14 Mayıs 2013

Mayıs Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Uzun süredir blog tutunca doğal olarak bir çok güzel şeye tanık oluyorsunuz; bekarlar evleniyor, evliler çocuklanıyor, gurbette olanlar yuvaya dönüyor, kimileri başka yerlere göç ediyor, çocuklar büyüyor ve biz hep birlikte olgunlaşıyoruz... Hayatın bu hızlı akışı içersinde güzel işlere imza atan tanıdık simaları görünce sanki bunu kendiniz yapmışçasına da mutlu oluyorsunuz. Sevgili Nesterenciğim ve eşi uzun süredir akıllarında olan hayallerini sonunda hayata geçirdiler ve ona Rakunsell ismini verdiler. "Bir acaip alışveriş mecrası" mottosu ile yola çıkan Rakunsell'de kendi tasarımları olan birbirinden renkli aksesuar ve objeler yer alıyor. Ve bunlardan bir hatta iki tanesi de şimdi sizi bekliyor!
Audrey Hepburn ahşap kutu ile...
Yanında bu cici pin-up girl broş geliyor!
Rakunsell'in bu güzel ürünlerine sahip olmak için tek yapmanız gereken buraya yorum bırakmanız! Hadi bekliyorum hepiniziiii :)

77 yorum:

  1. Hayran kaldım, çok hoşlar.Umarım benim olurlar. Hoşçakal

    YanıtlaSil
  2. Audrey Hepburn söz konusu olunca kayıtsız kalamadım. Selamlar Noni :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, Rakunsell'e de hayırlı ve bol kazançlar dileriz. Bakalım şanslı kim olacak ? :)

    YanıtlaSil
  4. tam olarak buraya mı yorum bırakıyorduk :)

    YanıtlaSil
  5. Ayy süpermiş, bayıldım hepsine :)

    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Ben şansımı denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. benim olsun benim olsun :))

    YanıtlaSil
  8. audrey hepburn... bayılırım benim olsunnnnnnnnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ay ki çekilişin sebebi ile Nesteren'in blogunu öğrendim. Bir kaç sayfa okudum anlatımını ve olaylara bakış açısını sevdim. Teşekkürler Sibelcim.. blog dünyama bir güzel isim daha kattın. Ayrıca hediye edilen ahşap kutuya bayıldım..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bu ayki hediyerde cok guzeller herkese bol sans.
    Esra

    YanıtlaSil
  11. aneee ilk ben yapıyorum. şimdide rakunsell in sitesine gidiyorum. görüşürüz. ankmehtap

    YanıtlaSil
  12. Belki bu sefer ben kazanırım

    YanıtlaSil
  13. BENİM OLSUN
    BENİM OLSUNN
    BENİM OLSUNNN...

    YanıtlaSil
  14. şansımız açık olsun haydi bakalımm :))

    YanıtlaSil
  15. cok zevkli tasarimlar.oglumun sansina hulya...

    YanıtlaSil
  16. aaa ben rakunsell'i de çok seviyorum audrey hepburn'ü de.
    e o zaman ben de varım :)

    YanıtlaSil
  17. ahsap kutuları da pek severım :)) sedenıst

    YanıtlaSil
  18. istiyorumm hemde çok istiyorum:)

    YanıtlaSil
  19. hediyeler çok güzel.

    YanıtlaSil
  20. İsterim de isterim :)

    YanıtlaSil
  21. İşte buna dayanamam. Ben de varım :)

    YanıtlaSil
  22. isterim de isterim:)

    YanıtlaSil
  23. merhabalar ciciler süpermiş herkese bol şans ;) teşekkürler
    yaseminkaradagli@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. geçekten güzel ve zevkli...
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  25. Bizim olsunda Nil imin odasına koyalım .. Kızımın şansına..
    mumandbabyanddady@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. Çok güzeller, ben de varim:)
    Tidy ghost
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. ben de katılıyorum :))

    YanıtlaSil
  28. Benim olsunnnn :))
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. ben de buradayım. serpilk

    YanıtlaSil
  30. Hadi bakalim:))

    Selin C.

    YanıtlaSil
  31. Hayırlı uğurlu olsun inşallah

    YanıtlaSil
  32. Bayıldımmm :)) Audrey benim olsun :)
    Minnak kıza selamlar.

    YanıtlaSil
  33. Ben de varım. Pelin

    YanıtlaSil
  34. Audrey hepburn her zaman her yerde çok güzel...

    YanıtlaSil
  35. Coook begendim insallah benim olurlar.

    YanıtlaSil
  36. Bir Audrey Hepburn hayranı olarak Rakunsell markasına başarılar diliyorum....Ve de hediyeleri bekliyorum efendim .-)...

    YanıtlaSil
  37. Benim olmalilarrr:)
    Yeni isleride hayirli olur umarim
    Dilek7801@hotmail.com

    YanıtlaSil
  38. belki bu defa kazanırım:)

    YanıtlaSil
  39. tubiş ankara14/5/13 22:28

    çok beğendim, inşallah benim olur:))

    YanıtlaSil
  40. Kutuya bayıldım, çok hoş duruyor. Benim olabilirlermmi acaba? :)

    YanıtlaSil
  41. beğenim bayıldım
    benim olsunnn:)))
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. hediyeler çok güzel yine noni :)

    YanıtlaSil
  43. Nesteren den çekiliş olursa ben hooop oradayım :)

    YanıtlaSil
  44. Benim olursa mutlu olurum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  45. Kimbilir belki bana çıkar

    YanıtlaSil
  46. insaallah bu defa sans bana güler ...sevgiler
    züleyha
    fbbozkurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. slm bu güzellikler umarım benim olur.sevgiler...
    fehimealis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  48. bir şansımı deneyeyim:)
    sewil4001@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. kutu da, broş da harika:)
    dyaliman@yahoo.com

    YanıtlaSil
  50. şansımı deneyeyim ben de, sevgiler...

    YanıtlaSil
  51. ben de varım
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. Audrey Hepburn olur da ben olmaz mıyım :)

    YanıtlaSil
  53. gerçekten farklı ve eğlenceliler :)

    YanıtlaSil
  54. çok güzeller..inşallah şanslı ben olurum :)

    oyku11@yahoo.com

    YanıtlaSil
  55. Çok güzellermiş :)

    gzm_gdr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Lütfen bana çıksın bu güzel ahşap kutu ve broş :)
    VAHİDE ÜNAL

    YanıtlaSil
  57. ama ben hiç ödül kazanamadım.. bir kere de bana çıksın :)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  58. Audrey Hepburn hayranı olarak bu güzel hediye benim olursa çok sevinirim..Herkese bol şans..Teşekkürler Nonim bu güzel çekiliş için...:)

    YanıtlaSil
  59. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  60. cok severim ki ben böle şeyleri benim olsunnn :D:D emra

    YanıtlaSil
  61. Ay bana çıksan ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
  62. Çok güzellerr :))

    nora.utopya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. ÇOK GÜZEL ÇOK BEĞENDİM BEN İSTİYORUM :d

    YanıtlaSil
  64. Halime Kahraman16/5/13 10:58

    Belki bu sefer bana çıkar bende çoookkk sevinirim :))))
    halimekahraman55@hotmail.com

    YanıtlaSil
  65. Ben de kazanmak istiyorum artık :))) Bana çıksın.. Saliha N.

    YanıtlaSil
  66. İkiside çok hoş gözüküyor Noni gerçekten :)
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  67. Umarım şans bana güler bu sefer :)
    denizacaar@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. Bende varim (:

    tupperware.strasbourg@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Acaba benimde şansım var mıdır?:)
    geceninyildizisenolmalisin@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. Ne kadar güzel bir tasarım bu böyle :)

    gulbaharkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. o güzel hatunu bizim eve alalım lütfeeennn;))
    herkese bol şans..4
    merweglr@hotmail.com

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...