12 Haziran 2013

Kaçış

Çocukların dünyası ne kadar da saf ve masum öyle di mi? Şunu farkettim ki canım sıkkın olduğunda, moralim bozulduğunda yüzümü daha çok çocuk dünyasına çeviriyorum, ben de onlar gibi minicik olup o dünyada kendime bir yer edinmeye çalışıyorum çünkü orada kavga yok, çekişme yok, tamamen saflık hakim, ahhh nasıl istiyorum biz yetişkinlerin de böyle yalın olmasını size anlatamam! Ben sorunlardan kaçıp biraz tebessüm etme yolunu böyle buldum, peki sizin kaçış noktanız nedir hiç düşündünüz mü?
T-shirt: Mango
Şort: Batik
Çanta: Six
Oxfords: Studio Rain
Yüzük: Swatch
Küpe: Diva

11 yorum:

  1. Aynı şekilde bir gülüşü hayat kurtarır.Gülmek onlar için ne kadar kolay ve güzel olmalı çünkü hep gülüyolarla yine çok tatlısınız kolyeniz el yapımı sanırım nerden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Kolyem ablamın hediyesi, Amerika'da bir takı tasarımcısına yaptırmıştı ama adını bilmiyorum, sorarım...

      Sil
  2. İstediğin yorum olsun sevgili Noni; evde mis gibi kokan güzeller güzeli bir bebeğin varsa tabii ki kaçış, her şeyden uzaklaşış noktan o olacak. Benim kaçış noktam kitap okumak, alışveriş yapmak ve ev temizliği- ütü yapmaktır. Ütü ve temizlik ilginç gelebilir ama inan bana terapi gibi geliyor. Pelin

    YanıtlaSil
  3. Etrafımda hiç çocuk bulunmadığından etkisini bilemiyorum. Ama, şimdi başka bir ülkede olan bebek kuzenimi kucağımda uyuturken, aldığı derin nefeslerini tam kalbimin üzerinde hissetmek bambaşka bir duyguydu. Uzun süre çıkamamıştım etkisinden.

    Benim kaçış noktam çizim oluyor genelde. Sıkılınca, bunalınca, üzülünce manalı manasız bir şeyler karalıyorum hep. Saatler sonra kafam dağılmış, boynum ve belimin ağrısından başka hiçbir şey hissedemez hale geliyorum:))

    YanıtlaSil
  4. benim kaçış noktam her ne kadar alışverişide sevsem dünya tatlısı ikizlerim.. Biri ''seni çok seviyorum anne '' dediğinde biride etek veya elbise giydiğimde ''prenses anne'' diyorsa bana BİR ELİMDE TUĞRA BİR ELİMDE BUĞRA UMURUMDA MI Kİ BU DÜNYAAAAAAA diyorum .)))

    YanıtlaSil
  5. İlk gebeliği düşükle sonuçlanmış biri olarak kötü hissettiğim her anımda bende bebeğime (bu arada 6 aylık şu an:)) sarılıyorum şükürler olsun ki Allahım onu bize bağışladı. İçindeki çocuğa sarıl sana insanı anlatır ne güzel demiş sezen aksu ... Allah yavrunu sana bağışlasın hep mutlu olun ...

    YanıtlaSil
  6. Bence insan sevdikleriyle birlikteyse mutluysa güle biliyorsa saçma sapan şeylere bile kaçıyor demektir.Bazen kedidir, çocuktur, balıktır hayatın bütünü bence kaçmak için sebep güzel şeylerde var görmek lazım :) Kızınız çok tatlı bu arada

    YanıtlaSil
  7. Yaa nazar oluurrr çokk şeker öperim öperim doymamm :))

    YanıtlaSil
  8. En güzel kaçış noktasını seçmişsin.Keşke her şey onlar kadar saf, masum, çıkarsız olabilseydi.Bu arada ayakkabı ve çantana bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kacis noktam alakasız olacak ama o konuyu yokmus gibi varsaymak oluyor benim. Sanki hic yasamamisim gibi davranmaya calisiyorum.

      2013 senesi benim icin zor gecti/geciyor. Sevdigim insanlari, cok istedigim ve zor sekilde sahip oldugum seyleri kaybettim bu sene. Acimin paylasilmasindansa acima kayitsiz kalinmasini gorunmez olmayi istedigim zamanlar oldu. Anladim ki bazi acilar paylasildikca azalmiyor.

      En üzgün oldugum anlarda bile karsima hep minik bebekler cikti. Hüngür hüngür aglarken birden beni gülümsetebildiler. Bebekler tanrının dünyaya üfledigi toz halindeki yıldız parcacıklari demisti biri. Ne güzel soylemis...

      Bu arada konu ile alakasız olacak ama hap kadar kalmissin, sahane gozukuyorsun. Kocaman masallah diyorum :)

      Sevgiler,

      Sil
  9. Nonim görmeyeli iğne ipliğe dönmüş bilee ! Sana maşallah canım ablammm

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...