16 Eylül 2013

Alaçatı'dan Anlar...

Alaçatı en sevdiğim haline bürünmüş; sessiz ve sakin... Küçük detayları kaçırmanıza neden olabilecek gereksiz kalabalık yok gözünüzün önünde, bir fotoğraf gönüllüsü için bundan daha güzel ne olabilir ki ;) Ben bu kareleri çekerken büyük keyif aldım, umarım sizlerin de gününe biraz olsun renk katabilirim, iyi haftalar!
Hayır meyhane benim değil, açılışa bile davet edilmedim, halbuki şeref konuğu olarak baş köşede yer almalıydım, teessüf ederim cık cık cık :)

15 yorum:

  1. Ellerine sağlık.. Alaçatı'da tur attım sayende. Her fotoğraf detay barındırıyor her detay orda olma isteği uyandırıyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok sağol, bu yorumlar benim için çok kıymetli biliyorsun, öperim seni ve minik prensesi!

      Sil
  2. gitmiş kadar oldum ellerine gözlerine sağlık. Mehtap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Mehtapçığım...

      Sil
  3. Daha Perşembe günü oradaydım, Noni'nin Meyhanesi'ni gördüğüm vakit, hemen aklıma düştünüz, durup bakındım acaba sizinle bir ilgisi var mıdır diye, bir kaç gün sonrasında Instagram'daki fotoğrafınızdan anladım sizinle bir bağı olmadığını :) Yine pek güzel fotoğraflar, gönlünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inanmıyorum 2 gün sonra da biz geçtik oradan, ben farketmedim geçerken eşim gösterdi bana meyhanenin ismine bak diye ve çok şaşırdım sanki Noni ismi bir tek benim tekelimdeymiş gibi hiii hiii :)

      Sil
  4. Çok hoş detaylar:))

    YanıtlaSil
  5. Merhahba fotolar harika..
    kalacak yer arıyorum alaçatıda..Siz nerde kaldınız??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Çeşme'de yazlıkta kaldık o yüzden Alaçatı'daki butik otelleri denemediğim için bilemiyorum ama Padma'yı güzel diye duydum...

      Sil
  6. Fotoğraflara bakınca daha kış gelmeden yazı özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın ben de canım :) Hiç kış insanı değilim ben ya gökyüzü hep masmavi ve güneşli olmalı :(

      Sil
  7. Merhaba,

    Blogumda gerçekleştirdiğim ilk çekilişte sizi de görmek isterim.

    http://there-andhere.blogspot.com/

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, davet için çok teşekkürler ama açık fikrimi söylemem gerekirse şartlı çekilişler beni çok yoruyor, katılamıyorum, bu sebeple kendi blogumda düzenlediğim çekilişlerde de herhangi bir şart koşmuyorum, umarım anlayışla karşılarsın beni, sevgilerimle...

      Sil
  8. huzur verici fotoğraflar hakkaten:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...