14 Ocak 2013

Enzo'yu Beklerken...

Zaman hızla akıp gidiyor! Kendi baby shower kutlamam daha dün gibi aklımdayken (o günü tekrar tekrar yaşamak isterdim, canım ablama ne kadar teşekkür etsem az!), şimdi kızım kucağımda canım arkadaşımınkini kutluyor, minik prensin gelmesini heyecanla bekliyoruz!
Çok yakında bu fotoğraf karesini dörtleyeceğiz ne güzel :) Selin'im harika fotoğraflar çekiyor, onun eline asla su dökemem ama artık sıra bende! Minik prensin en özel en güzel anlarını ölümsüzleştirmek için sabırsızlanıyorum!!!
Tabii minişlerin sabrı buna elverdiği sürece hii hii :)
Canım annemmm !
Canım Sevdoşummm! (Büyük teyzem )
Canım Lebişimmm! (Küçük teyzem )
Şimdi biraz boya vakti...
Hepimiz Enzo için tulumların üstüne desen çizdik, ben bunu yaptım :)
İki parçalı elbisem Twist'ten, ayakkabılarım Derimod'dan... Çantam Longchamp...
Bu arada bilmem farkediliyor mu ama güç bela 65 kiloya düşebildim! Tatlıyı çok sevsem de artık uzak duruyorum, zaten benim tatlım kucağımda ben onu yiyorum :)
Yok yaw bu tamamen palavra, tamam Nil lokum gibi bunu kabul ediyorum ama kahvenin yanında bir kekin bir kurabiyenin bir pastanın tadı da bir başka hani :P
Biz kanepeleri atıştırırken...
Nil'im boş durur mu ;) Üzgünüm açık büfe şu anda kapalı küçük hanım ;)
Sütüm az gelse de emzirmeye devam ediyorum, gittiği yere kadar devam edeceğim. Tabii bu hiçbir zaman tek başına yeterli olmadığı için mamaya da devam ediyoruz. Ek gıdamıza artık sebze püresi ve çorba da dahil oldu... Nil'de bağırsak tembelliği olduğu için kabız yapacak meyve ve sebzelerden şimdilik uzak duruyoruz. Meyve olarak armut, kivi ve suda bir gece bekletilmiş gün kurusu, çorba olarak tarhana veya yayla, sebze püresi olarak da patates, patlıcan, lahana, ıspanak ve bakla dışındakileri veriyorum. Doktorumuz sebzeleri buharda pişirmemi önerdi, biz de Tefal'in buharlı pişiricisini aldık, kullanımı çok pratik...
Sebzemiz var, meyvemiz var, çorbamız var, yoğurdumuz var, sütümüz var ama o parmaklar yok mu o parmaklar hiçbir şey onun yerini tutmuyor bizim minik vantuz balığımız için :) Cok cok cok cok o başparmak her daim ağızda!
Nil parmağına ben de saçıma takmış durumdayım! Saçlarım sanki asırlardır aynı boydalar, hiç uzamıyorlar :( Kestirmek için ölüp bitiyordum şimdi uzamasını dört gözle bekliyorum. Ahhh şu halime geri dönmek için neler vermezdim! Sanırım bunun için +1 yıl daha beklemem gerekecek fırk fırk!
Fazla kilolarım olabilir, saçım uzamayabilir, eskisi kadar makyaj yapamıyor olabilirim hatta eskisi kadar havalı gözükmüyor olabilirim ama ben yeni beni ve anneliği çok sevdim! Minik koalamı hayatımın sonuna kadar üstümde taşımaya hazır bir ağaç gibi dik ve güçlü hissediyorum kendimi! Hiç şüphesiz o her konuda bana güç ve mutluluk veriyor. Şu anda tek amacım onun huzurlu bir bebek olmasını sağlamak ve bunun için elimden geleni yapmaya çalışıyorum... Ve tabii onu bize bahşettiği için Allah'a her gün şükrediyorum!
Ne zamandır böyle dolu dolu bir post yapmamıştım, bak bu çok hoşuma gitti şimdi! Afferin Nonicik bu performansını tüm yıl sürdürmeni bekliyorum senden, hadi göriyim seni ;)
Hepinize harika bir hafta dilerim!

36 yorum:

  1. :) çok güzel görünüyorsunuz koalanızla birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihh kihh teşekkürler :)

      Sil
  2. ailece sizi görmek ne güzel... bu arada uzun saçlı halin tam bombaymış nonicim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böhüüüü di mi canım ne güzelmiş uzun halimmmm :(

      Sil
  3. Sen her halinle güzeldin, Nil'le daha da bir güzel oldun canım. Maşallah ikinize de (tabii Mevdoş'a da) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canım benim çoook teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben de çok sevdim bu dolu dolu postu ama en çok senin anneliğini, duygularını anlatışını ve o gülen gözlerini sevdim:))
    Aman nazarlar değmesin. MAŞALLAHHHHH...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canımmm kocaman sevgiler & öpücükleeeer!

      Sil
  5. nonicimm inşallah hep böyle dolu dolu yazar bizi merakta koymazsın...benimde ikiz oğluşlarım var 3,5 yaşındalar birbirlerine NUNA diyorlar aklıma sen geliyorsun
    lafı ağzımdan aldın canım bayılıyorum eski haline seni salma hayeke benzeten oldu mu ben çok benzetiyorum ki o kadınada bayılırım
    bende ikizlerden sonra 60 kg de kaldım 2 sene sürdü vermek şimdi istediğim kgdeyim ama upuzun saçlarım kuaför katliamı sonucu hiçbir şekle girmeyen yamuk süprüntülere dönüştü şimdi 3 sene makassss yasak bana... nil'ide allahım nazarlardan korusun maşallah berekallah öpüldünüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ikizler mi ne tatlıdır onlar çok öpüyorum minik prenslerini!
      Evet canım beni Selma Hayek'e çok benzetirlerdi saçlarım uzunken... Şimdi benzeyen tek tarafım öndeki koca balkonlarım tek ortak yanımız o kihhh kihhh :)
      60 kiloda gayet iyiymiş ben 60'a düşsem dünyalar benim olur heralde ;)
      Minik prenslerine de bizden kocaman öpücükler sevgiler!!!

      Sil
    2. 60 a düşünce hırs yaptım şimdi 52 kiloyum (gururla sunarrrrr) eskiden genemi hamilesin diyenler şimdi bekarım zannediyorlar tek eksik yanım saç...saç...saç...kırpılan zavallı saçlarım... tekrar uzayana kadar böyle benim psikoloji.)
      tez zamanda eski noniye kavuşuruz inşallah bakmaya doyamadım eski fotolarına ana kız iki çıtırrrr

      Sil
  6. haa birde senin fotoğrafları kim çekiyor çok merak ediyorum ben kendime öğle bir gönüllü bulamıyorum sevgili fotoğraf deyince köşe bucak kaçıyor (çekmekten bile)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh benim prens de öyle ne çekmeyi sever ne de birinin onu çekmesini :) bu fotoğrafları küçük teyzem çekti sağolsun ;) bir de arkadaşım Selin de profesyonel fotoğrafçı, o da sağolsun bol bol çekiyor :)

      Sil
  7. Keyifle okudum, içim ısındı bu soğuk havalarda. Benimde gür saçlarım kızım 3,5 aylıkken bir dökülmeye başladı ki Nonim, uzamayı bırak, kel kalıcam diye korktum. Neyseki kızım 1 yaşına geldiğinde saçlar geri gelmeye başladı. Ama dediğin gibi önemi var mı bunların,hiç yok. İnsan canına bakınca dünya öyle pembe ki. Anne adayına da sağlıklı bir kavuşma ve mutluluk diliyorum.
    Ailenin tüm güzel hanımlarını saygıyla öperim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim de nasıl dökülüyor sana anlatamam! Saçlarım eskiden daha gürdü sanki şimdi döküle döküle azaldı gibi :( şimdi içinde kinin bitkisi olan doğal bir şampuan kullanıyorum dökülmelere karşı umarım iyi gelir... Biz de sizi öperiz fıstıklar :)

      Sil
  8. Anne kız çok güzelsiniz maşallah. Saçlar da harika, bence uzayana kadartadını çıkar. Bu arada elbiseyi, ayakkabıyı yazmışsın ama çantayı yazmamışsın. Bense en çok onu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet çantamı eski olduğu için sanırım es geçmişim, markası Longchamp, 4-5 yıl önce almıştım...

      Sil
  9. Maşallah size anne -kız çok tatlı gözüküyorsunuz.Kilolarını hiç dert etme bence yaza kadar kuş olup gider onlar :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur Nursencim ;)

      Sil
  10. niloş çok tatlı ya maşallah yazmadan geçmek istemedim ;)

    YanıtlaSil
  11. Annen ve teyzelerin çok benziyorlar. Sağlıcakla gelsin Enzo.
    Siz anne kız muhteşemsiniz. Çok şıksın Noni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anasına bak kızını al, kenarına bak bezini al hii hii :)

      Sil
  12. bence nilden sonra cildiniz cok daha iyi gözüküyor annelik tıpkı hamilelik gibi insan ayrı bir güzelllik katıyor fotoşarda ışıldıorsunuz,hele nil her gördüümde maşallah diyorum ama karar verdim ki sizin genetiğiniz iyi anneniz,küçük teyzeniz,sonra decaf latte ve güzel kızları maşallah rabbim ayrı ayrı güzel yaratmış bu arada bu ailenin hiç mi yok bir yakışıklısı hep bayanlar var yahu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bunları duymak şahaneee :)
      Yakışıklılarımız var da internet dünyasında yer almak istemiyorlar ikna edemedik bi türlü beylerimizi ;)

      Sil
  13. ailece sizi görmek ne güzel..anne -kız çok tatlı gözüküyorsunuz. nazarlar değmesin nonicim!!

    YanıtlaSil
  14. 2niz de şahanesiniz. Maşşallah. Hatta hepinize maşallah.
    Kilo verdiğin epeyce belli oluyor canım. Ve bana saçların da uzun gibi geldi.
    Sen hergün görüyorsun ya belki ondan öyle geliyordur.
    Enzo'da sağlıkla gelsin annesinin kucağına.
    Öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru canım olabilir, birden uzasın istiyorum birden kilo vermek istiyorum böyle olunca da hiçbir değişiklik olmuyor gibi geliyor bana... Ben de sizi öperim fıstıklar :)

      Sil
  15. Enzo bebek sağlıkla gelsin inşallah.
    Senin her halin güzel Nonicim saçların da uzadı aslında sana öyle geliyor olmalı.
    Nil artık tam ısırmalık oldu!ikizine de maşallah 41 kere:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ben eski haline hemen dönmesini istediğim için bana uzamamış gibi geliyor, tipik boğa burcuyum işte sabırsızın önde gideniiii :)

      Sil
  16. Kilolari dert etmeyin cok hos gorunuyorsunuz emin olun :)) Benim de 5 aylik oglum var saclarim cok dokulunce kuaforumun onerisiyle cam terebentin kullanmaya basladimmemnununum size de tavsiye ederim. Ben bir de tarhana corbasini nasil pisirip verdiginizi soracaktim, yakinda ben de kuzuma vermek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aaa onu ben de duymuştum demek işe yarıyor, nereden satın alabilirim peki?
      Bizim tarhana maceramız çok kısa sürdü, anneannemin yaptığı tatlı tarhanadan verdim ama içine salça ilave etmeden sadece önceden hazırladığım kemik suyunda yaptım çorbayı, ilk verdiğim zamanlarda bayıla bayıla içmişti ama şimdi ağzını kapatıyor ve içmiyor :(

      Sil
    2. Tesekkurler deneyecegim corbayi :)) cam terrbentin aktarlatda var alabilirsiniz. Sampuaninizin icine 1-2 kasik damlatip kullanabilirsiniz.

      Sil
  17. o minik vantuz balığı tadından yenmez gibi gözüküyor buradan:)
    blogunu çok sevdim niye bu kadar geç keşfettiğim için de kızdım:)

    zamanın olunca bana da beklerim;)
    sevgiler

    www.prettyinpinkbride.com

    YanıtlaSil
  18. Bence uzatmamalısın kısa halin daha güzel

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...