19 Haziran 2013

Fosforlu

Fosforlu kedi gözü gibi parlıyorum öyle di mi ;) Ahhh Necati sen dizilerden şaşma e mi?! Bırak basın açıklamalarını bu işin ehlileri yapsın! Ama yiğidi öldür hakkını yeme demişler şu gergin günlerde güldürdü hepimizi sağolsun :)
Gülüyorum gülmesine ama kendini ifade etme ve kalabalık ortamlara hitap etme konusunda ben de Necati Şaşmaz'dan farklı değilim doğrusu! Üstüne bir de benim yanaklar al al olur, kızardığımı anladıkça utanır "Allahım lütfen yanaklarım kızarmasın" diye dualar eder, bunun bir işe yaramadığını gördükçe de daha panik olup kulaklarıma kadar pancar gibi kızarırım, gözler fosforlu mu bakar bilmiyorum ama yanaklarımın pembodan farkı olmaz!
Kız gözün daldı kim geliyor yoksa 104 tane okuyucum mu :)
Beni seven 104 değerli insan... Hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim! Kiminiz kaytarıp sorumu cevaplamadan yorum bırakmış ama onları da affettim gitti hi hii :) Hiçbir yere de gitmiyorum, burdayım, sözzzz! Bu arada sizden yorumlar geldikçe bir hevesle tek tek cevap vermeye kalktım ama 6. yorumdan sonra tıkandım kaldım devamını getiremedim :) Gördüğünüz gibi kalabalık ortamlara hem yazılı hem sözlü hitap etme konusunda pek başarısızım!
Random.org sitesi üzerinden yaptığım çekilişte kazanan 60.sıradaki reyhane oldu. Reyhane bıraktığı yorumda peki sen beni seviyor musun diye soru sorup ters köşeye yatırmış beni ;) Hmmm dur bir düşüneyim... Düzenlediğim çekilişlere çok uzun zamandan beri katılıyorsun, bu beni uzun süredir takip ettiğini gösterir işte seni sevmem için bir neden :) Bir de babam gibi sen de mühendismişsin, seni sevmem için ikinci bir neden daha :) Duuur daha bitmedi, iki tane prensin de annesi olduğunu öğrendim, bütün anneler melektir ve ben melekleri çok severim :) Umarım sen de benim cevaplarımı beğenmişsindir ;)
Yeni çekilişlerde buluşmak dileğiyle! 
T-shirt & Clutch: Bershka
Şort: Batik
Kemer: Twist
 Kolye: Forever New
Bileklik: İpekyol
Oje: Mavala 153 Lagoon
Nil'in elbisesi: Şile'de bir butikten
Saç bantı: Merve'nin Tasarımı

18 yorum:

  1. Nonim nasıl güzel görünüyorsun. Maşallah sana verdin kiloları göz açıp kapayıncaya kadar .. Bende vermem gereken 8 kilo öyle duruyor :( Diyetisyen şart oldu..
    Yine çekilişte adımız çıkmadı kızımla :( Sen seviyorsun ama Random bizi sevmiyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, sen de harika görünüyorsun ama hiç 8 kilon var gibi durmuyor, yazın daha rahat veriliyor aman sağlık olsun da kilolar gider bir şekilde zaten!
      Ben sizi sefiyom varsın random sevmesin canım!!!!! Öperim ikinizi de!!!!

      Sil
  2. anne kiz cok tatli cikmissiniz masallah :) topluluk icinde konusmada bende sorunluyum yanaklarimin kizarmasinin yaninda kalp atisimda hizlaniyor :)
    Hulya Sezen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederizzz :) Kızım benden daha havalı ben yanında sönük kalıyorum ;)
      Ahhh kalp çarpıntısı bende de oluyor, ay iyi ki ben konuşmacı falan olmamışım iki günde öteki dünyayı boylardım valla heyecandan :P

      Sil
  3. merhaba nonicimm çantan şahaneymiş. ve gerçekten çok süper gözüküyorsun maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nesrinciğimmmm :)

      Sil
  4. ühüüüüü 1 sayıyla kaybetmişim yaaaa :( çanta&kolye ve kemere bayıldım bir de Nil'e :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiii hii Nil'e ben de hep bayılıyorum :)
      Eda'cım hiç belli olmaz bir başka çekilişte bir bakmışsın piyango sana vurmuş, reyhane 16 çekilişime katılmış bak 17. de şans ona güldü, bir sonraki şanslı isim de sen olabilirsin canım belli mi olur :)

      Sil
  5. Noni mailine baksana. Hazır tatildeyim, hazırlardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mailin gelmişti cevap yazacaktım ama şimdi bulamıyorum yahoo'da sorun yaşıyorum silindi mi nereye gitti mail anlamadım :( tekrar yollama şansın var mı canım? bu arada çok iyi olur evet evet diyorum :)

      Sil
  6. eneem çok güzel olmuşsun :) şort çok yakışmış. evet sana mini yakışıyor :) maşallah. bi de markette nili sevip duruyorum ben molfixte ooh mis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yerim seni ya Defnecim çok tatlısın :)
      Biz de geçen gün gördük markette ne kadar küçükmüş şimdi o halinden eser kalmadı tabii büyüdü kerata :)

      Sil
  7. bence gayet de güzel parlıyorsun.. sevgi dolu ışığın hiç sönmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün'cüm, hiçbirimizin sönmesin inşallah!

      Sil
    2. Noni'm nazar boncuğunuzu unutmayın ama. Ben panik oluyorum senin adına :(
      Hem Necati'nin dediği gibi, nazar var, göz var. Allah korusun. ^_^

      SerpilK

      Sil
    3. Aman Serpilcim Allah korusun, korkuyorum ben nazardan :(
      Bak sözünü dinledim ve bir sonraki postuma nazar boncuğu iliştirdim ;)

      Sil
    4. Gördüm gördüm, maşallah ^_^

      Sil
  8. Ayyyy kör olmuşum resmen nasıl görmemişim, gerçi hediye bahane beni sevme nedenlerin şahane:) Çooooook teşekkür ederim.Nil çok tatlı nazarlardan korusun Allah onu..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...