15 Şubat 2013

Nil'in Mycey Katalog Çekimi

Nil'im Aralık ayında 4.5 aylıkken Mycey markası için objektif karşısına geçti, bu mutlu anı görseller yeni elime geçtiği için ancak şimdi sizlerle paylaşabiliyorum. Anne olanlar Mycey markasını zaten biliyordur. Sevgili Sezin'in kızı Ceyla doğunca ortaya çıkan çeşitli ihtiyaçlarından ötürü yaratmaya karar verdiği, 2007 yılından beri hayatımızda olan, bugün emzirme minderi, emzirme önlüğü, sling, mama kaşığı, meyve emziği, bebek önlüğü, omuz örtüsü, ağız bezi, battaniye gibi pek çok ürün yelpazesi ile biz anneleri ve meleklerimizi mutlu eden bir bebek markası... Bu değerli markanın görsellerinde kızıma yer verilmesi beni inanılmaz mutlu etti doğrusu. Kızım için de büyüdüğünde katalogdaki fotoğraflarına bakıp tebessüm edeceği tatlı bir anı olarak yer almasını istedim.
İşte o günkü çekimin perde arkası:
Mycey ekibi herşeyin kusursuz olması için tüm hazırlıkları yaptı.
Mankenlerimiz sahne aldı :)
Nil'im bu işten pek keyif aldı doğrusu!
Annesi diye söylemiyorum vallahi bu kızda star ışığı var ;)
Bu kadar coşunca...
Arkası etrafta olup bitene aldırmadan uyumak oldu tabii :)
Minik prensesim harika bir iş çıkarttı o gün!
İşte katalog ve fuarlarda kullanılan görsellerin bir kısmı...
Bu keyifli çekim ve gösterdikleri tüm ilgi alaka için Mycey ekibine çok teşekkür ederiz!

29 yorum:

  1. maşallah annene ne kadar benziyor :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kızımıza...
    Şimdiden eli ekmek tutmaya başlamış :))))

    YanıtlaSil
  3. Maşallah küçük Nil'e..

    YanıtlaSil
  4. Hayat ve Kurabiyesi Nehir15/2/13 08:49

    :))) Maşallah kuzuma.. Nil süpersin. kesinlikle star ışığı var annesi :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah prensese çok sevindim çok güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  6. biblo gibiii..ne tatlı bi bebeksin sen.maşallahh allahım nazarlardan korusun.çok duygulandım yaa..

    YanıtlaSil
  7. ama bu kuzu çok tatlı inanın nazar değecek diye korktum. Maşşallah... :)

    YanıtlaSil
  8. maşallah:)) çok güzel bir prenses:))

    YanıtlaSil
  9. Küçük mankenim benim Allah kem gözlerden korusun seni meleğimmm aşkımmm :)

    YanıtlaSil
  10. nil'de o potansiyeli görmüştüm ben zaten annesi :)
    ne güzel hatıra olmuştur sizin için de

    YanıtlaSil
  11. Süper! Maşallah, nazar değmesin...

    YanıtlaSil
  12. Maşallah pamuk şekerine çook tatlı..

    YanıtlaSil
  13. Masallah, cok tatli Nil prenses:)

    Selin C.

    YanıtlaSil
  14. Maşallah diye diye baktım tüm fotoğraflara :) Her biri ne kadar güzel olmuş çekimlerin de. Nil de o kadar güzel ki, maşallah, elbette star ışığı var annesi :)

    YanıtlaSil
  15. Maşallah,ALLAH nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  16. Yavruya MAŞALLAH... Canım çok çok güzel... :)

    YanıtlaSil
  17. Ay ne tatlısınız hepiniz kızıma maşallah demişsiniz çok teşekkür ederim gerçekten içten söylenen maşallah'lar önemli benim için çünkü nazara inanan biriyim, sizi seviyorummmmm :)

    YanıtlaSil
  18. maşallah minik kuzuya:)

    YanıtlaSil
  19. Ayy masallah kuzuya! Dünya güzeli prensesin isiginida kendisi gibi yerim <3

    YanıtlaSil
  20. Ay sana kocaman maşallah Nil! Bebek güzeli :)

    YanıtlaSil
  21. Maşallah tabi nasıl demeyelim:)
    Çok uyumlu, her karede birbirinden tatlı yine maşallah maşallah:)

    YanıtlaSil
  22. maşallah ona. maşallah maşallah....
    nazar değmesin. yıldız doğmuş o.
    ama aynı tıpkısının anneannesi haberin olsun :)

    YanıtlaSil
  23. tam katalog bebeği maşalah:)

    YanıtlaSil
  24. şeker bu kız yaa şeker:) keyifle bakıyorum cici hallerine:)
    41 kere maşallah diyerek öpüzüklerimi yolluyorum kuzuna noni:))

    YanıtlaSil
  25. ama kırkbir kere maşallah maşallah maşallah <3

    YanıtlaSil
  26. Kızımıza önce şöyle kocaman bir maşallah ve nazar dualarımızı okuyalım peşinen!!! Allah nazarlardan korusun güzelimizi! Aminnn!!! Bu arada Nilimiz artık ünlü olduğuna göre ona bir fun club kuralım! Betülüm ve ben Nil'in fun clubünün ilk üyeleri olduk bile :)))

    YanıtlaSil
  27. ama ben seni yeriiim maşallah sana prensess :)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel çekılmış

    YanıtlaSil
  29. Noni nil harika olmuş ,ay nasıl yumur yumur sevilir şimdi ,aynı MEVDOŞ ablam :)maaşaallah

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...