21 Ağustos 2013

Ağustos Ayının Çekilişi !!!

Geçen ayki çekiliş hezimetinden sonra (bildiğiniz gibi bir anket düzenlendi, ankette birinci çıksaydım ben ve bir okuyucum hediye kazanacaktı ama oylar yetersiz kalınca ikinci oldum ve hepimiz hava gazı aldık) gözyaşlarımı sildim ve kendime dünyanın çok daha güzel bir yer olacağı garantisini verdikten sonra yeni bir çekiliş için kolları sıvadım. Yok yok bu seferki çekilişte anket zorunluluğu kesinlikle yok merak etmeyin :) 

Bu ayki çekilişte sizler için Crafts by Nesli'den bu kuşlu çantayı seçtim. Doğrusunu söylemek gerekirse en az kedili kadar bu çantaya da bayıldım ben! Bir ara bi baktım omzumda kıvırcık saçlı minik bir şeytan beni dürtüklüyor "gel vazgeç sen bu çekiliş sevdasından bu çantaya da sen kon, kon, kooonnnn!" diye fısıldıyor ama ben hemen kışt kıştladım o şeytanı :)
Çantanın diğer tarafında da çiçek var...
Benim gibi romantik desenleri ve çıtçıtlı çantaları seviyorsanız ve bu çanta tam benlik diyorsanız; lütfen beni facebook'ta eklemeyin, twitter'dan takip etmeyin, orda burda benden bahsetmeyin, bunları istemiyorum sizden, na şuracığa yorum bırakın yeter, o anda içinizden ne geçiyorsa yazın işte, artık benim dillere destan güzelliğime mi değinirsiniz veya sizleri mutlu etmek için ne kadar çaba gösterdiğimi mi översiniz veya ne kadar megolaman olduğuma mı saydırırsınız orasını ben bilemem o kısmı size bırakıyorum artık kihh kihhh :)

201 yorum:

  1. Ne şekersin sen maşallah :))

    YanıtlaSil
  2. Nonim benim fıstık arkadaşım, sen nasıl bir varlıksın böyle ya :) Hep bi vericilik hep bi mutlu etme çabası.. bayılıyorum sana :) Tarzını çok beğeniyorum e haliylede yıllardır olduğu gini bu çekilişede talibim.. o kadar yorum içersinden çıkmam çok küçük bir şansta olsa bunu severek deniyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bayıldım şanslı ben olurum umarım. sevgiler, nil e de öpücükler :)

    YanıtlaSil
  4. Seni okumak, minik Nil'i görmek çok keyifli!..
    Ebruli...

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlısın, çok doğalsın :)

    YanıtlaSil
  6. çantada müthiş sen de :)

    YanıtlaSil
  7. dün instagramda nil in videosunu gördük eşimle allah bağışlasın nazar değmesin maşallah demek istiyorum içimde kalmadan :) sonrada sizdeki kedili çantayada bu çantayada bayıldım bende cıtcıtlı çanta severlerdenim :) ilk defa bi çekiliş için yorum yazıyorum hemde mesaili işimin başında :) sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  8. Bir onceki postunu okuyup Nesli'nin sayfasina isinlaninca bayilmistim bu cantaya,simdi gorunce ah dedim bu bir isaret olmali :) evet olsun :)
    Seni zaten yillardir okuyorum ama su donem daha da sindirerek; geri donup donup okuyorum cunku bende minik bir melek bekliyorum, senin bebek alisverisi ve diger tum hazirliklarin hakkindaki yazilar benim gibi bir acemi adayin oyle isine yariyor ki bu aralar, sen hep yaz hic durma Noni :)

    YanıtlaSil
  9. NONİ sana bayılıyorum :) Çantayı bana gönder, çantaya da bayıldım - Funda Korkmazoğlu

    YanıtlaSil
  10. Umarım bu çekilişini kazanırım. Çanta çok hoş. Nolur benim olsuuuuunnnn :)

    Badiye Bal

    badiyebal@msn.com

    YanıtlaSil
  11. :))) süpersin walla Nonicim seviyorum seni ;)

    YanıtlaSil
  12. nonişka: bence senin yaptıklarını takip etmek çok zevkli. sen hep yaz burda.

    çanta: ne güzel çantasın sen, seni eve götüreyim sen artık benim çantam ol tamam mı.

    YanıtlaSil
  13. aah ahh bu çanta benim olmalı :)
    Sevgiler
    Suna H.

    YanıtlaSil
  14. nil'in güzel annesi noni'nin çekilişine katılmak bir şereftir efendim :)

    YanıtlaSil
  15. :) Sevgili Noni ben çantayı istemiyorum sadece gerçekten seni takip etmekten çok zevk aldığımı söylemek istedim. Orda burda benden bahsetmeyin demene çok güldüm. Sadece bu bile nasıl bi şeker olduğunun kanıtı bana kalırsa. tatlı Nil'ine sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. vayyy arkadaş bu ne güzelliktir yahu.gözlerimi alamıyorum senden :)))
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Lay la lay la layyy güzel bir günnn :)
    Aklıma ilk gelen buydu ben de yazdım :))

    YanıtlaSil
  18. Gunaydın Noni'm :)
    Seni o kadar uzun zamandır uzaktan uzaktan takip ediyorum ki... Gecen ayki çekilişte (gercekten hediyeler umurumda degildi) senin birinci olabilmen için oy verdim ama maalesef olmadı. Olsun biz onumuzdeki anketlere bakalım :))))

    Minik prensesine kocaman sevgiler:9

    Dilara

    YanıtlaSil
  19. valla bu güzel çantayı bizlerle paylaşma inceliğinde bulunduğun için çok teşekkürler.ben bu romantik çantaya talibim:) çok çok beğendim.öykü bana şöyle yapıyor birşey isteyince "anne benim olsun lüfyen lüfyen lüfyen"

    YanıtlaSil
  20. ay cok tatlı bir post... tamam o zaman bu canta benım olsun... ne diyim :)

    YanıtlaSil
  21. süpersiN seN yaa :) bLoguNuN sıkı bir takipçisiyim hayatıN detayLarıNı okurLarıNa aNLatış biçimiN gayet akıcı. ayrıcaaaa o miNik fıstık kızıN NiLiN de hayraNıyım:)
    ALLAH bahtıNı şaNsıNı açık etsiN iNşaLLah:)
    çaNtaya bayıLdımmmm :)hadi bakaLım bu defa şaNs beLki beNdeN yaNa oLur:)

    YanıtlaSil
  22. hep şekersin çok şekersin :)
    valla billa kompliman değil bizatihi gerçek.

    YanıtlaSil
  23. Ne kadar doğalsın ya evdim seni ben :)

    YanıtlaSil
  24. facebook'ta ekletmeyişin, twitter'dan takip ettirmeyişin, orda burda senden bahsettirmeyişin, sadece yorum bırakın yeter, o anda içinizden ne geçiyorsa yazın demen benim için güzel özelliklerinden sadece biri. Nil i de boynundan öpüyorum

    YanıtlaSil
  25. Nonicim sen harikasın ya:) Çantaya bayıldım deseni çok güzel. Böyle bir çantayı koluma takıp gezmek çok isterim doğrusu ;) Bol şans şimdiden kendime ve diğer çekilişe katılan arkadaşlara...

    YanıtlaSil
  26. yazılarına bayılıyorum ya :) dün kedili çantanı görünce çok hoşuma gitmişti ve bunu ben istiyorum :)

    YanıtlaSil
  27. o zaman yorum bırakıyorum :))) :P

    YanıtlaSil
  28. ah ah hepimiz şuracıkta bayılıvericez artık:) hadi bakalım:

    YanıtlaSil
  29. Sevgili Noni,
    Sen gönüllerimizin birincisisin.
    Sevgiler.
    DilekY.

    YanıtlaSil
  30. üst üste gelen terslikler üzerine- bana çıkarsa eğer -mutlu olurum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  31. senelerdir seni takip ederim nonnişim
    sıcak içten yazılarını , kedilerini (ki sarmanı halen unutamam varmı bir haber gittkleri yerlerden)haytına giren prensi ve sonrada güzeller güzeli meleğini (41 kere maşallah maaailenize;)
    geçen ayki anket gerçeği yansıtmadı inan gönlümün birincisi olmadı arkadaş stratejik karar vermiş diğer blog birinci olmuş can sağlı ne yapalım :)))
    kedili olan herşeyi severim senin bir zamanlar klozet üzerinde gazete okuyan kedine hastaydım ben kazanırsam bu çanta yanında ondanda gönderirisin dimi bana (yüzsüzzüm ben yüzsüzüm:o)

    sevgiler koccaman öpücükler
    yildiz111@hotmail.com

    not bakayım diğer sosyal mecralardada seni takibe alayım ahanda kedicik sağda resimde yine orda duruyor çok tatlı yafff
    instagramda nil7035 benim ;) takibe alıyorum hemen seni

    YanıtlaSil
  32. twiterdada nil7035 benim ;)
    XOX

    YanıtlaSil
  33. çanta çok cici aynı nil gibi şeker kız candy :)

    YanıtlaSil
  34. gerçekten çok tatlısınız, her yazınızda kesinlikle tebessüm ediyorum, ayrıca o anketi ben kaçırdım sanırsam. Bu çanta da çok şirin, bana çıksa süper olur... (:

    YanıtlaSil
  35. Neslihan Yücesan'ın etsy sayfasını incelerken bu kuşlu çantayı seçmiş olmanı dilemiştim, inşaallah benim olur :)))

    YanıtlaSil
  36. Noni seviyorum seni çanta benim olsun bu seferlik çekilişe hile kat.Artık okuduğum yeter birazda ben kazanayım :) Şaka bir yana yazdıklarını okumayı seviyorum.

    YanıtlaSil
  37. öncelikle merhaba;
    blogunuza dün internette gezerken rastladım. hemen takip etmek istedim. Çok yaratıcı şeyler yapmışsınız. özellikle doğum günü hazırlıklarında. bugün de çekilişinize rastladım. bu katıldığım ilk çekiliş size denk gelmesi güzel oldu. teşekkür ediyorum ve başarılarınızın devamını diliyorum.

    bu da benim blogum:
    http://www.beyzacolak.com/tr/

    YanıtlaSil
  38. Çok güzel bir çanta umarım bana çıkar:)

    YanıtlaSil
  39. Çok güzel bi hediye seçmişsin.Benim olsa fena olmazdı :)

    YanıtlaSil
  40. selam
    ben dünkü kedili çantayı beğenmiştim
    gençkızıma ama buda fena değil.
    umarım kızımın şansına çıkar
    d.gulum@mynet.com.tr

    YanıtlaSil
  41. aslansın noni, kaplansın noni:)) öpüyorum noni:)

    YanıtlaSil
  42. çok güzel inşallah benim olurrr sevgiler

    YanıtlaSil
  43. Size bayılıyorum cok sekersinizxx
    Gülsüm M.

    YanıtlaSil
  44. uzun süredir bloğunuzu takip ediyorum, sabahları yazılarınıza bakmadan geçemiyorum hele ki fotoğraf çekimlerinizi hayranlıkla izliyorum .Çantaya bayıldım, romantik desenleri süper inşallah benim olur.Minik Nil'le hayat boyu tüm güzellikler sizinle olsun,
    Her sabah sessizce takip etmeye devam ediyorum
    Gülnar Tezeken

    YanıtlaSil
  45. Selam Noni, Çanta çok güzelmiş, kediliside harika güle güle kullan. Şimdiye dek bir şey çıkmadı bana, bu konularda çok bahtsızım... Bakalım :)

    YanıtlaSil
  46. Wuuuwww çanta gerçekten cok güzel ve benim olmalı yaşasın noni ... noni sen bizim herşeyimizsin .. iyiki varsın ... iyiki çekilişler yapıyorsun ..iyiki bu bloğu takip ediyorum .. iyiki seni tanıma fırsatı bulduk acaba benim oldumu çanta :)

    YanıtlaSil
  47. Çantaya bayıldımmmm, kesinlikle benim olmalı..Çekilişler konusunda makus talihimi bu sefer kıracağıma inanıyorum..Seni ve tatlı Nil i öpüyorum..

    Sevgiler

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  48. hayy benim olsun nolur çok ama çok güzel

    YanıtlaSil
  49. Noniciğim merhaba :)) Ben o ankete de seve seve yorum bırakmıştım ama olsun. Sen bizim gönlümüzün daimi birincisisin :)) İlk defa kimse yorum bırakmadan yorum bırakmış oldum galiba buraya. :D Nil'i öpüyorum kocaman. Seni de kucaklıyorum :)) Çantaya gelince her zamanki gibi zevkli bir seçim yapmışsın :))

    YanıtlaSil
  50. Nonicim merhabalar... yaklaşık 4 yıldır senleyim seni sen olduğun için bana zevk verdiğin içimde enerji ve samimiyet dalgalarını estirdiğin için seni severek okuyor takip ediyor beni tanımasanda uzaktan uzağa seven biri var haberin olsun :)sağlıkla güzel günlere....

    yasemin karadağlı

    YanıtlaSil
  51. Nonim sen bizim gönüllerimizin birincisisin :)
    Ama oy vermeyenlere de teesüf ederim:)

    YanıtlaSil
  52. biliyorum alakası yok ama içinizden geçen dediğiniz için ne olur kızım hasta olmasın lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  53. Ben şarkı söyleyim en iyisi:
    "Her halinle, her şeyinle güzelsin
    Blog sende, çekiliş sende, hediye sende
    Değmez anket için kendin üzersin
    Nil sende, Mevdoş sende, Decaflatte sende"

    Sevgiler de bende :)

    YanıtlaSil
  54. ama bu çanta çok güzel ben istiyorum bunu banane banane

    YanıtlaSil
  55. Kaçırır mıyım bunu? ;) sen nasıl kedi seviyorsan ben de kuşçuyum;)))5 yıldır takip ediyorum seni şimdi de küçük Nil büyüyor gözlerimizin önünde ;))

    YanıtlaSil
  56. Seni anlatmaya ne kelimeler yeter, ne de işaretler :) Hayatın tüm güzellikleri senin kalbinde toplanmış gibi etrafa güzellik ve mutluluk dağıtmaya devam ediyorsun. Çantaya bak çantaya :) oldukça iyi farkediyormu erkek veya bayan iyi olan kazansınmı demeliyiz yoksa !

    Şimdik sen diceksin o kadar şey yazmış gerçeklik payı varmı, bir erkek gözü ile güzel olduğun konusunda fikrim aynı, ilerleyen yazılarında kılık kıyafetlerinde uyumu yakalamazsan zaten seni uyarcam.

    Teşekürler
    Benim Bloğuma da beklerim
    Hamamönü
    Laboratuvar

    YanıtlaSil
  57. Aslında gönlüm sizin kedili olanından ama bu da çok şık yapanın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  58. Merhaba. Seni uzun zamandır takip ediyorum,hatta üçünüzüde.Ailenize ve yaşam sevincinize bayılıyorum. Ama yorum vs. yazı yazmak konusunda pek iyi değilim, hatta bu ilk. Ama çantayı çok beğendim:) Teşekkürler:)
    Neslihan Gültekin

    YanıtlaSil
  59. Evet bu çanta tam benlik :), yaz sezonu sebebi ile biraz gecikmeli olsa da her daim sevgiyle mutluluklarını paylaşıp, yazılarını takip ediyorum... :))

    YanıtlaSil
  60. Ah ahhhh! Romanımı bir tamamlasam da bir çekilişinde de onu hediye etsek diye içimden geçiriyorum her ay yaptığın bu çekilişlerde biliyor musun Nonimcim! İnşallah bir gün okuyucularına o güzel haberi ve romanımı hediye edebiliriz :)))

    YanıtlaSil
  61. Kedili çanta da bu da çok hoş :)

    Zevkli hatunsun vesselam.

    Sevgiler,
    Nyuu
    nyuuthekitty@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Ben bu iphone u kullanarak neden yorum bırakamıyorum:) su an aklımdan gecen bu cunku cantaya bayıldım haliyle de Zevkine bayıldım:)

    YanıtlaSil
  63. Merhaba hani o kazanamadığın anket var ya orada ben birinciye oy vermiştim ama şöyle bir güzelliği oldu ki senin blogunu tanımış oldum.Çok güzel samimi bir blog iyiki görmüşüm seni:)
    mail adresim tubag82@gmail.com
    Bu arada blogumda paylaştım http://pasamlayasam.blogspot.com/2013/08/agustos-ay-cekilisleri.html
    Bize de bekleriz:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  64. 1-Sana ve minik prensesine bayılıyorum.
    (41 kere maşaallah)
    2-Çok güzel fotoğraflar çekiyorsun.
    3-Çanta da pek güzelmiş :)

    Beyza

    YanıtlaSil
  65. noni'cim o kadar tatlı ve alçakgönüllüsün ki normal hayatta da seni tanımak isterdim :) sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
  66. Zevkli ablam benimm :)


    EZGİNİN GÜNLÜĞÜ

    YanıtlaSil
  67. :) nil hanım çanta da sizin kadar tatlı ve şekermiş. Nesli hanımın ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  68. buket temel21/8/13 13:41

    BUGÜN DOĞUM GÜNÜM BENİM OLSUN MU?:))
    buket.gundogdu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba,

    Bu kadar içten, okudukça insanın içini açan, deneyimler kazandıran, bilgi emeğiyle dolu... vs vs saymakla bitmez.Şunu söyleyebilir ki; sevgi dolu, mutlu bir blog inanın görmedim.İçten sizi tebrik ediyorum.İyi ki varsınız.İyi ki böyle bilgiler bizlerle paylaşıyorsunuz.
    Ayrıca hobi sayfanızı yeni gördüm ve tek kelimeyle B A Y I L D I MM :))

    En önemli şey şu hayatta huzurlu kalın.

    Sevgiler

    EMİNE ARSLAN

    YanıtlaSil
  70. Selam Noniciğim,
    Ay sürekli seni takip ediyorum keşke günde 40 kez post yayınlasan vallahi doyamam.Ama çantaya da hayır demem mih mih..

    YanıtlaSil
  71. Hediyelerini de neredeyse senin kadar seviyorum :)

    YanıtlaSil
  72. Noni'cim aslında çekilişlere katılmıyorum ama bu çanta bir harika kaçırmak istemedim doğrusu.... şansımı denemek istedim... blogumda
    http://znurundunyasi.blogspot.com/2013/08/cekilislere-katlmyorum-ama-bunu-kacrmam.html
    burada yayınladım.

    Çekilişlere katılmıyorum ama bunu kaçırmam
    Noni'nin
    blogunda çekiliş var kendisi takipçilerine bu güzel çantayı hediye edecekmiş
    Kendisinin çekiliş için hiçbir şartı şurtu yok...
    Size bir sır vereyim kendisini takibe almamdaki en büyük etken güzel minik cadısı
    çok tatlı ve çok güzel maşallah....
    üzgünüm Noni'cim ben Nil hayranıyım....

    YanıtlaSil
  73. aman allahım bu ne güzel bi çanta! 16 mayıs'ta doğmuş bi boğa hatunu olarak romantik desenlerine, bi müzisyen olarak üzerindeki notalara ve bi doğa aşığı olarak kuş, çiçek desenlerine bayıldım! bu kadar güzel bi hediyeyi vermeni de takdirle karşıladım :)) yapanın ellerine, hediye edenin ince ruhuna sağlık...

    melda

    YanıtlaSil
  74. üstte kapan yerlerine bakarken babaannemin cüzdanı geldi aklıma 5-6 yaşlarındayım tınnn diye açılış sesi bana aldığı pamuk şekeri ve o pamuk şekerinini tadı eskilere gittim.
    Tanıştığıma memnun olsum blogunu inceliyorum
    Gülsen
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Beğendim,bol bol kullana bilirim :)))))

    YanıtlaSil
  76. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim.
    çanta çok güzel benim kulağımada kon diye bir fısıltı geliyor bakalım. banada beklerim

    YanıtlaSil
  77. Cantalar harika :) ben verdiginiz siteden diger urunlere de goz atmistim matrushkali olan cok hostu ama bu da cok guzel :)

    YanıtlaSil
  78. Güzel kızınız, eşiniz ve ailenizle uzun sağlıklı bir ömür dilerim . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  79. Anaam, çok tatlı ya bu:)

    YanıtlaSil
  80. merhaba noni,uzun zamandır seni takibedemediğim için kendime kızıyorum ama sadece seni değil blog olayını ihmal etmişim sanırım..şimdi geri döndüm ve ilk bu çekilişi gördüm,ilahi bir rastlantı mıdır acaba? :) bilemiyorum ama romantikbutik adında bir blog sahibine de sanırım böyle bir çanta yakışır diye düşünüyorum :)senin özel ve güzel olduğundan bahsetmeme hiç gerek yok zaten bu herkes tarafından bilinen ve kabul edilen bir durum :) ehe ehe :) bu arada benim uzun ayrılık dönemimde minik yavrunla olan hikayelerine bakmak istiyorum şimdi bu yüzden herkese bol şans dileyip,lafı daha da uzatmıyorum..yavrucuğunla güzel bir hayat diliyorum doğumdan sonra tebrik edememiştim..ben de bloguma beklerim bundan sonra daha çok ilgilenmeyi planlıyorum blogumla,desteğini bekliyorum..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  81. Noni yanlış hatırlamıyor isem 2009 yılında fark etmiştim bloğunu ve o zamandan beri 'bakayım Noni ne alemde?' diye sürekli uğradığım bir yer oldu burası.Sık sık görüşemediğim uzaktaki bir arkadaşım gibisin.

    Noni'nin Klozeti bloğunu ayrı seviyorum.Hepimiz dönem dönem kızıyoruz,küfür ediyoruz,karanlık fikirleri tövbe tövbe diye kafamızdan uzaklaştırıyoruz :).Bu yönünü saklayan insanların yapmacık tavırlarına tahammül etmek zor.Senin sahiciliğin bunca zaman buraya uğramam da büyük bir etken sanırım.

    Arada bir bloğu kapatmak geçiyor aklından ama neyse ki sonra yazmaya devam ediyorsun.İlk defa sadece okumayayım bir şeyler de yazayım dedim umarım bu ufak yorum sana daha fazla şevk verir uzun yıllar devam edersin.

    YanıtlaSil
  82. Sanırım ilk yorum benden. Kızına BAYILIYORUM.
    Zerdayilmaz@hotmail.com
    Ebru YILMAZ

    YanıtlaSil
  83. Böyle bir çekilişi düzenleyen ilk kişisinizdir sanırım yani bu kadar takipçisi olduğu halde.

    Reklam reklam... Sponsor etkinliğinde çekiliş var diye bağırıyorlar 1 tanecik hediyeye dünyanın şartını istiyorlar. Ama ben sizin bu davranışınızı çok beğendiğimden sürekli takipte kalacağım :)

    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  84. Merhaba Noni. Ben sessiz ve derinden gelen takipcilerindenim (yani utangacım, okurum, takip ederim, fazla sesimi çıkaramam:))
    Bloğuna da sana da minik kuzuna da bayılıyorum:))
    Yani okumaya, takibe devam, bu çekilişte şans gülerse belki yorumlara da devam:)))

    YanıtlaSil
  85. Yine çok tatlısın.

    et_hotmeyil.com@hotmail.com

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  86. bu çantayı istiyorum.çok güzel
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  87. Herzaman çok içten ve samimi gelmişsinizdir :)

    YanıtlaSil
  88. Azminizi ve burdan gorunen pozitif halinizi takdir ediyorum. Anketi bosverin, cantayi da bana verin :))) Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  89. Ankete katılmıştım keske sen birinci olsaydın ki hak ediyordun ama olmadı kısmet değilmiş. Bu çantayı görür görmez çok sevdim. İnşallah benim olur :)

    YanıtlaSil
  90. kimseden yorum yok çok şaşırdım
    bu güzel çantayı isteyen yok mu?
    aaaaaaa hayret
    ben istiyorum :)))

    YanıtlaSil
  91. Yupppiieee işte beklediğim çanta hiç katılmazmıyım noniimm
    öpüyorum çook mwahh

    YanıtlaSil
  92. Müthiş bir çanta! :)

    YanıtlaSil
  93. merhaba noni, çok güzel bir çanta inşallah benim olur. doğudan sonra verdiğin kilolar için tebrik ediyorum. ben doğum yapalı 2 sene oldu ama hala veremedim gitti.

    YanıtlaSil
  94. taktığımda baktığımda beni mutlu eder, yapmacıklık yok hayatımda yer almasını istiyorum sadece

    YanıtlaSil
  95. Güzel Noni'den güzel bir çanta

    YanıtlaSil
  96. bu çanta tam benlik.istiyorum
    prhnnc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. kara kedim moni'nin şansına.. :P

    YanıtlaSil
  98. ahahahah çok şekersin Nonicim :)

    YanıtlaSil
  99. Noni, cidden çok tatlı bir bayansın ve kızın da en az senin kadar tatlı...
    Seni tanımıyorum ama senden gelen pozitif enerji beni motive ediyor.

    Çok öpüyorum, umarım da bu minnak kuş benim omzuma konar :)

    YanıtlaSil
  100. Seni okuyunca içim açılıyor... Tek kelime ile özetlemek istersem ancak bunu söyleyebilirim. Gerisini bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  101. merhaba nonicim sizi sessiz izleyenlerdenim sansimi deneyeyim dedim cute.18754@hotmail.com tesekkurleer :)

    YanıtlaSil
  102. her yazıyı keyifle takipteyiz emin olun :)
    h.tufan10@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. Gerçi sana daha çok yakışacaktık ama ....ben de talibim nefis çantaya'

    Elif T.

    YanıtlaSil
  104. Güzel kızın ve sevgili prensinle bir ömür mutluluklar dilerim Noni. İyi ki varsın <3

    YanıtlaSil
  105. yazılarını okuduğumda yüzümde bir gülücük beliriyor :)

    YanıtlaSil
  106. Nil'in fotosu olmayan postlarına yorum bırakasım gelmiyor Noni'm. ^_^

    SerpilK

    YanıtlaSil
  107. Ben sizin doğallığınızı ve kendinizle dalga geçme hallerinize bayılıyorum!Hep böyke kalın:))

    YanıtlaSil
  108. heyecan yaptım:))bir önceki postun sahibiyim.

    İzmirden sevgiler:)
    İlknur

    YanıtlaSil
  109. Lütfen beni facebookta eklemeyini görünce çok güldüm ya :D Yine kendine has cümlelerle anlatmışsın derdini. E ben de isterim tabi bu güzel mi güzel çantayı.
    Sevgiler :)

    gulbaharkale@gmail.com

    YanıtlaSil
  110. Merhaba, doğallığın için çok teşekkürler. Kuşlu olan her şey fazladan favorim :)
    Denizzyusuf

    YanıtlaSil
  111. Böyle hoş,şık,tatlı mı tatlı bir çantayı çekilişe koyduğun için pek teşekkür ederim herkes yapmaz bunu kendine saklar :) rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Hepimiz hava gazı aldık cümlene çok güldüm.Çok hoşsun:))Çantaya bayıldım.Herkese bol şans......

    YanıtlaSil
  113. Nil bebek cok tatlı Allah bağışlasin çanta seçiminiz de gerçekten banaggöre .çekilişlere katilmasamda bazıları beni kendine çok çekiyor. Dayanmakta zorlandim :). dt.sumeyra@gmail.com

    Şansım bol olsun :)

    YanıtlaSil
  114. Ne harika bir çanta bu! Lütfen benim olsun lütfen...

    YanıtlaSil
  115. noni noni benım olsun luften bak lohusa sendromundayım benı sec evren benı benı :D zaten oğluşumu bırakıp çalısmak zorunda kalıcamm uhuhu mutlu et beı evrenn .... emra

    YanıtlaSil
  116. Ben nilden bahsetmek istiyorum o ballı lokmayı yirim yirim masallah nile

    YanıtlaSil
  117. bu tür çanta veya cüzdanlar bana hep eskileri hatırlatır. Annemin böyle bir cüzdanı vardı ve çok severdim =) o yüzden bunada bayıldımmmmmmmmmmmmmm =)

    mavidunyam6@mynet.com

    YanıtlaSil
  118. isterim de isterim. bu güzel çantanın sahibi olmak isterim :))

    YanıtlaSil
  119. tubişankara21/8/13 22:55

    çok tatlı bir çanta,inşallah benim olur:)

    YanıtlaSil
  120. Bloğunuz yüzümü gülümsetiyor, aynı zamanda umut ve huzur veriyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  121. Ama bu dünyanın en tatlı minik çantası (kediliden sonra) :)

    YanıtlaSil
  122. anneliğin verdiği iç sesimle yazıyorum bu cümleleri... o çantayı kızıma anne yadigarı bırakmalıyım eline aldıkça cıvıldayan kuş seslerini duymalı, gül kokusunu buram buram hissetmeli...ve o çantayı ince ince işleyen ellere emeğinin karşılığını verebilmeli...

    YanıtlaSil
  123. Yazdıklarınıza bazen o kadar çok gülüyorum ki annem karşımda neye gülüyorsun bile diyor :) Çok güzel bir blog ve çok güzel bir kıza sahipsiniz. Allah bağışlasın :) İnşallah bana çıkar çanta bayılım çünkü :)

    YanıtlaSil
  124. Size ve boncuk kiziniza bayiliyorum :)
    Sevgiler

    Selin C.

    YanıtlaSil
  125. sessiz takıbımı bozmama neden olan bu çantayı istiyorum:))))sevgıler

    YanıtlaSil
  126. noniiii ne süper bişey bu yaaaaa.....
    minik oğluşumla gezmelere giderken bu çanta ne de yakışır omzumaaaaa

    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  127. sevdiklerinizle beraber güzel bir hayat sizin olsun:) benim de yorumum bu olsun

    YanıtlaSil
  128. ilk yorumu hediye için bırakmak da çok ayıp olur di mi, cı cık..ama dayanılacak gibi değildi;)
    Ahu

    YanıtlaSil
  129. belki o kuş benim omzuma da konar... kısmet...
    elf

    YanıtlaSil
  130. Halime KAHRAMAN22/8/13 09:02

    Çok sıcak kanlı çok sevecensiniz. Enerjinizi pc ekranından dahi almak mümkün. Hela o tatlı sarı kızınız yokmu Maşallah ona maşallah size ;)

    YanıtlaSil
  131. Uzatmıycam, çantayı istiyorum:)

    YanıtlaSil
  132. En çok şu neşeli halini seviyorum. Bir de orda burda takip et, yok paylaş , yok tweetle demiyorsun ya . İşte bu kadar uzun ve içten yorumları bu sayede alıyorsun kesinlikle.
    Çanta da benim Nil imin şansına olsun.

    Sevgiler

    mumandbabyanddady@gmail.com

    http://mumandbabyanddady.blogspot.com

    YanıtlaSil
  133. Sizi ve annenizi yıllardır takipdeyim ama ilk defa yorum bırakıyorum çanta benim ve kızlarım olsun istiyorum:)

    YanıtlaSil
  134. Ne tatlı ve alçakgönüllü bir çekiliştir bu böyle yaa, ben de varıım! Umarım çook güzel bir gün olur size, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  135. ayyyy siz çok yaşayın emi iyi güldürdünüz beni.selinakb

    YanıtlaSil
  136. Geçen ay buralarda yoktum, pek bakma şansım olmadı bloğuna. bilsem anket filan dinlemez katılırdım nonicim :)
    Buket Taman

    YanıtlaSil
  137. Size bayılıyorum. Herşey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  138. Merhaba NONİ VE NİL ,çook tatlısınız,sizi her gün keyifle takip ediyorum,bu eğlenceli ve renkli blog için teşekkürler :) yanaklarınızdan ısırıp gözlerinizden öpüyorum,Çantaya da bayıldım ama sizin kadar değil,herkezi öptümmmm......

    YanıtlaSil
  139. şu son paragrafı ancak senin kadar pozitif ve içten bir blogger yazebilirdi :)) çok güzel bir gülümseme bıraktı yüzümde o pargaraf. böyle küçük şeyler hayatı çekilir, yaşanılası kılıyor. iyi ki varsın :)
    Betül

    YanıtlaSil
  140. Merhaba sizi büyük keyifle izliyorum.İçtenliğinize,samimiyetinize bayılıyorum.Birde onu takip et bunu ekle yok ya süperrrr
    Sizi ve Nil'i sevgiyle kucaklıyorum.
    Nebiye

    YanıtlaSil
  141. Merhaba nonim; ne güzel bir blog adı :) sıcacık bir isim :)
    Bugün nedense yaz bitsin günümdeyim :) hava biraz kapalı bunun etkisi olabilir tam da iş yerinde evimde olup perdeyi sonuna kadar açıp göç eden leylekleri izleme hayalim varken bu kuşlu çanta üzerine geldi. Hayatta hiçbir tesadüf sebepsiz değildir inanışım bana göre bir kez daha doğrulandı. Benim içimden geçenler bunlar :) bu tesadüf üzerine takibe almadan edemeyeceğim

    Sevgiyle

    bende beklerim gozdeninmasaladasi.blogspot.com
    www.pembekopuktasarim.com
    pembekopuktasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. esrayavaş22/8/13 12:49

    istiyorum demem yeterli olur sanırım :) iyiki varsınız ..

    YanıtlaSil
  143. noni ve nil sevgiler...

    YanıtlaSil
  144. Hediyeniz de kendiniz kadar şeker:)

    YanıtlaSil
  145. Ya ben hala o ankette nasıl 2. Oldun anlayamadım:( sanırım yaz tatili nedeni ile:) seni ve anneciğini takip etmeye bayılıyorum ama sevgili annen kızın nil sebebiyle aktif değil olsun allah sağlıkla büyütmek nasip etsin evlatlarımızı. Çantada bayağı güzel kazanan arkadaş güzel günlerde kullansın inşallah. Hoş 2 aylık bir bebek sahibi annenin anca prima çantalarından kullanması gerekir ama :)

    YanıtlaSil
  146. Taki etmekten zevk duyduğum blog...Niloşu öpüyorum....

    YanıtlaSil
  147. Umarım benim olur bayıldım

    YanıtlaSil
  148. ben bu cantaya bayildiiiiiiiim.noni harikasin.hulya s.

    YanıtlaSil
  149. Bayıldım bende talibim

    YanıtlaSil
  150. :)pozitif insansın ve blogunu okumak hoşuma gidiyor... e biri de bana yazsa ne kadar süper olduğumu :) neyse hediye çıksa idare ederim -burcu tuncer

    YanıtlaSil
  151. çok samimi ve tatlısınız ama herşeye rağmen devamlı takipteyim :)

    YanıtlaSil
  152. Şimdiye kadar hiç çekiliş kazanamadım, belki bunu kazanırım :)

    YanıtlaSil
  153. ben seni okumayı seviyorum..yeni yazı yazdığını gördüğümde mutlu oluyorum.. :)Nazlı B.

    YanıtlaSil
  154. Sevgili nonicim sen ve dünya tatlısı nilin sessiz takipçisiyim.İkinizde maşallah çok tatlısınız.Bi çanta delisi olarak çantaya bayıldım umarım benim olur.Sevgilerimle...Esra Kuzucu

    YanıtlaSil
  155. severek izleyicinizim. inşallah bu güzellik benim olur. çünkü deseni çok güzel. hadi bakalım bol şanslar :)

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. blogunuzu çok yeni keşfettim her yazınızı keyifle okudum doğacak olan olumun şansına çekilişinize katılıyorum seviler

    YanıtlaSil
  157. çanta çok tatlı kızınız da çok tatlı maşallah:):)

    YanıtlaSil
  158. Merabaaaa,

    çok ciciymiş bu kuşlu çanta :D
    Aynen sizin gibi.

    Nil'i ve sizi çok öpüyorum....

    YanıtlaSil
  159. Amaniiiin ne kadar çok yorum var böyle :))) Kimi övmüş, kimi ''Bana çıksın n'ooolur bana çıksıııın'' demiş. Blog sahibesi verecek bir sanşlıya bu çantayı ama bu kadar yorumu toparlamak, çekilişe sokmak da epey vaktini alacak gibi... Neyse blog sahibesine istediğini yazayım ve çekileyim ben. : Sevimli, tatlı, şık, zevkli, güzel bir genç anne ve eşsin, okuyucularına hoş vakit geçirten bir arkadaşsın :) Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
  160. Seni yıllardır okuyorum. Önceleri sana bayılıyordum şimdi bide kızına bayılıyorum. Kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil
  161. Sanırım ben de talip olmak istiyorum bu güzelliğe

    YanıtlaSil
  162. sessizce takip ettiğimi unutup, bu çanta benim olmalı diyorum sadece:)) sevgiyle..

    YanıtlaSil
  163. merhaba noni,
    bu çanta tam benlik :)
    sen ve kızın dünya tatlısısınız, ayrıca bize hediye vermek için gerçekten çok uğraşıyorsun, tekrar teşekkürler canım :)
    Vahide Ünal

    YanıtlaSil
  164. hergün instagramda keşke nilin fotoğraflarını koysanız diye bekliyorum:D gerçekten dünyalar güzeli annenin dünyalar güzeli kızı sizi nili ve tüm sevdiklerinizi allah nazardan korusun hep mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  165. haydi bu sefer ben de katılayım çekilişe :)

    YanıtlaSil
  166. AMAN TANRIM O ÇANTA NASIL GÜZEL BİŞEYDİR ÖYLE....AHHH BANA ÇIKSA KEŞKE...

    YanıtlaSil
  167. Seni çoook seviyorum sana ayılıp bayılıyorum sen bir ikonsun nonimm (eminim prensin bile bu kadar içten söylememiştir:)) çantaya ayrıca ba-yıl-dııımmm bu kadar yağlama yeter çantayı istiyorumm uleyynn :))) Şaka bir yana gençsin güzelsin ve annnesiinn (8 aylık bir erkek anası olarak anneyi vurguluyorum) övgülere layıksın şekerim çanta benim olmasa da olur seven kalpler mutlu olsun...

    YanıtlaSil
  168. sabahları bılgısayarımda gazetelerı okurken mutlaka yan segmede senı acmıs oluyorum.enerjını,dusuncelerını,sosyallıgını,ısıgını cok sevıyorum.hersey gonlunce olsun :)fulya özduman

    YanıtlaSil
  169. biliyorsun bana hamilelik kitapların çıkmıştı çok sevinmiştim..nilide zaten çok severdim duygu buraya gelip çekilişemi katılıyorsun deme 2 aydır yoktum çnkü az sonra dier yazılarına bakacam kısaca seni ve kızını seviyorum

    YanıtlaSil
  170. Nonim seni okuyunca mutlu oluyorum bee,daha n'olsun!!!Hadi ver o güsel çantayı bana:))

    YanıtlaSil
  171. Buraya serçe kanadında mutluluk gelecek noni:) Bir de öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna emi :)) Kocaman sevgiler

    Hülya Özenç

    YanıtlaSil
  172. Sevgili Noni, yıllardır seni severek takip ederim, içtenliğin ve pozitifliğin her zaman çok hoş..sen de tabi :)
    Kısmetse o güzel çanta benim olur, olmazsa da birşey farketmez takibe devam :)
    sevgiler
    Dio

    YanıtlaSil
  173. Tatli balli anac dost gonullu Noni'm.Her seferinde sirf bizlerle sevgini paylasmak icin senin varligindan bir armagan olsun diye gonderdigin su yarim elmalarinla ne kadar hos mutluluklar yasatiyorsundur kimbilir.Cogunlukla el emegi olmasi beni daha da ozendiriyor.Hem bu kez sectigin sey cok kiymetli hakkatten. Madem o kadar okurum seni bir kere de ben katilayim dedim cekilisine.Haydi bakalim rastgele...

    YanıtlaSil
  174. Nonicim belki çanta keyfimi biraz yerine getirebilir.Seni ve kızını kocaman öpüyorum
    ECEHAN

    YanıtlaSil
  175. Merhaba çok güzel bir çekiliş olmuş harikasınız.
    Çantayı çok beğendim.
    senaygazoz@gmail.com

    YanıtlaSil
  176. senin güzelliğin ve esprili kişiliğine diyecek yok zaten ama ben asıl Nil'e hayranım,ben onu alsam çanta yerine :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  177. noninin bizler için seçtiği bu güzel çantayı istiyorum

    YanıtlaSil
  178. Nonicim iyi ki Nil doğmuş; bunu itiraf etmek istiyorum ben :)) o güzelliğine nazar değmesin,maşallah!

    YanıtlaSil
  179. Tamda bu aralar aradığım çanta modeli. Benim olabilir :) iki noktaa

    YanıtlaSil
  180. harika bir çanta...
    seni de çektiğin fotoları da, Nil'i de, ablanı da, ablanın güzel kızlarını da tanımasam da bizzat çok seviyorum ki ben:)

    YanıtlaSil
  181. benım güzel arkdasım utanarak çantayı istiyorum

    YanıtlaSil
  182. Çanta çok güzel. Bakalım kimin kısmeti :)

    YanıtlaSil
  183. seni ablanı ve anneni sürekli takip ediyorum üçünüzde cok tatlısınız,sevgiler
    SRYYA

    YanıtlaSil
  184. öncelikle nil kuzusunun totosundan ısırmaya ,sonrada çantaya talibim:))

    YanıtlaSil
  185. ben de çantaya bayıldım ama neden bilmiyorum twitterdan da instagramdan da takip isteği gönderdim.. :))
    sevgiler.. :)
    ist.fb.07@gmail.com

    YanıtlaSil
  186. Merhaba,

    Blogunu kısa bir süredir takip ediyorum. Daha önce katıldığım çekilişler oldu ve şurada şunu paylaş hatta resimli paylaş gibi bir sürü direktifle oradan oraya sürüklendim. Şimdi görünce yanlış mı okuyorum şart yok mu diye bir daha baktım sayfaya. Doğallığına ve mütevazılığına hayran kaldım doğrusu. Çanta da gerçekten çok güzel. İçimden geçenler bunlar, hiç kesmeden yazdım :)
    Kim kazanacaksa şimdiden güzel günlerde kullanmasını diliyorum.

    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  187. Cokk beğendim:)))
    Fatma

    YanıtlaSil
  188. Belki de bu canta bana dogum gunu hediyesi olmak ister kim bilir? :)

    YanıtlaSil
  189. Çok uzağa kovama bence sen yinede o şeytanı.En azından başka bir kıvırcık saçlıya gitsin bu güzellik.Mesela bana :)

    YanıtlaSil
  190. Merhaba,sizi severek takip ediyorum.Kızınıza da bayılıyorum.
    Bir kere şansımı denemek istedim,belki şansım döner belli mi olur :)
    Sevgiler
    Seyda

    YanıtlaSil
  191. noninin bizler için seçtiği bu güzel çantayı istiyorum bu yoruma adımı yazmayı unutmuşum pardon (mevlüde)

    YanıtlaSil
  192. çekiliş için değil ama sizinle her ne kadar rakip olarak tanışmış olsak da memnun olduğumu dile getirmek istiyorum.Ayrıca fotoğraf çekimlerinize ve kızınıza iltifat etmeden de geçemeyeceğim.Her ikisi içinde kocaman bir maşallah diyorum.
    Bu arada belki görmemişsinizdir blogumda sizede teşekkür ettiğimide belirtmek istedim
    http://burcu-kaan.blogspot.com/search/label/Cekili%C5%9Fler%20Duyurular

    YanıtlaSil
  193. Ama ama super buuu! Bir okul oncesi mezunu olarak mini mini bir kus donmustu pencereme konmustu diyebilmek icin o kusu istiyoruuuum. Sansim olsun :(

    YanıtlaSil
  194. İçinizden ne geliyorsa yazın demişsin. Okur okumaz seni seviyorum yazmak geldi. Hepsi bu..(SANE)

    YanıtlaSil
  195. LÜTFENNNNN BENİM OL :)))AYÇA

    YanıtlaSil
  196. Su anda icimden hayat ne kadar guzel diye bagirarak kosarken papatyalar dagitmak geliyo!! bu ultra mega guzel canta bende boyle duygular uyandirdi!! Ben ebruşkuşum bu da benim kuşum olsun istiyorum!!

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...