30 Ekim 2013

Dönüşüm

Yapraklar sararıyor, kuruyanlar o çok sevdiğim sesleri çıkartarak ayaklarımızın altından geçip gidiyor. Artık sonbaharı uğurlayıp kışı ağırlamaya hazırız. Sıcak bir çay yapıp kitaplarımıza daha fazla sokulmanın zamanı geldi demek ki!
Nil'den fırsat bulup bu hafta okuduğum ve halen okumaya devam ettiğim kitaplar... Kafka'nın Dönüşümü beni çok etkiledi, Gregor Samsa için kederlendim, sonuna dek bunun gördüğü bir rüya olmasını diledim. Bence bir böceğe dönüşen Gregor'dan çok esas dönüşüm geçiren kızkardeşi Grete idi, haksız mıyım ne dersiniz?
Bir Psikiyatristin Gizli Defteri'ni sürükleyici ve bir o kadar da düşündürücü buldum. İçindeki hikayeler enteresandı ama böyle bir kitabı yazmak ne kadar etik olabilir ki diye düşünmeden duramadım. Psikiyatriste gidenler acaba anlattıklarım ileride bir kitaba konu olur mu diye kuruntu yapsalar yeridir heralde! Hele bir de obsesif kompulsif ise vay o kişinin haline!
Mor Mürekkep ise bir okuyucumun tavsiye ettiği bir kitap, içinde kısa denemeler yer alıyor, Nazan Bekiroğlu'nun dili bana biraz ağır geldi ama daha yeni başladım, içinde beni etkileyen bir deneme olursa burada sizlerle de paylaşacağım...
Daha iyiye dönüştüğümüz günlere, sevgiyle!
Gömlek: Marks & Spencer
Tayt: Bershka
Yüzük: Diva
Küpe: I Am

12 yorum:

  1. Şu "Bir Psikiyatristin Gizli Defteri"'ni elime aldım aldım bıraktım. Bu tarz kitapları seviyorum ama bazen de içim daralıyor, şu sıralar hiiiç öyle darlanacak halim de yok:))
    Haa eğer okumadıysan Sarte'den "iş işten geçti"yi de okusana incecik ve harika bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kitaplar öyle bir his yaratıyor gerçekten de o zaman bırakıp başka bir tanesine geçmek en iyisi ama benim de pis bir huyum var bir kitap beni ne kadar sıksa da bitirmeden rahat edemiyorum, halbuki geç di mi başka bir taneye ama yooo illa bitecek :) Sarte'yi not ettim bir kenara, çok sağol canım!

      Sil
  2. kafkanın dönüşümü çok seviyorum ben de hatta defalarca okudum...aynı hislerle hemde..hüzünle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de, bir süre sonra yeniden okuyacağım kesinlikle!

      Sil
  3. Bu kitapların hiç birini okumadım. Şu anda elimde tıbbi gerilim var.
    O saç bantları benim başımda asla durmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tıbbi gerilim nedir canım?
      Bazı saç bantları benim de kafamda (saçım kıvırcık olmasına rağmen) durmuyor, kayan saç bantları kadar gıcık birşey de yok sanırım :)

      Sil
  4. Nonicim dönüşümü bende okudum ama tekrar okumalıyım çok ilginç gelmişti o zamanlar, ve sen her zaman olduğun gibi ışıl ışılsın kırkbirkere maşallah diyorum güzel arkadaşım sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım Deryacığım o senin güzel bakan gözlerin!!!

      Sil
  5. Bu yazini cok sevdim, iyi oldu eski tarzinda yazman.. ;) Ayrica bu stilinide daha cok yakistirdim.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Meralim senden de yorum almak çok güzel oldu, eski günlerdeki gibi :) Öperim kocaman seni/sizi!

      Sil
    2. Ne haklisin, eskiden hep yazardim birseyler, cok usengec oldum sanirim, soz seni takip ettigimi hissetirmeye calisacagim..;)

      Sil
  6. bir "dönüşüm"sever olarak gregor samsa'nın sonu beni de hüzünlendirmiştir hep, aileye sinir olmuştum :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...