27 Ağustos 2013

And the bag goes to...

Aaaa yok yooook sizin bana gareziniz var kesin! Bu ayki çekilişime maşallah 199 yorum geldi!!! Allah bereket versin arkası bol olsun da anket zamanı nerdeydiniz te be kızancıklarım :) Rahmetli büyükannem bize hep böyle derdi, nur içinde yatsın... Ay iyi ki bir ankete katıldım öyle di mi, artık dinler durursunuz beni, hala benim çok tatlı biri olduğumu düşünüyorsanız bir daha düşünün bence, bir çene bir çene takıldımı da kalıyor aynı yerde :)
Gelelim çekilişimize... 199 kişiyi excel'e tek tek girerken ceylan gözlerim çipil çipil kaldı ama o kadar güzel şeyler yazmışsınız ki bundan böyle çinliler gibi baksam da vallahi hiç umrumda değil! Hepinize çok teşekkür ederim bu içten yorumlarınız için, aslında lanet hatunun tekiyimdir pisim pistir ama bunu size pek belli etmiyorum kihh kihh :)
Şimdi gelelim sadede... Şeyyy bunu size nasıl söyliycem bilmiyorum ama vallah billah işin içinde bir hinlik yok! Beni az çok tanıdığınız için kimseye torpil geçmediğimi biliyorsunuzdur zaten... 2009 senesinden beri blogumda çekiliş düzenliyorum ve ilk defa bir tanıdığım hem de en yakınım çıktı kuradan, çantayı kazanan kişi Nily yani ablam oldu, gerçekten ben de şok oldum bu duruma, blog dünyamda bir ilk yaşıyorum şu anda! Canım ablam kuş olup yanına uçamıyorum ama sana kuşlu bir çanta gönderiyorum ve güzel günlerde kullanmanı diliyorum!
 
Bu ayın çekilişine katılan herkese tekrar teşekkür ediyorum, o güzel yorumlarınıza da tabii! Eylül ayında yine güzel bir çekiliş ile karşınızda olmayı umut ediyorum! Bugün kısa bir tatile çıkıyoruz, istikamet Marmaris, haftaya görüşmek dileğiyle, hoşçakalın!

11 yorum:

  1. AAAAAAAA NONİİ YANIMIZA GELİYORSUN :))) NE GÜZEL OLURDU GÖRÜŞEBİLMEK SENİNLE

    YanıtlaSil
  2. ohh ohhh negzel, iyi tatiller... :)

    YanıtlaSil
  3. ahhahaha :) Hakkaten ablan çıkmış :)) Güle günlerde kullansın. Tatlı bir anı olarak kalsın hatıralarınızda.. huzurlu mutlu sağlıklı tatiller güzelim.. Güle güle git güle güle gell..bir sonraki çekilişi sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Detin keder icindeyim :(

    YanıtlaSil
  5. tebrıkler güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullansın ablacığın..size de iyi tatiller diliyorum,ben istanbulu beklerim ..bir yere gitmiyorum çünki...sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Sibel, önceki mesajımı yazarken yorumları en sondan saymıştım ve 107.sırada Serpil K. gözüküyordu.
    Ama ne yazıkki üstten saydığımda 107.sırada olan kişi Serpil K. değil "Meleğim ve Oyuncakları" adlı bloğun sahibi oluyor. Yani çantayı gerçekten kazanan kişi o. Meleğim ve Oyuncaklarına da bu bilgiyi verdim. Umarım hata sende değil de bendedir. Ama sayıldığında görünen sonuç malesefki bu. Ablana ait bir yorum yok...
    Ebruli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ebruli

      4 yıldır ve tamamen DÜRÜST bir şekilde yaptığım çekilişte ilk kez bir yakınım hediye kazandı diye hemen altında birşey aramana, bu çekilişten şüphe duyup üşenmeden tek tek herkesi saymana ve gidip başka kişileri de uyarmana çok şaşırdım, boş zamanın çok olmalı! Ayrıca bu kadar güvenmediğin birini neden takip ettiğini de anlayamadım doğrusu!

      Şimdi gelelim açıklamama, bunu yapmam bile çok acı ama kimsenin aklında şüphe kalmasın diye yazıyorum:

      Yorumlara bir daha tek tek bakarsan aynı kişinin (yani yıldızın) twitter adresini de verdiği için 2 defa yorum yazdığını göreceksin, bu nedenle yıldızı listeye iki defa dahil etmedim. Dolayısıyla 106. Sıradaki kişi meleğin oyuncakları oldu.
      Lütfen üşenmeyip meleğin oyuncaklarının saat kaçta yorum bıraktığına bir bak:

      meleğin oyuncakları21/8/13 20:13
      yazılarını okuduğumda yüzümde bir gülücük beliriyor :)


      Ablam çekilişe katılım yorumunu "Telefon" isimli postuma bırakmış, onun da saatine bir bak:

      Nily21/8/13 20:18
      Bitaneeeeem...
      Seni cok ozledim! Bu biiiiiir....
      Annisin fotoya bayıldım... Bu ikiiiiiiiiiii...
      Ve de cekileşe benim adımı da ativer bu sefer... Malum kuşlu muşlu nefis bir çanta...
      Öperim lokumlarım....
      Xoxox

      Bir de şimdi Serpil K'nın bıraktığı yorumun saatine bir bakıver bir zahmet:

      Adsız21/8/13 20:44
      Nil'in fotosu olmayan postlarına yorum bırakasım gelmiyor Noni'm. ^_^

      SerpilK

      Dolayısıyla ablam yorumu bıraktığı saat itibariyle meleğin oyuncakları ve Serpil K'nın arasında yer alıyor. Bu arada şunu da belirtiyim ablama çekilişte senin adın çıktı dediğimde hediyeyi istemedi, şimdi yanlış anlama olur torpil geçtiğini zannedip sana kötü yorum bırakan olur senin üzülmeni hiç istemem dedi, canım ablam benim bu kadar düşünceli ve nazik işte... Ama ben her zaman hakkaniyetten yanayım, kimin kısmeti ise onun olsun isterim (bugüne kadar yaptığım her çekilişte böyle oldu) bu yüzden 107. numara kim ise hediye onun oldu.

      Bu kadar açıklama seni tatmin etmiştir umarım. Sana tavsiyem samimiyetine inanmadığın güvenmediğin kişileri takip etmemen ve zamanını/enerjini daha iyi şeyler için harcaman. Hoşçakal.

      Sil
  8. bereketli olsun , maşallah maşallah

    YanıtlaSil
  9. Çanta bana çıksaydı ablama hediye edecektim, normalde pek katılmam çekilişlere ama bu sefer sırf onun için katılmıştım. Sonuçta başka bir ablaya çıkması beni mutlu etti :O). Bir de Noni, eğer doğrudan ablana hediye etmek isteseydin koymazdın hiç çekilişe gönderirdin ona, olur biterdi, bu kadar uğraşmana gerek bile kalmazdı, demek ki gerçekten onun kısmetiymiş, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...