13 Haziran 2013

Haziran Ayının Çekilişi

Son günlerde çok gerildik, çok yıprandık. Biraz kafamızı dağıtmamızda sakınca yok sanırım? Bu ay bir okuyucuma ham matruşka hediye ediyorum. Kendi hayal dünyasına göre istediği renkte boyayabilir. İster koyu renklerin hakim olduğu isterse cıvıl cıvıl renklerin barındığı bir matruşkaya çevirebilir onu. Aslında toplumlar da tıpkı matruşkalar gibi değil mi? Türlü türlü renkler barındırıyoruz içimizde, aslında hepimiz iç içe geçmiş şekildeyiz ama nedense birbirimizin varlığını kabullenmekten öteyiz...
3'lü matruşkanın yanında bir de matruşkalı iğne...
Ve matruşkalı kalem hediye edeceğim...
Son günlerde olan gerginliklerden mi, ülkemin geleceği nereye gidiyor kaygısından mı, sadece şu kasvetli havadan mı yoksa bloguma gelen az yorumlardan mı nedeni ne bilmiyorum ama artık kelimelerim yavaş yavaş tükeniyor gibi hissediyorum. Veya sadece geçici tıkanıklık benimkisi bilmiyorum. Baksanıza aşağıda sorduğum soruya bile sadece xcelis cevap vermiş kimse beni sevmiyor fırk fırk :,( Bu ayın çekilişine katılmak isteyenlerden bunun nedenini rica edeceğim, neden sevmiyorsunuz beni üleeeyyyyyyyynnnnnnnnn! Haa haaa ve Noni hanımefendi kimliğinden sıyrılır haydi geçmiş olsun :P

113 yorum:

  1. Noni kaç gundur sana mail atacağım sıra getiremedim. Benim de hediyelerim var senin okuyucuların için. Ama bu matruşkalara da ayrıca talibim.
    Yazacağım sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy süper bir haber bu bekliyorum mailini :)

      Sil
  2. bu cekilis blogunda hareketlik getirir belkide mantikli dusunmussun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki postuma yine yorum gelmezse yaktım çıranızı ama!

      Sil
  3. Merhaba Nonim,
    Benimde blogumda böyle bir durum olmuştu nedeni benimkisinde çok açıkdı birşey paylaşamıyordum. Biz kuzenimle açtık bu blogu hem o birşeyler yapar hem ben yapar diyerek boş kalmaz demiştik fakat hayatımız değiştikçe malesef blogumuza yer ayıramaz olduk. O çalışmaya bende hamileydim şimdi benim kız 1 yaşına basdı ama halen birşey yazamıyoruz. Zaman olmuyor bu yüzden de takipçilerimiz bizi takip etmez oldu hali ile. Ama sen gördüğüm kadarıyla epey bir şey paylaşıyorsun çekiliş yapıyorsun takipçi sayında yüksek bence havalardan, ortamın gerginliği ve yazın gelmesi bunlar birleşince biraz yorumlar azalmış oluyor. Tekrar eski yorum günlerimize kavuşmakt dileğiyle.
    Bu arada matruşkaları ben almak isityorum bakalım kısmetimiz varsa alırız :) sevgiyle kal Asude

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek olunca zaten insanın hayatı bambaşka bir hal alıyor, ben eskiden çalıştığım dönemde sergiler açılışlar çok aktiftim sonra Moskova döneminde gezdiğim yerleri yazdım paylaştım ama ne zaman ki Nilim dünyaya geldi o zaman daha sakin bir hayata yelken açtım. Şimdi devamlı annelikten bahsederek kimseyi de sıkmak istemiyorum ;) Ay ne doluymuşum ayol! İnşallah eski bol yorumlu günlerimize geri döneriz ;)

      Sil
  4. Sessiz sedasız izleyicilerinizdenim güzel kızınızı ve sizi takip etmeden duramıyorum :) az yorum geldi diye yazmaktan vazgeçmeyin sakın, içinde bulunduğumuz can sıkıcı durumlardan böyle olsa gerek.nil'in ve hepimizin güzel yarınlarımız olmasını dileğiyle..burcu çağlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh be işte duymak istediğim şeyler bu, teşekkür ederim Burcu :) Ben de amin diyorum, güzel günlerimize inşallah...

      Sil
  5. Herkeste bir durgunluk, bir gerginlik var, severek okuduğum blog sahibeleri yazmıyor, iş yerimde konuşan insanlar sırf konuşmak için, gerginliği dağıtmak için konuşuyor ama ben o gergin elektriği, gergin bekleyişi çok rahatsız olarak hissediyorum. Umarım kısa sürede bu gerginlikler biter ve herkesin kalbindeki huzur ortamı gelir... Seni çok seviyorum, fotografların ve Nil'in fotografları yüzüme gülümseme getiriyor. Gerginliklere, sıkıntılara çok uygun bir çekiliş armağanı bulmuşsun, belki bana çıkar :) Pelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Pelincim bitsin artık bu gerginlik...

      Sil
  6. seni çoook seviyoruz bi kerem kim demiş onu ben post yaptığını googlede aramazsam göremiyorum şahsen millet bangır bangır post yapınca faceden falan duyuruyor da bana kalırsa ondan olabilir cicim ışığını kaybetme hepimizde var o TÜKENMİŞLİK(meryemden mi bulaştı ne)nedendir bilinmez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haa haa tükenmişlik sendromuna topyekün girdik bence, bir an önce çıkmamız dileğiyle!!!

      Sil
  7. Noni abla! Şu yoğun stresli günlerde matruşka sever olarak şu güzellikleri görmek nasıl mutlu etti beni.Benim olur mu bilmiyorum,keşke olsa .Hem doğum günüm bu ay,hem matruşka hemde senin hediyen,mis gibi msi.Benim tahminim;kimse seni sevmiyor değil,sanırım kimse bu aralar bloga pek uğrayamıyor o yüzden yorumlar ve ziyaretler az.Nil'i ve Miso'yu kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abla dedin beni bitirdin Edacım bak ne güzel de havaya girmek üzereydim tam oldu mu şimdi cık cık cık :)
      Şaka canım şaka doğum günün kutlu olsun, öpüyorum seni!

      Sil
  8. matruşkaları nedense sevmem ama sergilediğin ferforje meyvelik sanırım baayııldııım nerden aldığını öğrenmek isterim kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun üstü de var cam fanus gibi, ben kurabiyelik olarak kullanıyorum, English Home'dan almıştım geçen aylarda... Ben de öperim!

      Sil
  9. Tatlım hediyelerinde yine döktürmüşsün süperler.. Nonimm.. inan bebeğim diğer postunu görmedim.. İnternete iş ve günden takibi için kullanıyorum şu 2 gündür.. başkaca hiçbir sebep yok.. Eminim çogunlukta böyledir.. Sen içini rahat tut daha bir ömür birlikteyiz biz :)))

    YanıtlaSil
  10. Canım benim, sevmez olurmuyuz tabii ki seviyoruz seni.
    Ama iki haftadır yasananlardan sonra kimsenin tadi tuzu kalmadı :( inşallah bugünler de geçecek...
    VAHİDE ÜNAL

    YanıtlaSil
  11. Seni çok seviyoruz ki... :)

    lütfen kazanayım lütfenn...

    YanıtlaSil
  12. SEVİYORUZ SENİ NONİCİĞİM :) SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  13. SELAM NONİ ÜLKEDE YAŞANAN GERGİNLİKLER BENDEDE BAYAĞIDIR SÜREN İÇ SIKINTI TEDİRGİNLİK MUTSUZLUK YARATTI DÜŞÜNMEMEK NE OLACAK ORDA OLAN ÇOCUKLARA BİŞEY OLUR MU DİYE DÜŞÜNEREK GEÇEN GECELERİM OLDU SONUMUZ HAYIR OLSUN... İNŞALLAH HERŞEY YOLUNA GİRECEK GİRMEK ZORUNDA DA... SELAMLAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  14. nasılll yani seni neden kim sevmez? poziitif bacım,ben seni çok sevdim çokkk takipteyim:))))

    YanıtlaSil
  15. Neden seni sevmiyorum???? Çünküüüü çoook çabuk kilo verdin,süper oldun. Her an öldürebilirim seni! :))

    YanıtlaSil
  16. Gökçe V.13/6/13 15:07

    Seni çok seviyoruz Noni:) Hem artık sevgimizin bir kısmı miniğe gidiyor :) Son günlerin gerginliğinden kimse yazamadı sanıyorum. Matruşkalara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  17. Seni çok seviyoruz Noni merak etme :) Bizim de kelimelerimiz seninle aynı sebeplerden tükeniyor olabilir bence :) Ya da biz de geçici tıkanıklık yaşıyoruzdur :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. AHH NONİCİM GERÇEKTEN BU GÜNLERDEN HERKES SIKINTILI KEYİFSİZ GERÇEKTEN BAZEN İNSAN NE YAZACAĞINI DAHİ BİLMİYOR YOKSA SENİ SEVMEDİĞİMİZDEN DEĞİLL!!
    BENDE BU ÇEKİLİŞ KATILIYORUM VE YENİ GÜZEL EVİME SENDEN HATIRA KOYMAK İSTERİM.
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  19. seviyorum..hem de çokkkkkk. ''kaçış''ı yeni gördüm,hoş daha önce görseydim de bir şey yazamazdım herhalde..kaçış yok benim için :(
    ama matruşkalar çok tatlııııııı...

    YanıtlaSil
  20. merhaba bol sans herkese
    http://mugeninlistesi.blogspot.com/2012/06/yaz-kampanyalar.html
    mugeninlistesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  21. Çok tatlısın ondan :->

    YanıtlaSil
  22. Genel bir yaz yorgunluğu var benim üzerimde başkasını bilmem

    YanıtlaSil
  23. hayııırrrrr seviyoruz seni. Ama kaçış yolumuz yok belki ondan :)

    çekilişe ben de varım...

    YanıtlaSil
  24. ben blogunla yeni tanıştım.
    çekilişini blogumda duyurdum
    izleyicinim
    omerdemetoyku@hotmail.com
    birdemetoyku.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. Matruşkalı iğneye bayıldım bayıldıımm :)
    çekilişe katılmak için hangi masaya başvuruyoruz ? :)
    Seni sevmemek mümkünmü emin ol benim gibi bi sürü kişi seni sessiz sessiz takip ediyodur yalnız hissetme kendini olur mu ? Minik Nil'ide öp benim için...

    YanıtlaSil
  26. Blogunu kaç senedir okuyorum bu çekilişlerden de şimdiye kadar birşey kazanamadım ama her ay yazmaya gayret ediyorum pes etmeden.Bu sefer benim :)))

    YanıtlaSil
  27. Olurmu ben sizi ck seviyorum ama hepimizde bi tatsizlik vr yorumo nedenle azdir

    YanıtlaSil
  28. aslında ben yorum yapacaktım, çünkü mint yeşiline bayılırım, ama okuldaydım ve zaman ayıramadım desem... :)

    çekilişte ben de varım... :)

    pisceswot@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. seni çok seviyorum..ama bir süredir haberlere bakmaktan başka şeyleri takip edemez oldum canım..Nazlı B.

    YanıtlaSil
  30. Bu yavruşkalar bu sefer benim olmalıııııııııııı:))))))))

    YanıtlaSil
  31. sana da,mavi boncuğunu da bayılıyorum......

    YanıtlaSil
  32. bu seferde bana çıkmalı diye düşünüyorum .)

    YanıtlaSil
  33. bunca olaylar arasında reader'a açmaya bile vakit olmuyor, tüm gün twitter facebook mesaisi yapıyoruz sanırım hepimiz. açık bakınca da ne çok yazı birikmiş diyip yine yazılara bakamıyorum. occpuyturkey oldu hayatımız, umarım iyi şeyler olur.
    matruşkalara bayıldım da iğneye ayrı bayıldım. sadece iğne için bile sokabilirsin beni çekilişe ya da nerden olduğunu söyle bulayım. geçen ig'de de görmüştüm bayılmıştım.
    bebiş de ne çok büyümüş bu arada, bal olmuş.

    YanıtlaSil
  34. Heeyy nonim ben bayılırım bu matruşkalara çok sevimli değiller mi ya şunlara bak :) sessiz takipçilerine hor davranıyorsun bebişim takılma sen bize bu ara kimse kendinde değil bence herkes mutsuz gergin huzursuz,inşallah bu günleride atlatıcaz milletce
    öpüyorum *:

    YanıtlaSil
  35. Biz seni sevmesine seviyoruz da, Nil'den sonra sen bizi iyice boşladın. ^_^
    (Kıskançlık yaptığım çok belli olmamıştır inşallah)

    Serpilk

    YanıtlaSil
  36. seviyoruz seni noni.hediyelerin yine çok güzel

    YanıtlaSil
  37. Ayy matruşkalardan çok Nil bebek beni deli ediyor ekrandan içeri atlayıp öpesim var :))

    YanıtlaSil
  38. Ben sessiz bir takipçinim seni ve Nil i cok seviyorum ve keyifle seni okuyorum.öpüyorum ikinizi de.

    YanıtlaSil
  39. gözden kaçmıştır bugünlerdeki olaylar kendi adımakonuşayım akıl bırakmadı:(((
    sen sevilmeyecek bir hatınmusun nonnişim

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. inşallah benim olur :) fgunerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. ben de katılmak istiyorum çekişe...bu günlerde toplumca tadımız tuzumuz kalmadı maalesef.. bloglarda hem yaz sezonundan hem de olaylardan dolayı eski popülaritesini yitirdi.. face ve twitter mesaisi daha yoğun.. şubat ayı ile mayıs ayı tıklanma sayılarımı kıyasladığımda uçurum çok büyük.. inşallah geçecek.. bloglar eski hareketliliğini kazanacak... önceki yazınızı okumuştum aslında ama bazen insanın yorum yazası gelmiyor... kendinizi yalnız hissetmeyin.. hemen hemen tüm bloglar ve bloggerların ruh hali şu aralar böyle..

    YanıtlaSil
  42. nil'den sonra pabuç-dam durumu mu acaba :)
    Öpücükler.

    Berrin.

    YanıtlaSil
  43. Sevmezmiyiz sizi yahuu ;) Son dönemde yaşananlar o kadar can sıkıcı ki,bu durum pek çoğumuzu paylaşım yapmamaya itti.Paylaşımların en büyük geri dönüşü yorumlar hiç şüphesiz,bu moralsizlikle bloglara bile girmiyor çoğumuz sanırım.Dilerim en kısa zamanda aydınlık günler gelir!!!Herşey eski seyrine döner,sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Noni,

    son dönemde yaşanan olaylardan kimsenin tadı tuzu kalmadı bence. Seni seviyoruz...

    Özge G.
    stuttgarto@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. benim moralim çok bozuk ne yazı yazıyorum ne de okuyorum ondan yorum da gelmiyor olabilir benden ama bu matruşkalar benim olsun istiyorum

    YanıtlaSil
  46. ben de çekilişe katılıyorum.
    erenfar@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  47. Merhaba. ben blogunu bugün keşfettim.Seni ve blogunu şimdiden sevdim
    kirmiziucurtmalar@hotmail.com
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  48. Seni sevmesek burada işimiz ne?
    Daha önce hiç matruşka boyamamıştım, denemk istiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  49. çok cici bunlar...


    nurcan işlek
    tozpembefikirler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  50. İşteki mesaimin ve evde yemek yapmakla yemek dışındaki zamanımın tümünü Gezi'ye ayırıyorum. Tek izin günüm olan cumartesi oradaydım geçen hafta. Yandaş medya dahil köşe yazılarına göz atıyorum. Sosyal medyada iletileri paylaşıyorum. Bloglara da haftada bir yarım saat göz atıyorum sadece. O yüzdendir ki direnişe devam...

    YanıtlaSil
  51. Mavi Mayıs Perisi14/6/13 09:31

    Merhabalar,
    Klavye yolum "Leylak dalı blogu" sayesinde oldu:) Onun hoşuna giden tüm bloglar benim de hoşuma gidiyor çünkü:)Yeni bir pencere aralandı bir anda ekranımda ve sizi buldum...:))Özel yeteneğiniz sayesinde emek veriler tüm çalışmalarınız süper. Becerinize sağlık...Sizi seven bir Mavi Mayıs Perisi var artık:)Sevgilerimle...Gününüz aydın olsun...Mavi Mayıs Perisi

    YanıtlaSil
  52. Noni ve Nil sizi çok seviyoruz :) bende istiyorum matruşka
    işlerin yoğunluğundan dolayı sadece okumaya vakit bulabiliyorum çok üzgünüm

    YanıtlaSil
  53. ben blogunu sana göre eski ve aktif olduğun günlerinden sonra keşfetmiş olabilirim. ama çok severek okuyorum arşivine de dönüyorum zaman zaman iyi geliyo. ayrıca nil gbi şahane bi bebeğin fotolarını görmek de süper oluyo. bloguna bişi olmasın noni hamile falan kalınca açıp açıp nile falan bakarım benim de şampuan bebeği gibi çocuğum olur belki:)) ben de istiyorum bu matruşkaları. zaten bayılırım bi de kendi boyarsam ne kadar süper olur kim bilir:P
    cell_in_sa@hotmail.com mail adresim

    YanıtlaSil
  54. Kendi adıma seni zevkle takip ediyorum. Bu ara ev, iş, gündem takibi ve akşam sadece oğlumla ilgilenmekle geçmiş zaman

    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  55. Bu gergin günler hepimizin neşesini bozdu canım, içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor :( inşallah güzel günler yakında...
    amaa seni sevmez olurmuyuz Nil prensesi ve seni çok seviyoruz ve taskipteyiz ;)

    YanıtlaSil
  56. Seni sevmez olurmuyuz Noni,
    Tatlı anne Noni:)
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  57. Merhaba,
    Sizi ve yazılarınızı seven sessiz takipçilerinizdenim. Umarım keyifli günlerimiz çabuk gelir. Sevgiler

    Memnune

    YanıtlaSil
  58. bloğunuzu takip ediyorum ve çekilişe katılıyorum :)
    eince@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  59. bızım kuzenler pes oynuyordu ...senınde bır yazın vardı o 'prensım pes oynarken ben sarkını dınlıyorum' demıstın o yazını bulmaya çalısıyorumm zira çıldıracagımm :D:D hedıyeler benım olsunnn bu sefer ama yaaa ..... emraaa....

    YanıtlaSil
  60. Peki sen beni seviyor musun?:)

    Ben seni seviyorum ama..

    YanıtlaSil
  61. hergün bakıyorum bloguna nonicim seni sevmemek nilini sevmemek mümkün mü ki :) :) :)

    YanıtlaSil
  62. ben zaten seviyordum:)
    ilk çekilişimi senden kazandım ve yeniden denemek istiyorum;)

    YanıtlaSil
  63. Okuyunca bende kendimi matruşka gibi hissettim. Genç bir kızdım, kadın oldum, sorumluluklarım arttı, anne çıktı birde içimden, kendime zaman ayıramaz oldum, yeri geldi düşünmek bile lüks oldu. Genç kız heyecanım sanırım en içte kalan matruşka. :) İnsan yalnız olmadığını bilince mutlu oluyor, iyi geldi, teşekkürler Noni :)

    YanıtlaSil
  64. bende sessiz takipçilerdenim,
    bende hediyeleri isterim :)

    YanıtlaSil
  65. Malum olanlardan dolayi sosyal medyayi takip etmeyi biraktim ne twitter ne facebook nede blog. Bi 10 gündür hicbirine bakmadım fazlasiyla skilmis ruhum bunalmisti. Ama artik geri döndüm ve bu tatli cekilis icin sana tesekkur ediyor katildigimi belirtmek istiyorum :) rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Biz de talibiz bu Matruşkalara

    YanıtlaSil
  67. seviliyorsun, kendini üzme sakın.ayrıca hediyeler çok güzel. umarım kazanırım.
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. çok güzeller, ben de istiyorum:) sevgiler neslierzincan@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. sevgili nonim
    sen dünyanin en tatli ve pozitif insanlarindan birisin. senin sessiz takipcilerindenim ve her postuna, sicakligina, samimiyetine bayiliyorum. postlarin nil in varligi ile daha bir tatlandi ballandi. bencilce bizi hic birakmamani diliyorum. en icten sevgilerimle sibel

    YanıtlaSil
  70. seni sevmiyorum çünkü asla senin saçların gibi saçlarım olamazzzzzz :))) çok sewiyorum seni...özlem çağlayan

    YanıtlaSil
  71. bana da çıksın zaten takipteyim =)
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. Bende talibim matruşkalara....

    Ne zamandır ne kendi bloguma ne başkasına hiç bakmıyorum. Son olan olaylar nedeniyle bir sıkıntı, üzüntü, heyecan hepsi var... Tv - facein başından ayrılamıyorum. Uykular bile haram oldu.... Allah herkesin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
  73. Bende sessiz takipcilerinizdenim hergun bakmadan gecmem matruskalariniza talibim :)
    Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  74. Neredeyse her gün takip eder,okurum blogları az yorum yazarım...şu günlerde hem gündemdekilerden hem de kişisel yoğunluğumdan ilgilenemiyorum bloglarla.Ama her zaman yazılarınızı okumaktan onu bırakın her yeni yazıyı görmekten büyük keyif alıyorum :) çok renkli bir hayatınız var ve ben de renkleri çoook severim.Ayrıca aramızda kalsın Nil'den sonra çok daha keyifli bir ruh haline büründüğünüzü gözlemledim. :) Sevgiler,güzel Nil'e de öpücükler...

    YanıtlaSil
  75. çok samimi olman sevilmen için tek neden bence :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  76. Bu kez olacak :)) Yanılıyor da olabilirim :))

    YanıtlaSil
  77. Sürekli takipteyim seni Nonicim :)) Seni sevmemek elde değil:))

    YanıtlaSil
  78. Bence canınızı boşuna sıkmayın. Geçmişimize dönüp baktığımızda öyle zor günleri geride bırakıp bu günlere gelmişiz ki. Emin olun bu zor günleri de geride bırakacağız. Sağlıcakla. :)

    YanıtlaSil
  79. Bencede herşeyyy geçer. e imza www.bebegimhersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  80. Blogunu düzenli takip ediyorum ama yorum yazma kısmı sanırım benle alakalı :/
    Böyle okuyorum evet haklı diyorum o kadar ...Sonra soruların içinde kendimi düşünüyorum.
    Sonra o düşünceler yenileri ile birleşiyor derken unutuyorum sanırım.
    :) Cevap yazamasak da okuyucuların olduğunu hep hisset..
    Maşallah dünya tatlısı bir kızın var...Ona sarıl.En güzel mutluluk odur.Onu çok güzel yetiştir.Kim bilir belki onun masumiyeti bir gün dünyaya da bulaşır..

    YanıtlaSil
  81. Merhaba Noni,
    Ülkemizin yaşamakta olduğu gerginlik haliyle bloglarımıza da yansıdı.
    Yazılarımız azaldı,yorumlarımız azldı.
    Ayrıca mevsimin de etkisi var bloglardaki bu durgunluğa.
    Yaz gelince biraz daha sakinler buralar.Malum tatil zamanı.

    Bu arada hediyeni de gayet anlamlı buldum.
    Yine farkını konuşturdun:)

    YanıtlaSil
  82. Benim de artık cümlelerim sessizleşti kelimelerim küçük yazılıyor bu aralar.. Seni çok seviyor ve takip ediyoruz..Matruşkaya bayılırımmmm:)) SANE16

    YanıtlaSil
  83. Hiç sevmez miyiz biz seni... Severiiiz çoook severiz, hiç üzülme...

    YanıtlaSil
  84. sanırım tükenmişlik, ya da tüketememek.....ben de aynı ruh halindeyim sizlerle...ülke, ulus, millet, halk, devlet gibi kavramlar....tükenmesin de..bizim tükenmişliğimiz bir yerde son bulur...seni ve tüm dünyayı barışı zarifliği içtenliği seviyoruz veeee tabiiiiii matruşlaları da.... benim olabilir mi :))) sevgi ve huzurla kalın....

    YanıtlaSil
  85. Moralim bozuk bile olsa bloğunu açıp baktığımda yüzümde bir tebessüm oluşuyor doğallığın için teşekkürler...
    DenizzYusuf

    YanıtlaSil
  86. günlük yapılacak işler listesinde nonim.blogspot.com ilk sıralarda yer alıyor benim için.severek izliyoruz efenim:)

    YanıtlaSil
  87. Sevgili Noni hiç sevilmez olurmusunuz, hem çok tatlı hem de çok bilgilisiniz sizi okumak zevk sevgiler Oya

    YanıtlaSil
  88. merhabalar seviliyorsunnn her daim :)
    sonsuz1734@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. https://www.facebook.com/deniz.gunerkarabas/posts/538645392862028 https://twitter.com/denizgunerkrbs/status/346626633664430080 bloğunuzu deniz güner karabaş adıyla takibe aldım ve çok beğendim denizguner77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. Hepsi de çok şirin :) Takipteyim inşallah şanslı olurum :)

    asiyeuzundemiral@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. Merhaba matruşkalar çok güzel:)sevgiyle kalın.Umarım benim olur bu cicişler

    YanıtlaSil
  92. Merhabalar hediyelere bayıldım :))

    https://www.facebook.com/doga.sdd/posts/472435736179375

    msncik_msncik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. yeni tkpnizim ve işallah kznmk istiyorum hediyelriniz pek şeker.. :)
    fcebookta pylştm ;)

    https://www.facebook.com/karemela.sekeriy/posts/389850694453990

    YanıtlaSil
  94. cok guzeller. Deniz

    YanıtlaSil
  95. Merhaba...sizi seviyoruz takipteyiz ama bu aralar daha çok twitter ve faceden gündemi yakalamaya çalışıyoruz...evde de Nille aynı zamanlarda doğan oğlum hareketlendiği için hiç zamanım olmuyor...siz yazmaya devam edin ama....öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  96. ben de katılıyorum :) Nevin

    YanıtlaSil
  97. Seni sevmemek mi?! Aaa. Deli misin cici anne? Sadece gündemdeki kargaşadan mütevellit bir miktar bloglardan uzak kalma söz konusu herkeste. Buna ben de dahilim. Ama Allah'ıma şükürler olsun ki bu ayki çekilişine sonunda, tam zamanında yetişebiliyorum!
    Bu ay benim için önemli bir ay. Dilerim hediyelerinle taçlanır mutluluğum.
    Seviyorum seni.
    Prensese öpücükler :)

    (eski rüzgara dogru- yeni monabeille.blogspot.com :) umarım hatırlarsın)
    Sevgilerle!
    Melis.

    YanıtlaSil
  98. hayat bir garip bu aralar yoksa sevmez olur muyuz :) matruşklar birbirinden güzel... boyamalı olan cidden biraz kafayı dağıtmaya yardımcı olur sanki sevgiler - burcut

    YanıtlaSil
  99. slm izleyiciniz oldumhediyeler harika umarım şanslı olurum .çekilişi facebook sayfamda duyurudm linkim;https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=4796967211315&id=1510047862
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  100. Ben zaten sessiz sessiz takip ediyorum, o yuzden bana kusme :))

    YanıtlaSil
  101. hayatımız herşeye rağmen,herşeyle birlikte devam ediyor noniciğim.ama bazen insan öyle düşüncelere dalıyorki kelimelere dökemiyor sanki.sadece yaşamak daha ii hissettiriyor kendini yada bence böyle.her zamanki gibi hediyelere talibim.ve küçük hanımın poposundan ısırdım bilesin...

    YanıtlaSil
  102. ben de buradayım, ben de varım, kpss ye günler kala heyecan dorukta
    sultankocaer@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. gergin bu günlerde yüzümü güldürdü bu ciciler, çok güzeller:)

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...