08 Ağustos 2013

Mutlu Bayramlar!


 Fotoğraf: Elif Yaşar

12 yorum:

  1. Nil şekerinin dolu dolu doğumgünü fotoğraflarını görmek ümidi ile bakmıştım ama hiç tatmin olmadım :) umarım en kısa zamanda bir sürü Nil fotosu görürüz. Pamuk şekeriniz ile beraber nice mutlu bayramlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablamları yolcu etme, bayram tatili derken doğum günü yazısını hala yazamadım söz en kısa zamanda hazırlayacağım!
      Biz de sizlere dileriz nice nice mutlu bayramları...

      Sil
  2. Sana da iyi bayramlar:) Yeni gördüm blogunu ve çok beğendim, takibimdesin! bana da beklerim arkadaş;
    http://edepsizbugs.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler iyi bayramlar :)

      Sil
  3. Çok güzelsiniz anne kız desem..
    Sevgiyle,bol gülücükle kalın.Mutlu bayramlar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy şımardım şimdi ben teşekkürler :)

      Sil
  4. sevdiklerinle daha nice bayramlara
    hayirli bayramlar

    YanıtlaSil
  5. Sevgi ve huzur dolu nice bayramlara Noni ve Nil' i.

    Sevgiler
    Elif k.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...