10 Eylül 2013

Elif Yaşar'ın Objektifinden...

Doğum günü albümümüze kavuştuk sonunda! Albüm elime geçer geçmez Elif Yaşar'ın çektiği karelerden birkaçını sizlerle de paylaşmak istedim hemen!
Elif Hanım'ın hazırladığı albümde fotoğraflar baskı şeklinde yer alıyor böylece albümden bir fotoğrafın düşmesi, kaybolması, yırtılması gibi bir sorun olmuyor ;)
Albüm ve CD dışında bir de anneanne ve babaanneye hediye edilmek üzere çok tatlı 2 adet cep albümü hazırlıyor... 
Nil'in ağaç ile ilk tanışması :)
Bu cimcime hep böyle tatlı zannediyorsunuz di mi?
Bu da aysbergin diğer yüzü oluyor heee heee :) Valla böyle cazgır olduğu anlarda korkuyorum ondan, hatta cazgırlığı ile beni pıstırdı muma çevirdi bile diyebilirim :P
İzmir öncesi son postumu da yayınladığıma göre şimdi valizimizi hazırlayabilirim.
Hepinize güzel bir gün & hafta içi & hafta sonu dilerim!

19 yorum:

  1. maaşallah nazar duası okuyun felak nas okuyun

    YanıtlaSil
  2. harika olmuşş
    boncuk gözlerini öperim

    YanıtlaSil
  3. Söylenecek söz yok, Nil olan her şey bir harika.
    Bu arada iyi yolculuklar diliyorum ve mutlu günler sizinle olsun İzmir'de.

    YanıtlaSil
  4. maşallah.Allah nazarlardan korusun.çok güzel bir ailesiniz

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çıkmış maşallah nil'e..
    hatta hepinize:)

    YanıtlaSil
  6. İzmir'e taşınıyormuşsunuz ,hayırlı olsun .Güzeldir İzmir , İstanbul'dan sonra size biraz küçük gelse de rahat trafiğine ve sıcak insanlarına kolay alışırsınız.

    Nil pek güzel maşallah ,kimse daha önce söyledi mi bilmiyorum sevgili Mevdoş'a benzettim ben onu :)
    Sağlıkla,mutlulukla güzel günlere...

    YanıtlaSil
  7. Kırkbir kere maşallah ve İzmir'e hoş geldiniz:)

    YanıtlaSil
  8. Oyyy ben onu yerim yerimm! Kartpostal, reklam bebekleri gibi maasallah. Tam pamuk seker yahu!:)

    Hani derler ya "Anne güzel, baba güzel, e tabii cocuk da güzel olacak" , hep bu söz aklima geliyor sizi gördükce:) Allah nazarlardan korusun sizi, hic bozmasin bu harika tabloyu!

    YanıtlaSil
  9. son fotoğraf kopardı beni ya, ama aşkolsun o ne poz öyle:)

    YanıtlaSil
  10. merhaba :)
    40biN kere maşaLLah NiL'e :) güzeL kareLer payLaşmışsın :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba...
    maşallah Allah analı-babalı ve sevdiklerinle büyütmeyi kısmet nasip etsin.
    Fotoğraflar harika ;)

    YanıtlaSil
  12. maşaallah, maşaallah

    YanıtlaSil
  13. MAŞALLAH çok tatlı,yerim ben onu...

    YanıtlaSil
  14. günde 8 kere Ayetel kürsinin son ayetini oku üzerine .hıfzıhuma ve hüvel aliyyül azim .Allah yatarrıklarını korumaya kadirdir .nazarlardan korusun Rabbim .Noni Nil aynı babaya benziyormuş ,mevdoş ablama benzetiyordum önceden :)

    YanıtlaSil
  15. Harikaaaa bayıldım size. Maşallah.

    http://sezenparim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. o pembe tütülü tatlı popuştan bir bukle ısırmama izin verir misiniz acep?

    Maşallah tüm ailenize. Tadınız hiç kaçmasın.

    Sevgiler
    Elif K.

    YanıtlaSil
  17. Yeni mutlu sağlıklı yaslar dilerim. Merakımdan soruyorum kızınızın odasındaki halı nerden acaba çok begndimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halıyı English Home'dan almıştım, geçenlerde yine gördüm hala satıyorlar bu modeli ;)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...