23 Ekim 2013

Ekim Ayının Sponsorlu Çekilişi !!!

Kutlamaları hepimiz çok severiz di mi? Bu yeri gelir bebeğimizin diş buğdayı olur, yeri gelir kız kardeşimizin baby shower partisi olur veya eşimiz için hazırladığımız sürpriz doğum günü partisi olur... Heyecanla üstüne düşünür, konsepti belirler, bir liste çıkartır ve yapacağımız kutlamanın dört dörtlük olmasını isteriz. En önemli kısım da bu kutlamayı güzel hale getirecek detayları bulabilmekte ve hepsini göze hitap eder hale getirebilmekte yatar... İşte tüm bunları oturduğumuz yerden yapabileceğimiz, aradığımız her ürünü bulabileceğimiz çok güzel bir adres var şimdi: PartiAvm.com!
Miss Tasarım Atölyesi markası olan PartiAvm.com kişiye özel parti malzemeleri tasarlayıp, üreten Türkiye'nin en geniş kapsamlı butik parti malzemeleri alışveriş sitesi. Piyasadaki parti ürünlerinden sıkılanlar ve farklı bir şeyler arayanlara alternatif olabilmek için, daha da önemlisi annelerin organizasyon şirketlerine bağlı kalmadan az bir çabayla parti süslemelerini kendilerinin yapabilmeleri fikriyle yola çıkmış.
Kızımın 1 yaş doğum günü için yaptığım hazırlıklarda ozalitçilerle yaptığım kavgaları, yazın sıcağında parti süsleme mağazalarını tek tek dolaşmamı düşündükçe PartiAvm.com'u keşke daha önceden bilseymişim diyorum! Ama Niloş'un bir sonraki doğum günü kutlamasında işim çok kolay olacak, ben temamı şimdiden seçtim bile!
Ahh ahh ne çok aramıştım seni bir bilsennn!
PartiAvm'de sadece doğum günü değil birçok kutlamaya ait süsler mevcut; hatıra çerçeveleri, özel bannerlar, çocuk kostümleri, bebek şekerleri, kapı ve oda süsleri, lavanta keseleri, el yapımı hediyelikler hatta el örgüsü bebekler bile! Kutlamaları ve süslemeleri seviyorsanız size hitap eden bir çok şeyi burada bulacaksınız buna emin olabilirsiniz ;)
Sitede farklı temada o kadar çeşitli süslemeler var ki ben sadece küçücük bir kısmını paylaşabiliyorum sizlerle...
Eveeeet şimdi gelelim en tatlı kısma!
Bu ayki çekilişimin sponsoru PartiAvm.com takipçilerimden birine kişiye özel doğum günü, baby shower, diş buğdayı, kına, nişan ve düğün parti ürünlerinden istediği şeyleri alabileceği (çocuk kostümleri ve sunum ürünleri dahil değildir!) ve kargosuda PartiAvm.com'a ait olmak üzere "300 TL'lik" hediye çeki veriyor! Ve bunun için hiçbir şart koşmuyor! Süper değil mi? Cevabınız eveeet ise, siz de benim gibi PartiAvm.com'a bayıldıysanız ve şansınızı bir denemek istiyorsanız yapmanız gereken tek şey buraya yorum bırakmanız o kadar :)
Kazanan talihlinin hediye çekini 6 ay içinde ve tek seferde kullanması gerekiyor.
Kazananı cuma günü açıklayacağım. PartiAvm'ye katkılarından ötürü teşekkür ediyor, kazananı açıklayıncaya dek hoşçakalın diyorum ;)

178 yorum:

  1. Şansımızı deneyelim :)

    YanıtlaSil
  2. Şansimin oldugunu sanmiyorum ama katilayim ocak ayinda ilk kez hala olacam dunya tatlisi prensimiz gelecek onun sansina olsun nonicimm

    ESRA KUZUCU

    YanıtlaSil
  3. harika bir hediye. kazanmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar minnoş bunlar, bayıldım :)) Çıksa da çıkmasa da mutlaka değerlendirmek gerek bu siteyi :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. harika çekilişe katılmak isterim

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Sibel; 6 ay içinde yaparız bir şeyler herhalde :) Rastgele...

    YanıtlaSil
  7. oğlumun doğum günü için süper olur.

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir hediye konsepti!

    SerpilK

    YanıtlaSil
  9. Oglumun bi yas partisine az kaldi insallah cikar

    YanıtlaSil
  10. Güzel çekiliş Noni :) Üç yaşındaki kızım için katılıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Harika! Yaklasan minik yegenimin dogumgunu icin talibim bu hediyeye :)

    YanıtlaSil
  12. haydi bakalım bu kez kazanırım inşallah :)

    YanıtlaSil
  13. Nasıl güzel bir çekiliş bu, canım oğlumun yaklaşan doğumgünü için harika bir hediye olur doğrusu. Oğlumun şansına katılmak istiyorum... Cansanattasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. ay allahım ne olur bana çıksın Amin! :) şahane çekiliş olmuş
    büşra yiğit :
    busra.yigit@windowslive.com
    busray.s@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. selamlar,ilk yorum benim olsun. Bebegim yok ama arkadaşimin bebegine hoş bir supriz olabilir. Hersey gonlunuzce olsun. Tugba

    YanıtlaSil
  16. bana ciksin dogumgunu kutlamasi icin EDA

    YanıtlaSil
  17. Merhaba ,oğluşumun şansına bizim olsun ,hemde baby shower hazırlıklarına başlamışken süper olur:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Bu ne kadar mutlu edici bir haber, hem de kısacık zaman sonra kızımızı kucağımıza almayı beklerken:) Çok isterim..
    Kimin olursa olsun pek şanslı olacak bence..

    YanıtlaSil
  19. Aaa yaşasın. Bizim doğumgününe şurda 1 ay kalmışken :)
    Belki bize de düşer şans.
    Öperim :)

    YanıtlaSil
  20. Bayıldımm bu çekilişe :) Kızım nehir için şansımı denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  21. Nisan da kizimin d.gunu var ilk yaş umarım ben kazanirim...

    YanıtlaSil
  22. Bende katılıp şansımı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  23. Kizim Nisa bu hafta sonu 27 Ekim de bir yasina giriyor ve en ozel yaslardan biri olan bu dogumgunusu bize sans getirir insallah.. siteye girip birseyler sectim bile :)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba, çok güzel bir çekiliş. Yeğenimin yeni yaşı için tam da zamanı :)

    YanıtlaSil
  25. bayıldım ben de kızım için şansımı denemek istiyorum ...

    YanıtlaSil
  26. Ben de kizimin yaklasan dogum gunu icin sansimi deneyeyim;-)

    YanıtlaSil
  27. Hadi bakalım Allah kerim

    ESMANUR
    esmaenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Harika bir hediye.Hadi şans bizden yana olsun bu sefer.

    YanıtlaSil
  29. Doğacak oğlumun şansına , çok güzel bir hediye olur:)
    daphnezamani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. Bayıldım, belki oğluşumun şansına bize çıkar... :)

    YanıtlaSil
  31. Beni de yazın listeye:)

    YanıtlaSil
  32. işte bu süper haber, tam da 6 ay sonra bebeğimin ilk yaşını kutlıcaz, partiavm'nn bu jesti bize çok iyi gelir.sevgiler
    aycelcehayat@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Doğacak torunumun şansına...Filiz

    YanıtlaSil
  34. Doğacak Atlas I'n şansına... Nilgün

    YanıtlaSil
  35. Muhteşem görünüyorlar benim olsunlaaaar

    pembekopuktasarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Bu çok güzel bir haber.Lütfen bana çıksın......

    YanıtlaSil
  37. oğlumun 2 yaş partisi için muhteşem olur şimdiden teşekürü borç bilirim... merve

    YanıtlaSil
  38. Bu güzel hediyelerde ben de varım !

    Talihliyi merak ediyorum ya :)

    Mailim :esra_ebru_46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. oğluşum için...minik Barışım 4 yaşına girecek...inşallah bizim olur...

    YanıtlaSil
  40. yine Nil imin şansına demek istiyorum.. sevgiler

    mumandbabyanddady@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Altı aya kadar kutlanacak birşeyler mutlaka bulunur,maksat hareket olsun:))Bursa Deniz B.

    YanıtlaSil
  42. 6 ay sonra oğlum 1 yaşına girecek inşallah..hadi bakalım oğlumun şansına :)

    YanıtlaSil
  43. ben varım nonnim;) süper bişi
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. ben de şansımı deneyeyim:)

    YanıtlaSil
  45. minik oğlum için süper olacak nonim:)

    YanıtlaSil
  46. Kardeşim 5 aylık hamile..
    Cinsiyetini yazrn öğreneceğiz..
    Ona şahane bir hediye olur..
    Şans bakalım..

    YanıtlaSil
  47. Nasıl güzel bir hediye bayıldım. PartiAvm ye ve size böyle bir çekilişten dolayı teşekkür ediyorum :) Bizim minik bir kuzumuz var onun şansı için katılıyorum. Yalnız her ayın hediyesi birbirinden güzel oluyor :)
    esra

    YanıtlaSil
  48. Harikasın Noni ♥ umarım şans benimle olur :) tumay86@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. kızımın şansına... tulaykaraeli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. ben de şansımı denemek isterim çok güzeller :))

    YanıtlaSil
  51. benim olsun :) sevda

    YanıtlaSil
  52. 2 ay sonra miniğimi dünyaya getiricem inşallah..bu hediye süper olurdu nonicim..şans bugüne kadar hiç yanımda olmadı belki bu sefer olur..

    YanıtlaSil
  53. ben de kızımın sansına katılıyorum

    YanıtlaSil
  54. çok beğendim ben de varım :D

    YanıtlaSil
  55. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  56. kızımcığım için umarım şans bana güler...

    YanıtlaSil
  57. eee bende şansımı deneyeyim o zaman:) esraningezegeni.blogspot.com

    YanıtlaSil
  58. Sansimi ben de denemek istiyorum.... Oglumun ikinci dogumgününe cok güzel olur....

    TülayK

    YanıtlaSil
  59. ayy harika bi hediye :) beNce beNim oLmaLı :)

    YanıtlaSil
  60. bennn benn bende varım :)

    YanıtlaSil
  61. Harika bir hediye olmuş doğrusu

    YanıtlaSil
  62. Ahh istiyorum!! lady.penelopeia@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. Çok güzel bir hediye olmuş Noni, teşekkürler. Canım annemin doğum günü için harika olabilir :).

    YanıtlaSil
  64. tatlı noni ne güzel bir hediye :) bana çıksınnn
    nurdan

    YanıtlaSil
  65. Ama bu süper! Ben çook istiyorum :))
    tubag82@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. 3 ay sonra yeğenimin doğum günüü.. harika bir hediye olur, umarım bizim oluuurrr :)))

    YanıtlaSil
  67. Ne güzel !! Belki şansım döner !!

    YanıtlaSil
  68. Bu bir işaret olmalı:) DURU kızımın tam 1 ay sonra doğumgünü var ve ben neler yapabilirim diye partiavm.com a bakmıştım..Bu sefer güzel kızımın kısmetine, şans bana gülse öyle mutlu olurum ki..Teşekkürler Noni, tüm güzel paylaşımların için...

    YanıtlaSil
  69. Kızımın doğumgününe 10gun kaldı belki sansına bize cıkar:)) ozlem akay

    YanıtlaSil
  70. Şansımızı deneyelim bakalım :)

    Begüm

    YanıtlaSil
  71. Kaganla bizde varızzzzzzz

    YanıtlaSil
  72. umarım bu defa benim olur.bu kez şanslı olmayı diliyorum.sevgiler....

    YanıtlaSil
  73. Kızımın doğumgunune 20 gun kalmısken kazansam ne güzel olur:)

    YanıtlaSil
  74. kızımın doğumgünü 4 kasımda, onun şansına katılıyorum.teşekkürler noni.

    YanıtlaSil
  75. ikizlerimin doğrumgünlerinde herşeyi kendim hazırlıyorum, hadi şans bana gülsünde bu sefer hazıra konayım :), partide keyfince eğlenelim :)

    YanıtlaSil
  76. bende varım , benim olsun :)) Betül

    YanıtlaSil
  77. Öncelikle tam da aradığım gibi bir site olduğunu söylemek istiyorum, doğum öncesi epeyce uğraşmıştım ben de ozalitçilerle :) Ve umarım bana çıkar da Gökçe kuzusunun 3.Mart'taki ilk doğumgününde kullanırım bu çeki.

    YanıtlaSil
  78. hepsi birbirinden güzel.. kızımın bu seneki doğum günü temasını seçtim bile :))

    YanıtlaSil
  79. Derya KURT24/10/13 09:00

    ayyyyyy çığlıklar atarak okudum:) Ocak 7 de kızımın 2 yaş partisi olacak. araştırmalar yaparken görmüştüm o zaman da şimdide bayıldım ürünlere, hepiniz benim olun güzellikler :)))

    YanıtlaSil
  80. bakalım şans sonuçta :) pelin a.

    YanıtlaSil
  81. yorum bıraktım ama sanki olmadı işimi sağlama almak için tekrar bırakayım çünkü hediye kaçırılacak gibi değil:) bekarlığa veda partimde kullanabilmek için ben de talibim. sevgiler...

    YanıtlaSil
  82. bayıldımmmmm..bana çıksın, bana çıksınnnnn....

    Eylülduru

    YanıtlaSil
  83. ahhh süpermiş oğlumun gelicek doğum günü için şimdiden heyecanlanmaya başladım bile.bana çıksın nooluur ki
    hayal diniz
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. Önümde oğlumun doğum günü ve yeğenimin baby shower'ı varken kayıtsız kalamazdım , ben de varım :)

    YanıtlaSil
  85. 1 ay içinde doğumum var 6 ay içinde dişimiz çıkar heralde nasipse bende varım Nonicim:)
    öperim çok

    YanıtlaSil
  86. Belinay'ın şansına... Ben de varım

    YanıtlaSil
  87. Ben de şansımı denemek istiyorum Noni :)
    tidyghost.blogspot.com
    mesinkaleminden@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. supersin Noni'cim bayıldım bu çekilişe yakında doğum yapıcam bana çıkarsa bebeğim için kapı süsü bebek şekeri seçerim diye düşünüyorum hadi herkese bol şanslar en çok bana :)

    YanıtlaSil
  89. Merhaba mart ayında bebeğimi dünyaya gelicek inşallah onun için parti düzenlenmesi yapmak isterim tabiki hangi anne istemezki. İnşallah çekiliş bana çıkar herkese iyi şanşlar.....ELİF

    YanıtlaSil
  90. Offf tek kelimeyle bayıldım, inşallah bana çıkar bu harika şeyleri alabilirim.

    YanıtlaSil
  91. BENDE İKİZ KIZLARIM İÇİN 2 AY SONRAKİ D.GÜNÜ PARTİSİNİ BİRAZ SÜSLÜ İSTİYORDUM. ŞANSIMIZI DENEYELİM
    ŞERİFE AVCI

    YanıtlaSil
  92. ayy inşallah benim kuzucuğuma çıkar süper bi parti yaparım onun için :)

    YanıtlaSil
  93. Aralikta 30 olucam.Kendi sansima kendi dogumgunum icin istiyorum :)

    YanıtlaSil
  94. merhaba 29 mart kızımın dogum gunu o nun icin cok meraklanmıstım ve ona supriz bir dogum gunu malzemeleri hazırlamıstım fakat aynı gun beyin kanaması gecirip uzunca bir sure
    hastanede kalmıstım bunun icin dogum gunu iptal olmustu simdi eger bunu kazanırsam kızım icin kullanmak istiyorum mail:vildan_oyaci@hotmail.com

    YanıtlaSil
  95. merhaba noni,

    hemen okur okurmaz, koşar adımlarla yorum bölümündeyimm :) ve şansımı denemek istiyorum. Belki bu kez bana çıkar, ne dersiniz :)

    herkese bol şans, tabii ki banada :)
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  96. inş kazanan ben olurum fgunerkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. biz de şansımızı denemek istiyoruz.. ;) ayse t.k.

    YanıtlaSil
  98. oğlumun ilk dogumgünü için benim olsun;)
    ilknur

    YanıtlaSil
  99. Çok güzel görseller şahane bir site hadi bakalim bol sans :)

    YanıtlaSil
  100. bizede bizede !
    ayşe

    YanıtlaSil
  101. Merhaba KIZIMIN 6 KASIMDA DOĞUM GÜNÜ
    UMARIM BANA ÇIKARDA KIZIMA SÜPRİZ YAPARIM.
    d.gulum@mynet.com.tr

    YanıtlaSil
  102. Bu ayin cekilisi tam bana gore Nonim. Hem baby shower hem de hastane suslemesine ihtiyacim var!! Allah'im ilk kez sans bana gülsün nolur:))

    YanıtlaSil
  103. Bu ay şans bize güler inşallah

    YanıtlaSil
  104. Gerçekten harika şeyler yapmışlar. Oğlumun 4.doğumgününe renk katarlar umarım.
    beriluzumcugil@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. süper bir hediye oğlumun kısmetine hadi bakalım:)

    YanıtlaSil
  106. Ay çok güzel bir hediye :) bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  107. bu sefer bana çık yaaa...

    YanıtlaSil
  108. kasım 20 minik kızım Defne'nin doğum günü olurda bizim olursa anaokulundaki parti şölene döner:)) sevgiler
    Derya..

    YanıtlaSil
  109. Uğurböceğim Zeynep'imin şansı için...Sevgiyle kalın..Şehla

    YanıtlaSil
  110. oğlumun doğum günü bitti, ben de belki kendime pembeli bi yılbaşı vs. yaparım :))

    YanıtlaSil
  111. Merhaba, kızkardeşim ikiz bebek bekliyor ve ben ona süpriz yapmak istiyorum..
    Eğer kazanırsam müthiş bir hediye olacak..Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  112. ee bizde katılalım şubata ne kaldı :) mehtapAnk

    YanıtlaSil
  113. Kocisimin 40. dogum gunu icin bizim olur mu acaba :)

    Sevgiler,,

    Merve

    YanıtlaSil
  114. Bu çekiliş de biz de varız... E & C & A :)

    YanıtlaSil
  115. herkese bol şans
    el.y.

    YanıtlaSil
  116. Ben de yeğenim için katılıyorum.hadi bakalım:)
    şeyma

    YanıtlaSil
  117. nonicim süper çekiliş, kızım doğum günü partisi istiyordu 5 yaşında onun şansına katılıyorum
    gülnar T.

    YanıtlaSil
  118. süperrrrr inşallah bana çıkar :)))
    fehimealis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. Ne olur benim olsun kızımın şansına :)
    Ebru Yılmaz
    zerdayilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Harika bir hediyeee,kim istemez kii,isteriz elbet..

    YanıtlaSil
  121. bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  122. Bayıldım ben bu sayfaya , kardeşimin doğum günü var super olur bende istiyorum

    YanıtlaSil
  123. Hayat Ve Kurabiyesi24/10/13 12:00

    Nehirin diş bığdayında, 1. yaş gününde her türlü hazırlığı ben yapmıştım. Gerçekten oldukça zahmet ve emek isteyen işlerdi. Şubat ayında miniğim 2 yaşına girecek.. kazanmış olsam süper olurdu :D Valla olurdu .. belkide olacaktır.. Kısmet...
    Nonim sponsoruna da sana da teşekkür ederim böyle bir şansı bize sundukları için..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  124. bende şansımı denemek istiyorum harika ürünler :))
    Hülya Sezen

    YanıtlaSil
  125. Ferforje ayaklı damacanaya bayıldım, her zamanki gibi süpersin, kocaman öpüyorum...
    yharman

    YanıtlaSil
  126. ah kızımın doğum günü yaklaşıyor, noni umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  127. Ocak 19 daki doğumgünü partimiz için harika olacak
    Belkız kırkan

    YanıtlaSil
  128. Bizde varız çok istiyoruz. 22.12.2013 ilk yaşımızı kutlıycaz....

    YanıtlaSil
  129. ocak ayında 1 yaşına girecek olan kızımı için.
    aysegul

    YanıtlaSil
  130. aramıza katılacak olan çınarımız için neden olmasın:)

    YanıtlaSil
  131. Bana ciksa da kardesime party yapsam >.<

    YanıtlaSil
  132. Süpermiş ikizlerim için şansımı deneyeyim.

    YanıtlaSil
  133. Herşey süper de en güzeli bu işe cesaret etmeleri bence. Gerçekten işimizi çok kolaylaştırıcak bi hizmet. Kızıma çıksın oğlumunkinde de müşterileri oluruz kesin. Duyurduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  134. Offfff yalandan doğum günümü öne aldırtacak kadar güzeller :D

    YanıtlaSil
  135. 2 hafta sonra doğacak bebeğimin şansına ben de katılmak istiyorum. Ama bana çıkmasa da bu siteden alınabilecek çok orjinal ürünler var. İyi ki bizimle paylaştın Noni :) Süpersin!!

    YanıtlaSil
  136. Nonicim harika bir çekiliş :) 11 aralıkta doğucak olan çınar bebeğimin şansına katılmak istiyorum sevgiler :))

    YanıtlaSil
  137. Şubatta doğum günümüz geliyor. Şansımızı deneyelim.

    YanıtlaSil
  138. Hepsi çok güzel bayıldım. Kızım için katılıyorum.

    Sevgiler
    Türkan

    YanıtlaSil
  139. 2 aralıkta minik prensesimin doğumgünü onun şansına katılmak isterim:))) herkese bol şans diliyorum

    YanıtlaSil
  140. Kızımın şansına hadi bakalım :))

    YanıtlaSil
  141. Çok güzel ürünler, ben de kızımın şansına çekilişe katılmak istiyorum..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  142. noniciğim inşallah bu süre içinde nil gibi bir fıstık haberini alırsam aileme duyurma partimi bu süslerle yapabilirim :)))

    YanıtlaSil
  143. Bayıldım :) Ben de istiyoruuum!

    YanıtlaSil
  144. kızımın 1. yaş gününde bende çok uğraşmıştım.şanslıysam haziranda 2. yaşını kutlarken bu hediyeyle herşey çok kolay olacak..
    handeacarel66@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. bu güzellikleri istiyorum mevlüde

    YanıtlaSil
  146. ya çıkarsa diye yorum bırakıyor,ikizlerimin şansına diye belirtiyor ....
    Nonişşşşş iyiki varsın diyorummmmmm

    YanıtlaSil
  147. Ahhh nonim en güzel çekilişler sende ya:) Teşekkür ederiz hadi bu kez olsun ama :) Nil'e öpücükler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  148. Kasımda oğlumun doğum günü var :) hadi bol şans banaaaaaaaaaaaaaaa :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  149. mrb nonicim seni ve cimcimeyi aylardır gizli gizli takipteyim :) ilk kez yazıyorum. her kime çıkacaksa sevinçle kullansın inşallah

    YanıtlaSil
  150. inşallah torunuma çıkar,
    zeliha

    YanıtlaSil
  151. çok güzeller gerçekten...herkese bol şans..demetözden
    demetozdenpdr@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. Şansımı deniyorum .Teşekkürler bu sevimli imkanlar için.

    YanıtlaSil
  153. ocakta kızımın doğum günü var, inşallah bana çıkar :))

    YanıtlaSil
  154. Selam noni,

    Yiğitim'in şansına katılıyorum 8 aralık doğum günü inşallah bize çıkar sevgiler

    YanıtlaSil
  155. oğlumun ilk 2. yaş hediyesi sizden olur inşallah :)
    nuketayas

    YanıtlaSil
  156. bana çıkar inşallah :)

    YanıtlaSil
  157. Artık bana çıksın ne olurrrr... SANE16

    YanıtlaSil
  158. zeren ve duru için şans kızlarımın :)

    YanıtlaSil
  159. Daha önce olmadı ama belki bu sefer bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  160. Bende şansımı deniyeyim dedim. Kızım ve ben partileri seviyoruz.

    YanıtlaSil
  161. izleyicinizim. inşallah bana nasippp olurrr.

    selda akçay
    sosyetepazarim@gmail.com

    YanıtlaSil
  162. Ben de istiyorum :D
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  163. Ben de Zeynoşumun şansına katılayım:)
    Fatma

    YanıtlaSil
  164. 4 ay sonra doğacak kardeşim için katılıyorum inşallah çıkar.hüseyin karagöz

    YanıtlaSil
  165. Süper bir hediye. 9 Kasım oğlumun doğumgünü ve bizim de hazırlıklarımız başladı. Bize çıkarsa hazırlıklarımız biraz hafifler.
    Çok teşekkürler, sevgiler..
    Berrin Altunkaya

    YanıtlaSil
  166. Teyzemin bebeği için bende katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  167. Kız kardeşimin bebeği için bende katılmak istiyorum hiç şansım yok ama denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  168. Ay harika olur...keşke çıksada güzel bir parti yapsak hı hı....:)))

    YanıtlaSil
  169. torunumun şansına inşallah çıkar.ayse dönmez

    YanıtlaSil
  170. beş aylık hamileyim bebeğimin şansı inşallah ona çıkar.naile Karagöz

    YanıtlaSil
  171. Ben okuyana kadar yazıyı perşembe gecesi olmuş... Çekiliş bitti mi acaba❓

    YanıtlaSil
  172. ben çok ama çok istiyorum bunu umarım şanslı olurum oğluşumun doğum günü var önümüzdeki ay çok güzel olur eğer şanslı olursam

    YanıtlaSil
  173. Bizim, 24 Kasım'da doğumgünümüz var. Lütfen bize çıksın bu güzellikler

    YanıtlaSil
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...