23 Şubat 2013

Veee...

Yuppiii bir çekiliş daha sona erdiiii :)
Bu ayın çekilişine katılan herkese teşekkür ederiz :)
87 kişi arasından bakalım kazanan kim olmuş?
72. sırada yorum bırakan 5.5 aylık hamiş şermin'i tebrik ediyorum! İletişim bilgilerini bana gönderir göndermez minik prensinin milk forever body'sini kendisine ulaştıracağız. Ayrıca şimdiden süt kokulu bebişini sağlıkla kucağına almasını diliyorum!
Bu ayki çekilişte destek veren Popique Organics'e de sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum!
Bir sonraki çekilişte görüşmek dileğiyle ;)

6 yorum:

  1. Güle güle kullansın.....
    Sevgiler
    Babanne

    YanıtlaSil
  2. Nereden nasıl buluyorsun bu güper fotoğrafları. Buna da bayıldım, süpermiş canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah beyaz olanları genelde pinterest'ten buluyorum canım ;)

      Sil
  3. Sevgili Şermin yorumunu aldım ama adres & telefon numaran yer aldığı için yayınlamadım, hediyen Popique tarafından adresine kargo edilecek, bu arada evet haklısın ben de annem de çok yakınındayız ;) bir gün bana yakın oturan tüm blog arkadaşlarımla oturup bir kahve içmek istiyorum doğrusu ;)

    YanıtlaSil
  4. sevgili noni
    Popique kargomu bugün aldım sana ve popique firmasına çok teşekkür ediyorum. İnş. oğluşumda sağlıkla ve mutlu günlerde giyer yeni cicisini. Evet bir gün oturup seninle ve şirin kızınla kahve içmek isterim doğrusu...
    şermin

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...