19 Eylül 2012

Scent of a Poop!

Nil ile son 1 haftamız pek bir kokulu geçti doğrusu! Çok değil daha birkaç hafta önce kızım kakasını yapmıyor diye ağlarken Allahım lütfen artık yapmasın bu son olsun diye paralarken buldum kendimi. Orta yolu bulucaz ama dur bakalım ne zaman?!
Bir daha sushi mi tövbeee! Hamileliğim esnasında 9 ay boyunca uzak durmuştum, bunun emzirme dönemi için de geçerli olduğunu hiç düşünemedim doğrusu :( Şimdi vicdan azabından ölüyorum keşke yemeseydim Nil'imi de hasta etmeseydim diye :(
Doktorumuz ishalin nedenini alerjiye bağladı; bunun balık (çiğ/pişmiş), inek sütü veya kuruyemişten kaynaklanabileceğini söyledi, bu nedenle bu gıdalardan uzak duruyorum şimdi... Tek tesellim bebeğimin ateşinin çıkmaması ve iştahının kapanmaması oldu... O kadar masum ve savunmasız ki insan hiç kıyamıyor ve kendisini çok çaresiz hissediyor. Anne olmak ne kadar zormuş böyle! Umarım bu işin altından hakkıyla kalkabilirim :(
Hemen konuyu değiştirmem lazım yoksa yine gözyaşlarıma hakim olamayacağım... Araya çok fazla zaman girmeden çekilişi yapmak istedim. Kırmızı kutunun içinde; 
Benim yaptığım keçe kolye ve... 
Moskova'daki Diva mağazasından aldığım kırmızı bileklik var...
92. sırada yer alan Serap B. umarım hediyeni beğenmişsindir ;)
Yeşil kurdeleli kutuda ise:
Diva'dan seçtiğim balerinli küpeler ile...
Yine Diva'dan seçtiğim, kendim için de bir tane edindiğim inci detaylı saç bantı yer alıyor...
48. sırada yorum bırakan Buğday Tanesi'ni tebrik ediyorum. 
Ve katılan herkese teşekkürlerimi gönderiyorum!
Bu çekiliş ile birlikte artık zuladaki mallarım suyunu çekti :) Bir sonraki çekilişin kutusundan hava gazı çıkmaması için değişik hediye alternatiflerine ihtiyacım var, fikir verirseniz sevinirim ;)

23 yorum:

  1. Bebişiniz çok şeker maşallah ona. Siz bilinçli bir annesiniz, herşey düzelir.

    YanıtlaSil
  2. Noni Merhaba,

    Çok teşekkür ederim...
    Ellerine sağlık, bu kadar yoğunluk arasında çekiliş için zaman ayırdığın için ayrıca teşekkür ederim.
    Sayende güne kocaman bir tebessümle başladım , çok güzel süpriz oldu inan benim için.
    Teşekkür ederim.
    Serap B.

    YanıtlaSil
  3. Hayat ve Kurabiyesi19/9/12 08:49

    Canım benim nasıl güzel poz veriyor ya..
    GEçmiş kurtulmuş olun hastalıktan.. dediğin gibi bunada şükür ateş ve iştahsızlık Allahtan eklenmedi..
    Annelik çok zor.. giydirdiğin çorapta bile acaba sıcakmı basar çıkarsam üşürmü derdi içini yiyip bitiriyor :) çünkü dünyadaki tek bağlantıları biziz şuan.
    hediyeler birbirinden güzel.. talihli arkadaşlara güle güle kullanmak nasip olsun.. bir sonraki hediye çekilişi için aklıma sadece bebek giyim aksesuarları geliyor :))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim kıyamam ben ona ,hep aklımdadaki soruydu hamilelik boyunca gösterdiğimiz hassasiyeti emzirme dönemindede göstermemizmi gerekli olduğu . Böylelikle öğrenmiş oldum . Neyseki çok minik atlatmışsınız .

    YanıtlaSil
  5. yupii ablacım bugday tanesi kazanmış artık bende faydalanırım :))

    YanıtlaSil
  6. Nil'imize çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
  7. Nil ve Noni; Allah nazarlardan korusun sizi. Şahanesiniz...

    YanıtlaSil
  8. Nonii, Nil Bebiş çok tatlı maşallah, ikiniz bu posttaki pozuna bayıldım:) Yine çok zevkli hediyeler seçmişsin, kaznanaları tebrik ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. annesinin kuzusu :) çok ta tatlı...

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı maşallah...

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun Nonicim, kuzuna iyi bak..Bizlere sürekli göster güzel kızınıda nasıl büyüdüğünü, güzelleştiğini görelim;)

    YanıtlaSil
  12. İlk öncelikle Nil'e iyi olsun dileklerimi gönderiyorum. Hem bence sen hiç sorgulama kendini.acaba altından kalkabilecek miyim diye. Eminim sen çok ilgili bir annesin.
    Hediyeye gelince çok ama çok sevdim :)Kardeşim de yorum bırakmış ki o benden daha fazla sevindi. Sanırım gözü var saç bantımda :) Hemen de sahiplendim tabi.
    Çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  13. noniii ilk günden beri nasıl giyinip süslenebiliyorsun maşallah ya :) dediğin gibi hemen kalktın demek ki, ne güzel..benim kesiğim kocaman onda mı bu haldeyim dicem ama insanın içinden gelir her şey valla..öptüm nilciği, çok güzel maşallah

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  15. resimlerinize damga koymalısınız diyenlere sinir olurdum ama bundan haberdarmısınız bilemedim:
    http://www.kadinlarkulubu.com/portal/diyet/emziren-anne-diyeti-28553.html

    Bu arada hayranım güzel gülen yüzünüze ve anlatımınıza, Allah bağışlasın meleğinizi,sevgiler:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler ipek bocegi senin sayenda haberdar oldum bende, hemen mail attim resmi kaldirmazlarsa yasal islem baslatacagimi soyledim, sildiler simdi fotografi ama ben biktim boyle seylerle ugrasmaktan boyle saygisiz kisiler ve kurumlar yuzunden blogumu kapatmayi bile dusunur oldum artik!

      Sil
  16. nonım seni ve nili operım çok!

    YanıtlaSil
  17. İki guzelimi de çok özledim ben amaaaaaaa

    YanıtlaSil
  18. canım benim çok çok geçmiş olsun 2nize de.
    öperim.

    YanıtlaSil
  19. hediye seçeneği nil kuzusunun bir resmi olabilir mesela.siz onu harika bir şekilde süsler,sunarsınız.bende yine katılmak için yorum yazarım seve seve.şaka bi yana çok zarif ve şıksınız.hayranım ve illaki hediye kazannalardan olacağım secret yaptım olacak...

    YanıtlaSil
  20. Bugün woody allen filminden çıkmış
    alışveriş için migrosa indiğimde annenizi gördüm elinde çocuk arabası
    ile...sonra sizi gördüm tam önümde sepetinizdekileri kasaya veriyordunuz...
    Filmden yeni çıkmıştım şöhret mağduru birini izlemiştim adamcağız ilgiden çok bunalıyordu...
    bugün önümde alışveriş sepetini dolduran kişiyi
    de ben yıllardır izliyordum ailesini sevgilisini arkadaşlarını ablasının annesinin bloğunu bile...Çok tuhaf oldum siz sepetinizdekileri bir bir boşaltırken ...Ben sizi tanıyorum hemde yıllardır her gün sayfanıza
    giriyor bugün ne yapmışınız diye merak ederek diye
    size merhaba demek kendimi tanıtmak sizin bloğunuzu yıllardır izliyorum eşim ve oğlum bile
    sizi tanıyor desem diye düşünürken siz sepetinizdekileri boşalttınız..ya beni hiç önemsemez çok acelem var yada terslerse diye düşüncelere dalmışken siz market işinizi bitirmiş sıra bana gelmişti...elimde bir sıvı yer silicisiyle arkanızdan baktım ve iyi ki kendimi tanıtmadım ters bir şey söylerse yıllardır hep takip ettiğim kişiye gücenecektim...belki bloğunuza gücenecek ve beni bilgisayar başında her gördüğünde "bugün ne yapmış Noni anne" diyen oğluma cevap veremeyecektim...( neler düşünmüşüm elimde yer sil ile arkanızdan ...bilmenizi istedim)sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa keşke bir merhaba deseydiniz üzüldüm şimdi :( Bana merhaba diyen birini asla terslemem ki ben, o yapıda bir insan değilim gerçekten... Hem annem de ben de çok mutlu oluyoruz biz bu sayede bizleri takip eden okuyucularımızı da tanıma fırsatımız oluyor ;) Lütfen bir daha karşılaşırsak çekinmeyin olur mu? Kocaman sevgilerimle!

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...