21 Aralık 2012

2012'nin Son Çekilişi

Büyük gün geldi çattı ha :) Belki de bu her anlamda yaptığım son çekiliştir, belki topyekün finito lamatito dünya deriz kimbilir :) Hayır o değil de ben neyi düşünüyorum biliyor musunuz? Şirince'de konaklamaya 10 bin dolar bayılan o sivri zekaların 22 Aralık'ta otelden çıkış yaparken alacakları yüz ifadesini :) Otel veya pansiyon çalışanları içlerinden kıkır kıkır gülerler heralde hee hee :P Nasılsa bugün hep birlikte görücez anyayı konyayı :) Neyse konuyu dağıtmadan, gelelim bizim çekilişe...
Bu ayki çekilişim daha çok anneler, teyzeler veya halalara hitap ediyor :) Bu minik patikler bakalım hangi minik prense gidecek?
Yaptığım bu mavili cam yüzük de anneye (teyze veya halaya) gidecek ;) 
Bir başka okuyucumun minik prensesine ise bu pembiş patikler gidecek...
Yanında yine benim yaptığım bu cam yüzük de bonusu olacak :)

Bu ayki çekilişte yer almak istiyorsanız yapmanız gereken tek şey aşağıdaki soruya yanıt vermeniz:
"Eğer bugün gerçekten dünyanın son günü ise bugüne kadar ne yapmadığınız için pişmansınız?"
Haydi bakalım cevapları heyecanla bekliyorum! Beni fazla bekletmeyin ha en azından şu göktaşı çarpana kadar okiyim yazdıklarınızı :)
Şimdilik adiyos amigossss :)

57 yorum:

  1. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    şartlar tamam =)
    mavili patükleri istiyorummmmmmm dünyaya gelecek bebişim içinnnn =)
    dünyanın sonu tabi ki de değil :D ama zaten ölenin kıyameti kopmuştur...
    yani öleceğim gün olsaydı şayet.. insanlara kırıldıklarıma üzüldüklerime pişman olurdum..

    YanıtlaSil
  2. İlk çocuğum engelli doğdu diye tekrar yine aynı sıkıntıları yaşarsam korkusuyla 8 sene çocuk yapmadım.Şimdi dünyalar güzeli 3 yaşında minik bir prensesim var :) oğlumla kızım arasındaki zamana bir çocuk daha sığdırabilirdim :) pişmanım :)

    gerçi Allah en doğrusunu bilir hayırlısı buymuş ama isterdim valla :)


    sevgilerimle

    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bir sevdigimizi kaybettigimizde duymaz mıyız hep, hatta bazen de söyleyen biz olmaz mıyız “değer mi bunca seye?" Uzuntuye, kedere, sevgisizlige... Yeniden dirilis adeta. Ne yazık ki günlük hayata gecis yapincaya kadardir bu dirilis! Oysa belki de cok buyuk firsattir bizim icin!
    Ölüm o kadar yanibasimizda ki... Hep son gunmus gibi yasamak en dogrusu sanirim...
    Benim son günüm olsaydi; sevgimi soyleyemediklerime yanardim....Herseye sevgimi söylemek haykirmak isterdim cünkü sevgisiz bir kalple gitmek istemem ki...
    Ama en önemlisi ! Uykumun en tatli yerinde sadece derin bir nefes bile alsa gozlerimi hemen acip solugu yaninda aldigim, bakmalara koklamalara doyamadigim, hayatimda sadece 3,5 aydir varolan, artik hayatimin anlami, hayatimin tek gercegi olan onu anlatmaya kelimelerin kifayetsiz, anlamsiz kaldigi, bir bakisi bir gülûsü icin ömrümü verebileceğim minik erkegime daha onceden kavusmadigim icin pisman olurdum, hemde cok.....

    YanıtlaSil
  4. amerikaya hala gitmediğim için pişmanım.
    saçlarımı maviye boyatmadığım için pişmanım.
    muhasebecilikten istifa etmediğim için pişmanım naaalet ossun paraya :)

    YanıtlaSil
  5. O minik mavi patikleri tatlı yeğenim için istiyorummm :))

    Bu sene annemi çok üzdüm.Keşke daha sakin ve naif olsaydım da geçtiğimiz baharı ve yazı beraber daha güzel geçirebilseydik. Kıyamet kopmazsa! eğer hedefim bu :)

    YanıtlaSil
  6. 25 yaşındayım artık tek pişmanlığım anne olmamak olurdu. doğru insanla hala karşılaşamadım maalesef. umarım bana da çıkar :) Size sağlıklı mutlu bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
  7. Sanırım bu sorunun cevabı cocuk dogurmadığıma pişman olurdum 30 yasındayım artık ailemize bir bebeğin gelme zamanının geldiğini hissediyorum:) papileri öok begendim cıkarsa arkadasımın prensesine vericem.
    Sana prensine ve Nil kuzusuna coook mutlu bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  8. Dünyanın son günü olsa, bugüne kadar çocuk sahibi olmadığıma pişman olurdum sanırım, 2 ayım kaldı kızıma kavuşmama lütfen kıyamet kopmasın :) Bu arada pembe patiklere talibim :) Öpüyorum hem seni hem Nil'i. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Daha genç yaşta anne olmak isterdim.
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  10. Çocuklarıma daha fazla bakmadığım uyurken bile onları izlemediğim için pişman olurdum.
    alisahmet_64@hotmail.com
    evciwomen.blogspot

    YanıtlaSil
  11. Hayat ve Kurabiyesi Nehir21/12/12 10:27

    Sibelim o pembe patiklerle o kıymetli yüzüğü istiyoruz Nehir kızımla =)

    Yaşam şartlarımı kızım dünyaya gelene kadar iğleştirmek isterdim. Çünkü çalışmak zorunda olduğum için Kızımın kıymetli büyüme zamanlarını mesai saatlerim dışında ve hafta sonu kısıtlı yaşayabiliyorum..
    çalışan anne olmak ne kadar sıkıntı :(
    Kızım, eşim , ailem ve ben sağlıklıyızya Bunada şükür..

    YanıtlaSil
  12. Pişmanlıklar çok..bazen üşendiğim şeylere bazen kendi hayatımı ellerimle mahvettiğime bazen de kendime haksızlık ettiğime pişmanımm..Ama düzeltmeye,yanlışları silmeye,yok etmeye yeni bir hayata yelken açmaya başladım..Herkese mutlu bir yıl dileğiyle..

    YanıtlaSil
  13. Selam Noni, çalışmaya devam ettiğim için pişmanım, zorunlu olmasam oturup evimde oğluma kendim bakmak isterim. Ne bakıcılarla ugrasırdım, ne de sabahın köründe oğlumu köye göndermek zorunda kalırdım o zaman. Piyango bileti alayım, belki bana cıkar, borclar biter, otururum evimde ogluma bakar koca parası yerim!. : ))

    YanıtlaSil
  14. Italyaya gidemedigime hatta daha cok seyahat edemedigime üzülurum. Bende mavisleri istiyorum.nili de öpmek istiyortm.

    YanıtlaSil
  15. Benim geniş bir ailem var:)annem,ablalarım-eniştelerim,abim-yengem,yiğenlerim........
    eşim,çocuklarım ve ben hepberaber güzel bir tatil yapmak isterdim.
    Ama bu çok zor gözüküyor,herkesi birarada toplamak.
    Selamlar,
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  16. Epey bir düşündüm, düşündüm... düşündüm.. Aslında memnunum dedim ama sonra bir den aklıma geldi, tekrar üniversite sınavına girip neden iç mimari okumadım ki diye hayıflandım..
    Evet pişman olduğum tek şey, işim...

    YanıtlaSil
  17. Selam;kızım olmasaydı pişman olurdum ama neyse ki var minnoşum:))

    YanıtlaSil
  18. betül caballero21/12/12 11:35

    sanırım ben hiçbir şey için pişman olmazdım. çünkü yapmak istediğim her şeyi yaptım-yapıyorum.

    YanıtlaSil
  19. oğluşumun hastalığını engellemek için daha çok bilinçli olmak isterdim.şengül ilbay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle tebrik ederim son çekiliş için..erkek bebek bekleyen bir anne adayı olarak bayildim mavili patiklere..şanslı olmayi umuyoruz :) eğer bugün dünyanin sonu olsaydı pişman olduğum ilk konu uni eğitimine devam etmemem ikincisi ise erken yaşta kaybettigim babama sevgimi daha fazla gösterememden kaynakli olurdu..sevgiler

      Sil
  20. Hediyelerine bayıldım Noni, özellikle de mavi patiklere:) Hamileliğimin 29. haftasındayım bu yüzden neden az daha erken davranamadım diye üzülürdüm.Yani mavi patiklere talibim şehzedem için:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. ben sanırım en çok işi gücü bu kadar takıp yeterince gezmeye vakit ayıramadığım, yeni keşifler yapamadığım için pişmanlık duyuyorum... Ben en iyisi yol yakınken bu pişmanlıktan bir sıyrılayım en kısa zamanda, bir silkinip kendime geleyim:)

    YanıtlaSil
  22. bebek bekliyorum :) ama eğer gerçekten kıyamet günü olsaydı bebeğimi kucağıma alamadığım için pişman olurdum..

    YanıtlaSil
  23. Oğluma daha erken hamile kalmak isterdim şimdi kucağımda olurdu

    YanıtlaSil
  24. adrenalin dolu birşey yapmadığım için pişmanım =)

    YanıtlaSil
  25. Düşündüm ama kayda değer pek bir şey bulamadım. Galiba yaşadığımız her şey zaten olduğumuz kişi olmamızı sağlıyor. O yüzden pişman olduğum bir şey yok gibime geldi.

    YanıtlaSil
  26. Ben çekilişi anne adaylarına bırakıyorum ama yorum yapmadan geçemeyeceğim :)
    Surat ifadesi olayına koptum :DD
    Çok tatlı yazmışsın.Öpüyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Hayatımı etkileyen tek pişmanlığım okuduğum bölüm (İşletme) Sevmediğim bir işi yapmama sebep oldu.. Neyse ki çocuklar olunca bıraktım. Yeniden iş hayatına dönersem sevdiğim bir işi yapmaya niyetliyim bakalım...

    Zeynel Lâl için pembe patiğe talibiz :) Bol şans

    YanıtlaSil
  28. Öğretmenlik okumazdım; sinema tv okurdum. Daha erken evlenir, eşime erken kavuşurdum. Daha çok var. Noni sana ve pamuk kızına iyi yıllar diliyorum. Asiye Gürsan

    YanıtlaSil
  29. mardinde yaşamaya başladığımıza:(

    YanıtlaSil
  30. Merhaba,

    Vaktin ne kadar çabuk geçtiğini daha erken farketmemiş olduğuma pişman olurdum.
    Minik yeğeni için mavi patiklere talip bir halayım :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  31. Sırtıma çantamı takıp Avrupa'yı karış karış gezmediğim için pişman olurdum herhalde, bir de Fransızca öğrenemeden öldüğüm için...

    YanıtlaSil
  32. anneliği bu kadar ertelemek n büyük pişmanlığım....

    YanıtlaSil
  33. çok büyük bir şey değil ama taa çocuklugumdan beri hep çok iyi bir fotograf makinem olsun durmadan gezeyim fotoğraf çekeyim isterdim. beni en iyi böyle bir hobi ifade ederdi..
    lakin elime ne zaman para gecse (çalışmaya yeni başladım gerci) o parayı hep başka şeylere harcadım. fotografa ve seyahate hiç sıra gelmedi. bir an önce yapmak istiyorum bunu, o yüzden kıyamet kopmasın!
    ve yeşil yüzüğe talibim nonim :)

    YanıtlaSil
  34. Sevdiklerime sevdigimi soyleyemedigim icin pismanim.

    YanıtlaSil
  35. Selam, Benimde 2buçuk aylık NİL isimli bir kızım var, senin pamuk kızın gibi :)
    Düşününce ufak tefek pişmanlıklar geliyor akla ama herhalde ilk pişman olucağım şey kızımı daha erken doğurmamış olmak olurdu. Onunla daha uzun vakit geçiremediğime üzülürdüm..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. 8 aylık taze bir anne olarak eğer bugün kıyamet kopsa tek pişmanlığım kızıma daha önce kavuşmamak ve ömrümün daha uzun zamanında onunla olmamak olurdu sanırım..

    YanıtlaSil
  37. hayallerimin peşine gidip,sevdiğim işi yapmadığıma,herşeyi bu kadar ertelediğime pişmenım nonimmm...

    YanıtlaSil
  38. estayavaş21/12/12 19:54

    minik adamıma daha önce sahip olmadığım için :) onunla herşey daha güzel

    YanıtlaSil
  39. kızıma daha önce karar vermediğime pişman olurum

    YanıtlaSil
  40. Çocuk doğurmadığım için...

    Serpil K.

    YanıtlaSil
  41. Mrb, güzel anne,ben romanımı yazamadığım için çok pişmanım..

    YanıtlaSil
  42. daha erken anne olmadığım için pişmanım

    YanıtlaSil
  43. kesinlikle oğlumu daha önce doğurmak isterdim ve onunla geçireceğim zamanı arttırmak..sanırım tüm annelerin vereceği cevap bu olur..allah evlatlarımızla geçireceğimiz uzun sağlıklı bir ömür versin..bir annenin isteyeceği başka bir şey yoktur bence..sevgiler..

    YanıtlaSil
  44. Daha önceki çekilişlere katılmadığım için pişmanım:O). Ayda bir kere topluca okuduğumdan ben geldiğimde hep talihli çoktan belirlenmiş oluyordu:O). Belki bu sefer yakalarım... Benim oğlum on bir yaşında ama patikler yolunu gözlediğimiz yeğenimize olur. Yirmi yıllık teyzeliğe alıştıktan sonra şimdi de hala olacağım kısmetse...

    YanıtlaSil
  45. Aslında bugün dunyanın sonu olmasını isterdim bencilce... 20 gün önce 31 yaşındaki tek kardesimi trafik kazasında kaybettim. Bugün son gün olsaydı belki buluşur bol bol sarilirdik....

    YanıtlaSil
  46. şu güne kadar doktoram bitmiş olurdu eğer ki okul bitince başlasaydım yükseğe..işte öyle :( mviler yakıır oğluma :)

    YanıtlaSil
  47. sevdiğimi söylerdim

    YanıtlaSil
  48. Moda, tasarımla ilgili bir bölüm okumadığıma pişmanım :(

    YanıtlaSil
  49. Şu ana kadar yaptığım ya da yapmadığım hiçbirşeyden pişman olmamıştım. Ta ki şu miniş, şirin, mavi patikleri görene kadar :D 2 ay sonra mutlu yuvamızı daha da sıcak hale getirecek olan oğluşumuzun doğumunu sabırsızlıkla bekliyoruz.
    Ve ben sürekli sizi takip etmem rağmen bugüne kadar hiçbir çekilişe katılmadım. Belki kazanamayacağımı düşündüğümden. Bu sefer farklı bir his var içimde :) Miniğimin şansına bu maviş güzellik bizim olabilir :D

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  50. sanatla uğraşmadığıma... (mavi)

    YanıtlaSil
  51. ayyy nonimmmmm ne kadar tatlı bana cıksın bencillik yaptım demiii:DD: ıkı ay sonra oğlum olacak inşallah inşallhhhhhh sag salım :D neye pişman olurdm biliyormusun nonimm beni üzen şeylerde hep bu sefer açıcam ağzımı yumacam gözümü dedim ama hiç yapamadımmmm yapamıyorummm:(( emra

    YanıtlaSil
  52. İş güç deyip hala bir bebek sahibi olamadığım için pişmanım.Ama en azından teyze oluyorum :)

    Nazlı

    YanıtlaSil
  53. Hiç bir sevdiğime , onu sevdiğimi söylemedim. çekindim. Söylesem her şeyi değiştirebileceğim anlar da susmayı geri adım atmayı tercih ettim. Nasıl bir balıksam , yükselenim yukardan yukardan vuruyor , mantığım da tıkanıp kalıyorum :) Tamamen pişmanlık diyemem.. Ama bunu değiştirirdim. En azından bu seferlik.

    Cam yüzük aşkına ! Cam yüzüğün hastasıyım !! :)

    YanıtlaSil
  54. Hayatımda en çok sigara içtiğim için pişman oldum.Kurtulalı 3,5 yıl oluyor.Keşke hiç içmeseydim.Sağlığımı kaybettim...

    YanıtlaSil
  55. Dunyada ah keske sunuda yapsaydim demeyen varmidir.Ben keske gurbet gelini olmasaydim derim.Allaha cok sukur cok mutluyum dunyalar tatlisi bi esim ve sekermi seker bi oglum var ama annemi babami cok ozluyorum onlarin yaninda evlenirdim derim.umarim sans bize guler sevgili nonim.sevgiler Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...