26 Temmuz 2013

Skandalllll !!!!!!!!!!

Skandal skandaaalllll!!!! 1784 kişiden hepi topu 40 kişi ankete katılıp bana oy attı, vay anam vaaay! Ben de orda burda star havalarında gezinip böbürleniyordum 1700 küsür takipçim var diye, peeehhhh sönük starmışım da haberim yokmuş :( Peki öyle olsun yazdım bunu bir kenara! Bana oy veren 40 takipçime teşekkür ediyorum, iyi ki onlar var da beni yerlerde sürünmekten bir nebze de olsa kurtardılar!
Anket hala devam ediyor, katılıp bendeniz sönük starınızı parlatmak ve hediye kazanmak isterseniz beklerim efendim fırk fırk:
İmza: Ezik Noni'niz

29 yorum:

  1. nonim yorumda problem var 2 gündür sana oy vermeye çalışıyorum ama cıks yapamadım yapamadım yapamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Edacım öyleymiş ben de bugün öğrendim bunu hay aksi :(

      Sil
  2. :) valla ben görür görmez attım

    YanıtlaSil
  3. nonim 3 gündür senin için oy kullanmaya çalışıyorum fakat bebegimhersey bloguna yorum bırakamıyorum yorum sayfası açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla duydum bunu hay Allah bendeki de şansa bak :(

      Sil
  4. çok tatlısın nonnnim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım oy için çok teşekkürler :)

      Sil
  5. zaten bu izleyiciler pek fena, okuyorlar mı okumuyorlar mı okumuyorlarsa neden takip ederler okuyorlarsa neden yorum yapmazlar anlamış değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi ama cık cık cık canım!

      Sil
  6. Böyle bir skandala yol açanlardan olmakla kınadım kendimi,koştum oyladım.Bol şans, sen ezik değilsinnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afferin reyhanecim senin bu hareketin tüm oy vermeyenlere örnek olur inşallah hii hii :)

      Sil
  7. Evet yorum sayfasında sorun var, ben de yorum bırakamadım. Hoş doğrusunu söylemek gerekirse, blog sahibesinin nurturiada ilgili ilgisiz her sorunun altında bloğunu övmesinden filan rahatsız olmuştum, şimdi de sadece izleyici sayısını artırmak için bunu yaptığı kesin fakat senin için yorum bırakmaya çalıştım:) Ama olmadı, olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy için teşekkürler Fatmacım...

      Sil
  8. Nonimiz sen hiç üzülme biz dayanamayız ki sen ve Nil'e :)). Şimdi görünce hemen oy verdim :)) Nil'i öpüyorum, kucaklıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım Nil'le ikimiz seni öpüyoruz :)

      Sil
  9. Seni severek takip ediyorum ama blogunu duyurmak için takla atanlara alerjim olduğundan - hatırın için bile olsa - oy vermedim. Hediye dağıtma işini de define avına çevirdiler. "Sayfanda yayınla, facebook'ta layk et, sonra söne döne uçarak Sirkeci Tren Garı'na gel ve soldan 3. ankesörlü telefondan aranmayı bekle. Bu esnada sokaklarda blogumun adını bağırarak söylemen yeterli" gibi işler. Bence çok itici bir tanıtım yöntemi. Okuyacağım varsa da okumuyorum açıkçası.

    Yoksa sen ezik mezik değilsin, estağfurullah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerine saygı duyuyorum herkes içinden gelen neyse onu yapmalı bence...
      Blogunun takipçi sayısını arttırmak isteyenleri de anlıyorum bu işi çoook eskiden beri yaptığım için insanın takipçi sayısı ne kadar fazla olursa yazma hevesi o kadar artıyor, valla ben bugün bile bir kişi beni takip etmeyi bıraksa üzülüyorum... Ayrıca beni ezik bulmadığına da sevindim hii hii :)

      Sil
  10. Simdi gordumm birinci belli 2.kim ? :)

    YanıtlaSil
  11. Kayıt yaptım oy kullandım ama şimdi baktığımda kullandığım oyu göremiyorum. Kayıtlı değildiniz diye silinmiş gözüküyor enteresan
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  12. Hülya hanım bu cekilisin uyelik kontrolu tarafimca yapilmaktadir ve siz izleyiciler kısmına uye degilsiniz isterseniz o kisma tiklayarak siz de ekstra kontrol yapabilirsiniz. Saat 12: 14'e kadarki taramamda kesinlikle üye gozukmuyorsunuz. Zaten bu kisim tamamen otomatik olarak bizim mudahelemiz olmadan yapilmaktadir. Lutfen bir daha kontrol edin. Bu arada saygideger fatma hanim nurturia'yı ilk kez duymaktayım, bizden bağımsız olarak kişilerin cesitli yerlerde bizimle ilgili paylastiklari yayinlar bizi ne derece bağlar bunu size birakiyorum. Tipki adini bile duymadigimiz bir siteyle ilgili bizimle alakali yorumlariniz gibi. Diger saygi deger arkadasim begum hanima gelincede takipci illaki onemlidir. Onemli olmasa bir word belgesine de yazardik basit bir A4 kagida da. Blog kuran bir cok arkadasin amaci paylastiklarinin izlenmesi ve takip edilmesidir. Bu insani tesfik eder, mutlu eder. Bunlar tamamen insanlara ozgu tutumlardir. Bir insanlik geregidir. Ayrica espiri yapma gayreti icinde birkac ornek vermissiniz ama bu cekilise katilabilmek icin yorum birakmaniz yeterli. Sonucta kime oy vereceginizi doga ustu guclerle bilemeyiz oyle degil mi? Yoksa sizin gibi bilmeden atip tutmak mi daha mantiklidir. Ha bu baya sart kosmus olsa olsa buna vermistir. Bunlar olurken uye sayimizda artarsa ne ala. Neyse sevgili begum hanim herseyin oldugu gibi mubalanin da fazlasi komik oluyor. Bu aradasozu gecen blogun 1000in uzerinde takipcisi vardir henuz 2 aylik bir gecmisi olmasina ragmen. Bence kıskanç, herseye muhalefet pesimist bakis acimizi bir kenara birakip güzel islere imza atan arkadaşlarımızı alkislamayi bilelim. Insanlari destekleyelim bazen bloglarina uye olarak bazen sirtlarina vurarak bazen guzel bir yorum yaparak. Inanin sevgili fatma hanim begum hanim belki blog sahibesini tanisaniz belki kim oldugunu bilseniz cok uzulurdunuz bu yorumlara, kendisi belkide cok yakindan tanidiginiz birisi. Lutfen biraz daha anlayis. Siemden dolayi yorum birakamayanlar " bana ulasin" kismindan yorum birakabilirler. Herkese sevgiler... ben bu arada her bloga uye olmaya çalışıyorum, isteyen varsa mail atin size de urum. Bir uye bir uye;)))

    YanıtlaSil
  13. adsız arkadaşım sen yazmasan ben uzun uzun yazardım, arkadaş ne isterseniz üreten insanlardan kız fıstık gibi bilgiler paylaşıyor en azından benim azman tontonuma kabağı yedirtmeyi başardı ya bitmiştir benim için artık bir de zaten bir sürü takipçisi var sen de üye olmayı ver begüm hanım... ben senin yerine de atarım güzeller güzeli nonime oyu. bebegimhersey takipteyiz seve seve, duyura duyura...

    YanıtlaSil
  14. Begüm adlı bloggerın yazdıklarını okurken ağızım acık kaldı. Ben her kampanyaya gözü kapalı katılırım, bir çok da hediye kazanırım bunu yaparken de hendek de aşarım soru da bilirim, sonuçta bebegimhersey bloğu da sebil değil ya. Bir de sadece üye olmak yeterli ne face ne twit anlamadım, Begüm hanım sen neyin kafasındasın:)) bu neyin karalaması biz hendek aşıyoz diye kötü mü olduk, entel takılmış gibi yaparak aman oy kullanmayarak sen iyi mi oldun. Vallahi ben utanmıyorum hendek de aşarım kırk fırın ekmekte açarım, sonuçta hem dost ediniyorum, hem güzel bir yayın okuyorum üstüne de hediye alıyorum. Ne güzel ya teşekkür edeceğine. Bu arada Hülya hanım bana da ilk öyle oldu. Ben izleyicilere uye oldum sandım ama olmamışım. kendim baktım listede yoktum size de baktım şimdi siz de yoksunuz izleyiciler kısmında. İsterseniz bütün arkadaşları gör diyerek side kontrol edebilirsiniz. Kızlarrrrr nonişimize oy verelim de biz kazanalım, ben bumboyu çok istiyorum. Geçen bumboyla ilgili çok güzel bir yazı yazmıştı, bebegimhersey. Kullananlar da sordum kesin alacağım keşke buradan çıksa. Siz takı setini alın bumboyu bana bırakın. Öpüldünüz. Adsız arkadaşım aynen katılıyorum bloguda süper yayınlarıda, tabi nonim bir numara o bizim birinci starımız, nili de cabası.

    YanıtlaSil
  15. Ben sizi bebegimhersey aracılığıyla duydum, blog yöneticisinin de dediği gibi bir markasınız bloğunuz şahane ama buraya yazmamın sebebi begüm hanım. Ne kadar negatif, kendini beğenmiş bir tutumunuz var. Biz tukaka mı olduk o hendekleri aştık diye, milyon dolarlık kanallar bile bir lira vermek için insanları 40 takla aştırıyorken bir bloğa üye olmak mı zor geldi. Ayrıca bu bloğun kanserli çocuklara yardım için neler yaptığını bir zahmet okuyun hem de tabirinizle hendek aştırmadan bloğuna üye yapmadan. 1000 takipçisinden biri de benim ve çok da seviyorum bu bloğu. Geçen paylaştığı aleti bulan varsa da lütfen bana da söylesin ben de alacağım. Noni seni iyiki tanıdım güzel insan. bu ne güzel bir çocuk, maşallah...

    YanıtlaSil
  16. Bu arada noni ablacığım kara koyunun ak kuzusu lafı çok hoşuma gitti. Annemle bana da hep aynını derler...

    YanıtlaSil
  17. Bende oyumu size verdim, zaten sizin birinci olacağınız kesin, kartel konumundasınız;)) Yanlış anlamayın ama begüm hanım ben de kırıldım yorumlarınıza kızcağız sadece üye olun demiş, bence çok haklı bir istek, face felan görmedim de. Keşke böyle ön yargılı olmasaydınız. Bu arada derya hanım aynı olay bende de yaşandı, benim de kızım, hoş kendisi 16 yaşında Allah bağışlarsa ama sebze yemiyordu dün yaptım ailecek yedik. Tadı kızarmış hamsiye benziyordu, baya baya gitti 2 kilo kabak. Diğer paylaşımları da güzel. Yardım kampanyası düzenlemişti ben de kek yollamıştım. Yaptığım en anlamlı kek :)) Nonim Allah kızınızı bağışlasın çok güzel nazar değmesin ama nilime dikkat edin lütfen. cansinsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Ben de size verdim yüzlerce kişi gibi, ayrıca da hanfendinin blogu cidden çok faydalı, kız babasının hayrına verecek değil ya o kadar şeyi, farklı olacağım diye bu uğraş niyedir anlamam. Bir de fatma hanıma çok güldüm, blog diyor ki o nurtiya sitesini hiç duymadım, sayın fatma diyor ki yorumlarından bıktık. Yuh ya siz kızı Maşallah kendinden daha iyi mi tanıyorsunuz. Bırakın bu işleri, tebrik etmeyi de bilin. Bana tubaa74@gmail.com dan ulaşabilirsiniz. Benim yerime de birşeyler kuracak olursanız bir zahmet haber verin. Nonicim çok zayıflamışsın, cidden tebrikler.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...