20 Haziran 2013

Nil'imin Odası

Gün pek bir civcivli başladı bu sabah... Bir blog arkadaşımdan mail aldım, Nil'imin doğumu için yaptığım bebek şekerlerini densizin biri kendi yapmış gibi websitesine koymuş, bir tek ben de değilmişim, daha birçok kişinin fotoğraflarını çalıp kendi ürünleri gibi sitesinde paylaşmış. Ben siteye girdim ama çoktan silmişti fotoğrafları... Sitedeki iletişim numarasını aradım ve bir açıklama beklediğimi söyledim ama yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali kadın özür dileyeceği yerde pişkin bir şekilde "ne olmuş koyduysam, koyduğum gibi sildim de, gidin bütün blogcular toplanın beni mahkemeye verin ben de sizi vericem sabahın köründe beni taciz edip duruyorsunuz" dedi. Gerçekten pes diyorum hem izin almadan fotoğraflarımı kullanıp hırsızlık yapıyorsun hem de o fotoğraflara kanıp senden alışveriş yapanları kandırmış oluyorsun! Blog dünyasının en sevmediğim yanı bu işte... Fotoğraflarımı izinsiz kullanan çok oldu, neler neler yaşadım hatta bir fotoğrafımı alıp Facebok'ta sahte hesap açana bile rastladım. Böylelerini Allah'a havale ediyorum tabii bunların içinde ne kadar Allah korkusu varsa! Bu gibi durumlar beni blogdan acayip soğutuyor, her fotoğrafa tek tek watermark koymayı da zaman kaybı olarak görüyorum, zaten kısıtlı bir zaman aralığında post yapıyorum onun da işkenceye dönmesini istemiyorum. Şimdi kızımın odasından kareler paylaşıyorum umarım birileri bunları da kopyalayıp kendi ürünü gibi kakalamaya kalkmaz kimseye!
Nil'in kapı süsü: Ponente Baby
Festival Mobilya'dan yatak ve dolaplar alınca bu kapı süsü hediye olarak geldi, biz kapıya Ponente Baby'den aldığımız süsü astığımız için bunu yatağının ucunda kullandık. 
Tül ponponlar: Ponente Baby
Nil kumaş süsü: Ablamın hediyesi...
Princess ayna: Arkadaşımın hediyesi...
Bez çanta: Love Joy Create
Bebek: GUM'daki hediyelik eşya mağazasından (Moskova)
Halı: English Home
El boyaması ağaç: Masal Oda (Ressam Murat Akkaya)
Dolap: Festival Mobilya
Kelebekli tül: English Home
Bebek: Moskova'dan
Nil: Anne ve babasının herşeyi :) 

29 yorum:

  1. Her şey çok güzel Noni; emeği geçen herkesin özellikle de senin ellerine sağlık. Nil'in odasını en çok merak edenlerden biri olarak ilk yorumlardan birini bırakmak istedim. Her bir kareye zevkle baktım ama o en kare yok mu en son kare... Nil'in yatağının içinden mutlu bir şekilde objektife gülümsemesi... İşte o bitirdi beni. Güzel kızın elbette ki böyle zevkli, neşeli, ilgili annesiyle odasının, yaşamının zevkini çıkaracaktır. Mutluluğunuz daim olsun... Pelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelincim bu güzel yorum için çok teşekkür ederim canım, Allah tüm bebecikleri anne babasıyla yuvasında huzur içinde yaşatsın inşallah!

      Sil
  2. Ne kadar sade ne kadar rahat ama ne kadarda şık bir bebek odası! Allah nazarlarsan korusun sizi. Herşey 4/4'lük. Güle oynaya büyüsün Nilim.
    Sevgiler Sibelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm çok teşekkürler bitanesi, tek eksiğimiz kaldı o da tavana lamba, instagramda kelebekli bir avize gördüm kızın kendisi yapıp satıyormuş ama 600 lira fiyat biçti çok pahalı geldi bana, senin önerebileceğin bir yer var mı canım?

      Sil
  3. huzurla sağlıkla büyüsün odasında yuvanızda herşeyi çok güzel maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım çok teşekkürler, öperim...

      Sil
  4. noni odanın bütün detayına bayıldımm, çerçeve, prenses aynasına, poponlara hepsinee :)
    güzel günlerde büyüt inşallah :)
    Allah dört gözden eksik büyütmesin derlermiş Eskişehir'de dün öğrendim bende ilk sende kullanayım bu güzel sözü :)
    birşey soracağım bu arada amatör blogger olarak watermark nasıl yapıyorsun?

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir laf! Amin diyorum!
      Watermark fotoğraf programlarının yazı yazma kısmında yapabiliyorsun canım, ben photoscape kullanıyorum onun text kısmında özellikle Nili koyduğum fotoğraflara "Noni'nin Nil'i" yazısını ekliyorum... Kimisi bu yazıyı fotoğrafın tam ortasına şeffaf şekilde de koyabiliyor fotoğraf kopyalandığında başkası kullanamasın diye ama ben bunun fotoğrafın görüntüsünü bozduğunu düşünüyorum. Zaten kopyalamak isteyen her şekilde alıp kullanır, bloga fotoğraf koymadan da olmuyor fotoğrafsız sıkıcı bir hale bürünüyor blog napalım mecbuuurrrrr :)

      Sil
  5. minik prenses, güzel odasını güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mihriban... Mihriban ismini çok severim bu arada ;)

      Sil
  6. Çok güzel bir oda olmuş annesi,sağlıkla huzurla büyüsün odasında Nil prenses..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablası amin diyorum tüm bebişler huzurla büyüsün yuvalarında...

      Sil
  7. çok güzelmiş odası da nil gibi :) ben de 22. haftamı bitiriyorum..yavaştan bakıyorum odalara ama bize maskülen bi oda gerek :)

    büyüyen yatak kullanışlı mı gerçekten? kafama takılan tek konu o şu oda işinde..

    çok mutlu huzurlu günleri olsun inşallah nilin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyyy çiçeği burnunda bir hamişşş ne güzel :)
      Biz bu yatağı Nil 8 aylıkken kullanmaya başladık, benim için çok kullanışlı, yandaki çekmecelerde bezi, ıslak mendili, kremi, önlükleri vesaire her an elimin altında olması gereken şeyler var, yatağın altında da çekilebilir ekstra bir yatak var, arkadaş yatağı mı ney deniyormuş ona, ben onu baza gibi kullanıyorum, Nil'in mont, battaniye gibi havaleli şeyleri orada duruyor.
      Nil 6 aylık olana kadar Graco'nun titreşimli park yatağını kullandım ve ondan da çok memnun kaldım, titreşim ve müzik sesleri çok rahatlatıyordu onu, şimdi büyüdüğü için oyun parkı olarak kullanıyoruz o yatağını...
      Bebişini sağlıkla kucağına almanı diliyorum Pelincim! Bak yarın bir çekiliş yapacağım bebişinin ismi belliyse seni de beklerim o çekilişe ;)

      Sil
  8. Masallah güzel prensese. Güle güle kullansin odasini. Öpüyorum güzel yanaklarinizdan <3

    YanıtlaSil
  9. Nonicim,Laura Ashley e baktın mı,orada kız çocuklar için çok güzel lamba başlıkları var..
    Bu arada çok tatlı Nil'in odası.Herşey ince ince düşünülmüş..

    YanıtlaSil
  10. İnsanın senin Nil'in olası geliyor, ne tatlı her şeyiyle oda..

    YanıtlaSil
  11. gerçekten her şey, her detay çok güzel:)

    YanıtlaSil
  12. oyyy ne kadar da güzel ferah bir oda olmuş :) o guzel odasında mışıl mışıl uyusun nil'im

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,

    Çok cici, çok şeker bir kız odası olmuş! zevkinize sağlık, diktiğim sepeti görmek de ayrı heyecanlandırdı :) Güzel günlerde kullanın. sevgiler,
    enhar (lovejoycreate)

    YanıtlaSil
  14. Saglik ve mutlulukla buyusun, hersey cok guzel..

    Selin C.

    YanıtlaSil
  15. Minik prenses güzel odasında güzel günler geçirsin. Çok güzel olmuş.
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  16. amanınnnn bayıldımmm bu odaya:)moskovadan alınan balerin kızlar ayrı gözüm kaldıı,itiraf ettim.

    YanıtlaSil
  17. fotoğraflara logo konsa bile onu da silip çalan oluyor benim de başıma geldi en iyisi boşvermek.

    masalsı bir oda, duvardaki ağaç detayı da çok güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  18. Analı kızlı çok teşekkür ederizzz, beğenileriniz beni çok mutlu etti, söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  19. Sakin gülmeyin!
    Ben o odadaki kizi cook kiskandim.cok tatli bir oda .Sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç güler miyim canım, çoğu zaman ben de o kızın yerinde olmak istiyorum ;)

      Sil
  20. maşallah çok zevkle döşenmiş :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...