04 Ağustos 2013

Ya ya ya!

Ya ya ya ya!
Ben en özel
Ya ya ya ya!
Ben en güzel
Ya ya ya ya!
Ben her şeyinizdim yaaaaaa
Ya ya ya ya!
Ben çok bilen
Ya ya ya ya!
Nille gezen
Ya ya ya ya!
Hava gazı aldım yaaaaa!
Bu ne diyor diye aranızda soranlar varsa hemen söyliyim ankette topu topu 80 oy alarak 2. oldum, bu bana yapılır mı üleeyyynnnnn :P Sanırım hayatımda katıldığım ilk ve son anket bu oldu, bir daha tövbeler olsun böyle bir işe kalkışırsam :) Her dakka bana oy verin diye çığırıp karizmayı çizdirdiğime mi yanayım yoksa yılların bloggerıyım diye hava atarken hava gazı aldığıma mı! Vallahi bir köşede unutulmuş eski yeşilçam emektarları gibi hissediyorum kendimi! Hey gidi parlak günlerim hey :)
Neyse bu anket sayesinde tatlı bir anne ile tanışmış oldum, anketi düzenleyen sevgili Buket'e buradan sevgilerimi gönderiyorum, hakikatli kızmış doğrusu o kadar rüşvet teklif etmeme, gel bu işi aramızda halledelim dememe rağmen kabul etmedi. Şaka yaaa şaka :) Ne demişler bükemediğin eli öpeceksin, kazanan arkadaşı da tebrik ediyorum bu vesileyle... Ve bana oy veren (denediği halde veremeyen) herkese de destekleri için teşekkür ediyorum...
Haaa bu arada... Bu deri görünümlü şortu aylar önce Bershka'da görüp 120 Lira olduğunu görünce almaktan vazgeçmiştim, geçtiğimiz gün indirimden 30 Liraya aldım, kırk yılın başı akıllıca bir alışveriş yaptım diye sevinirken giydiğim ilk gün (yani bugün) Nil'in pusetine takılıp arkasını yırttım. Cep delik cepken delik işte karşınızda bahtsız bedevi Nonik :P
Canım kızım biriciğim cuma günü 1 yaşına bastı, inanamıyorum hala buna! Karnım burnumda heyecanla onu beklediğim günleri hatırlıyorum, daha dün gibi... Ve saçları benim gibi kıvırcık olmasın diye ettiğim dualar daha dün gibi aklımdalar! Ama gördüğünüz gibi gidişat ortada :)
Bugün aile arasında kızımın doğum gününü kutlayacağız, sade bir kutlama olacak ama yine de fotoğrafları sizlerle en yakın zamanda paylaşacağım, o zamana kadar kendinize iyi bakın aaaa yok yok gelin bugün farklı birşey yapın ve kendinize kötü davranın, mesela şöyle bir iki şaplak atın kendinize, ya da kettle'da su kaynatıp elinizi daldırın veyahut dilinizi çıkarıp zımbayla zımbalamayı deneyin, olmaz mı? O zaman bana niye oy vermediniz üleyyynnnnnnn!

15 yorum:

  1. amannn boşver sen gönüllerimizin 1.si olmuşun,daa o bacaklar nedir öyleee vaşşşş gözüm kaldı sıfır selülit hemde 1 sene önce dogum yapmış hatun :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel şeyler yazmışsın sibelcim ne kadar teşekkür etsem azdır sanırım. Ama kendine haksızlık etmişsin. Bir kere oy vermek isteyip de veremeyen okadar takipçin varken seksen bile çok büyük bir rakam. Ayrıca günde en az, senin sayfandan benim sayfama beş yüz tık olmuş. Bu rakamın karşısında ben hala şaşkınlığımı üzerimden atabilmiş de değilim bu arada. Sevgiler. Nice güzel yaşlara nilimede. Ömrü de yüzü gibi parlak ve güzel olsun İnşallah.

    YanıtlaSil
  3. ne anketiydiki bu benim haberim bile yok. blog dünyasında 2009 dan beri varım ama kendi halimde takılıyorum.
    nil'e sevgiler. benim kızım da 1,5 ay sonra 1 yaşına girecek zaman nasıl geçiyor değil mi? siz nasıldınız bilmiyorum ama ben ilk doğduğunda kucağıma alıp bu nasıl büyüyecek diye ağlıyordum.şimdilerde herşeyi fark etmeye başladığını daha bilinçli bakmaya başladığını görünce aklım şaşıyor.

    YanıtlaSil
  4. canım ya kızının saçları sana benzesin gülüşü de çünkü saçların ve gülüşün çok güzel bütün gündür inanki bloğunu arıyorum bir türlü 4 harfi hatırlayamadım unutkanlığım doğumdan kaldı :) bebeğinin reklam çekimleri aklımda profil resmin aklımda herşey fotoğraflar ama bloğun adı yok sonra başladım diğer bloglarda seni aramaya sonunda buldum ama sana oy vermek için geç kalmışım üzüldüm ama çok beğenmiştim bloğunu sen yine olunca katıl biz seni seçeriz artık bloğun adını unutmam

    YanıtlaSil
  5. bu arada yazdım mı bilmiyorum ama bebişinin doğum günü kutlu olsun ailesiyle birlikte nice mutlu sağlıklı yıllara...


    YanıtlaSil
  6. Çok güldüm yaa :) Güzel yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. bence kesin kıvırcık olsun Nil'in saçları. size de cok yakışıyor. eminim ona daha da cok yakışacaktır. sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Çoook tatlısın ya boşver cnm hayatta anketten daha değerli şeyler var demek 2 ağustos mu nilciğin doğum günü benim ikizleriminde doğumgünü 2 ağustos umarın istediğin gibi olmuştur benimki pek öğle olamadı doğumgünü postunu bekliyorum sabırsızlıkla sevgiler ....

    YanıtlaSil
  9. AYY ne tatlısın ya çok güldüm bu yazına yalnız hiç üzerime alınmadım bilesin oyumu vermiştim çünkü ben tey teeeyy :)))

    YanıtlaSil
  10. Ya kızlar bu arada çok güldüğüm bir şeyde bu ne biçim bir iştir birinci olan burcu namzetleri bir teşekkür bile etmemiş bir de sayfasında kendi yazısını yayınlamış, biz zaten vermedik de vereni de kerizlemiş bu neyin kafasıysa artık, bu arada kayra sana da bir şey demiyorum sen anla artık. Bence bizim blogumuzdan gidenler çıksın üyelikten de hanfendinin bir teşekkür etmemek ne demekmiş görsün. Nonim sen birincisin bebegimhersey sende artık üçüncüsün. Ikinci sitem araspasamla oluyor. Burcukaanda birinci ama sondan. Zarife Curamtik.

    YanıtlaSil
  11. Ben burcu hanım kadar nankörünü görmedim. Bebegimherseyi nurtide ne kadar kotulemis yazıklar olsun. Kotuleme sebebi de bebegimherseyin nonimizi daha çok ovmesiymiy. Bir yalaka demedikleri kalmış. Bu arada senin takipcin desteklemesin noniciler yeter biz takibe aldık mı esamen okunmaz senin. Bugunebugun 1800 kisiyiz 500 umuz gitse yeter. Ben blogun yerinde olsam neyse ya aman. Nonim sanada amigurumiyede bebegimherseyede tesekkurler. Tubaa73@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurti ne acaba ben ilk defa duyuyorum? Böyle birşey yaptıysa Buket hanıma çok ayıp etmiş gerçekten de...

      Sil
  12. Ben zaten bu hanıma (burcu-kaan kullanıcısı) nurtiden gıcığım, artık burcukaan blogunu gormekten ö gelmişti. Buradada çıktı karşıma. O kim sen kimsin nonim. Onun olduğu çekilişe oy bile vermem. Bebegimherseye gelince o kabagetti tarifi ve oğlumun kabak yiyebilmesi neticesinde gönlümde taht kurdu zaten araspasamlayasam blogu da paylaşmış bebegimherseyin bu tarifini. Nonim iyiki varsın.

    YanıtlaSil
  13. Bacaklar ne güzelmiş kimder yeni doğum yaptığını. Yanlış anlama lütfen kardeşim olsun, eşin ne kadar yakışıklı çıkmış artist gibi. Bir de bu adamı moskovalara yolladın.

    YanıtlaSil
  14. Canım nurti bir site. Önemli bir site değil yani. Çakma kadınlar Kulübü. Izleyicileri sadece rakam olarak gören değer vermeyenlere evet ben de gıcığım. Suç bizde ama çıkın üyelikten. Bencede ayıp ya. Kabagtti bizde de tuttu. Bebek gazozu da deli bir şey. Benim tosuncuklar bayıldı. Teşekkürler bebegimhersey teyzesi sana da. Ayyyyyy nonim kocan cidden acayip yakışıklı. Sen de süpersin.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...