01 Temmuz 2012

Pazarlık

Bu fotoğrafları birkaç saat önce Polonezköy'de çektik... Artık geri sayım başladı, bu yüzden midir bilmiyorum bu son hallerimi mümkün olduğu kadar karelemek istiyorum. Yakında yine diyetisyenime gidip bu sefer doğum sonrası uygulamam gereken diyeti konuşacağım, özellikle sütümün bol olması için neler yapmalıyım, günde 3 litre suyun yanında tüketmem gereken gıdalar neler olmalı bunları sormak istiyorum... Hmmm bir de tatlı konusunda kendisiyle sıkı bir pazarlığa oturmayı düşünüyorum :) En azından doğum sonrası ufacık tefecik bir keki veya istediğim bir tatlıyı lüpletme arzusu içindeyim! Bana şans dileyin!

31 yorum:

  1. Çok tatlısınız ama siz....
    Ahhh kahrolacası şeker :( Senin yazılarını okumuştum ki 24. haftada yüklemeden sonra bende de çıktı :( Homili gırtlak herşeyi yerken iyi de şimdi yandı gülüm keten..Pazarlığı yap bakalım haberleri bekliyorum Nonicim,zira gözümün önünden pastalar,dondurmalar gitmek bilmiyor...
    Sağlıklı günler olsun,sağlıkla gelsin Nil prenses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sahi mi sende de şeker çıktı mı tühhh :( Benim de tatlısız hayata alışmam zor oldu ama bebişlerimiz için her türlü zorluğa göğüs gerebiliriz yeter ki onlar sağlıklı olsun ;)
      Bebişini sağlıkla kucağına almanı diliyorum canım!

      Sil
  2. hiii bu fotoğraflar çook tatlı! hadi bakalım sıkı pazarlık yap, diyette bol şans ;)

    YanıtlaSil
  3. yaaa,sen gibi tatlı bir hamişşe ekstra tatlı isteğii,çok zorrr yaaaa:)bol sabır diliyorum tütüütüü maşşallah size:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşencimmm aaa öyle deme kalbime indirme :) Bu randevuya dört gözle bekliyorum ben kihh kihhh :)

      Sil
  4. 40 bin kere maaşaallah.hüpletirsin hemde ne güsel olur .:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hem de nasıl hüpletirim ahhh o günler bir gelsin hele :)

      Sil
  5. :)) hadi bakalım doğumda da pazarlıkta da bol şanss!
    http://detailsbyenda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyorsun canim. Saglikla meleginize kavusmak ve son 1 ayi huzurlu gecirmeniz dilegiyle ;)

    YanıtlaSil
  7. ben de hamileyim ve merak ettiğim bir şey var, misoyu ne yaptın,benim de iki dünya tatlısı kedim var ve beraber yürüteceğim bebekle. yani öyle evden yollamak falan söz konusu olamaz ama ilk zamanlar bebeğin odasına almayacağım sonra zaten alışacaklar diye düşünüyorum.misocuğu merak ettim sadece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miso hep bizimle :) O da ailemizin bir parçası bu yüzden ondan vazgeçmeyi asla düşünmedik, tüm hamileliğim boyunca da doya doya sevdim okşadım kedimi, sadece kumundan uzak durdum, temizlemek zorunda kaldığım zamanlarda da hep eldiven kullandım...
      Bir yerde okumuştuk, bebeğiniz hastaneden çıkmadan önce bir kıyafetini kedinize koklatın, kokusuna alışsın yazıyordu, biz de bunu yapıcaz... eve gelince de gözümüz üstünde olur tabii, kediler bebeklerin vücut ısısını sevdiği için üstlerine çıkabiliyormuş, Allah korusun herhangi bir şeyin yaşanmaması için dikkat etmek gerekiyor.
      Ama Miso inanılmaz uysal ve çok saf bir kedi, bize öyle geliyor ki Nil ayaklanınca Miso'yu kızımızdan korumamız gerekecek hii hii :)
      Bebişini sağlıkla kucağına almanı diliyorum ;)

      Sil
  8. Kırkbir kere maşallah ikinize de. Fotoğraflar bir harika tabi sizin tatlı gülüşünüz sayesinde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sanırım şımardımmm evet evet kesinlikle şımardımmm :)

      Sil
  9. Bende de hamilelik sekeri cikmisti. Diyet yaparak hamilelik gecirmek cok zordu. Ama dogumdan sonra aldigim kilolari 1 hafta icinde vermistim. Sekerden de eser kalmadi cok sukur :) Darisi basina :)
    Fotograflarinda cok guzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güseeellll 1 haftada tüm kiloları vermekkk! Rüya gibi birşey!!! Tebrik ederim gerçekten herkes bu kadar hızlı kilo veremez! Darısı benim başıma inşallah :)

      Sil
  10. Çok güzel çıkmışsın, bol bol tadını çıkar hamileliğin son günlerinin. Sonra bu günleri bile özleyebiliyor insan: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaaa bu günleri özlemiyim yaw koca göbekli penguen gibi yürüyen bişey oldum çıktım ben :)

      Sil
  11. Merhaba bende sana bişeyler sormak istiyorum hamilelikte bakım konusunu nasıl hallettin ? Mesela benim cildim çok kuru sürekli nemlendirici krem sürüyorum hamilelikte napicam diye endiseliyim. Aysun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aysun, benim de cildim kurudur ama hamilelikte hormonlardan sanırım cildim daha yumuşak ve parlak oldu... Yine de kremimi ihmal etmedim, yüzüme Olive Farm'ın zeytinyağlı yüz kremini kullandım.
      Ayrıca 4. aydan itibaren sabah akşam göbeğime Erbaviva'nın organik krem ve yağını sürdüm, çok memnun kaldım ;)
      Kremden bu yazımda bahsetmiştim:
      http://nonim.blogspot.com/2012/03/ne-o-klasik-anne-aday.html

      Sil
  12. şansın bol olsun canım...işin gücün rast gitsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlısıııııııı :)

      Sil
  13. Nazarlar değmesin, ne güzel tüm fotoğraflar.. Umarım sağlıklı bir şekilde atlatırsın ve istediğinden de fazla tatlı yiyebilirsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, ahhh tatlılı günler gelsin artık :)

      Sil
  14. çok şirin ve güzel fotolar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şımardım sayenizde :)

      Sil
  15. harikasın çok güzelsiniz ...ablam gibi oldun beee noni ablamı hergün nasıl arıyorsam senin bloga uğramadan da edemiyorum sağlıkla bebeğine kavuşursun insallh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yerim ben seni ya ne güzel bir yorum bu böyle, beni de ablanın yerine koyduğun için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. blog aleminin şımarık olmayan en cicisi. 2007 de çitlembik gibiyken de çok güzeldin, şimdi de öyle. gerçek bir annenin çizgileri yerleşmiş noni yüzüne biliyo musun? harika bir anne olacaksın. seni seviyorum nonicim, Allah yardımcın olsun bebişler...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...