19 Şubat 2013

Şubat Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Geçtiğimiz günlerde ben ve Nil'im yepyeni bir markayla tanıştık: Popique OrganicsDünyaca onaylı “Global Organik Tekstil Standardı” (GOTS) sertifikasyonuna sahip olan, %100 organik bebek giyim markası Popique Organics hem doğaya duyarlı olmak hem de bebeklerin narin ve pürüzsüz bedenlerini korumak misyonuyla yola çıkmış bir marka... Popique bebeğini her türlü zararlı kimyasallardan koruyan biz bilinçli annelere doğal ve farklı tasarımlar sunarak bunları yeni doğan setleri, kolsuz body, kısa kollu body, uzun kollu body, tulum, battaniye, eldiven ve bere olmak üzere 7 ürün kategorisinde bir araya getirmiş. Popique ürünleri 0-24 ay arasındaki bebekler için “çevreci”, “rock/retro”, “esprili” olmak üzere toplam üç farklı konsept altında toplanmış. Ben kızıma siyah renkte bir body bulmakta zorlanıyordum, Popique bu eksiğimi tamamlamış oldu :) Yumuşacık olduğu için de gönül rahatlığı ile giydirdim prensesime!
Popique'in başlıca misyonu doğaya saygılı ve çevreye duyarlı olması... Naylona asla yer yok! Bu konuda ne kadar ciddi olduklarını geri dönüştürülmüş kağıttan üretilmiş paketlerinden bile anlıyorsunuz.
Ayrıca eğlenceli de ;) Paketin arkasında aldığınız ürünü asabileceğiniz bir askı gizlenmiş durumda... Böylece geri dönüşüm her şekilde sağlanmış oluyor.
Şimdi gelelim çekilişimize... Popique Organics yukarıda görmüş olduğunuz uzun kollu Milk Forever body'i bir Noni okuyucusuna hediye ediyor! Bebeğiniz 0-24 ay arasında ise ve siz de benim gibi çevreye duyarlı bir anne iseniz o zaman ne duruyorsunuz hadi çekilişe siz de katılın :) Bebeğinizin ayını belirterek buraya yorum bırakmanız yeterli! Hepinize şimdiden ilginiz için teşekkür ederim ;)

88 yorum:

  1. Maşallah Nil'e :)

    Anne değilim, lakin 10 aylık bir erkek bebeğinin teyzesi, 21 aylık bir prensesin halasıyım. :)

    Serpil K.

    YanıtlaSil
  2. 10 aylık olup 15-18 aylık giyen bir oğlum var. Biraz insan irisi kendileri :)

    YanıtlaSil
  3. İşyerinden bir bayan arkadaşın 2 hafta sonra bebişi doğacak inşallah. Kız bebiş. Bana çıkarsa ona hediye edeceğim Nonicim :)

    YanıtlaSil
  4. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    bebeğimin bugün 51. günü =)
    bebeğimin olmasını çok isterim =)

    YanıtlaSil
  5. 5 ayı bittiiiiii :)

    YanıtlaSil
  6. Abimin yeni doğacak bebeğinin şansına katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Kardesimin bebisi icin katiliyorum cekilise hadi hayirlisi :) bebisimizin dogumadi daha
    ESRA KUZUCU
    esrakaan778@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Teyzeler de katılabiliyor mu? :) 5 aylık bir prensin teyzesiyim. Paşama çok güzel bir hediye olacak :)

    YanıtlaSil
  9. bir yasindaki ufak yegenim icin katilsam bende olur mu? belki olur :))

    YanıtlaSil
  10. 25 Haftalık kızım için belki olur, belki olmaz :) şans :)
    pelinpb

    YanıtlaSil
  11. Noni, benim oğlum 30 aylık ama arkadasım yeni doğum yapacak, onun sanşına isterim. : )

    YanıtlaSil
  12. 1 yaşında bi yakışıklının yengesiyim:)

    YanıtlaSil
  13. Hayat ve Kurabiyesi Nehir19/2/13 08:53

    12 aylık Minnak Kurabiye Nehir'in annesiyim (:
    Ürünleriniz muhteşem.. paketinizede bayıldım.Başarılarınızın devamını dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. 10 aylık benim kızım da :)

    YanıtlaSil
  15. benim bebeğim henüz dünyaya gelmedi ama 3 ay sonra aramızda olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba yeni doğacak bir bebeğin halasıyım onun şansına katılmak isterim.

    YanıtlaSil
  17. arkadaşımın kızına hediye edeceğim. büyük olmasında fayda var. 18 aylık olabilir mesela.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  18. Nonimmm bende 3 aylık yiğenim için çekilişe katılıyorum.Senin gibi duyarlı bir anneyede bu çekiliş yakışırdı,çook öpüyorum seni canımmmm ablam :*))

    YanıtlaSil
  19. biz de talibiz bu hediye olabilecek ciciye.. :) ayse t.k.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba şeker pare Nil'in annesi :) (Maşallah)
    Bende boncuk gözlü 10 aylık Duru kızın annesi :)

    YanıtlaSil
  21. henüz prensesim karnımda 7 aylık geleceği günü bekliyor :)

    YanıtlaSil
  22. bugün dr a gideceğiz eşimle..tahminim 5 haftalık..doğumu sonbahara denk gelecek..bu tulumun tam zamanına..tabii herşey yolundaysa sağlıklıysa....

    YanıtlaSil
  23. Benim kizim da bugun 7 aylik oldu!

    YanıtlaSil
  24. Çok güzel tasarımlar gerçekten :) zeynoşuma da pek yakışır hani :) 9 aylık oldu tam bugün :))

    YanıtlaSil
  25. Popik benim genellikle minik yavrumu severken kullandığım kelimedir :) bir marka ismi olmuş ha :)
    Nisan'da 1 yaşına basacak olan oğluşumuzun böyle esprili bir t-shirt'ü giymesi tam isabet olurdu

    YanıtlaSil
  26. Bende 5 bucuk aylik bi yigido annesiyim...
    sizi seviyoruz♥

    YanıtlaSil
  27. 5 aylık bir kızım var beni de sayın:)

    YanıtlaSil
  28. Çok güzel,11 aylık kızım için.Şans belki bize güler:))

    YanıtlaSil
  29. henüz bir anne değilim ama 8 aylık bir fıstığın teyzesiyim.malum teyze anne yarısı demek.bu sarı body'i prensesimde görmek için sabırsızlanıyorum.
    Ecehan

    YanıtlaSil
  30. I love PopiqueOrganics ! :))) şanslı bebe kazansın!

    YanıtlaSil
  31. benim bebeğim yok ama 1 ay sonra minik bir prens in teyzesi olucam.

    YanıtlaSil
  32. bende teyze olarak katılıyorum 18 aylık

    YanıtlaSil
  33. Çınar'ım 3 aylık :)

    YanıtlaSil
  34. henüz bebişim yok ama kuzenimin yeni doğacak bebişi için şansımı denemek istedim umuyorum ki geçerli olur:)böyle değişik bir üst arıyordum ama bulamadım..kazanırsam süper olacak :)

    YanıtlaSil
  35. Merhabalar, benim de kızım 1 yaşında:)

    YanıtlaSil
  36. Merhaba :)
    Her ayın çekilişinde olduğu gibi, yine çok güzel bir hediyeye, 2,5 aylık yeğenim Kerem için adayım :)

    YanıtlaSil
  37. benim de yakışıklım karnımda 5 aylık :) ilk defa onun şansına bir çekilişe katıldım :) ysmnonur@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. biz de bir şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  39. Selam benim bebişim 6 aylık, onun şansına katılıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  40. benim bebişim 24 aylık :))
    ayça

    YanıtlaSil
  41. esimin yigeni icin katiliyorum. Melisa hanim 22 aylik :) deniz

    YanıtlaSil
  42. 17 aylık dünya harikası bir bebişin çevreci teyzesiyim.
    Ayrıca paylaştığınız bütün güzellikler için teşekkürler..İrem Şen.

    YanıtlaSil
  43. Merhaba, ben de iki hafta içinde kızıma kavuşmayı bekliyorum. Onun şansına belki bize çıkar :) obeydag@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. Hangi bebeğim için belirtsemki oğlum 24 ü biraz aştı sınırı geçmiş oluyor değil mi. İkizlerimden kızımın şansına kullanayım hakkımı. Oğlan duymasın.


    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  45. 11 aylık kızım :)

    YanıtlaSil
  46. nonim benim oğlum 5 aylık ,seve seve giyer çok duyarlıdır çevreye,altını pisletip çevreye verdiği kokuyu saymazsak:)

    YanıtlaSil
  47. 17 yıl sonra kucaklayabildiğim yeğenim için istiyorum. kendisi 15 aylık ama ona tekrar kavuştuğum zaman 20 aylık olmuş olacak! Çok özledim kuşumu!!

    ebrus_kusun_kanatlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. 13. Ayın içerisindeyiz ama boyumuz biraz uzun bu nedenle 18- 24 aylıkları giymeye başladık

    YanıtlaSil
  49. bebemin şansına bu ay bende varımmmm :D
    yalnız Nilin badysinide kıskanmadık değil

    YanıtlaSil
  50. İki ay içinde doğacak miniğin annesiyim, sayılır mı acaba? :))

    YanıtlaSil
  51. Merhaba;
    14 aylık alperen'in halasıyım..Biz de şansımızı deneyelim..(ıslak papatya/bursa)

    YanıtlaSil
  52. esrayavaş19/2/13 17:35

    biz de 9 aylığız . bady e talibiz efendim :)

    YanıtlaSil
  53. 5 aylık oğluma nasıl da güzel olur...

    YanıtlaSil
  54. selam
    16 aylık inci meleğin annesiyim, bizde talibiz badiye :)

    YanıtlaSil
  55. 13 aylık bebikomun şansına ;)

    YanıtlaSil
  56. 3 bucuk aylik alimin annesiyim insallah bize cikar

    YanıtlaSil
  57. yaşasın, biz de bi çekilişi yakaladık noni :)
    can bey de 10 gün sonra doğuyo inşallah :)
    annesi, tubik :)

    YanıtlaSil
  58. 11 ayin icinde oglusum bize cikarsa cok yakışacak zira hala emmeye bayılıyor

    YanıtlaSil
  59. çook güzelmiş, Nil prensese siyah çok yakışmış :)benim bebeğim henüz karnımda olduğu için yeni doğanlar için varsa süper olur :)

    YanıtlaSil
  60. 3 hafta içinde gelmesini beklediğim minnak oğlum için katılıyorum Noni!
    kitananinguncesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. oglusum yeni 6 aylik oldu.nili takipteyiz

    YanıtlaSil
  62. özgüm 6 aylık :)

    YanıtlaSil
  63. Sevgili Noni,20 aylık Kaan da bodye talip:)
    sevgiler
    Pınar Gündoğan

    YanıtlaSil
  64. Doğacak olan bebeğimiz için ben de şansımı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  65. 8 aylık ömer için bu mesaj ... :)

    YanıtlaSil
  66. merhaba
    kızım Defne 16 aylık :)

    YanıtlaSil
  67. benimde 6 aylık bir yeğenim var adı İpek kendide ipek:)

    YanıtlaSil
  68. 13 aylık bir pamuğun(KIZ) annesiyim... Yolunuz ışık olsun, sevgiler...

    YanıtlaSil
  69. Oğlum 6,5 aylık oldu ama biraz irice 9-12 filan giyiyor kendisi...denemek isteriz...

    YanıtlaSil
  70. 5 aylık Hamileyim :) 2. bebeğimiz olacak. Ona giydirebilirim. Uzun kollu olacağından 3-4 aylık olmasını tercih ederim. malum yaz bebeği olacak, yazın uzun kollu giyemeyebilir :)

    YanıtlaSil
  71. Merhaba,
    Prensese çok yakışmış maşallah.Benimde bir prensesim var 15 aylık şansımıza:))

    YanıtlaSil
  72. merhaba,
    ben şermin

    uzun süredir sizi takip ediyorum ve sevgili annenizi
    kızınız maşallah çok güzel bende şuan 5.5 aylık ( 22 haftalık ) hamileyim hep kız yakıştırması yapmşlardı ancak bebeğimiz yakışıklı bir bey olacak inş. Haziran ayında aramıza katılacak olan oğlumuz Görkem Utku bey adına bu çekilişe katılmak istedim. Kazanan şimdiden hayırlı olsun güzel günlerde güle güle giysin inş.

    YanıtlaSil
  73. Ben de hamileyim 7 buçuk aylık, oğlum olacak...
    Sevgiler.

    Gaye

    YanıtlaSil
  74. son iki ayla katılma şansını kaçırmadık neyse ki :)) 22 aylık.

    YanıtlaSil
  75. Merhaba:)
    Harika, bayıldım:)
    Bir anne değilim, bir hala olarak 14 aylık kuzum Yaman için katılıyorum:)
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. Naz' ım 11 aylık ama bizde ayımıza göre giyineneneyenlerdeniz 18-24giyiyoruz

    YanıtlaSil
  77. 24 aylık minik bir kuzu için katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  78. biz doğumı beklıyoruzzzzz :D heran gelebılır oğlusummm D:D sizede masllah kocamn oldunuzzz:DD:



    emra

    YanıtlaSil
  79. 3,5 aylik sut canavari prensesime bu body cok yakisir :)

    YanıtlaSil
  80. 7 Aylık oğlum Aybars 12 aylık giyiyor, biraz toramanız,çekilişte bizde varız:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  81. Benim minisim henuz karnimda 3 aylik :)
    Nihal

    YanıtlaSil
  82. bebek denince akan sular durur, insan kendinden çok onu düşünür...
    yeğenim Ayşe daha 15 günlük... teni daha süt kokuyor... ORGANİK giyime destek her geçen daha çok artacaktır.

    nurcan işlek
    nurcanislek@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. oglum 18 aylik bizde boyle espirili seyleri seviyoruz bizim olursa cok seviniriz

    YanıtlaSil
  84. Benim cocugum yok ama baldan ote bir yigenim var. 5 aylik, o Turkiye de ben Kanada da olunca dayanmak cok zor. Off oof cok ozledim bebisimi. Umarim bize cikar da ibişime hediyem olur :)

    YanıtlaSil
  85. Rüzgar oğluşum:)
    Burcu..

    YanıtlaSil
  86. umarim bizim yanımızda olur. yegenimin sansı icin :) 5 aylık...
    sevgiler...
    pinar

    YanıtlaSil
  87. benimkisi henüz karnımda 6 aylık :) sayılır mı

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...