11 Ocak 2013

Ocak Ayının Sponsorlu Çekilişi :)

Kısa bir süre önce İzmir Alsancak'ta ilk mağazasını açan, websitesinde ve Instagram'da çizdiği rengarenk tabak ve yastıkları takipçileriyle paylaşan Cırtlak Pupe şanslı bir Noni okuyucusu için bir yastık tasarladı! Baykuşlu bu şirin yastığa sahip olabilmek için çekilişe katılmanız ve bu posta yorum bırakmanız yeterli!
Bu ayki çekilişime sponsor olan sevgili Ayça'ya çok teşekkür ediyorum!
Ahhh minik mankenimizi de unutmayalım tabii ona da kocaman bir aferin hii hii :)
Cırtlak Pupe'nin Alsancak'taki dükkanı Dokuz Eylül Rektörlüğü'nü geçer geçmez soldaki ilk sokakta yer alıyor ;)

107 yorum:

  1. Ben yastığın altındakini alsam diyeceğim ama vermezsin bilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay vermeeemmm vermeeeemmmmm o benimmmmmmmmmmmmmm :)
      Gerçi beni delirtmediği anlarda olmuyor değil bak o dakikalarda kuzu kuzu verebilirim hee heee :P

      Sil
  2. ahh cok cıcıymıs...kım olacak sanslı kısı acaba...eger ben olursam burdan mujdyı verebılırsınız
    mugeninlistesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ben yastikla beraber nilden kokulu öpücük istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Kocaman bir maşallah minik kuzuya :))

    YanıtlaSil
  5. Noni, kızın o kadar güzel ki o kadar olur. Nazar değmesin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Uzun zamandir izliyorum bende Ayca nin sihirli eli neye degse isildiyor,cizimlere bayiliyorum,super bir supriz oldu:) keske bana ciksa...

    YanıtlaSil
  8. yastık yerine bi kerecik Nil'i öpsek:)??

    YanıtlaSil
  9. bende anne olucam noni :D:D:D:D:D:D:DD:D::D:D emra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa tebrik ederim canım!!!!! Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah!
      Prens mi geliyor yoksa prenses mi?

      Sil
  10. yastık cok guzel ama manken şahane :)

    YanıtlaSil
  11. Yastığı tutan minik ellerini yirim yirimmm hadi Nil'im uğur getirde bana çıksın hihihi:)

    similk43@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. İnstagram da takip ettiğim bir site bu ürünler bir harika insallah ben kazanırım . Bu arada nil cik büyümüş tam yemelik kıvama gelmiş :)
    winnie_ist@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Bu yastık tam benlik nonim
    Yesim arik

    YanıtlaSil
  14. yastigi boyayasim geldi :)bebeginize de masallah EDA

    YanıtlaSil
  15. Nil'e kocaman opucukler bide yastik benim olabilir mi?:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  16. Yastık çıksa da çıkmasa da en yakın zamanda o dükkana girmem lazım :))

    YanıtlaSil
  17. Ben bu yastigi alir baskoseye koyarim:)

    YanıtlaSil
  18. hmm çok güzel..inşallah bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  19. Çok tatlı bir yastık,umarım şanslı günümdeyimdir :)

    YanıtlaSil
  20. Oyle tatli bir mankenin var ki gozum baska hicbir seyi gormuyor :))

    YanıtlaSil
  21. Bayılırım baykuşlara, bana mı çıksa acaba :)
    Nil perisini benim için bir kez koklar mısın Noniciğim, mis gibidir o şimdi ...

    YanıtlaSil
  22. tubişankara11/1/13 08:58

    yastık bahane, nil şahane;)

    YanıtlaSil
  23. Bu yastık güzel Nil in ellerinden , bir başka güzel Nil in ellerine gelir inşallah..
    Sevgiler
    mumandbabyanddady@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. çok istiyorum.. mükemmel!
    berraksiral@gmail.com

    nil müthiş pozcu bir çocuk!
    başa çıkamayacaksınız biraz büyüsün :)
    kaderi güzel olsun..

    YanıtlaSil
  25. neden bilmiyorum ama ben de istiyorum bu yastığı:) minnak modelimize de ayrıca teşekkürler sanırım yastığı daha da bi istenir kılmış kendisi:))

    YanıtlaSil
  26. yastık harika. amaaaa fıstıklı lokumlu şekeride istiyorum benim için öp lütfen. mehtap

    YanıtlaSil
  27. Yastığa da minik mankene de bayıldım

    YanıtlaSil
  28. bu yastık benim ve kızımın olmalı :)

    dhelinim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. maaşallah izin varsa Nil'i kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  30. ben de bebek bekliyorum ve miniğim bu güzel kız gibi sağlıklı, tatlı olsun diyorum :) Nazarlardan saklasın bebeğinizi :)

    YanıtlaSil
  31. yastığa talibim..

    YanıtlaSil
  32. bol şans herkese. en çok da nil'e:))

    YanıtlaSil
  33. benm bebeğimde bu kadar tatlı olur inşaallah..maaşşallah nil e :)

    YanıtlaSil
  34. Yastık güzel manken ondan da güzel, ikisini de alsak olmaz mı ? :) sizleri öpüyorum ve kızımın şansına diyorum :)

    YanıtlaSil
  35. oyy maşallah kuzuya pozlarda verirmiiş ;) benimde 16 aylık canavar bir oğlum var onun şansına deneyelim bakalım ;) öperim
    hayal
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. hem yastığı hem Nil'i alabilir miyim acaba? maşallah:)

    YanıtlaSil
  37. Böyle yetenekli gençlere hayranım. Ne güzel şeyler yapmış. Hele bu çekilişin armağanı olan baykuşa da o baykuşu tutan öpülesi ellere de bayıldım, ben kazansam da yakından incelesem:))

    YanıtlaSil
  38. ben o küçük mankeni yerim, maşallah

    YanıtlaSil
  39. Küçük noni'nin kokusu da sarmıştır şimdi onu. Lütfen bana gönder. : ))

    YanıtlaSil
  40. Tatlı mankene kocaman bir öpücük gönderiyorum ve umarım ben kazanırım diyorum:))

    YanıtlaSil
  41. bende talibim bu güzel yastığa. küçük manken ve size huzur dolu yıllar diliyorum. Sevgilerle.
    snybolat83@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Çok zevkli olmuş yastık : ) Umarım benim olur. :) Herkeseee bol şanss !

    YanıtlaSil
  43. bende isterim :=) altındaki kuzuyu allah sana bağışlasın,nisanda bende prensesime kavuşuyorum insallah :)

    YanıtlaSil
  44. manken de pek şirinmiş yaf :))

    YanıtlaSil
  45. bu sevimli baykuş benim olmalı :) Nil'in tatlılığı yanında lafı bile edilmez ama olsun :)

    YanıtlaSil
  46. yastığı değil de nilii bi kerecik koklamak için verir misin bana ^^ vermezsin tabii ki o senin biricik kıymetlin ^^ o zaman sen kokla benim yerime <3 ayrıca yastık çok hoş, umarım bu sefer ben çıkarım çekilişte:)

    YanıtlaSil
  47. baykuşlara bayılırım
    nil hanımın kuçağına çok yakışmış ama inşallah bizim evi süsler :D herkese bolşans

    YanıtlaSil
  48. ben o mankeni yesem ): kocaman maşallahh..

    YanıtlaSil
  49. yastığa bayıldım, keşke bana çıksa:)

    YanıtlaSil
  50. yinede deniyryim şansımı o olmadı,güzel kızçeyi alırım ama :)

    YanıtlaSil
  51. Halime kahraman : Umarım bu şanşlı takipçiniz ben olurum :))

    YanıtlaSil
  52. bebiş çok tatlıı =) Allah analı babalı büyütsün =)

    YanıtlaSil
  53. bayildim anneme dogumgünü hediyesi olur ins . bebeginizi ve sizi öpüyorum.
    züleyha

    YanıtlaSil
  54. Yastık çok güzel ama tercih etme şansım olsaydı ben nili seçerdim:)

    YanıtlaSil
  55. Prensesin de yastık da harika. İnşallah benim olur:)
    sevgiler
    hande.ta@gmail.com

    YanıtlaSil
  56. benim hayatıma dahil olsun, lütfen.

    YanıtlaSil
  57. çok tatlı bir bebişşş...Allah nazarlardan saklasın..Yastıkta pek güzel görünüyor, umarım benim olur..sevgiler:)

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  58. Noni Nil nekadar güzel maşallah..yastık ta hoş :)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  59. ilk çekilişe katılışım olacak bu e yastık cezbetti tabii ama sergileme biçimi de çok güzel. Bundan böyle tüm hediyeleri Nil göstersin bize :)

    YanıtlaSil
  60. Maşallah güzelliğe yeğenimle aynı zamanda doğdu,yastığada elinde tutanada bayıldım

    YanıtlaSil
  61. rektrlüğü sağda mı geçice soldan mı kikiki

    YanıtlaSil
  62. bu minik kıza bayılıyorum... çekiliş bahane Nil hanım şahane :)

    YanıtlaSil
  63. nil onu zaten kendisi için istiyor gibi poşeti yırtacak annesi :)))

    YanıtlaSil
  64. Koskocaman bir maşallah maviş Nil'e.Nil hanım yastıktan çok çok daha şahane:)

    YanıtlaSil
  65. Yastık çok güzel ama minik kuzu çok çok daha güzel ve tatlı.

    YanıtlaSil
  66. Ama ama çok şekerler... :)

    YanıtlaSil
  67. O güzel prensesin elinden o yastık istenmezmi.Tanrı nazarlardan korusun.Oya

    YanıtlaSil
  68. Bu sefer bana çıksın, lütfennnnn:)pinarbk

    YanıtlaSil
  69. Çok sevimli ikisi de:)))

    YanıtlaSil
  70. İkiside çok şekerler..... bana çıkarmı acaba

    YanıtlaSil
  71. bu seneye çok şanslı başladım. bana çıkacak eminim...

    YanıtlaSil
  72. Yastık bahane mankenimiz şahane :) maşallahh NİL prensese, resim çekilmeye alıştı artık MAŞALLAHH

    YanıtlaSil
  73. Yaradan güzel bebeğinizi sizden hiiiç ayırmasın.Upuzun çok mutlu bir hayat yaşayın beraberce.Sevgiler...melike

    YanıtlaSil
  74. Nazar değmesin.Maşallah bebişe:)
    Hediye ise kısmetse olur bakalım:)

    YanıtlaSil
  75. bende isterim bende :)

    YanıtlaSil
  76. Bu kıza bayılıyoruuuummmm :)

    YanıtlaSil
  77. Nil Bebek te yastiktA ozene bezene yaratilmislar.Pamuk sekeri Opuyorum . Bu arada .Annelik sana cok Yakismis Sibel'cigim.
    Sberingokcen@aol.com

    YanıtlaSil
  78. Bnim olsun ki bu..Ben uyurum hep..

    YanıtlaSil
  79. cok seker. deniz

    YanıtlaSil
  80. Hep böyle baykuşlu yastık hayalim vardı.
    Nil çok şeker maşallah.Sevgiler

    YanıtlaSil
  81. DenizzYusuf12/1/13 20:23

    Merhabaaaaa!!!

    Tam bir aydır netten ve AVM'lerden şirin yastıklar arıyorum bir tane kuşlu bulup aldım umarım bu ikincisi olur.

    YanıtlaSil
  82. Ben istiyorum ben istiyorum :) Ürünü tanıtan güzellik yastığı biraz gölgede bırakmış ama neyse. :)

    YanıtlaSil
  83. Bol yorum görünce çok mutlu oluyorum. Asil ruhlu Sibelimiz bizim. Cücük kadar şey verip kendini meşhur etmek için twitter takip, facebook beğen, yorumla, paylaş! oldu canım. İmza çemkirik :) kzerrink@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Çok hoş bir hediye.Umarım benim oğluma nasip olur.

    YanıtlaSil
  85. Çok tatlı :) ben de katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  86. Maşaalah bu bebek nasıl da tatlı böyle!!! Ah severim ben onu, öperim! Yastığı pek sevdi ve vermez gibi görünüyor! :)
    makyajmanya.blogspot.com/
    makyajmanya@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. merhabalar:)
    çok şeker bi yastık,bana düğün hediyesi olur inşallah ;)

    YanıtlaSil
  88. Bende katılmak istiyorum :) Benim minik kızım Alyama çok yakışacak yastık <3
    merwe.sahbudak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. merhaba.. ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  90. Yastikta nilde cok tatli nilin mis kokulu ellerinden aliriz yastigi insallah:) Esra Kuzucu esrakaan778@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. istiyorum ama yastığı değil,mankenin poposundan ısırmayı:))mümkünmüdür annesi...

    YanıtlaSil
  92. Nonicik yine her zamanki gibi çok şirinsin minik Nil de öyle,sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  93. Ben de şansımı deneyeyim, olmadı Nil'den bir öpücük alırım:))
    Maşallah annesiiii!!!

    YanıtlaSil
  94. ayyy kucuk oglum icin sasımı denemek istiyorum. cemiminn sansi icin haydi bakalım :) burcu ve oglusları can ve cem :)

    YanıtlaSil
  95. Ben de mankene ve yastığa bayıldım...
    Şansımı denemek istedim...

    Sevgiler
    Özge G.

    YanıtlaSil
  96. eda ümit13/1/13 23:13

    maşallah nil'e

    YanıtlaSil
  97. Minik prensese kocaman bi maşallah :)

    Serpil K.

    YanıtlaSil
  98. Merhaba sayfanla yeni karsilastim. Blogun harika, melek gibi cok guzel bir bebisin var. Allah anali babali mutlu bir omur versin bebisine canim. Resimlerine hayran kaldim. Bu sene ben iki tane fotograf makinasi aldim ama iyi cekmiyorlar delirmeye basliyacam ve senin makinanida denemek istiyorum, resimlerinin kalitesi cok guzel halla Canon EOS 50D, / Canon 50mm ve Sigma 18-200mm bu makinaylami cekiyorsun resimleri? yoksa baska bir makinaylami? xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çektiğim fotoğrafların beğenilmesi beni çok mutlu ediyor :) Ben hala Canon EOS 50D kullanıyorum, genelde ağırlık yapmadığı için 50mm lensimi kullanıyorum ötekini takmaya üşeniyorum doğrusu bebişle de zaten pratik olmaya ihtiyaç duyduğum için 50mm benim işime geliyor :) Işığın bol olsun!

      Sil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...