12 Nisan 2013

Bargello Magazine

Parfüm markası Bargello'nun 3 ayda bir çıkardığı Bargello's BRG Magazine'nin son sayısında Moskova'da ziyaret ettiğim ve blogumda sizlerle paylaştığım Parfüm Müzesi ile ilgili yazıma yer verildi. Biliyorsunuz çoğu yayınlar bloglardan alıntılar yapıyorlar ve ne yazık ki bunu yaparken yazının sahibinden izin almak bir yana kaynak dahi belirtmiyorlar... Yazımı ve fotoğraflarımı izin alarak kullanan ve blogumun linkine yer veren Bargello'ya bu sebeple huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum. Dergiyi Bargello'nun şubelerinden ücretsiz olarak temin edebilirsiniz ;)

5 yorum:

  1. Ece ozdemir12/4/13 11:16

    Bargello parfümleri gerçekten çok çok iyi özellikle notebook kokusu muhteşem

    YanıtlaSil
  2. Noni merhaba..seni yıllardır severek okuyorum, pozitif,güleryüzlü haline bayılıyorum..hani yıllar önce henüz hayatında biri yokken bir akşam "benim için dua edermisiniz" demiştin ve sonrasında da "sizin nefesiniz ne güçlüymüş" demiştin ya..işte şu aralar benim de böyle pozitif enerjilere ihtiyacım var..hayatımın aşkını bulmak için..ne olur benim içinde pozitif enerji gönderin..sizi seviyorum..Nazlı B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Nazlı evrene ennn içten dileklerimi gönderiyorum, dilerim tez zamanda sen de hayatının aşkı ile bir araya gelirsin ve bu güzel haberi ilk benimle paylaşırsın! Kocaman sevgilerimle!

      Sil
  3. canım Noni..çok teşekkür ederim..ilk sana haber vereceğimden emin olabilirsin..öptüm.. Nazlı

    YanıtlaSil
  4. Ben de o dergiden bulmuştum blogunu :)
    İyi kibulmuşum. Hatta URL ni günlüğüme not etmiştim :)
    O zamandan beri takipteyimm :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...