09 Mayıs 2013

Eğlence

Huuu huuu kimse yok mu? 10 gün olmuş post yazmayalı, adaşım Sibel "herşey yolunda değil mi?" diye mail atmasa inanın bu sürenin farkında bile olmayacaktım! Silkelendim ve bir blogger olduğumu kendime hatırlattım, artık kambur bir blogger ama olsun siz beni her halimle bağrınıza basarsınız di mi :) Gündüzleri Nil kuzusunu eğlendirme, geceleri de Moskova'dan gelen eşyalarımızı yerleştirme derken iki büklüm bir tipe döndüm yemin ederim, korkarım benim yaşlılığım görüntü olarak Vasfiye Teyzeninki gibi olacak! Ne çektin sen be Nonim hee hee :)
Nil'im artık kabına sığmaz bir bebiş! 10 aylık oldu ortada bir emekleme yok ama o kadar hareketli ki poposunun yer görmesine tahammülü yok, hep biri onu böyle gezdirsin istiyor. Ben bir an önce yürüsün diye dualar ediyorum ama tecrübeli annelere göre esas eğlence yürüdükten sonra başlıyormuş, anlayacağınız ben her şekilde ayvayı yedim! Ne çektin sen be Nonim demiştim di mi ;)
Kızımın hareketli olmasının tek iyi tarafı kiloları kısa sürede yakmam oldu! Yerçekimine yenilmiş, kolları devamlı Nili taşımaktan pazı yapmış, kambur ama tığ gibi bir nine gelecekte prensimi bekliyor hee heee :)
Ne olursa olsun onun yüzündeki bir gülümseme için her şeye değer! Meleğime o kadar düşkün oldum ki ondan önceki mutluluklarımı inanın hatırlayamıyorum. Sabah uyandığında yüzümde oluşan büyük gülümsemeyi, ensesini öptüğümde aldığım hazzı, kokusunu içime çektiğimde duyduğum huzuru başka bir şeyde yaşamış olabilir miyim? Hiç sanmıyorum...
Yarın kısa bir İzmir kaçamağı yapıyoruz ama biliyorsunuz blogum 24 saat açık, bu ayın çekilişi de çok yakında sizlerle olacak, o zamana dek hoşçakalın!

p.s. Fotoğraftaki çantamı hatırladınız di mi? Bol vaktimin olduğu Moskova günlerimin birinde yapmıştım ;)

37 yorum:

  1. Nil'in o minik adımlarına bayıldım bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlı di mi o minik ayakları öpüp duruyorum ben :)

      Sil
  2. nasıl güzelsiniz be Nonim.. Nehir 15 aylık şimdi yerleri bıraktık koltuk üstlerinde koşuyoruz.. Aman düşer diye kaleci gibi yerde bir oturup bir kalkıyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanin ne diyorsun canım benim kalbime iner vallahi! Bakalım Nil neler yapacak anaa korkuyom bennnn :)

      Sil
  3. Sabah uyandığında yüzümde oluşan büyük gülümsemeyi, ensesini öptüğümde aldığım hazzı, kokusunu içime çektiğimde duyduğum huzuru başka bir şeyde yaşamış olabilir miyim? Hiç sanmıyorum...
    dedin ben çok kıskandım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah dileyen isteyen herkese sağlıklı bir bebiş nasip etsin inşallah!

      Sil
  4. maşallah ne kadarda büyümüş :) anne kız süpersiniz

    YanıtlaSil
  5. çok tatlısınız... sık sık post yapın diycem ama halinizden anlıyorum.. 8 aylık bebeğim ve bi de işe gitmek inanın çok yoruyo beni.. ama bi gülücüğü ömre bedel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh yormaz mı! Çalışan annelerin işi çok zor gerçekten tüm gün çalışıp sonra kalan enerjiyi bu tatlı arı mayalara ayırmak çok zor olmalı...

      Sil
  6. Adaşın Sibel :)9/5/13 08:59

    Oh! Çok şükür iyiymişsiniz :) Teşekkürler bu post için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim adaşım ben de sana mailin için teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Evet kesinlikle kilolar verilmiş, ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak onaylanmak da ayrı bi güzel hani ;)

      Sil
  8. Şirin şey,ayaklandı demek,bizde takip ediyoruz yavaş yavaş Nil'i.Demek 2 ayımız kaldı baston modda dolanmaya :) Hmmm bir de ilk karedeki hal dikkatimi çekti Nil'de kullağa asılmış sanırım.Bizde de böyle kucağıma alınca cezalanrıyor beni,direk ya kulak çekiliyor,yada ensede yolabileceği tüm saçlar yolunuyor :)
    Öpücükler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh hiç sorma Nil tam bir kulak canavarı o minik elleriyle öyle bir asılıyor ki ama hiç akıllanmadım hala inatla sallanyılı küpe takmaya devam ediyorum hii hii :)
      Biz de sizi öperiz şekerler!

      Sil
  9. Maşallah!
    Kız çocuğu gibisi var mı? Artık Allah bana kız torun versin hayırlısıyla !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Collette'ciğim Allah gönlüne göre verir inşallah!

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Siz de öylesiniz efenim ;)

      Sil
  11. Yazar yorumcu olmasam da yokluğunuzun farkındayız efendim :) Özletmeyin lütfen :) Maşallah adaşımaa. Saçlar da uzamış :* :) Evet asıl eğlence yürüyünce. Ömrümde benim yeğenim kadar hareketli bir çocuk görmedim. Bu kadar hızlı ve hareketlisini görmediğimiz için annem bir gün arkadaşına dert yanmıştı. Arkadaşı da 'oturduğu yerden kıprayamayıp gözüne baksa daha mı iyi?' deyince dank etti. Çünkü ablam ile aynı gün en samimi dostu doğum yaptı. Ve o miniğim hala başını bile tutamıyor. Sürekli hastaneler de. Oyuncak bebek gibi. Ki bizim ki 2 yaşında dağı taşı deler geçer. Çok şükür. Zayıflatması da cabası ! :) İyi ki varlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh kızımın tatlı adaşı aslında her gün yazasım var ama Nil cadısı öyle bir enerjik ki zaman mı kalır bloga mloga :) Neyse buna da şükür diyorum ben ;)
      Kıyamam ben o miniğe, ay bebeklerin hasta olması içimi acıtıyor hepsinin iyi olmasını istiyorum :(
      Öperim canım...

      Sil
  12. Benim gibi üşengeç yorumcu destan gibi bir yorum yazdım :) Ama gitmedi galiba, benim bağlantım da bir sorun var sanırım.. Özetle ; Özledikkkkkkk :) Adaşıma kocaman öpücükler :* Maşallahlar :)

    YanıtlaSil
  13. Bir an kendimi gördüm, hiç emeklemeden 12. ayında yürüyen ve bir daha asla oturmayan bir oğlum var ve 9-10. aylar çok sıkıntılıydı, hiç oturmak istemiyordu, kucakta dahi durmuyordu hemen parmaklarımızı tutup yürümek istiyordu, o zamanlar moonwalker diye yürütecimsi bir yardımcı almıştık eğilmek zorunda kalmıyorduk, blogta yazmıştım. Hiç bir iş yapamıyordum, benim için bebeğin en sıkıntılı zamanları o zamanlardı. önüne bir dünya oyuncak yığıp yemek hazırlamaya gidiyordum döndüğümde koltuğa tutunup sonuna kadar gelmiş ve düşmeye ramak kalmış bir halde buluyordum Efeyi. yürümeye başladığı zaman ilk bir kaç ay sıkıntılı her yere gidip her şeyi ellemek istiyor. Şu an 19 aylık hala çok hareketli ve meraklı ama artık çok rahat günlük rutinlerime devam ediyorum, genelde benim yanımda durmak istiyor, bazen isyeaann ettiriyor ama, alışılıyor o yüzden gözünüz korkmasın;) bu arad bende karnımdaki fıtığı saymazsak (kaslar yıprandığı için karnım hiç toparlanmıyor) oldukça fitim, hamilelik öncesi kilomdan bile düşük kiloya sahibim, emzirmenin de etkisi olduğunu düşünüyorum. Off ne çok yazdım vaktinizi aldım fazlasıyla sevgiler sunuyor, minik güzelliği kokluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh işte aynen Nil öyle şu anda! Sıfır emekleme bolca adım atıyor tabii taşeron kullanarak ki o taşeron da genelde ben oluyorum hii hii :) Darısı bizim başımıza inşallah günlük rutinimize döneceğimiz günü ben de iple hatta halatla çekiyorum :) Vaktimi alır mısınız hiç aşkolsun ben bayılıyorum sizlerden gelen yorumlara, her zaman yanıt verecek vakti bulamıyorum ama gelen her yorum beni çok mutlu ediyor, ben de sizin tatlı yaramaz oğlunuzu öpüyorum!

      Sil
  14. Allah sevdiği kuluna kız çocuğu verirmiş derdi annem. Sizde o kullardansınız Allah nazarlardan saklasın sizi Oya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ben de öyle düşünüyorum! Gerçi geçen gün bindiğim taksinin şoförü tam tersini düşünüyor olmalı ki abla kız mı oğlan mı diye sordu ben kız diyince abla yanlış anlama ama erkek adamın oğlu olur dedi hıyar herif (ay ağzımı bozdum pardonnn ama haketti öyle di mi?!) ben de altta kalmadım tabii bizde de kız olsun çamurdan olsun diye bir laf vardır dedim. Şimdi bu anım aklıma geldi :)

      Sil
  15. Sabah uyandığında yüzümde oluşan büyük gülümsemeyi, ensesini öptüğümde aldığım hazzı, kokusunu içime çektiğimde duyduğum huzuru başka bir şeyde yaşamış olabilir miyim? Hiç sanmıyorum... Ne guzel anlatmissin! Yasamadan tasvir edilemeyecek kadar ozel bir deneyim, degisim. Hicbir seye degisilmez!
    Ikinizi de cok opuyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hiçbir şeye değişilmez Deniz'ciğim! Ben de seni ve o minik tontiş prensini öpüyorum :)

      Sil
  16. Nonicim anneler gunun kutlu olsuuuuun, benim icin de opup koklarmisin elma sekerini? Sevgiyle Sevinc

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh öpmez miyim tabii seve seveee :) Anneler günümü kutladığın için de ayrıca teşekkür ederim Sevinç'ciğim ;)

      Sil
  17. Bebek çok tatlı yaa.

    YanıtlaSil
  18. canlarim benim... ikinizi de hasretle operim....

    YanıtlaSil
  19. Ben çantayı hatırlıyorummmm :) , hepsini kendi ellerinle tek tek dikmiştin o çantaya, Nil in le mutlu mutlu günlerrr :)
    VAHİDE

    YanıtlaSil
  20. oo çok tatlısınız. sitenizde çok güzel sürekli takip ediyorum..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...