26 Aralık 2012

Dünkü Biz :)

Tanrımmmm ipad'den post yapmak ne zormuş böyle! Blogger ile hiç uyumlu değil, fotoğrafları eklemek bir dert yazıyı yazmak ayrı bir dert! Dünden beri uğraşıyorum ama bir türlü başaramayınca prensin bilgisayarına tünedim :) Bu postu yayınlayabilirsem kocaman bir aferin göndereceğim kendime :)
İzmir şansımıza harika bir havayla karşıladı bizi! Nil'im bol bol D vitamini aldı, Moskova öncesi bu vitamin takviyesi bize çok iyi geldi :)
Güneşi görünce paltomu bile fora ettim!
Kolyem İpekyol'dan...
Botlarımı da dün İzmir'den aldım ;)
Şimdilik bu kadaaaar!

20 yorum:

  1. Aslında blogger uygulamasıyla post yazmak ve fotograf eklemek bana daha kolay geliyor. Hem iphone da hem de ipad de :) bu arada cok tatlısını yine maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben beceremedim bi türlü :( Teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  2. :)ay yerım ben onun tıpını sende semma nın dedıgı gıbı hep gulumse

    YanıtlaSil
  3. ayyy gördükçe içim kıpır kıpır oluyo bu tatlı bebişi :)

    YanıtlaSil
  4. Karşıyaka sahilindesiniz gibi,geldi.Keyifli vakit geçirmeler.Ve minik fıstığı öpüyorum.Sevgiyle kal Noni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bostanlı sahili :) Teşekkürler Nehirecim sen de sevgiyle kal :)

      Sil
  5. Allah mutluluğunuzu daim etsin, bebişin çok tatlı maşallah.
    yharman

    YanıtlaSil
  6. Nonim,
    ipad yaptı yapacağını bak kaçtır yorum girmeye çalışıyorum ama ıı olmuyor..Olurda hepsi ulaşırsa seçer beğenir yayımlarsın, hihihi.. ;)

    Nilim de sende her zaman olduğu gibi çok şık ve çok güzelsiniz, ikinizi de özlemle kucaklıyorum..

    E

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Evommmmm çok özledim gitmeden göriyim seni mutlakaaaa!

      Sil
  7. Botlar nereden acaba))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir Bostanlı'daki ayakkabıcı Parkstore'dan aldım :)

      Sil
  8. CANIM HARİKA GÖRÜNÜYORSUNUZ ÇOK ÖZLEDİM SİZİ.

    YanıtlaSil
  9. Bıdık naısl sarmalanmış :) çok tatlı
    Elbisenize bayıldııımmmm :)
    mutlu 2013 olsun şimdiden :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  10. Yine herzamanki gibi formundasın Nonim.

    Dilerim yeni yılda bu muhteşem enerjine yenilerini katar. Yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  11. Bebek çok ama çok tatlı ..Maaşallah ..

    sevgiler
    stilmodatrendy.blogspot.com

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...