04 Temmuz 2012

Temmuz Ayının Sürpriz Çekilişi

2006 yılından beri tuttuğum blogumda toplamda 1017 post yazmışım, vay be istikrara bak! 2009 yılından beri devam eden çekilişlerimin bugün 37.sini düzenliyorum... Şöyle bir dönüp eski yazılarımı karıştırdığımda neler neler yaşandı diyorum, dile kolay! Aklı bir karış havada Noni, aşık Noni, kedisever Noni, hobileriyle meşgul olan Noni, ailesini seven Noni, işte bir türlü istediği mutluluğu yakalayamayan Noni, sanatla mutlu olan Noni, keşfeden Noni, hamiş Noni... Noni de Noni :) Tüm bu yazılarda yapmak istediğim tek şey kendim olmaktı, yaşantımı yansıtmaktı, ehh bunu da az çok başardım sayılır ;)
Ama nereye kadar?
Bu ayki çekilişimin sorusu işte tam olarak bu yavrilerim :)
Moda blogu, anne-bebek blogu, yemek blogu, dekorasyon blogu, makyaj blogu vs... O kadar çok blog var ki artık kendimi kocaman bir okyanusta minik bir balık (muhtemelen suda ağır ağır ilerleyen bir deniz anası!) gibi görüyorum :P Artık yerimi gençlere bırakmanın vakti geldi gibi geliyor :) Bir de sizlere de ayıp ettiğimi düşünüyorum çünkü ciddi bir takip sorunum var. Beni izleyen, yorum bırakan birçok arkadaşım var ama ben onlara iade-i ziyarette bulunamıyorum bir türlü... İnat ettim bir gün tüm zamanımı ayırıp herkese yorum bırakmayı denedim ama günün sonunda beynimi az kalsın klavyenin üstünde bırakıveriyodum :P O kadar çok blog var ki yetişmek ne mümkün! Eee yorum bırakmam, bloglara nadiren girerim, sadece kendi çapımda yazar söylerim, bu da nereye kadar, bunun sonu yok ki! Mutlaka keşfedeceğim yeni mekanlar, gideceğim yeni yerler, hayatın gidişatı içersinde yazacağım yeni konular çıkacak ki bu yazılar muhtemelen Ağustos'tan itibaren Nil odaklı olacak, belki de devamlı bebişinden bahseden sıkıcı annelerden olucam, kimbilir?! Ay ne çok konuştum! Sadede gelelim... Bu ayki çekilişte spot ışıklarını tamamen kendime çeviriyorum ve blog konusunda girdiğim bu çıkmazda sizin fikir, eleştiri ve önerilerinizi bekliyorum ;) Kazananı her zamanki gibi random.org sitesi aracılığı ile belirleyeceğim. Merak edenler için kutunun içinde Diva'dan bir okuyucum için seçtiğim sürpriz bir ürün saklı!
Uyarı!!! Çekilişe katılabilmek için soruma da cevap vermeniz gerekiyor, ehhh birazcık yorucam sizi artık napalım ;)

86 yorum:

  1. Kesinlikle devam etmelisin böyle, hayatın ta kendisi işte, herşeyden bi parça, ayrıca Nil ile birlikte daha da şenlenir buralar, senin sıkıcı olman namümkünnn :)) Ben de sadece hediyo postlarına yorum yapıyorum :( Utandım valla kendimden :)

    YanıtlaSil
  2. aşkolsun nonicim biz bebişinden bahseden anneler sıkıcımıyıııııız :((( oysa dört gözle bekliyorduk biz nil kuzusunu yazacağın günleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki de değilsiniz :) Bebeğinden bahseden her anne sıkıcıdır demiyorum ama tek bir konu üstünde aynı şekilde dönen yazılar beni sıkabiliyor, bu yeri geliyor bir gezi yazısı olabiliyor veya tek bir elbise ile 10-15 kare çekilmiş fotoğrafla dolu bir moda blogu da olabiliyor...

      Sil
  3. Sen böyle devam et Noni, iadei ziyarete falan gerek yok :) Sen de bizi takip edesin diye takip etmiyoruz ki seni.Hem ben minik Noni'yi de çok merak ediyorum.
    Öpüldünn:)

    YanıtlaSil
  4. Süprizlere bayılırım :)

    esra_ist82@yahoo.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar uzun bir yazının sanırım sadece en son cümlesini okudunuz :) Çekilişe katılmak için soruya cevap vermeniz gerekiyor, üzgünüm...

      Sil
  5. inşallah o şanslı ben olurum.
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com
    beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soruma cevap vermediğiniz için maalesef sizi de çekilişe dahil edemiyorum, üzgünüm...

      Sil
  6. Bence katagoriler güzeldir ama her zaman ille de birine ait olmamaızı gerektirmez.Kişisel blog demek sanırım bu demek.Yeri geldiğinde yemek de yazarım, geri geldiğinde makyaj da.Alışverişimi de anlatırım, gezdiğim yerleri de.En azından ben öyle düşünüyor ve öyle yazıyorum.
    Senin açından da olay sanırım böyle, anısı kalacak şeyleri yazıya geçirip kayıt altına almak, bir nevi kişisel tarihini yazmak bu.O yüzden ille de bir konuda yazman gerekmiyor.Ben seni takip ederken yazı seçmiyorum, yazdıklarını da keyifle okuyorum.Önceliğin neyse onu yazman çok normal:)))
    sevgilerimle.
    Çekliş de var dı değil mi?
    ozlemaksoylu@yahoo.com

    YanıtlaSil
  7. takip ettiklerimi aman banada gelsinler, aman benide takip etsinler diye takip etmedim hiç... Dolayısı ile senide öyle...
    Ama içim açıldı her geldiğimde.. Bazen sıkıldığım konular da oldu. Sadece baktım geçtim..
    Bazen sessiz sessiz izledim seni...
    Bazen koştura koştura yorum yazma ihtiyacı hissettim şimdi olduğu gibi..
    Bu blog dünyasında sen bir renksin... Şimdi bebeğini büyütecek belki bu blog rengarenk...
    Buralarda olmalısın noni..
    Ayrılma buralardan, yazmaya devam derim ben senin için gönülden...
    Öptüm seni..

    YanıtlaSil
  8. gittiği yere kadar :) evet beybilerden bahseden bloglar sıkıcı oluyor ama hamileyken hamilelikten, bebek doğunca da bebekten başka konumuz olmayacak bence :) sıkıcı oliciiimm ben mesela, ha şimdi de öyleyim o ayrııı :p

    YanıtlaSil
  9. Bence bu blogun en büyük özelliği ve farkı samimiyeti. Bu nedenle de ne yazarsanız yazın keyifle okuyoruz :)
    Belki gün gelecek, yemek bloguna dönecek burası, aynı samimiyet devam ettiği sürece o zaman da keyifle okuyacağıma söz veriyorum. Bir de, sizin için eşi bulunmaz bir günlük olduğunu düşünüyorum buranın. Ben de kimi zaman şifreli kimi zaman açık şekilde bernacan'a sadece bu nedenle devam ediyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. gökçeee4/7/12 14:59

    Ben henüz 21 yaşında olduğum için hamilelik, bebek bakımı gibi konuları görünce biraz sıkılıyorum ama sizin yazılarınızı, hobilerinizi, gezdğiniz yerlerin yorumlarını keyifle okuyorum. Bu yüzden bence tamamen blogu bırakmak yerine bebeğiniz doğduktan sonra onun anılarını yazacağınız başka bir blog açabilirsiniz, hem sadece onun gelişimini belgeleyeceği için ilerde onu o blogdan haberdar ettiğinizde hoş bir sürpriz olabilir. Tabi bunlar benim fikrim, karar sizin :)

    YanıtlaSil
  11. sonunu düşünmeden yazmak lazım bence, hepimizin ara ara blogumuzu dinlendirmeye aldığımız dönemleri oluyor sizin de yeni neşeniz bebeğinizle böyle bir süre yaşayabilirsiniz ama arada da olsa duygularınızı okumak eminim mutlu edecektir tüm takipçilerinizi, canınızın artık istemediği ana kadar bizimle birlikte olun hem biz, siz bizi takip ediyorsunuz diye takip etmiyoruz ki sizi hoşumuza gidiyor satırlarınızı okumak :)
    bu ayın şanslısının yine ben olamayacağımı biliyorum ama bir de teşekkür etmek istiyorum size etrafta o kadar şartlı şurtlu takipçi sayısını arttırmak isteyen çekiliş var ki ilgimi çeken şeyler olsa bile uzak duruyorum ama sizin bu mütevazi tatlı çekilişlerinize bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Bence anlatım dili çok önemli. Mesela bu bende hiç yok. Bütün blogerlar aynı konu üzerinde yazsak bile kimi çok okunur kiminin yüzüne bile bakılmaz. Bence senin yazım dilinden dolayı ne anlatırsan anlat okuyan memnun kalacaktır.
    Not: Hediyelerin için teşekkürler henüz pos hazırlayamadım ama çok güzeller.

    YanıtlaSil
  13. Benim blogum sadece örgü temalı idi. sonra oğlum Kuzey doğdu, hem oğlumu büyttüm bu blogta hem de örgülerimi. Daha sonra keçeye merak ettim. daha sonra çarpı işine, daha sonra parti kurabiyelerine. Blogumu tek tema altında bırakmak zorunda değilim(Z), o gün neyi yasıyorsak, blogda onlar yer alıyor. daha ne olsun, sen SIKICI bir anne olmayacaksın, Nili uzun uzun dinlerim ben sen anlat.

    YanıtlaSil
  14. Nonim, bloğunu 2009'da keşfettim. O gün bugün blogger olmayan birisi olmayarak takip ediyorum seni. Bu süreçte minik hediyeleşmelerimiz oldu. (Çin seyahatimden aldığım Ejderha vs) Babamı kaybettim, seninle paylaştım... Hergün en az 2 kere sitene giriyorum yeni bir gelişme var mı diye. Şahsi fikrim aynen böyle devam etmen. Başlarda evrene enerji gönderin dedin, prensini buldun, sonuca ersin diye dua ettik. Bebiş için hep haber bekledik ve sonunda oldu. Ben senin hayatını film gibi izliyorum açıkçası. Ağustos'tan itibaren bir de yeğenimiz girsin devreye oh ne güzel işte :) Aile genişlemiş olur böylelikle.

    Serpil :)

    YanıtlaSil
  15. iyi bir blogger olmak için illa ki diğer bloglarla iletişimde olmanız veya okuyucularınıza daima cevap yazmanız gerekmiyor. mesela benim bir blogum yok sade bir takipçinizim ama çok severek okuyorum sizi. Gayet naif, samimi ve benim en sevdiğim yönü sanatla haşır neşir bir blogunuz var. Lütfen böyle devam edin, pes etmeyin, Nil de dahil olsun. sevgiler. Hande

    YanıtlaSil
  16. Noniiiiiiiiiii!
    gidemezsin hiçbir yere:)
    ben her sabah google amcaya "Noni" yazıp seni soruyorum biliyor musun???
    Ben sen de kendimi buluyorum Noni. (benim de boğa burcu olmamdan da kaynaklanıyor olabilir tabi bu;)) hayata bakışını, tavırlarını falan çok benzetiyorum kendime. kendinle ilgili anlattığın şeylerde "evet, ben de olsam tam da böyle davranırdım." diyorum.
    Ayrıca seninle Rusya' yı gezip; Rusya' nın tarihine ve Rus edebiyatına hayran kalıyordum. Seninle kedileri seviyordum, senin misolarına özeniyordum beeennn. Hobilerin, güleryüzün, pozitifliğin hepsi, hepsi, sabah ofise geldiğimde bilgisayarı açar açmaz kendimi senin blogunda bulmama sebep.
    Gitme Noni, lütfen
    Sevgiyle,
    Yasemin,
    Kayseri

    YanıtlaSil
  17. Sen bu akıcı,eğlenceli ve ince düşünceli çizginle ne yazarsan yaz okurum ben :) O güzel enerjin tek bir konuda olsa,yine her telden devamda etse farketmez,yeterki buralarda ol canım ablaammmm ;)

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Noni,

    Son derece bunaldigim birgun ablanizin blogunu okurken sizin blogunuza gelmistim. Sadece tek bir konuya odakli olmadiginizdan midir? Naturel,en ufak bir bilgiyi bile son derece akici bir uslupta mi anlatmanizdan mi bilemiyorum sizi takip etmeye basladim.Zaman zaman cok guldurdunuz,cok nadir olmakla beraber huzunlendim belki sizde ailenizden ablanizdan uzak olmaniz yuzunden o ozlemle yazdiginiz yazilarinizla ruhuma hitap ettiniz.Simdi bu denkleme bir de prensesinizi ekliyeceksiniz.Bence sikici olmanin yanina bile yaklasamiyacaksiniz derim.Bende sikici ve kendini tekrarliyan biri olamiyacaginizi hele hele kesinlikle baymiyacaginizi dusunuyorum.O yuzden herzamanki gibi kendiniz Noni olarak ne konudan bahsedin farketmez bence yazmalisiniz(biraz bencilce olucak ama resimlere yazilarinizdaki satr aralarina sikistirdiginiz keyifli esprileri seviyorum o yuzden yazmaya devam lutfen)
    Sevgilerimle Pinar

    YanıtlaSil
  19. yo yo yooo bu kadar ince eleyip sık dokuyan birinin blog dünyasını bırakması beklemenemez. bence kimse iade-i ziyaret yapmıyor diye bi bloğu takip etmeyi bırakmaz. bence bloğuna yeni bi pembe tonu, yeni bi nonilik eklenecek nil ile beraber o nedenle lütfen devam et ve annelik mecaralarını bizimle paylaş ki biz de bekar kızlar olarak keyifle iç çekelim :)
    sevgiler, enda
    http://detailsbyenda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Hiç bir yerlere gitmek yok ona göre :) Ben hiç sıkılmadan okuyorum her türlü yazını,hem buralar bizim bir nevi günlüklerimiz değil mi.Tabiki ne yaşıyorsak onu paylaşıyoruz.Her paylaştığımız illa herkese hitap edicek diye brişey yok ama emin ol her yazından bir fayda bulacak birileri mutlaka var.Nil gelince bol bol bahset ki ben de tecrübe ediyim.Zaten öyle birşey oluyor ki sen yazıyorsun ardından aynı şeyi ben de yaşıyorum :) Tuhaf bir tesadüf.İlk bebişlerin üzüntüsü,ikinci bebişlerin sevinci,kız bebek beklememiz,şeker vs vs. Sen hep burda ol olurmu,sevgiler..

    YanıtlaSil
  21. Ben Noni'yi ne yazarsa yazsın izlemek isteyenlerdenim, o gülen gözler ve güzel saçlara ilaveten bir minik bebiş görmek hiç de fena olmaz ayrıca. Sık sık yazmasan bile gitme Noni. Amacım çekilişe katılmak falan değil, sadece fikrimi belirtmek istedim. Bloga veda edersen teyzeleri Nil bebeği merak eder sonra:))

    YanıtlaSil
  22. Noni Selam Canım,

    '' Noni Mix'' olarak devam edebilirsin...

    Gezdiğin, gördüğün, yediğiğin, içtiğin, prensin, ailen, hobilerin ... ALTIN ARTI olarak NİL... Ancak ki ancak tek sıkıntın zaman yaratmak olabilir.

    Bebiş uyuduğunda muhtemelen sende yorgunluktan uykulara dalacaksın ama ltf. bebeğin gibi büyüttüğün bloguna vakit ayır. Yazmaya ara verme ... Ara verdiğinde soğuma...

    Sevgiler,
    MiNe ABAY

    YanıtlaSil
  23. Bloğunuzu bozmadan devam edebilirsiniz.Çünkü sizin kendi hayatınızdan anları okurken bile kendi adıma birçok şey öğrenebiliyorum.Şimdi bebeğinizle anlarınızı da paylaşırken biliyorum ki birçok yararlı olacak bilgileri ,fotoğrafları paylaşacaksınızdır.Belki biraz bloğunuzun ismine dokunabilirsiniz.Kimbilir belki de ''NONİ VE MİNİK PRENSESİ''yada''NONİ VE KÜÇÜK NONİ(NİL)''
    Sağlıkla,rahat bir doğum diliyorum,sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  24. asıl tek bir konu blogu sıkıcı yapıyor, dön dolaş aynı şeyler.
    sizin gibi blogları takip etmesi çook daha zevkli bence.
    bırakmayın, minik kızınızdan vakit bulduğunuz sürece yazın, bir süre bebiş de bebiş anlatsanız bile diliniz o kadar eğlenceli ki hiç sıkıcı olmazsınız.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. ama Noni daha dün siz ne güzel bir ailesiniz diye yazmadım mı?
    Ben çok yorum yazamasam da , seni, decaf latte yi çılgın mevdoşu okumaya bayılıyorum. Kendini sevmene bayılıyorum. Saç şekillerinden tut, gezmelerine, kızına yaptığın alışverişten tut, takılarına kadar herşey bu bloğun bir parçası. Biz seni kendin gibi olduğun için sevdik zaten.
    Bizi Nil'den (yani adaşımdan) mahrum edemezsin taam mıııı?
    Okka...

    YanıtlaSil
  26. neden öyle düşünüyorsun gitme sakın!!!
    yorum bırakmayanlar dışında da o kadar çok okuyanın var ki buna emin ol sende takip ettiğin bloglara uğruyorsundur ama yorum bırakamıyorsundur. Keyifli yazılarını okuyorum mutlu oluyorum. hem bebeğin ile ilgili şeylere paylaşman bizi mutlu edicek emin ol bir yığın anne ekran başında senin güzel yazılarını bekliyor olacak.Hem insan senden nasıl sıkılabilir ki tatlım bizi nonisiz bırakma sakın!!

    Ankarada bir okuyucun var unutma sakın sevgilerle

    YanıtlaSil
  27. Bence olduğunuz gibi kalın ama 1,5 yaşında bir oğlum olmasından dolayı bebek&çocuk bakımı vb konularda da yazılar görmek isterim doğrusu, hem daha çok yorum yapabilirim bu konularda, hatta devamlı bu konularda konuşmak istiyorum. Sanırım annelikle gelen bir durum:)

    YanıtlaSil
  28. Noni; blogyazanların illa bir yere odaklanmaları gerekmiyor ki, bazen bir kek tarifi bazen çok güzel bir mekan tanıtımı bazen de çok güzel bir gezi yazısı yazılabilir, annelerin hele ki yeni bebişleri olmuş annelerin genelde ilgi odakları çocukları olduğundan onunla ilgili yazılar çoğunluğunu kapsıyor ama bu da bir süreç bence. Zamanla o an neye odaklanmışsan ona göre yazıyorsun... Mesela benim takipçim oyle aman aman yok ama onemlı olan bu degıl, ben bırılerı olsun gelsın dıye yazmaya baslamadım ki. Keyif alıyorum yazdıkça, geriye donup okudukça gulumseyebılıyorum mesela: )
    Sen de eğer ki devam ettirirsen ilerde Nil bebek ile ilgili bence yazacaksın ki bundan keyif de alacağını sanıyorum... Bence devam et yazmaya, samımıyetle yazılan her yazı okunuyordur...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  29. Bloglar insanların içinden gelenleri yazarak paylaşımda bulundukları sıcak bir ev gibi bence.İster yemek tarifi yazılsın,ister çocuk bakımı...Sonuçta herkesin bilgi alıp faydalanabileceği bir ortam.Sonuçta bizlerde ruh hallerime göre konulara yorumda bulunmaya çalışıyoruz.Ne olursa olsun yazmaktan asla vazgeçilmemeli...
    Sevgiler...
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. ama ama tam olatak yeni tanışmıştım bloğunla, bir çok kişinin düşündüğu gibi bende birakmaman gerektigini savunuyorum aslinda.... zaten bebiş gelince çok vakit ayıramayacaksın o kesin :))
    ama tamamen birakman seni izleyen bir cok kisiye haksizlik olmazmi, mesela ben cok seviyorum yazilarini resimlerine bakarken icim aciliyor.
    bu arada Nil bebeğin gelmesi yakınlaştı sanirim umarim saglikla kucagina alirsin...
    sevgiyle kal
    http://tatlikiraz.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
  31. hayat ne getiriyorsa beraberinde onu yaz noni.. istersen arada dinlenir, uzaklaşır sonra döner gelirsin yine.. rahat ol.. buralardayız biz, yaz sen :)

    YanıtlaSil
  32. Yaptığınız bir çekiliş sayesinde tanımıştım blogunuzu. Bence gerçekten kaliteli bir blog. Sadece bir tek konu üzerine yoğunlaşan bloglar çok faydalı değil aslında, genellikle aynı konular oluyor çünkü. Ama sizinle ülke bile gezdik=)) Kızınız doğunca onu da arada katarsınız tadından yenmez blog.

    Nilgün

    YanıtlaSil
  33. nonicim, blog paylaşmak için var, sen yaz okuyan okumaya devam eder, yorum yazmadın diye kimseciklere bişey olmaz, merak etme hassas nonim:))

    YanıtlaSil
  34. blogum yokken de sizi zevkle takip ediyordum ben sonra blog açtım baktım ki sadece yazmak yeterli gelmiyor. yorumlamak lazım, yorumlara cevap vermek lazım. ama keyifliymiş yaşadım öğrendim :)

    yorum yazamıyorum ben de çoğu zaman içimden geçiriyorum yorumlarımı ama satırlara dökemiyorum bazen. ama yorum gelince de acayip mutlu oluyorum. sanırım benimde yorumlamaya daha fazla zaman ayırmam gerekiyor. yazınız bana bunu anımsattı :)

    Ben anne ve baba bloglarını zevkle takip ediyorum vallahi. o yuzden siz minik nil i anlattın biz maşallah çekerek okuyalım ne güzel. ayrıca hepimiz birer anne-baba adayı değil miyiz ki? bedavadan öğreniyoruz işte daha ne olsun:)

    o yuzden gitmeyin hem sizi hem Nili okumak bana keyif verir, ileride Nil e de keyif vereceğinden eminim.:)

    Sevgiler^^

    YanıtlaSil
  35. Noni ben seni okumayı seviyorum. Yorum yazamasan nolur ki, önemli olan kalpler bir olsun bir yerlerde bir anlık bile geçsek birbirimizin aklından -güzel duygularla- o yetmeli bence.. Hem bak bu kadar sevenin de varken zaten gitmemen en güzeli.He azıcık özletmek iyi olabilir çok istersen bloğuna olan aşkımızı perçinlemek adına bir ay kaçmana izin veriyorus :)
    Ayrıca Nil ile yazacağın yazılar sıkıcı olamaz bir; ikincisi de hem azıcık sıkıcı olmakta ne zarar var? Hayat hep eksantirik olaylarla mı dönüyor kuzum hayır hayır..azıcık oyle bıle olsa o halini bile sever senin takipçin. Çünkü kaleme alan kişi özel olduğu zaman, ne yazdığından cok hangi hisleri uyandırdığını dikkate alıyo insan...

    İşte böööle Nonicik..

    Kocaman Sevgiler!

    YanıtlaSil
  36. ilk başlarda bebiş ağırlıklı olsa da zamanla yazıların şekli değişecek. Kendimden biliyorum. Hala Nil ağırlıklı yazsam da, gezi yazıları, kendi iç döküşlerim yani yaşadığım boğuştuğum şeyler ve bunların kısacık bir özeti. Kısacası burası senin dünyan ve kendi dünyanda ilgilendiğin, dellendiğin, boğuştuğun konular değiştikçe blogunun şekli şemalide değişecek.

    YanıtlaSil
  37. blogum yok demiştim ama eskiden kalma var bi tane ama ilerletemedim. yorumumun yanında blogger simgesini görünce aklıma geldi yanlış anlaşılmasın lütfen. bu yorumum bir önceki yorumumun düzeltilmesidir.

    YanıtlaSil
  38. ben nille ilgili postlar sabırszılıkla bekliyorum.annesi gibi tatlı bir bebek olacağına eminim. bizi bırakmayın lütfen :)))

    YanıtlaSil
  39. Nonicim, bazen neredeyim, niye buradayım diyorum, diyorsundur. Burası başka bir gezegen gibi. Ama bence bu bir alışkanlık ve eğer alışkanlıklarını bırakabilirsen,sonu kendin hazırlamış olursun.

    YanıtlaSil
  40. Defneyle yaşamaktan sonra bir blog daha kaybetmeyi düşünemiyorum açıkcası ben :/ Seni yıllardır severek okurum şimdi ikkimizinde 36. haftalarda yüzdüğnü düşünürsek daha da çok ortak noktamız var demektir ama seviyorum ben tarzını kendine özgü yazışını , aileni , taaa uzaklardaki ablanı , çılgın mevdoşun fotolardaki gülümsemesini ...Ehh şimdi tabi ki herşey bebişlerimize odaklı ama ben eminim senin halının üstüne giysileri sıralayıp bin tane postu öyle yayınlamayacağına , hem arada iki tane gülen yüz foton ve yeni yeni tecrübelerin bizlere yeter :) Bu arada 2009'dan bu yana bloggerdayım ama bende pek yorumcu değilim malesef yine de bu okumadığım ya da kendi bloglarımda yazıp çizmediğim demek değil sonuç itibari ile seni seviyoruz noni nil'i de seviyoruz tabi yani bir gelsin de çok çok severiz hadi öpüldün oğluşum pozisyon değişikliği istiyor :)

    YanıtlaSil
  41. canım hiç bir yere gitmemelisin biz seni bu şekilde seviyoruz ve takip ediyoruz. hepimiz kendimizde birşeyler buluyoruz gerçektende her sabah haberlere göz attıktan sonra blogunu açıyorum bugün neler yapmış herşey yolundamı diye bakıyorum yapamazsın bunu bize :) Hem hepimiz Nil'in doğumunu sabırsızlıkla bekiliyoruzz canım :) (Bahriye)

    YanıtlaSil
  42. anne olunca evet bıraz daha cocuk etrafında sınırlanıyor yazılanlan ama sız oyle bırı degılsınız kı..sosyal gezen kesfeden zevklı bırı oldugunuza gore nıl ıle bırlıkte dogal surecte bu blog cok dha guzel olur bana kalırsa bırde sımdı bebekı cocuklu annelerede hıtap etmış olursunuz ..
    durmak-gıtmek yok yanı yola devam..
    sevgıler

    YanıtlaSil
  43. İstersen bir müddet dinlenirsin, kızınla ilgilenirsin, kafanı toplarsın sonra da geri dönersin. Zaten özlersin ki, yazmadan duramazsın. Durabilir misin? Ara vereceksen de çok uzun olmamasını temenni ediyorum :)

    YanıtlaSil
  44. Hayatında ne varsa, neyi yaşıyorsan onu yaz Nonicik..Biz seni her halinle seviyoruz. Uzun zamandır blogunu takip ediyorum, belki inanmayacaksın ama
    Nil i ve anne Noni yi de çoook merak ediyorum. Önümüzdeki süreç biraz bebeğe yoğunlaşacğından dolayı belki bloga çok fazla vaktin kalmayabilir ancak arada da olsa sen yaz..biz her daim burdayız:)


    Eylül Duru

    YanıtlaSil
  45. şuan tüm ilgim sadece hamişler ve bekledikleri bebişleriyle geçiyor... bence sadece bu konuda bile yazabilirsin... bir yere gitmek olmasın... severek takipçinim...

    YanıtlaSil
  46. devam nonnişim miniş nonnişinde an be an büyüdüğünü görmek istiyorum;)
    aradada olsa gel bak cevap yazmnasanda ses ver;)
    öpüyorum


    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. yüreğinizin ve parmaklarınızın ''evet bitti buraya kadarmış'' demesine kadar siz de biz de sizinleyiz:)

    YanıtlaSil
  48. Gitmenizi istemem. Hangi konuda yazarsanız yazın zevkle takip ediyorum. Anlatış tarzınızı sevdiğimden konuyla ilgim olmasa bile okumak zıkıcı olmuyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. mrb noni:)
    Seni yaklaşık 1 senedir takip ediyorum.Yazılarını keyifle okuyorum.Yazıların,fotoların bana pozitiflik katıyor,yüzümü gülümsetiyor:)
    Kimi zaman seninle Rusyayı geziyoruz kimi zaman bir sergiyi..Blogunu herhangi bir kategoriye koymak güç.Çünkü hayatın kendisinden bahsediyor.Annelik de hayatın bir parçası olduğuna göre böyle devam etmen en iyisi diye düşünüyorum.Hem çocuk gelişimi ile ilgili yeni şeyler duyarız,öğreniriz.

    sevgiler..

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Bloglar iç ses ve bilinçaltlarımın bir dışa vurumu, bırakalım rahat rahat konuşsunlar, içimizde patlamasınlar ;)

    YanıtlaSil
  51. Bu kadar renkli bir kişiliğin sadece bebişe odaklı bir yaşam kurması çok mümkün değil. Elbet merkezde o güzel Nil olacaktır ama siz yaşamınızdaki tüm renklere heyecanlara ara vermeden devam edeceksiniz bence. Ki pek çok anne-çocuklu ve renkli üretken blog var sizin gibi okumaktan keyif aldığım. Hesionka, Lacheen,Nohut Oda...Yorum meselesine gelince bu kadar yoğun yorum alırken hepsine birebir dönmeniz çok yorucu. Ama sizi bilen istikrarlı okuyucunun buna darılması imkansız. Bebiş dolu neşeli yazılarınızı bekliyoruz.

    Sevgiler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  52. aynen devam et Noni'cim. Seni takip etmek pek keyifli, hem annelik serüveninin devamını heyecanla bekliyorum ben, senden öğrenecek daha çok şeyim var, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  53. Nonicim bence yine boyle hayatindan, Moskovadan, Istanbuldan ee tabii Nilos bebekten bahseden yazilar yaz. Senin gezi yazilarina da bayiliyorum. Bebekle nasil geziliyor ondan da bahsedebilirsin. Aaa bir de annelikle beraber gelen yeniliklerden, Nil bebegin gelisiminden, uyku duzeninden vs. Ben cocuk gelisimciyim ben okurum, hic bikmam :)) Deniz

    YanıtlaSil
  54. Sevgili noni;
    Blogun okudugum en iyi kisisel bloglardan bir tanesi. Lutfen bizi samimiyetinden mahrum etme, habersiz birakma.
    Bence sen hep "kendin" olmayi zaten basardin burada. Kimbilir kimlere esin kaynagi oldun, kimlere nese verdin..
    Bebek vs. Senin yasaminda olan seyler, biz seni okumayi tercih ettigimiz icin hic problem yok!
    O degil de o kadar hediyeden birisi de mi bana cikmaz? :)

    YanıtlaSil
  55. ara verebilirsiniz ama bırakmayın bence ;)
    sultan

    YanıtlaSil
  56. Ögrenecek çok şey var birbirimizden, senin gectigin yollardan biz de gececegiz, geciyoruz,!! Dusunsene... Nil senin arkadaslarin ve ailenle birlikte tanimadigin bir cok insanin dualariyla bekleniyor! Hayat icinde bir guzellik burasi . ...

    YanıtlaSil
  57. Ben gezi yemek hakkindaki yazilari begeniyorum. Bol fotograf esliginde tabii ki. EDA

    YanıtlaSil
  58. nonim,
    kendine kalıplar sınırlar arama;)...sen böyle çok güzelsin..çok özelsin..moskovanın yavruşkaları, müzeleri, istanbuldaki gezilerin, fotoğrafların, prensin,hamişliğin,merakla beklenen prensesin nilin, ablan, annen..bunlar sana dair senin bizimle paylaştığın güzellikler..:D umarım seni okumaya devam ederiz noni..(ayrıca bir avazda kavuşmanı diliyorum kuzucuğuna:D sessiz bir okuyucu olarak sessizliğimi bozmuşken:D)
    sevgiler demet

    YanıtlaSil
  59. merhaba noni
    bizi yazılarından mahrum etme lütfen. çok eğlenceli birisin .ben nil'i sabırsızlıkla bekliyorum ,hikayelerini de tabi.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  60. Nonicim,
    Bence boyle cok tatlısın,ben seni severek takip ediyorum,nil bebekten bahsedecegin postları da heyecanla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  61. Ben sizin anlatımınızdaki akıcılığa hayranım. Ne çok konuştum dediğiniz yazıları bir solukta okuyabiliyorum açıkçası.. O kadar şeker bir hamilelik geçirdiniz ve bize hissettirdiniz ki size özenirken ben de hamile olduğumu öğrendim. Bebek bakımı ile ilgili yazacaklarınızı da dört gözle bekliyorum çünkü biliyorum ki yazmadan önce iyice araştırıp deneyimleyip öyle paylaşacaksınız..

    YanıtlaSil
  62. ben seviyorum yazdıklarınızı insanı sıkıp bunaltmıyor.herşeyden de bahsediyorsunuz bence yine istediğiniz şeyleri paylaşmaya devam edin.gezi,yemek,kediler.bebek ve hamilelik insanın gözünün içine soka soka anlatan insanlardan değilsiniz bunaltmıyorsunuz.bu blogu okumayı seviyorum inşallah uzun zaman yazmaya devam edersiniz.

    YanıtlaSil
  63. nonim,
    bu sıkıcı şirkette pc başında beni nerelerden nerelere götürüyorsun bir bilsen :) bence böyle ortaya karışık durumun devam etmeli çünkü hergün farklı bir postla karşılaşmak çok güzel ve heyecan verici Nil ile ilgili yazıları sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  64. Yorum yazan kişi, senin de ona yorum yazmanı bekleyerek yazıyorsa, boşver zaten. Ben öyle yapıyorum. yorum yazamasam da takip ediyorum yorumları ve birşey söylemek istersem yorum yazıyorum bir bloga. Seni de seviyorum :) Anne Noni'yi de merak ediyorum. O yüzden, durmak yok yola devam :P

    YanıtlaSil
  65. Valla bi gün yüreğime indireceksin! Ne bloglar geldi geçti, gönlümde bir süre yok olmaya yüz tuttuda bir tek sen kaldın be nonicim. Sen tüm samimiyetinle yaz da ne yazarsan yaz, ben bayılıyorum her halini okumaya. Sık gir bloguna, girme, hiç önemli değil, ben eski yazılara dönüyorum o zaman. Senden herşeye cevap yazmanı bekleyenlerede ''zorundamıyım'' şarkısını armağan ediyorum. Özetle Hiç Gitme.

    YanıtlaSil
  66. merhaba noni takip ettiğim bloğerler içerisinde sende varsın şu yazını bile okurken beni gülümsetiyorsun keyifli, mutlu, hayat dolu, bebeğini büyük bir heyecan ve merakla bekleyen bir anne adayısın bizlerle olan güzel paylaşımlarına bebişininde doğum haberleri ve resimlerimlerini ekleyerek devam edersin herşey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  67. Hayat ve Kurabiyesi NEHİR5/7/12 11:46

    Blogunun içinde yalnız şu olsun yada bu olsun demek istemiyoruz ki.. Biz seni okuyoruz seni dinliyoruz senin fotoğrafladıklarını izliyoruz.. Bizim hayatımız sadece işten.. yemekten.. modadan oluşmuyorki bunu isteyelim senden.. sen tam gaz devam et.. bebek gelince tabiki buralara bi ara uğrayamayacaksın ama sonra azar azar burda olacaksın.. Hem bak gözünün önünde bu şekilde aramızda olan severek takip ettiğim Laçin var, Sıla var.. pekala senide böyle seve seve takip ederiz.. sakın ama sakın bizi burdan mahrum etme.. Boşuna vesvese yapıyorsun seni sevenlerin okuyucuların keyfini çıkar.. kimseye borçlu olduğunu düşünme.. Minik kızımla Nil meleğimi ve seni kocaman öpüyorum canımmmmm

    YanıtlaSil
  68. Ben sizi çok eğlenceli ve içten buluyorum. O tatlı vintage kadın resimlerine bayılıyorum. Ayrıca çok bilgi de öğreniyorum sizden. Kısacası bence blog aleminin sıkılmadan takip edilenlerindensiniz. Kızınızla ilgili yazılarınızı da bir anne olarak merak ediyorum. Sevgiler... Keep going...

    YanıtlaSil
  69. Bilemediğim, göremediğim,gidemediğim,yaşamadığım ama birgün işime yarayacak olan birçok şeyi bloglar sayesinde öğreniyorum ben bu yüzden hayatın içinden olan herkonudan yazmak ayrıcalık bence.Senide keyifle sıkılmadan takip ediyorum nonicim.İçinden geldiği gibi yaşadığın ve bizlerle paylaşmak istediğin herşeyi "Özellikle Bebikini" :)) sabırsızlıkla bekliyorum.Kocamann Öpüyorummm...

    YanıtlaSil
  70. Sakın bizi bırakmaaaaaaa:) Her sabah Noni ne yazmış bakalım diye bir heves bilgisayarın başına oturuyorum, Nil Hanım nasıl büyüyecek merakla bekliyorum, aaa bak bir daha duymamayım böyle şeyler cık cık cık:))

    yharman

    YanıtlaSil
  71. lütfen bırakma noni..çünkü ben senin yazdıklarında kendimden çok şey buluyorum..içtensin,samimisin,doğalsın ve çok tatlısın..böyle her telden yaz..Nazlı B.

    YanıtlaSil
  72. Nonicim blogunu gerçekten severek takip ediyorum, hem yazım tarzını seviyorum hem de kullandığın görseller çok güzel, ne zaman bloguna girsem ilgi çekici bir şeyle karşılaşıyorum, o kadar çok takipçin ve sevenin var ki onlara iade-i ziyarette bulunamayışını da anlıyorum:) yeni paylaşımlarınla hep bizimle ol.., sevgiler:)

    YanıtlaSil
  73. Noni bebek gelince hiç konu sıkıntısı çekmeyeceksin ciddiyim bak,anneler bebeklerinin gazından bile saatlerce konuşabiliyor;))

    imza:ben de bir anneyim

    YanıtlaSil
  74. Sen bir nonisin ve o noni kalsın lütfen blog aleminde :))burayı nonisiz bırakmaaaa...

    YanıtlaSil
  75. izlediğim iki-üç blogtan birisi seninki. yazarken zorlayanlardan ya da okuyanların kafasında "çok mutlu, deli, duyarlı, ilginç vs." gibi belli bir algı oluşturmaya çalışanlardan değilsin, samimiyetin hissediliyor. niye bloguna bakıyorum: sadece güzel bir dosttan haber alma mutluluğu. uzun süre izleyince insan merak ediyor. ancak, karşılıklı iletişim eskisi kadar yoğun değil. "yeni" birşeyin hevesiyle belki daha çok yorum yazma isteği vardı insanlarda. yorum sayısının azalması, ilgisizliği değil, artık alıştığımızı gösterir. bu da iyi birşey belki. seni yıllardır izliyorum bu 2 ya da 3. yorumdur. ama bloguna yabancı birinin hayatına bakıyormuşum gibi gelmiyor. bir de nil geldikten sonra hepten merak ederiz. sağlıcakla kavuşasınız.

    YanıtlaSil
  76. bu kadar kişi boşuna takip etmiyordur herhalde değilmi? seni böyle seviyoruz. bebişle birlikte sonsuz bir konu deryasının içine dalacaksın zaten merak etme.

    YanıtlaSil
  77. Bence böyle devam et. Okuyucularından önce kendin için yazmalısın. İçinden ne geliyorsa onu paylaş! Sıkılan okumaz, olur biter =)

    YanıtlaSil
  78. şengül5/7/12 15:59

    ben seni okumaktan çok keyif alıyorum , eminim Nil'lede aynı keyfi vereceksindir . Bence bu şekilde devam
    şengül

    YanıtlaSil
  79. seni takip etmek gerçekten çok zevkli bence kesinlikle böyle devam etmeli ve NİL'den de bol bol bahsetmelisin. Yaşadığın zorluklar, güzellikler hepsi birer tecrübe yeni anne adayları için bulunmaz nimet kendi adıma söylemeliyim ben hiççççç sıkılmam keyifle okurum. Beni bile aşka getirdin bak 2. çocuğu düşünüyorum sayende:) hadi bakalımmm yürü be nonicim kim tutar seni bol fotoğraflı ve bebişli postlar bekliyorum çok öptümm canımm

    similk43@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Sevgili Noni,
    sen ister sürekli yaz ciz yorum bırak ya da sadece yaz ve çık farketmez. Bu kadar sana yorum bırakan varsa demek ki birileri sende kendine yakın bir şeyler buluyor ya da birilerine yol gözterici belki ilham kaynağı olabiliyorsun. Yani gittiği yere kadar:)))
    kocaman öpücükler...

    YanıtlaSil
  81. Hayiiirrrrrr sakin sakin. Bunlari okumamis olatim. Ben bebis dogduktan sonra ve dogumla ilgili binlerce soru biriktiriyorum. Bunlara cevap vermeden gidemezsin :)
    Pinos

    YanıtlaSil
  82. Belki biraz bencilce olacak ama bence yazmayi birakmayin..Yazan Noni olduktan sonra ne farkeder hangi konuyu yazdigi:)

    Selin coleri

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...