırlamak gerçekten çok keyifli ve eğlenceli ;)
AÇIKLAMA!!! Buradaki fotoğraflarımı izinsiz olarak kullanıp bu şekerleri sanki kendileri yapıyormuş gibi websitelerine koyanlar olmuş! Pes diyorum artık böyle ruhu kirli insanlara! Bu yaptığınız resmen hırsızlık başka bir şey değil! Buradan fotoğraf çalıp bunu ticari amaçla kullanan herkesi de yüce Allah'a havale ediyorum! Bu duruma o kadar üzüldüm ki elimde birçok etiket şablonları olmasına rağmen artık kimseyle paylaşmama kararı aldım, şablon isteklerine artık olumlu yanıt veremeyeceğimi bildirmek isterim, anlayışınız için teşekkürler...

56 yorum:

  1. Bayıldımm çok güzel olmuşlar, eline sağlık. Hazırlaması çok keyifli olmalı. Ben de bir kenara kaydediyorum, ilerde lazım olabilir ;)

    YanıtlaSil
  2. ama çok şeker olmuşlarrr... :)

    YanıtlaSil
  3. cok güzel olmus canim hemde kolay :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. bayıldımm ya çok güzell. ellerinize sağlık. bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. ennfes olmuş, eline sağlık:) hayırlarla gelsin inşallah. makasla kurdelanın ve şekerlerin uyumuna da ayrıca hasta oldum:)

    YanıtlaSil
  6. Nonicim,

    Müthiş olmuş!

    YanıtlaSil
  7. Süper olmuş!!! Ellerine sağlık Hamarat anne :)

    YanıtlaSil
  8. çok şık ve zarif, ellerine sağlık, insan zevkle hazırlar bunları:)

    YanıtlaSil
  9. Küçük nilin şekerleri çok tatlı olmuşlar. sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Heyecanını tahmın edebiliyorum, benım gıbı bır sene ara ıle ıkı evlat sahıbı olunca bayagı bır deneyım kazanıyorsun: )
    Insallah hayırlısı ıle kucagına alırsın yavrunu.
    Nil'i kucakladığında, göğsüne bastırdığında gözün hiçbirşeyi görmeyecek bu tatlı mı tatlı şekerleri bile: )

    YanıtlaSil
  11. Pek şeker olmuşlar,şeker kız sağlıkla gelsin de bu ciciler de ağızları tadlandırsın bakalım :) Ellerine sağlık Noni...

    YanıtlaSil
  12. tebrik ediyorum çok şık olmuşlar. bende bir arkadaşıma süpriz yapmak için netten bakıyordum bugün bu kavanozlara... Senin postunu görüncede "iyi olacak hastanın ayağına gelirmiş doktor" hesabı oldu. merak ettiğim kavanozları kaç tl ye aldığın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Kavanozların hepsi 40 lira ;)

      Sil
    2. tamm şekerim teşekkürler :)

      Sil
    3. Cok guzelleerrr ama ben cok aradım ve hicbiyerde bulamadım bu kavanozlardan :( hem de 40 lira! Ben de istiyoruumm :( ASU

      Sil
  13. Kızıma yapmadım böyle güzel cici şeyler. Nedense o zamanlar bloglarla hiç tanışmadığım için bebek şekerinden bile haberim yoktu. ama ikinci bebeğime bu fikrini çalabilirim Nonim.

    YanıtlaSil
  14. Nonicim ne kadar güzel prensesin şekerleri öyle, kimbilir daha ne güzellikler göreceğiz daha, müthiş bir annesin gerçekten öperim canım :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş bu minnak kavanozlar:) Elinden çıkan herşey gibi tabi ki..
    Heyecanla bekliyoruz Nil'ini, Nil'imizi:)

    YanıtlaSil
  16. cok cici bir hediye olmuş,insallah saglıkla kkucagına al bebişini:)

    YanıtlaSil
  17. Beğenmenize çok sevindim :) Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederimmmm!

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. Kendini de fazla yorma lütfen :)

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. Cok yaratici, cok guzel olmuslar. Ellerine saglik. Allah Nil'ine kolaylikla kavusmayi nasip etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. nonicim çok çok güzel olmuşlar herkesin ellerinize sağlık..sağlıkla mutlulukla minik kızınızı kucağınıza almanızı diliyorum canım ..

    YanıtlaSil
  22. çok güzel ellerinize sağlık acaba bu bebek resimlerini bulabiceğimiz bir web adresi var mı? yazıları nasıl yazıp yapışkanlı hale getireceğiz? cahilliğime verin walla nasıl yaparım diye merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben internette baby shower stickers olarak arama yaptim, begendiklerimi de bilgisayarima kaydettim.
      Hosgeldin Nil yazisini ablam yazdi, kendisi grafiker oldugu icin cocuk oyuncagi oldu onun icin ;)
      Resmi yuvarlak sekilde yapiskanlara basma isini tum ozalitciler yapiyor, tek yapmak gereken kavanoz kapaginin ebatini onlara soylemek, benim kullandigim kavanozlarda kapagin olcusu 3.8 cm'di...

      Sil
  23. Sanki fabrikasyon gibi, fiyonklar ne kadar muntazam duruyor. Sözkonusu bebiş olunca insan daha bir hevesle yapıyor değil mi :))

    YanıtlaSil
  24. işin içine puantiye girmiş ya.tamamdır.şahane olmuşlar.

    YanıtlaSil
  25. ama bu şekerler çokk şekerrrr 3 haftamı heyecan dorukta olsa gerek . çok cici olmuşlar ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Ellerin(iz)e sağlık nonişkam, süper olmuşlar, bayıldım!!!

    YanıtlaSil
  27. nonimmm çok cici olmuşlar niloş gelsin de nonişko ona daha neler yapar neler :)

    YanıtlaSil
  28. noni çoook güzel olmuşlar ellerine sağlık. kızında bunlara bayılacak eminim :))

    YanıtlaSil
  29. Hayat ve kurabiyesi Nehir15/7/12 21:18

    bravo ! güzel günlerde kullan canımmm.. ve bir sonraki ay çekilişine lütfen ekle olur mu belli mi olur belki bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  30. ellerine saglık cok güzeller..saglıkla kızına kavusursun insallah;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  31. bebeklere özel hediyelikler yapan biri olarak,yaptıklarınıza bayıldım,inşallah en kısa sürede, sağlıklı bir şekilde kızınıza kavuşursunuz :)

    YanıtlaSil
  32. ellerıne saglık nonıcım

    YanıtlaSil
  33. benim merak ettiğim kavanoz etiketlerini nasıl oluşturduğunuz? düz kağıt üzerine baskı yapıp bir yapışırıcıyla mı yapıştırdınız? ya da etiket ise bunu nasıl yaptığınızı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şablonu internette buldum görselin kendisi yuvarlaktı, grafiker ablam üstüne Hoşgeldin Nil yazısını yazdı, sonra ozalitçide yuvarlak etiketlere bastırdık ;)

      Sil
    2. ilginiz için çok teşekkürler...

      Sil
  34. merhaba noni şimdiye kadar sessiz takip ediyordum seni
    bende bebek şekeri hazırlıyorum bebeğim için yalnız etiket konusunda biraz tıkandım photoscape indirdim ama şablon bulamıyorum google a bebek resimleri yada bebek arabası resimleri yazdığımda hep gerçek bebek resimleri çıkıyor sen şablonu nasıl buldun acaba yardımcı olursan çok çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba gamze nonim77@yahoo.com adresime bir mail atarsan bendeki şablonları sana maillerim...

      Sil
  35. mail attım size çok çok çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. merhaba, tesadüfen buldum sitenizi. ben de yakında doğum yapacağım ve kızım için kendim birşeyler hazırlamak istiyorum. rica etsem şablonları bana da gönderir misiniz? best_2711@yahoo.com şimdiden teşekkürler Beste

    YanıtlaSil
  37. Buradaki fotoğraflarımı izinsiz olarak kullanıp bu şekerleri sanki kendileri yapıyormuş gibi websitelerine koyanlar olmuş! Pes diyorum artık böyle ruhu kirli insanlara! Bu yaptığınız resmen hırsızlık başka bir şey değil! Buradan fotoğraf çalıp ticari amaçla kullanan herkesi de yüce Allah'a havale ediyorum! Bu duruma o kadar üzüldüm ki elimde birçok etiket şablonları olmasına rağmen kimseyle paylaşmama kararı aldım, bu nedenle şablon isteklerine artık olumlu yanıt veremeyeceğimi bildirmek isterim, anlayışınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  38. Selamlar.
    gerçekten de çok tatlı olmuş hazırladıklarınız, ellerinize sağlık :)
    Ben de düğünüm için bu şekilde nikah şekerleri hazırlayacağım. sizin kullandığınız kurdeleler 10 mm'lik mi acaba? kavanoza göre çok ideal olmuş kalınlığı. bilgilendirirseniz çok sevinirim.

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Elimde kalan kavanozdan bakıp ölçtüm şimdi evet tahmin ettiğiniz gibi 10mm kurdelenin kalınlığı...
      Şimdiden mutluluklar diliyorum size, sevgilerimle :)

      Sil
    2. Zahmet verdim size de, ilginiz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Rica ederim, mutluluklar dilerim :)

      Sil
  39. Merhaba sizi kızımın doğum günü için değişik şeyler ararken tesadüfen buldum, hemen takibe aldım.Son yorumunuzdan sonra çekinerek:( ablanız şablonu hangi programda yaptı diye sormak istiyorum.Etiket işini hiç bilmiyorum.Yapmayı da çok istiyorum.Maalesef grafiker tanıdığımda yok:( İsterseniz cevap vermeyebilirsiniz.Benimde blogum var.Aynı şeyleri bende yaşıyorum.Sizi anlarım:)Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam genelde Adobe programını kullanıyor şablonu da orada hazırlamış olabilir ama fotoğraf editleme programlarını kullanarak siz de yapabilirsiniz veya bulunduğunuz yerde bir ozalitçi varsa onlar da yapıyor bu tip şeyleri grafiker olması gerekmiyor aklınızda bulunsun.
      Sevgilerimle...

      Sil
  40. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık..içine koyduğunuz melodi bademleri de süperdir,şahsen oğlumun doğumunda bende kullanmıştım,yarısını ben yedim diyebilirim 😃 sizden ricam eğer şişeleriniz 40 cc lik ise yaklaşık ne kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Neyi sorduğunuzu anlayamadım yorumunuz yarım geldi sanırım. Kavanozların toplam fiyatını ve içine kaç adet şeker aldığını yazımda belirttim.
      Sevgilerimle...

      Sil
  41. kolay gelsin çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık bu etiketleri ne kadara yaptılar acaba ben netten 0,25krs yapan bi yer buldum ama uygun mu pahalı mı anlamadım daha siz ne kadara yaptırmıştınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Etiketleri teyzem kendi çalıştıkları ozalitçiye bastırtmıştı, tanıdık yer olduğu için ona indirim yapmışlardı, yanılmıyorsam 0,15 kuruştu ama bu fiyat 2 sene öncesine ait ve indirimli fiyat oluyor, bu yüzden bu fiyatı baz almayın siz... İsterseniz Cemil Ozalit'ten de bir fiyat alın, onlarda bu tip işleri çok sık yapıyorlar...
      Kolay gelsin, sevgilerimle...

      Sil
  42. qurabiye4/1/15 19:50

    Elinize saglik cok guzel gözüküyorlar. Bi kavanoza 4 şeker demişsiniz. Kaç paket şeker kulkandiniz yada kaç kg şeker kullaildi 105 kavanoza?

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...