01 Temmuz 2013

Gevrek

Güzel şeyler çabuk bitermiş, her tatil güzeldir ve çabuk biter. En başta bu gerçeği kabul edelim :) Bu seneki tatilimizi nasıl geçirsek diye prensimle çok düşündük; Nil'le mi? Yoksa Nil'siz mi? Ama Nil ne-ne'si olmadan yapamaz ki! Ha bu arada ne-ne Niloş'un lügatında yer çekimine ve de Nil zillisine daha fazla direnemeyip yakında beni terkedecek olan ciciklerim olurlar. #direnmeme Tövbe Tövbeee ne diyorum ben :P Konuyu dağıtmıyım sonuç olarak Nil'imizin henüz küçük olduğuna karar verip hep birlikte tatile çıkalım dedik. Nil açısından en iyi seçeneğin ne olabileceğini doktorumuza da danıştık. Aslında aklımızda Antalya vardı ama dışarısının aşırı sıcak iç mekanların ise klimalı olması yüzünden doktorumuz pek sıcak bakmadı bu fikre, daha serin bir yeri tercih etmemizi ve sadece denize sokmamızı önerdi. Biz de rotamızı kayınvalidemlerin yazlığına Çeşme'ye çevirdik. Nil'imizden ayrılmadan ama zaman zaman ondan ayrı kalarak baş başa tatilin tadını çıkarttık. İyi ki anneanneler, babaanneler var, onlar sayesinde gönül rahatlığı ile hareket edebiliyoruz, en azından ben böyle düşünüyorum, bakıcı fikrine hala sıcak bakmıyorum, enerjim yettiği sürece kızımın yanında olmak ve onun her anını yaşamak istiyorum. 35'inde anne olunca insan böyle buldumcuk oluyor işte :)
Ha bu tip anneler tatile çıkarken de kendine 2, kızına 5 mayo alıyor. Ahh ahh analar ne yesin yarımşardan beş yesin diye boşuna dememişler! Hiç abartmıyorum valizin 3'te 2'si Nil'e aitti, o koca valizde ben ve prens küçücük bir yeri kapladık. İlk defa kendimi bu kadar küçük, hayata karşı bu kadar savunmasız hissettim... desemde inanmayın yok ayol vallahi oluyomuş iki papuçla da tatil geçiyomuş :) Bu arada sevgili Sabiha twitterda benden bebekle tatile giderken neler gerekir diye bir yazı beklediğini söylemişti, buradan hemen cevaplıyım:

- En başta günlük aldığı vitaminleri ve olası hastalıklara karşı önlem amaçlı ilaçlarını unutmadık. Bizim kurtarıcı şurubumuz Babi-x Zen bitkisel şurup, Nil'in gaz sancıları olduğunda, diş çıkartma dönemlerinde, uzun uçuşlu seyahatlerimizde çok etkili oldu, tabii ki bu şurubu kulaktan dolma bilgilerle değil doktorumuzun tavsiyesi üzerine kullanıyoruz, lütfen siz de kullanmadan önce kendi doktorunuza danışın...

- Sivrisinek ısırıklarına karşı doktorumuz sinek kovucu tabletler ve kremler yerine ultrasonik ses yayan elektronik kovucuları önerdi. Radarcan'ın hem prize takılan hem de üstte taşınabilen portatif olanından Joker'de bulduk ve her ikisini de aldık. Fişe takılan etkili oldu geceleri sivriler Nil'den uzak durdu ama gündüz kullandığımız portatif olan koruyucunun pek etkisi olmadı maalesef :(

- Böcek ısırıklarıyla karşılaşma ihtimaline karşı Fenistil jel bulundurduk, çok şükür buna gerek kalmadı...

- Güneş koruyucu olarak doktorumuz bebeğimizin güneş ışınlarına da ihtiyacı olduğu için 50 faktör yerine 30 faktör koruyucuları önerdi, Sebamed veya Mustela olabilir dedi. Birçok eczaneye baktım ama bebekler için daha çok 50 faktörlü güneş kremleri satıldığı için 30 faktörlü olanı Daylong markasında bulabildim. Kimyasal UV filtresi ve parfüm içermeyen, mikro pigmentler aracılığıyla fiziksel koruma sağlayan Daylong Baby'den çok ama çok memnun kaldım, Nil'de hiçbir alerji yapmadı ve pamuk cildini çok güzel korudu. Kendimiz için de 25 faktör Daylong Ultra Lotion'ı kullandık. Gevrek simide dönmeden dönmüş olduk böylece :)

- Nil'i denize sokarken Huggies Little Swimmers bezlerini kullandık, bez suda hiç şişmedi Nil'i de rahatsız etmedi.

- Pratik olması açısından Bebe Confort'un tek kullanımlık kağıt önlüklerinden kullandık.

- Bez, ıslak mendil, Aptamil vesaire gibi marketlerde kolaylıkla bulunabilen ürünleri valize doldurup alanı daraltmadık onları Çeşme'den temin ettik.

- Tabii denize gittiğimiz ve gün içinde sık sık üstünü değiştirdiğim için birçok body, t-shirt, şort, tayt ve elbise de valizde yerini aldı ;) Sanırım hepsi bu kadar, atladığım bir şey olmadı...
Çeşme'de hava çok güzeldi, ne çok sıcak ne de çok rüzgarlı... Sevdiğimiz şeyleri yaptık; Alaçatı'da keşif, Paparazzi'de deniz, Turkuaz'da gözleme, marinada balık, Şevki'de kumru, İmren'de sakızlı kurabiye, Yıldız Burnu'nda yürüyüş vesaire... Tatil anlatmakla bitmez en iyisi sevdiğim fotoğrafları paylaşmak sizlerle ;)
Oturmaya mı geldik haydi denizeeee :)
Ve Nil ilk tuzuyla tanışır kihh kihhh :)
Şimdi biraz marinanın keyfini çıkaralım...
Dünyayı güzellik kurtaracak ve bir insanı sevmekle başlayacak herşey...
Hadi beni sevin dünyayı birlikte kurtaralım hee hee :)

İki aşkım yan yana ♥ 
Şşştttt küçük matmazel... O pamuk omuzlardan bir ısırık alabilir miyim sibuple?
Lavanta kokusuna bayılırım... Sivrisinekleri kovaladığını da yeni öğrendim :) Teşekkürler Pelinciğim!
Bu tatilde saçlarım için John Frieda Frizz-Ease bukle belirginleştirici günlük şampuan ve saç köpüğünü kullandım. Artık Çeşme'nin havasından mı suyundan mı yoksa ürünün güzelliğinden mi bilemiyorum ben çok memnun kaldım. Benim gibi kıvırcık saçlı olanlar değişik bir ürün denemek isterse tavsiye edebilirim.
Şimdi biraz shotları devirme vakti, istikamet Tektekçi...
Ve tatil havalimanına adım atar atmaz biter...
Bitmesin yaaa! Niye bitiyor ki! Hadi son kez bir tatil pozu verelim şöyle en havalısından!
Ama nerdeee! Bunun için kırk fırın ekmek yemek, kırk poz da fotoğraf çektirmek lazım!
Bu keyifli tatil için Nil'in biricik babaannesine ve dedesine çok teşekkür ederiz :)

51 yorum:

  1. Ne de yakışmış o pamuk şekerine sarılar,beyazlar.Maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba noni ben Sabiha beni kırmayıp yazına bu konuyu da eklediğin için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Sabiha'cığım ne demek!

      Sil
  3. tatilin kötüsü olur mu yahu, ben de tatil istiyorum ühüüü :(
    şaka bir yana çok güzelsiniz hepiniz maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, tatil hüp diye geçti gitti vallahi insan 1 ay da tatil yapsa doymuyor sanırım :(

      Sil
  4. ne tatlı.

    benimki de böyle güzel olur mu ki dicem ama bizde renkli gözlü bi benim dedem var :) olmaz ki.

    maaşallah nile de annesine de. doğum bitti kilolar gitti mis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç belli olmaz benim de babaannem rahmetli dedem kahverengi gözlü ama halamın su yeşili gözleri var :)
      Birkaç kilo kaldı onlar da gitse kendimi çok daha iyi hissedicem, ahhh biz kadınlar elimizdekiyle yetinmeyip hep daha fazlasını isteriz öyle di mi ;)

      Sil
  5. MAŞALLAH SİZ ANNE KIZ NE KADAR TATLISINIZ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nesrin siz de öylesiniz :)

      Sil
  6. ay çok gülüyorum ben burada ya.Her karedeki aynı ayakkabı ile (ki sakın dost başa düşman ayaga bakarmıs diye iç geçirme valla değil.)bavul durumu bizlere sundun.Ama hepsine yakışmış .bide en sondaki resim nil resmen yaaa yiiterrr anne yaa der gibi.Süpersiniz,bayıldım her kareye.AYŞEN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hor görme garibi hii hiii :)

      Sil
  7. Çeşme insanın önce ruhuna sonra da saçlarına iyi gelir. kullandığınız ürünün etkisi var mıdır bilmiyorum ama inanın bana aynı ürünlerle tamamen başkalaşan saçlarla döndüğümü hatırlıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım çok haklısın çünkü benim de saçlarım İstanbul'a gelince ordaki gibi güzel şekle girmedi!

      Sil
  8. maşallah size, çok tatlısınız... .:)

    YanıtlaSil
  9. oh maşallah :) çok tatlısınııız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Defne'cim :)

      Sil
  10. Nonim tatiliniz ne güzel geçmiş. Vaaavvvv giden kilolarına her seferinde hayretle bakıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım, çok şükür kilolarımın çoğu gitti azı kaldı ;)

      Sil
  11. içimi açtınız sabahs abah.. o iki tek dişi de yerim:)

    YanıtlaSil
  12. Ahhhh bu postunu yüzümde gülümsemeyle okudum, hem de çok büyük bir gülümseme... Bir de lavanta fotografının altında adımı görmeyeyim mi, benden mutlusu olmaz :)Çeşme'de aynı mekanlara gidiyoruz, aynı şampuanı kullanıyoruz. Süsü, püsü, fotograf çekmeyi, çektirmeyi çok seviyoruz... Ürünler konusunda çok hassasız, bende bir şey eksik; o otuzbeşinde kucağına aldığın bıcırık. Seneye ben de 35 olacağım ve kucağıma bir bıcırık almaya cesaret edersem bu Nil ve senin sayende olacak. Yüzümüzde gülümseme bitmesiiiin :)) Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavanta tavsiyen için teşekkürler Pelincim :) Sayende yeni bir bilgi edinmiş oldum ;) İnşallah sen de anneliği tadarsın canım ama moklu bezleri temizlerken, gecenin bir vakti bebişin gazını çıkartmaya çalışırken yaktın beni Noni deme olur mu baştan anlaşalım hii hii :)

      Sil
  13. Yaa ama çokkkk şekerrr Nill, yerimm onuu ve iki dişinii bol bol öpün yerime :)) Sizde çok şıksınız fotoğraflarınız şahane, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Deniz :) Üstte de 4 dişimiz çıktı ama resimlerde hiç belli olmuyor :)

      Sil
  14. Noni ne güzel geçmiş tatiliniz. Maşallah o maviş gözlere ve ailesine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ailecek teşekkür ederiz Başak :)

      Sil
  15. Icim acildi... Mis!
    Pek guzelsiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi şımartıyorsunuz efenim :)

      Sil
  16. Güzel kalpli,yüzlü Noni'm hep çok çok mutlu olun.Kuzucuğumu çok öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yerine de öptüm Nihan ablası ;)

      Sil
  17. Bu güzel aileye maşallah diyorum. Sevgilerimle...


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz biz de güzel yorumlarınız için :)

      Sil
  18. herşey rüya gibi... o minik melek, o pamuk omuzlar, gözler, dişler ve sen nonim, eski haline kavuştun . Kendine güven en büyük motive ve mutluluk di mi ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Zeynepcim! İnsan kendisini çok daha zinde ve enerjik hissediyor!

      Sil
  19. Mutluluğunuz her daim böyle güzel devam etsin,yüzünüzdeki tebessümler eksilmesin.Ve küçüçük dünya güzeli fıstığı benim içinde öpün.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, amin diyorum... Şimdi öptüm senin yerine de ;)

      Sil
  20. Ne fıstık annesin sen, maşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay öyle miyim mersiiiiiii :)

      Sil
  21. en guzel fotograflar anne bebek fotograflarıdır hep..ne guzelsnız masallah sıze

    ayrıca kupeye de bayıldık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler size de maşallah :)

      Sil
  22. ne güzel resimler. Ellerinize saglik. Sibel hanim bilmek istedigim bir sey var. Doktorunuz neden günes koruyucuyu 50 degilde 30 tavsiye etti? Ben 1 yasindaki bebegime 50 almayi düsünüyordum. Tesekkürler. Öpüldünüz. Eda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Eda :) Bizim doktorumuz bebeğimizin cildinin D vitaminine de ihtiyacı olduğunu söyledi, 50 faktörler güneş ışınlarını geçirmediği için çok fazla alamıyormuş vücudu D vitaminini bu yüzden 30 faktörde hem güneşin zararlı ışınlarından korunacağını hem de D vitamini alabileceğini söyledi. Ama doktorumuz bize iklimi daha serin yerlerde tatil yapmamızı da önerdi, çok fazla güneşin olduğu yerlerde (Antalya gibi mesela) 30 faktör pek etkili olmayabilir cildini korumada...

      Sil
  23. Vallahi en havalısı son fotoğraf aslında! Yerinde durmayan bir afacan, onu zaptetmeye çalışırken artık kendini koyverip kahkahayı basmış bir anne... Çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım valla zor zaptediyorum bu minik cadıyı son günlerde acayip hareketli oldu!

      Sil
  24. Sende çok zayıflamışsın ufaklıklar şişkolaşsın biz zayıflayalım:))
    www.bebegimhersey.blogspot.com

    YanıtlaSil
  25. 41 kere maşallah inanılmaz güzel bir kız bu küçük Nil
    kocaman bir nazar boncuğu kondurun kendisine
    sevgiler
    şengül

    YanıtlaSil
  26. sevgili noni, kızınız da siz de çokk tatlısınız 41 kere maşallah :) ve giysi kombinlerinize bayıldım :) sevgiler, aynur.

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, tesadüfen geldiğim bu blogtan çıkamadım:) Fotoğraflar harika, boncuk da harika(maşallah):) Bu yıl henüz tatile çıkmadık ama bu fotoğraflardan sonra şu an çıkasım var:))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...