14 Şubat 2013

♀ ♥ ♂

Bu Sevgililer Günü'nde sevgilim yine yanımda yok fırk fırk :( Geçen sene hamileliğin getirdiği bir duygusallıkla kendimi daha bir yalnız hissetmiştim bu sene neyseki prensimin minik minyatürü yanımda, onunla oyalıyorum kendimi... 5 aydır bu geçici ayrılığa katlanıyoruz ve Mayıs'a kadar bir süre daha katlanmak durumundayız. Ne yalan söyliyim bu benim için pek kolay olmuyor doğrusu; hem bebeğimizin tüm sorumluluğunu tek başıma üstleniyorum hem de prensimin yavruşkalar cennetinde bir başına olduğu gerçeğini kabulleniyorum. Nasıl bir psikolojide olduğumu anloorsunuz di mi? Ona göre bana iyi davranın bakiyim :)
Aşka dair bir post olunca dayanamadım prensimin birkaç fotosunu blogumda paylaşmak istedim. Bir süre sonra bu post kendi kendini imha ederse bilin ki prens devreye girmiş ve ben onun poz poz fotolarını paylaştığım için paparayı bir güzel yemişimdir hee hee :) Dur bakalım ne olacak :)
Fenerbahçe Parkı'nda çekilen bu güzel kareler güzel hamişim Selin'in objektifinden... Doğuma az bir zaman kala onu fazla yormadan bir foto seansı yaptık hep birlikte, ışığına ve ellerine sağlık arkadaşım!
Aaa nasıl da sokulmuş babacığına! Şşşttt kıskanırım ama ben bu aşkı :)
Senin altını değiştiren ben, her sabah vitaminlerini veren ben, açık büfede sütü sunan ben, her gün taze sebzeleri organik meyveleri hazırlayan ben, normalde elime süremeyeceğim kemiklerden sana kemik suyu hazırlayan ben, ateşlenince seni iyileştiren ben, seni yıkayan ben, seni attalara götüren ben, seninle oyun oynayan ben, ben ben BEEENNN!
Şimdi gidip babayı benden daha çok seversen kalbime inmeyi indirirsin ona göre! İşte o kadar :)
Hepinizin aşk günü kutlu olsun!!!

22 yorum:

  1. Allah ayırmasın sizi çok mutlu olun... ayrılığınız umarım su gibi akar geçer, kavuşursunuz;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. En kötü günleriniz böyle olsun,saglik olsun demek isterim güzel gönlüne su serpmek adina. ;) Cok tatlisiniz canim. Yalniz bu sevgi olayina alisman lazim desem umarim bana kizmazsin. Kizim icinde baba denince akan sular duruyor. Istersem amuda kalkip gece manti aciyim,nafile. Babanin bir bakisi yetiyor :P :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlııııııı <3

    xo,
    Enda,
    http://detailsbyenda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hehe çok tatlı bir ailesiniz maşallah size.. benim bebeğimin doğmasına da 3.5 ay kaldı. ultrasonda bi baktım aynı babası, ben de senin gibi heyheylendim, kızım dedim ben taşıyorum seni 9 ay, baban totosunu dönüp yatıyor, babana benzersen bozuşuruz diye :) he bir de kızların babaya düşkünlüğü varki o konuda yapacak bişeyimiz yok :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah ALLAH mutluluğunuzu daim etsin :) çok harika görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  6. 41 kere maşallah... aşkınız daim olsun noni :)

    YanıtlaSil
  7. canım ne kadar güzelsiniz,
    Allah nazarlardan saklasın, mutluluğunuzu
    bozmasın!

    YanıtlaSil
  8. çok güzelsiniz maşallah zaten özellikle Nil hanıma bayılıyorummmm

    YanıtlaSil
  9. Ya sen ne tatlı bir insansın öyleee yaa

    Lütfen hiç üzümle Mayıs a kadar zaman çok ama çabuk geçecek sakın üzülme, benim eşim kızım 9 aylıktı iş için Casablancaya gitti, kızım 2,5 yaşında iken temelli döndü. Şimdi düşününce zaman hızlı geçmiş geliyor ama o temelli dönene kadar hiç öyle hızlı geçmemişti. Kızının eşine sarıldığı o foto için yazdığın “Senin altını değiştiren ben, her sabah vitaminlerini veren ben, açık büfede sütü sunan ben, her gün taze sebzeleri organik meyveleri hazırlayan ben, normalde elime süremeyeceğim kemiklerden sana kemik suyu hazırlayan ben, ateşlenince seni iyileştiren ben, seni yıkayan ben, seni attalara götüren ben, seninle oyun oynayan ben, ben ben BEEENNN!
    Şimdi gidip babayı benden daha çok seversen kalbime inmeyi indirirsin ona göre! İşte o kadar :)”

    Al benden de o kadar, seni o kadar çok iyi anlıyorum ki...haklısın.
    Ama eminimki ileride anlayacaktır senin ne fedekar anne olduğunu :)
    çok öptüm

    YanıtlaSil
  10. Yıllardır okurum seni. Ne kadar pozitif ne kadar tatlısın. Minik Nil de bir o kadar tatlı. Allah bağışlasın sizi birbirinize, minik ailenle her zaman mutlu ve sağlıklı ol inşallah. Yaşadığınız tek ayrılık bu olsun, Allah ayırmasın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlısınız, maşallah, Allah nazarlardan korusun...

    Eşimin görevleri sebebiyle bizde de ayrılıklar hiç eksik olmuyor. Bizim son iki günümüz kaldı, en kısa zamanda kavuşmanızı dilerim size de.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Maşallah canım ablamm nazar değmesin size çok güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  13. aşk günümüz sonsuz olsunn
    bu msj enişteye
    sevgili enişte ya fotolar için nonimize papara basma lütfen o bizim canımız hem biz merak ediyorduk sizi heee bizdende zarar gelmez maşallah allahım esirgesin çok yakışıyorsunuz
    nile öpücükler

    ve sonsuza kadar mutlu yaşayın masallardaki gibi .)))

    YanıtlaSil
  14. Mutluluğunuz daim olsun Noni'cim.Bu güzel tablonun güzelliği katlanarak artsın inşallah..Hmm bu arada kızlar babalarına aşık teorisi cidden doğru sanırım yandık biz Noni ;)

    YanıtlaSil
  15. Allah nazarlardan saklasın, mutlu aile tablosu bi ömür boyu sağlıkla sürsün. Nekadar güzel birşey yapmışsınız Maviş gözleri boncuk boncuk nazarlık!!
    segiyle kalın.....

    YanıtlaSil
  16. fotoğraflar çok güzel (MAŞALLAH) mutluluğunuz her daim bol olsun... :)

    YanıtlaSil
  17. Ne tatlısınız. Maşallah. Allah mutluluğunuzu daim etsin, kötü haberlerle evladınızla sınamasın sizi.

    YanıtlaSil
  18. Nonicim maşallah diyeyim, nazarımız değmesin. Çok güzel bir ailesiniz. Prensini de sonunda gördük. Çok şirinmiş, gamzeli gamzeli :))

    YanıtlaSil
  19. Güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim :)
    Prensimin yazın geçirdiği ameliyattan sonra artık en önemli şey sağlık benim için, yeter ki sağlığımız yerinde olsun bunun dışında kalan herşey gelir geçer diye bakmaya çalışıyorum...
    Hepinize sarıldım tek tek!

    YanıtlaSil
  20. canım maşalllah size allah nazarlardan saklasın :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...