02 Kasım 2012

İstanbul Akvaryum

Bayramın ilk günü canım teyzoşlarım beni ve Nil'imi İstanbul Akvaryum'a götürdüler. Devasa akvaryumun içindeki çeşit çeşit balıkları ve deniz canlılarını seyrederken kendimi adeta bir okyanusta dalış yapıyormuş gibi hissettim. Akvaryumun çıkışına doğru yer alan yağmur ormanları da pek güzeldi doğrusu. Nil'im gezi boyunca uyukladığı için eğlenceyi kaçırdı, zaten çocuk olma sırası o gün bendeydi ;) Yalnız fotoğraf makinem yanımda olmadığı için bin pişman oldum! Cep telefonumun şarjı bitene kadar çektim, biliyorum fotoğraflar pek gelecek vaad etmiyor ama yine de sizlerle paylaşmak istedim... Umarım bir gün Canon'um yanımdayken buraya gitme fırsatım olur ;) Florya semt olarak size ters gelir mi bilmiyorum ama eğer çocuğunuz varsa (anlayacak yaştaysa veya deniz canlılarına meraklıysa) buraya bir göz atmanızı tavsiye ederim. Bilet fiyatları birazcık yüksek ama bence buna değer diyorum. Gezinin sonunda Sütiş'in harika manzarası eşliğinde bir keyif çayı içmeyi de unutmayın ;)
Adres: Şenlikköy Mahallesi, Yeşilköy Halkalı Cad. No:93 Florya, İstanbul
Telefon: 444 97 44
Bilet fiyatı yetişkinler için 29TL.
Öğrenci, öğretmen, engelli, 65 yaş üstü ve gaziler için 22TL.
0-2 yaş ücretsiz.

13 yorum:

  1. Cok guzel bir yer.3 yasindaki kizimi 2 kez goturduk,herseferinde bayilarak gezdi.ozellikle vatozlarin cama yapisip burnunun dibine gelmesine ve adeta gulumseyen surat ifadelerine bayildi.meraba batoz diye selamladi hepsini.nil buyusun yine gidin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çocukları eğlendirmek için harika bir yer bence ;)
      Evet bizde Nil biraz büyüsün yine gideceğiz, bakalım balıkları görünce tepkisi ne olacak çok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Fotoğraflar cep telefonuyla çekilmesine karşın çok nitelikli. Ellerinize ve gözlerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ne tatlı gözüküyorsunuz(: bi bloggerın anne olmadan önce ve anne olduktan sonrasını izleyebilmek çok etkileyici:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Turkuazzoo ya gitmiştim geçen sene çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. bir balık sevdalısı olarak eşim çok istiyor burayı görmeyi.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kareler ,görmeyi çok istedim doğrusu.Şahane bir yer oluşturmuşlar.

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyor , bugün evim sensin sinema filmine gittim orda da akvaryum sahneleri vardı çok güzeldi :)
    ayrıca bebek arabası eline çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  8. çok guzel bir gezi olmus =)

    YanıtlaSil
  9. cok guzelsınız her zzamankı gıbı :) aqua floryada cok elıt bır avm oldu :)

    YanıtlaSil
  10. Bizim aile için süper bir öneri, hep aklımızdaydı ama erteliyorduk. Artık bu fotoğraflardan sonra ivedilikle gideriz Nonişkam! Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Fotoğraflar oldukça güzel Canonla çekilmiş halini hiç düşünemiyorum. Oldukça eğlenceli bir gezi olmuş. Konu ile ilgili benimde bir paylaşımım var, beklerim...
    http://sosyalane.blogspot.com/2013/05/balklarsever-misiniz-tabi-cevabnz-hangi.html

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...