23 Ekim 2012

Ekim Ayının Çekilişi

Bayram gelmeden bu ayın çekilişini başlatsam iyi olacak ;) Bir önceki yazımda belirttiğim gibi bu ayın çekilişine eviHAN ve Çılgın Mevdoş'un Tasarımları sponsor oldular. Çekilişlerimde keyifli hediyeler dağıtmaya özen gösteriyorum ama kimi zaman bunun ne olabileceği konusunda en ufak bir fikrim olmuyor, tıkanıp kalıyorum. Bu ayın hediyesi ne olabilir diye kara kara düşünürken Kristin ve annem imdadıma yetiştiler, bu yüzden onlara çok teşekkür ediyorum!
Elem tere fiş kem gözlere şişşşş :) Tatlı bir okuyucumu nazarlardan koruyacak olan eviHAN imzalı bir bileklik...
 Ahhh unutmadan ilave ediyim; eviHAN'dan alışveriş yapan Noni okuyucularına %10 indirim uygulanacak, benden söylemesi ;)
Ve bir başka okuyucumun narin boynunu süsleyecek olan Çılgın Mevdoş'un geri dönüşüm tasarımlarından midyeli kolye ucu...
Bu arada fotoğraftaki kişi annemin ta kendisi! Gerçekten annem diye söylemiyorum, ne kadar güzel di mi?

Çekilişe katılmak için yapmanız gereken bayramla ilgili düşüncelerinizi veya bir anınızı anlatmanız...
Bayram denince benim ilk aklıma gelenler; Barış Manço'nun bugün bayram erken kalkın çocuklar şarkısı ile güne uyanmak, yepyeni bayramlıklarımı heyecanla üstüme geçirmek, tıraşını olmuş mis gibi parfümünü sürmüş canım babamın ve özenle giyinmiş makyajını yapmış canım annemin ellerini öpmek, sonra akraba ziyaretlerine geçmek, babaannemin mendil arasına sıkıştırdığı bayram harçlığına heyecanla göz atmak ve anneannemin elleriyle açtığı bol cevizli baklavayı lüpletmek... Bunlar benim çocukluğumun güzel bayram anlarını oluşturuyor :)
Bu bayramda kuzucukları düşünüp içim cıs etse de hepinizin mübarek Kurban Bayramı'nı kutlar, çekilişte bol şans dilerimmmm!

47 yorum:

  1. Bayram anisi...Cok zor ya Nonim. Aklima ilk gelen bayramlarda annemle aldigimiz kiyafetleri giymek icin gun saymam ya da sabahtan hazirlanan bayram kahvaltilari, ailecek yenilen yemekler... Hediyelerin ikisine de bayildim.Simdiden iyi bayramlar ve Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. SLM hic guzel bir hatira degil ama tum bayramlik parami koydugum cantam dusup kaybolmustu cok uzulmustum hala da haram olsun diyorum:(((((

    YanıtlaSil
  3. Hayat ve Kurabiyesi Nehir23/10/12 08:52

    Günaydın Ana Kraliçem..
    Hediyeler birbirinden güzel.. Ellerine sağlık Mevdoşun ve Kristin'in ...
    Bundan yaklaşık 15 sene önce kurban bayramı için memlekete gitmiştik. Halamlar memlekette köyde yaşıyorlar arife gününden onlarda kaldım sabah bayram ...halamın benimle yaşıt ve benden küçük 3 erkek evladı var. En küçükleri sanırım o zaman 5-6 yaşında idi bayram sabahı uykusunda mantar pilavıııı diye ağlamaya başlamıştı bütün ev ahalisi oglum ne mantarı diye sorduklarında abim mantar toplamaya gitmiyor banane gidicz diye uykusunda cvp vermişti ogün bugündür kurban bayramı için geriye baktığımda hafızamda sadece bu sahne vardır..
    Mantarlı pilavı hiç denemedim sorduğmda o da yememiş ama birgün deneyeceğim :)

    Sevgiler canım..
    Öpüyorum dünya güzeli kızını..

    YanıtlaSil
  4. Pek bayram çocuğu olamadım.
    Haliyle anım da yok denecek az.
    Sahip çıkmaya çalıştığım tek sahne, büyükbabam hayattayken tüm aile toplanmamızdı.
    Sıkış tepiş de olsak tüm ev hayat dolu olurdu.

    YanıtlaSil
  5. merhaba,hediyelere bayıldım:) biz üç kız kardeşiz,bayram deyince aklıma bayramlık alma telaşı ve dantelli beyaz çoraplarımız gelir. düşünün annemin halini; üç kız ve kıyafet alışverişi :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Lise yıllarım. Bayram gelsin diye dört gözle bekliyorum. annem süet apartman topuk ayakkabı almış bana. ilk topuklu ayakkabım. Bayramın ilk günü, yeşil boğazlı kazağım, siyah ispanyol paça pantolonum, ve ayakkabılarımla başladım bayram ziyaretlerine. Ama öyle acı çekiyorum ki, anlatamam. İnat ettim değiştirmedim ayakkabımı ve topuğunu kırdım. Akşam eve halamlardan giydiğim lastik terlikle dönmüştüm.
    ve çocukluğumun vazgeçilmezi bayram harçlıklarını mahallenin bakkalının kurduğu manuel lunaparkta harcamaktı. dönme dolapları kendi döndürürdü. muhteşem karelerdir aklımda kalan.

    adaşıma öpücükler.nice bayramlar görür inşallah.
    İyi bayramlar Nonim.

    YanıtlaSil
  7. merhaba , bayram anısı düşünüyorum da çocuklar hep toplanır komşuların kapısını çalar bayram şekeri almaya giderdi, ben de çok utanırdım hep arkada dururdum en son sırada durup ısrarla uzatılan şekeri utana utana alırdım , neden utanmışım bilemiyorum hala :D
    nil'içok öptüm iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Noni, eski bayramlardan kalma bir anım; kırmızı ayakkabılarımı yastığımın altında saklamam ve bir türlü kıyıp ta giyememem dir.Özlemlerim ise o kalabalık bayram kahvaltıları ve sofralarıdır. Muhabbetli gülüş cümbüş.Bir curcuna adeta.Artık o sofralar malesef ki yok:(İyi Bayramlar canım.
    Küçük prenseside öpüyorum.Allah nazarlardan sakınsın küçüğümü.

    YanıtlaSil
  9. birkeresinde 7-8 yaşlarında güzelce giyinip süslenmiş apartman kapısından dışarı adımımı atmıştım ki koyun sürüsüne denk geldim ve içlerinden bir tanesi benim peşimden gelip benim bağıra çağıra apartman merdivenlerinden koşarak eve geri dönmemi sağlamıştı..(resmen koyundan korkmuştum :)küçükken salaktım kabul ediyorum)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  10. ben bayramları yeni yeni sevmeye çalışıyorum.
    çok tatlı anıları yoktur bende.
    bayram deyince aklıma hep tek sahne geliyor.
    bir bayram günü ananem, dedem, akrabalar herkes bir aradayken bana bir ağlamak geliyor. çareyi odama kapanmakta buluyorum. ananem yanıma geliyor, ne olduğunu soruyor. "herkesin babası içeride benim ki neden yok?" diyorum.
    başlıyoruz ananemle ağlamaya.sonra odaya gelen ağlıyor, odaya gelen ağlıyor. beni alıyor bir gülme.. bu sefer beni pataklayanlar, gülüşenler..
    yeni anıları oluşturma isteği için çok çabaladım. artık çabalamıyorum çünkü biliyorum ki zamanı geldiğinde tüm kötü anılarımı silecek güzellikte anılarım olacak :)

    iki hediyeye de bayıldım.
    öncelikle kendime istiyorum ama kim kazanırsa şans getirsin :)

    berraksiral@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba güzel anne:) Bayıldım hediyelerine :)
    Eskiden mahallenin çocukları toplaşıp kapıları çalardık. Pek cesaretli olduğum için en önde ben durur, ben çalardım kapıları. Sonra da ağzımı kocaman açıp 'iyi bayramlaaaaaar' derdim. Bir gün yine bayram gezisindeyiz bizim maaallenin çocuklarıyla:) Biri dedi ki 'hep şeker çukulata topluyos, biraz da para toplayalım. Sen para iste bize'dedi. İsteyemem, yok ayıp falan desem de verdiler gazı verdiler gazı ben vınladım. Bir kapıyı çaldık, bayramlarını kutladık, amca şeker uzattı. Ben;
    'ı ıhh şeker istemiyok, para versenize bize, para isstiyoz bizz' dedim. Adamın bakışı değişti, suratı düştü, kaşları çatıldı. Ben pancar turşusundan kırmızı bir suratla, aynen topukladım, kaçtım. Bir daha da o kapıyı çalamadım:)
    Belki dövmeyecekti ama neden bilmem,deli gibi korkmuştum. Bayram boyu çıkmadım sokağa :)
    Evet hem çok cesur hem de çok ödlektim. Cesaretim çok kırıldı ama hala ödleğim :))
    Sevgilerle, Nil'e kossssskocaman öpücükler :)) Rabbim nazardan saklasın sizi!
    Melis.

    YanıtlaSil
  12. Merhaba Nonicim,

    Sen ve prensesin öyle güzel görünüyor ki maşallah diyorum ikinizi de ... Öyle can alıcı bir bayram anım yok ama şimdilerde anne ve babadan ayrı kalan bir anne olarak çocuğum büyürken benim gördüğüm tarzda bayram geçirmesi için elimden geleni yapıyorum. Mesela bu akşam dolma sarıcam, tatlı yapmaya çalışıcam...Sanki çok fazla insan bize gelecekmiş gibi..Tek amacım çocuğumun anılarında tıpkı bende olduğu gibi mutlu ve lezzetli bir bayram anısı bırakmak.
    Bu vesileyle bayramını da kutluyor seni ve prensesini mucuk mucuk öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. çocukken bayramlar daha heyecanlıydı tabii.. büyüyüp birer yetişkin olunca çoğu kez bir zorunluluk olarak görülüyor. Mecburiyetten ziyaret edilen yerler, hoşlanılmayan insanlarla görüşmek zorunda olmalar bazen insanı gerebiliyor.
    Bunlara rağmen bence yılda 2 kez de olsa herkesin bir araya gelmesi çok güzel. düşünsenize bayramların olmadığını. Uzaktaki sevdiklerimizle nasıl görüşecektik? işten güçten/ evlilikten/ okul yüzünden memleketin dört bir yanına dağılan sevdiklerimiz bayram vesilesiyle kendi evlerine dönerler ve bu sayede herkes görüşür birbiriyle. bence en büyük anlamı bu.
    herkesin bayramı kutlu olsun.
    sevgiler noni ve küçük prensesi :)

    YanıtlaSil
  14. En güzel Bayram anılarımı elbette kırmızı papuçlar süsler;)) her Bayram yatağımız başucunda beklerdi bayrağımla en çok kırmızı severdim ;))
    İyi bayramlar şimdiden herkese :)

    YanıtlaSil
  15. tubiş ankara23/10/12 17:32

    çocukluğumun bayramlarına dair aklıma ilk gelen, ailece cümbür cemaat toplanıp yenilen yemekler ve ardından toplanılan harçlıklar;)) nonicim ailenle, eşinle bebişinle birlikte geçireceğin nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil
  16. Noni yine eskisi gibi fotoğraf paylaşman mutlu etti beni tabii artık Nil'inkileri de :)
    Biz kuzenlerle bayramda toplanır ve topladığımız paraları,şekerleri sayar,paylaşırdık çocukken;bu birlikteliklerimizi özlerim git gide...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba annelerin en güzeli...
    Benim maalesef özellikle kurban bayramıyla ilgili pek iyi anım yok. 2 sene evvel babamı bir kurban bayramı gününde kaybetmiştim :(

    İyi bayramlar.

    Serpil K.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba;
    Benim için en güzel bayramlardan biri, üç yıl önceki Kurban bayramıydı...
    Oğlum dünyaya geldi :))

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Noni,
    Bayramlari hep kalabalik ve ailesiyle birlikte gecirmis biri olarak, evlenip yurtdisina yerlestikten sonra ki ilk bayramim tum gun evde ve telefonda aglayarak gecmisti. Artik alistim sanirim, o kadar cok aglamiyorum:)
    Tatli kizina ve sana sevgiler..

    Selin C.

    YanıtlaSil
  20. Selamlar.Benim de aklımda kalan en belirgin şey kırmızı ayakkabılarım.Nasıl güzellerdi.Bazen ayağımı vurur yara yapardı ama yinede çıkarmazdım ayağımdan :).

    YanıtlaSil
  21. Benim aklima ilk olarak babamin "aglama yavrum aglama, uc gun kaldi bayrama" demesi geliyor ritmik bir sekilde..
    Bu 10dan baslardi her gun bir bir eksilirdi sayilar gunler
    Bir kac saat once geldi yine aglama yavrum aglama iki gun kaldi bayrama diye :))

    YanıtlaSil
  22. Ergenliğe yeni yeni adım attığım senelerin birindeki kurban bayramında memleketteki bağa gitmiştik. Ben kurban kesiminin bitmesini beklerken bağ evinde trip ata ata oturuyordum. O dönem 5-6 yaşında olan kuzenim gözleri yuvalarından pörtlemiş bi şekilde eve girdi, "Nyuu ablaa, ineğin pipisini gördüüüm!!!" diyerek dikkatimi çekmeyi başardı. Kızım ineğin pipisi olmaz bi kere, hem biz sığır kestik, yanlış görmüşsündür falan dedim ama bi yandan da doğru mu söylüyor acaba diye süpheleniyorum. Neyse bunun yalvarmalarına daha fazla dayanamayıp dışarı çıktım. O sırada etleri kemiklerden ayırmaya uğraşan anneannemin yanına gittim, bu çocuk böyle böyle diyor, doğru mu diye sordum. Meğer bizim bücür kuzen sığırın testislerini görmüş, bu ne diye sorunca başlarından savmak için ineğin pipisi demişler. Bu da böyle saçma bir anımdır :)

    YanıtlaSil
  23. slm.benim bayramda küçükken arkadaşlarımla şeker toplamaya çıkmıştık.topladık topladık eve dönüyorduk ki camiden su içmeye uğramıştık.ne olduysa orada şeker torbamı çalmışlardı.bulamamıştım.çok üzülmüştüm ve sonra o kadar olmasa da yeniden gittiğim yerlere tekrar giderek toplamıştım.bayram denilince aklıma hep bu geliyor nedense.

    şimdiden iyi bayramlar diliyorum ve izlemeye devam ediyorum sevgiler..

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. merhaba noni...bebişinede maaşallah allah kem gözlerden sakınsın..allah olmayana isteyene versin....
    eski bayramların havası kalmadı gerçi eskiye dönesim var ama dönülmüyorda :) eskiye özlem hayatımızdan çıkanlarla olma isteği ve keşkelerle yeni bi bayrama giriyoruz. keyifler yok ama bir umut ve bayramımız kutlu olsun uzakta olanları ailelerine kavuştursun birlik sevgi saygı yaşamımızdan eksilmesin...

    YanıtlaSil
  25. merhabalar bayram benim için çok özeldirr köylerde nekadar güzel geçer bayramlar panayır yeri kurulur çoluk çocuk herkes oraya toplanır kızlar delikanlılar atışır akrabalar ziyaret edilir bütün köylü bayramlaşır ben bayramları köyümde geçirmeyi çok seviyorum şimdiden herkesin bayramı kutlu olsunnn
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Benim bayram anılarımın başında da annemin bugün bayram erken kalkın çocuklaar diye kardeşimle beni uyandırması var :) sonra da kahvaltımızı yapar, anneannem ve dedemle bayramlaşır ve şeker toplardık tabii :))

    YanıtlaSil
  27. Güzel anılarla dolu bayramlara sahip olduğumuz için çok şanslıyız !

    Garip bir anımı yazayım bende (: Yıllarca yaşadığım bir şeydi bu. Komşu oğlumuz , 3 yaşında başladı buna yıllarca devam etti. Çiğ etleri kaçırıp gizlice yerdi.. Ve hep onu öyle kanlı etli yakalardık ööğğ :)))

    Aylardır çekilişe katılmadım galiba :) Söylemeden geçemeyceğim , Mevdoş Teyzeme bayıldımmm.. Takıların sunuluşuna da bayıldımmm :) Takılara daaaa :) Hatta sahilden topladığı cam parçaları ile yaptıklarına ayrıca hayranım :)

    YanıtlaSil
  28. küçüktüm 1. sınıfa gidiyor olabilirim..
    komşular bahçe de kurban kesiyordu bizde arkadaşlarla izliyorduk.
    sıra bi koyuna gelmişti ve diğer kurbanlıkları izlemişti kesilirken..
    ona sıra geldiğinde boynunu kendi uzatmıştı ...
    bunu seneler geçmesine rağmen her kurban bayramında hatırlarım...
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Bayram deyince hep kalabalık evler,kalabalık sofralar hayalimdir. Ama ufak bir ailem olduğundan hiç bu hayalim gerçek olmadı. Ama yine de her bayram ananeme kahvaltıya gidip orada toplanmak en sevdiğim şeydir. Gerçi bu sene nişanlımın ailesi de bayram telaşımıza katılacak artık. Büyük bir aile olma yolunda ilerliyoruz hayallerimdeki gibi :)

    YanıtlaSil
  30. merhaba anadoluda bayram bize güzel kalabalık sülaleyiz,gelen giden sayılmıyor ,komik bayram anılarımdan biri ablamın bayram için gelen arkadaşlarının fal bakmak için içtikleri türk kahvelerini ters çevirmiş mutfakta soğumalrını bekliyorlar bende gıcıklığına hepsini çevirip hepsine parmağımla bi yol çizdim sonra tekrar kapadım :) alın size fal...http://tefafuk.blogspot.com/2012/10/httpnonimblogspotcom201210ekim-aynn.html tefafuk_tuba@hotmail.com
    Tuba Nur

    YanıtlaSil
  31. Merahabalar :)
    Benim bayram denilince aklıma çocukluğum geliyo ne kadar sevinçli olurdum sabaha kadar uyumazdım yeni kıyafetlerimi giyecegim diye hep beraber ananemde toplaşmak bayramlaşmak kuzenlerimle çatapat patlatmak bayram klasiğimizdi çok özlüyorum o günleri birde kurban kesilirken önceden malum mahallelerde kesim yapılıyordu hem üzülür korkar hemde bakmak için giderdik.
    işte böyleee :)
    sevgiler iyi bayramlar:))
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba sevgili noni.Bir bayramda çikolata ve tatlıyı fazla kaçırmış ve rahatsızlaşmiştim.onun için bayramlarda bu nefis şeylere karşı sınırlı olmakta fayda var.ZEYNO/ANK.

    YanıtlaSil
  33. Öncelikle herkesin hem Kurban bayramını hemde Cumhuriyet bayramınını kutlarım.bayramlarla ilgili en ilğinç anım,köyümüzde evimizin yanındaki, garajımızdan kaçan veya bilemiyorum ama çalınan iki tane kurbanlığımızdır.bayram sabahı kalktık bi baktıkki koçlar yok.o bayram özellikle babamın yaşadığı şoku unutamam.tabi bizde üzüldük ama giden geri gelmedi.AYSUCUK.

    YanıtlaSil
  34. Bayram denilince aklıma hayatımın anlamı geliyor :D biraz saçma olabilir ama kardeşim bayramda doğmuştu artık bayram gelince hayatımın anlamı geliyor gibi hissediyorum çünkü kardeşim benim herşeyim canım kardeşim benim :) Bu yüzden bayramları çok seviyorum en çokta kardeşimi gezdirmemi sağlıyor..

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Nonim:)
    Bayram sabahı babamın namazdan dönmesini beklemek müthiş heyecanlıydı.
    Tüm akraba, eş dost biraraya gelirdik.En çok da harçlıklarımızla gidip torpil ve kızkaçıran almayı severdik.:)

    YanıtlaSil
  36. benim için en unutlmaz bayramlar babamla olanlar,ondan sonrakilerin pek anlamı yok gibi..ama aklıma gelen en unutulmaz bayram bir kurban bayramı,kurbanın babamı ve dayımı koşturup bir duvara sıkıştırdığı korkuyla,eğlenceyi birlikte yaşamıştık :) bu arada nazar boncuklu bilezik bebişimle bana çıksın istiyorum,iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
  37. Ben küçükken bayramların ilk günü güzelce hazırlanır dışarda bir yerde ailecek yemek yerdik.Her bayramda o günlere özlem çekerim.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba bu bayramda herkes için sağlıklı huzurlu ve de mutlu geçen bir bayram olsun bayram gibi bayram olsun diliyorum.Bayramla ilgili aklıma gelen ilk anım kurban kesmek için büyük bir hata yaparak bir ay önce alıp bahçeye bağladığımız adını da menekşe koyduğumuz hergün ellerimizle beslediğimiz koyunu bayram günü kesemediğimiz .Bir daha kesilecek olan kurbanı değil beslemek yüzünü bile görmemeyi tercih etti ailem..
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. Nonim annen çok güzel, resime hayranlıkla baktım. Onunda ellerinden öper, sağlıklı mutlu bayramlar dilerim tüm ailenize. Nilly min kutlamaya cesaret edemiyorum, malum ama melek yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş arkadaşımı da öpüyorum.. Bizde bayramlar hiç değişmedi. Erkekler bayram namazı dönüşü, kavurmalı kahvaltılar, bolca ses, komşular,açık kapı, gelenin gidenin bitmediği upuzun neşeli günler.. Ay duygulandım şimdi...

    YanıtlaSil
  40. ne guzel bır kural:) okurkende duygulandım acıkcası...benımde bayram dıyınce köyde dayılar ve kuzenler hep birlikte olmamız, sabah namaz donusu erken kahvaltı, kurban telası baslarken bızım bayramlıklarımızla şeker toplamaya gıdısımız heyyy hey

    YanıtlaSil
  41. bayram sabahı kahvaltımızı yaparken yeşilçam filmlerini izlemek!
    en güzel kısımlarından biri bence bu. bu bayram da hababam sınıfı yayınlandı trt 1 de. biz de her zaman ki gibi izledik:)

    YanıtlaSil
  42. bayram tüm aile kahvaltı uzun uzun kahve sohbetleri sarılmalar kucaklaşmalar herkesin pozitif ifadelerle birbirlerine iltifat içeren sözleri; küçüklere ayy ne kadar büyümüş maşallah, yaşlılara walla gittikçe gençleşiyorsun maşallahın var, akranlara ayy ne hoşsun ne gzlsin:))herkesin neşe dolu tatlı bayramları olsun;))
    burcu..

    YanıtlaSil
  43. bayram namazından çıkanların bayramlaşma görüntüsü çok hoş ayrıca komik görüntü ( tren gibi) :)))

    YanıtlaSil
  44. çağla tosun29/10/12 11:12

    bir bayram sabahı rahmetli teyzemle çocuk esirgeme kurumuna elimiz kolumuz oyuncak,şeker,çikolata vs dolu olarak gidişimiz ,orada geçirilen buruk bir günün sonunda çocukların abla bizide evine götür haykırışlarıyla ordan ağlayarak ayrılmak...çağla tosun

    YanıtlaSil
  45. çağla tosun29/10/12 11:15

    bu arada kurban ve cumhuriyet bayramımız kutlu olsun...izmirden sevgiler...

    YanıtlaSil
  46. merhaba
    bayram benim için çocukken güzeldi hep,artık gerçektende belki klasik olacak ama o eski bayramlar yok
    aynen senin gibi Barış Manço şarkılarıyla uyanır , bayramlıklarımızı giyerdik.babam memur olduğu iiçin hep şehirde yalnız olurduk.akrabalarımız memlekette olurdu.üzülürdüm gidemiyoruz diye.şimdi büyüdüm kocaman oldum :)
    ama gel gör ki yine yapayalnızım bir şehirde ailemden uzakta.çocuğum ve eşimle
    iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  47. Hello Sis!
    Bundan evvelkilere katılmıyordum, biliyorsun hani çıkar falan ayıp olur diye ama valla iki sevdiğim hatunun yaptıkları nefis ödülleri görünce dayanamadım...
    Benim Bayram anılarım seninkilerle aynı tabiki....
    Bir de eklemem gereken son zamanlara doğru sen pis pis sırıtacak "sen benden büyüksün elini öpeyim" deyip bir de para bekliyorudun, onu hatırlıyorum...
    Hahahahah!
    Kurban Bayramı'nı hiç sevmiyorum....
    Ama gecen Bayram en favorimdi... Kizlarimla ve Nilimle....
    Xoxoxoxoxooxo

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...