27 Şubat 2013

Alamet-i Farika

Selammm! Nasılsınız şekerler? Saatler gece yarısı 2'ye gelirken uykusuzluktan küçülen gözlerle post yapmakta pek bir şahane oluyormuş hani :P Nedir benim bu yıllardır vazgeçemediğim blog tutma tutkum yahu?! Sanki madalya takıyolar! Kendimi tıbbın eline bırakıp bunun bir irdelenmesini istiyorum ey bilim adamları! 
Akıl sağlığımı bilemem ama fiziken şu aralar kendimi pek bir iyi hissediyorum doğrusu, öhöm öhöm 61 (yazıyla ALTMIŞ BİR) kiloya düştüğüm için olabilir mi sizce? Yediklerime artık dikkat ediyorum, arada kek, kurabiye kaçamakları yapıyorum ama çayıma kahveme asla şeker atmıyorum, diyetisyenler her ne kadar ekmeği her öğünde verseler de ben yemiyorum, daha çok sebze ve somon ağırlıklı besleniyorum. Bir de Nil dışarıda olmayı, pusetinde uyumayı seven bir bebek, öğlenleri onu pusetine koyup kendimizi sokaklara atıp deli gibi yürüyorum, mahallenin delisi gibi olduk ana kız :) Kilo vermemde yürüyüşün de etkisi büyük oldu...
Bu kadar minnak birşeyin içine sığamam (o kadar iddialı değilim, en azından şimdilik hee hee) ama hamilelik öncesi mintanlarımın içine giriyor olmak pek bir güzelmiş doğrusu ;) 
Minnak demişken... Benim birtanem prensin kopyası oldu çıktı! Bir bebişin bir yeri de anasına benzemez mi ayol cık cık cık! Bu arada fotoya lütfen güneş gözlüklerinizi takıp bakın zira inci dişler gözlerinizi kamaştırabilir ;) Bizim iki dişimiz çıktı! Darısı kalan 30 dişin başına, aminnnn! 
Birbirimize öyle düşkün olduk ki... Ne o bensiz yapabiliyor, ne ben onsuz... Eskiden o sergi senin bu müze benim fink atardım, dilediğim zamanda dilediğim kadar fotoğraflar çekerdim, o zamanki özgürlüğüm şimdi bana uzaktan nanik yapıyor ama olsun, ben her koşula adapte olma konusunda çok başarılıyım sonuçta ;) Ay  kilom 61'e düşerken egom mu şişti ne?! Halbuki hiç sevmem kendimi methetmeyi, bu hiç hayra alamet değil!
Hayra alamet değil ama blogum benim alamet-i farikam neyleyim! Buraya iki satır bile olsa yazmak, kendimle dalga geçmek beni rahatlatıyor. Bazen annelikle ilgili de (Nil'in beslenmesi, kullandığımız ilaçlar, oynadığımız oyunlar vs...) daha çok şey yazmalıyım diye düşünüyorum sonra amaaan diyorum her annenin kendine has bir yöntemi var, ben mi çığır açacağım annelikte diyorum. Gerçekten annelik öyle bir şey ki kendi bebeğinizin ihtiyaçlarına göre deneme yanılma yöntemiyle bir yol tutturuyorsunuz bir şekilde. Kısacası anneler hepimiz harikayız, olayın özü budur, işte o kadar!
 Şeyyy az önce ego demiştik di mi ;) Tamam tamam sustum!

39 yorum:

  1. valla nilin sebze çorbalarından, şu kemik haşlama olayından bahsetsen çok süper olur :) ben bugün ilk ek gıdamı verdim, çok duygulandım ya ;( nil anneannesiinee benziiiyoor :) babası esmermiş yahu, bu baby sarışın :) maşallah güzel nile :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo paşamız da büyüdü ek gıdalara geçti demek ne güzel :) Yesin anneciğini üzmesin inşallah!
      Tamam bir gün gıdalar konusunda bir post hazırlarım canım ;)
      Bu arada prens de küçükken Nil gibi akça pakçaymış sonradan kararmış hee hee :)

      Sil
    2. evet lütfen ek gıda postu yapın..nelere dikkat etmeliyiz neler yapalım .organik gıda tercih edilmeli mi lütfeeeen yapın benim bebeğim ek gıdaya geçmeden :)))))))

      Sil
    3. Tamam söz en yakın zamanda yazıcam buraya hatta bir sonraki post konum bu olsun ;)

      Sil
  2. ah bu arada bir süre okumayacağım seni, 61 de neymiş yahuuuuuuuuuuuu :) ben de istiyoruuum, ama 64-65te kaldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haa haaa nazar etme ne olur :)
      65 çok kötü değil ki, verirsin ben aylardır 68'den aşağıya inemedim Nil hareketlendikçe daha kolay gitmeye başladı kilolar, bir de her gün Nil'i pusetine koyup yürüyorum bu da çok etkili oldu kilo vermemde ;) Tabii hala fazlalıklarım var, 57'ye bir düşebilsem benden mutlusu olmayacak :)

      Sil
    2. inşallah düşersin Noni, merak etme, sevdiklerime nazar değmem ben :) bir de hep maşallah derim zaten yine de :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Anasına bak kızını al hii hiii ;)

      Sil
  4. Çok güzelsiniz ikiniz de, yazı bitene kadar kaç kere maşallah dedim bilmiyorum :)) Bu arada inci dişlerden gözlerim kamaşmadı değil hani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok mersi Aslıhan ablası :)

      Sil
  5. nonicim sen sabahın 2'sinde blog yazarsın da ben sana sabahın 8 buçuğunda yorum yetiştirmez miyim. walla seni okuduğımda ailemden birinden haber alıyormuşum gibi seviniyorum. hadi ben işime döneyim artık. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülizarcım ne tatlısın :) ben de çalışırken sabah ilk iş bilgisayarımı açar elime çayımı alır blogları dolaşırdım patronumun kulakları çınlasın hee heee :)

      Sil
  6. Güzel Nonim , tatlı Nilim maşallah size :) Canım ablam sen her halinle fıstıksın ama istediğin kilolara gelmene ayrıca çok sevindim :*) Öpüyorum çok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm özledim görüşelim bir ara havadisler birikmiştir ;)

      Sil
  7. Bence siz yinede Nil'in yemeklerini oyunlarını yazın. Ben sırf sizi takip etmek için blog açtım şimdi hergün yazmadan, sizin sayfanıza bakmadan duramıyorum. Lütfennn yazın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa inanmıyorum gerçekten mi ay bana demeyin böyle şeyler sonra havamdan yanıma yaklaşılmıyo hii hii ;) şaka bir yana çok onore ettin beni çok teşekkürler öpücükler!

      Sil
  8. bence harikasın, harikasınız:) seni de, Nil'i de, anneliğini de, kalbini de seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni deli annecim, istanbula geldiğinde seninle tanışmayı çok isterim!

      Sil
  9. Ne tatlısınız :) maaşallah bin kez :)
    diğer yazılarada baktım da bıdık ne güzel star olmuş :)
    çok tatlı...yüzünüz hep gülsüüüüünnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilmukabele binmukavele birmukavva amaaan doğrusu neyse ondan söylemek istedim işte ağdalı Türkçe benim neyime :)

      Sil
  10. masallah arkadasıma :) hadi bakalım, durmak yok! buarada bizim kız hala yerinden memnun sanırım, henuz bi gelisme yok, optum cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çatlıycam ben ama!!!! Minik prenses kuruldu tabii sıcacık yere karın da kokusunu aldıysa çıkar mı hiç ;) oyyy gelsin artık noni ablası çok merak ediyor onu çooook! Öperim ikinizi de canım!

      Sil
  11. :)) Poponu kaşı da nazar değimesin.
    İkiniz de harika gözüküyorsunuz.

    YanıtlaSil
  12. Ana kız süpersiniz :) Azmine hayran kaldım azcık bende de olsa keşke :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh ahhh kekler tatlılar çikolatalar hala ye beni diyor ama hala gözüme çok şirin görünüyolar nasıl vazgeçicem onlardan bilmem :(

      Sil
  13. 11 ay 20 günlük kızımla bende 64 lerde dolaşıyorum 61 ile hamile kalmıştım dilerim bende görürüm 61 i .(sadece dilemenin yetmeyeceğinin farkındayım) maşallah size miniğin dişide çıkmış darısı diğerlerine.
    ben fotoğraf çekindiğiniz mekanı merak ettim öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh ne güzel sizin miniş 1 yaşına girmek üzere daha rahat etmişsinizdir artık darısı bizim başımıza :) kilolar çok kolay gitmiyor evet hele benim gibi 35'lerinde olanlar için çok daha zor :( inşallah siz de verirsiniz tez zamanda, benim hala 5-6 kilo fazlam var :(
      Bu arada fotoları Şile'de çektik ;)

      Sil
  14. annelik ne çok yakıştı size :) artık hobilere vakit kalmıyor değil mi?
    ben ankara dan istanbul a geleceğim, takı malzemesi almak için, bildiğiniz önereceğiniz malzemeciler var mı diye soracaktım? teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mermaid :) evet maalesef hobiler en alt sıralara indi artık, onlara zaman ayırmak mümkün değil en azından şimdilik...
      Ben çok uzun süredir takı malzemeleri almadım, eskiden Eminönündeki takı malzemeleri satan yerlere bakıyordum toptancı olmayanlara... Ama Anadolu yakasında oturduğum için Eminönüne gitmeye üşeniyordum, bu yüzden son zamanlarda Bağdat Caddesindeki hobbyland'den tamamlıyordum eksiklerimi, İst'da Anadolu yakasında olacaksan orayı tavsiye edebilirim...
      Hobbyland ile ilgili yazımı okumak istersen linki şöyle:
      http://nonisstore.blogspot.com/2010/10/hobbyland.html

      Sil
    2. çok teşekkür ederim :) hobili günlere dönmeniz dileğiyle :)

      Sil
  15. Ikinize de maasallah...Harika bir anne-kiz... Allah nazarlardan saklasin. Hep gulun mutlu olun insallah. Kesinlikle insana pozitif enerji yukleyen, eglendirici, bilgilendirici ve gorsel solen yasatan bir blog. Varol...

    YanıtlaSil
  16. çok tatlısınız çok :)

    YanıtlaSil
  17. Aylar sonra döndüm geldim kendi mucizemi yazamadan sana bi uğramak istedim doğum yapmışsın ve muhteşem bi bebek =) Çok sağlıklı pek mutluuu olun inşallah canım benimmm hamileliğindeki zor aşamaları bildiğim için o kadar çoook sevindimki adına hep mutlu ol inşallah

    YanıtlaSil
  18. :)) çok tatlı çok samimi yazınız çok hoşuma gitti, çok hakılısınız blog tutana madalya yok ama işte gecenin köründe o terapiye ihtiyaç duyuyor bünye :) nil çok tatlı maşallah, sevgiler

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...