01 Ekim 2013

Tebrikler!

Bir ayın çekilişi daha sona erdi! Ve Ekim ayı geldi çattı! Yeni ayın hediyesi hala belirsizliğini koruyor, aslında bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim :) Burada ne görmek hoşunuza gider? Hediye olarak ne almak sizi mutlu eder? Chanel çanta demeyin sizi boğarım :) Ama yeni fikirlere ve önerilere sesimi çıkarmam merak etmeyin ;) Bir de farklı tasarımları olan sponsorlar kapımı çalarsa ohhh ne ala ;) Çekilişlerim için ara sıra sponsorluk mailleri alıyorum ve kendime şunu soruyorum: "ben bu hediyeyi alsam mutlu olur muyum?"... Cevabım hayır oluyorsa bu teklifi kibarca reddediyorum. Sonuçta blog tutmaktaki amacım önce kendimi sonra sizleri mutlu etmek dolayısıyla içime sinmeyen hiçbir şeyi kabul etmek istemiyorum...
Çok konuştum farkındayım! Gelelim sadede... Eylül ayının talihlisi 128. sıradaki Pinky oldu, kendisini tebrik ediyor, tüm katılımcılara da sevgilerimi gönderiyorum! 
Sevgili Pinky iletişim adresini bana mail olarak gönderirsen çantanı en kısa sürede sana göndereceğim ;)
Ekim çekilişinde (umarım renkli bir çekiliş olur yine!) buluşmak dileğiyle!

18 yorum:

  1. Hayat Ve Kurabiyesi1/10/13 08:45

    Ooooo yooooo .....yine mi gol değil ya yine mi :( Oysaki bu çantaya bitmiştim kiiii...
    Pinky iyi günlerde kullan canım... gözüm çantanda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihh kihh Esracımmm nazar etme ne olur, bir sonraki çekilişe katıl belki senin de olur :)

      Sil
  2. valla noni aslında hediye almak ne olursa olsun beni mutlu eder, vermeyi de severim almayı da . ama böyle takıdır çantadır güzel oluyor. ama kitap da olabilir mesela veya miso :P şaka bir yana misonuza talibim arkadaş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misoyu koliye koydum adresini alayım canım hii hii :) şu sırnaşıklığı da olmasa aslında çok tatlı bir kedi Miso ama bazen "sev beni seeevvv sadece beniiiii" krizine girdiğinde delirtiyor beni :)

      Sil
    2. nonim hani tarçın vardı tarçınmıydı adı sarman güzellik daha doğrusu eski kedoşlarından bir haber varmı?
      bu arada minik bir kefi buldum evlat edindirmek istiyorum ama kimseyi bulamadım:((

      Sil
    3. Yıldızcım geçen gün sordum çok iyiymiş nazar değmesin, çok şanslı bir kedicik yeni sahibi de gözü gibi bakıyor ona :)
      Bulduğun kedicikle ilgili fotoğraf varsa facebook'tan ben de paylaşıyım istersen tatlım, yardımı olur mu bilmem ama en azından elden ele dolaşır...

      Sil
    4. çok sevindim bende bulurum inşallah
      heryerde paylaşıyorum facede sitelerde paylaşmadığım site kalmadı bloglardanda yardımcı olan arkadaşlar oluyor saolsun
      linki veryim sana şansını artırayım keratanın
      http://yildizlimakyaj.blogspot.com/2013/09/sartsiz-hediye.html
      sevgiler

      Sil
    5. Ben de facebook'umda paylaştım canım umarım bir işe yarar...

      Sil
  3. tühh yine kaçırdık kazanan kişi güle güle kullansın :)
    daha önceleri fimo hamurundan pissi ve cam yüzük yapıyodunuz o olabilir mesela :)
    blogunuzu baştan sona okudum da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kerime, evet aslında fimodan Pissi ben de yapmak istiyorum ama anca Nil ve Miso uyuduktan sonra olabilir o iş, malum ikisinin de elinden alamam hamurları :)

      Sil
  4. Pinky çantasını iyi günlerde kullansın :)) derkeeen hemen yeni çekilişe odaklanalım:)) blogunuzda gördüğüm "gül ile bülbül" kolyeleri olabilir belki yeni çekilişte. Çok güzeller gerçekten ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh keşke o malzemelerden elimde olsa, yeniden yapsam, aslında Hobbyland'e uğrayıp bir bakabilirim hala aynı malzemeler satışta mı diye, fikir için çok teşekkürler :)

      Sil
  5. hmmm olmadı yine...
    eylülün talihlisine hayırlı olsun cicisi güle güle kullanmasını diliyorum.
    ama ekim benim ayım 7.günü doğum günüm bu ayki hediye benim olur umarım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim ayında çok farklı bir hediye sizleri bekliyor, sponsor katkılı bir çekiliş olacak, beğeneceğinize eminim :)

      Sil
  6. blogunu açarken tebrikler başlığını görünce teşekkür ederiim dedim kalbim pır pır. açınca bir de baktım ki ben kazanmışım, sevinçten çıldırdım Nonicim :)) evde hüloooğ çığlıkları attım, öyle güzel bir çanta ki... böyle güzel çekilişler yapıp, güzel hediyeler alıp bizi mutlu ettiğin için çok teşekkür ederim, kocaman sarılırım, öperim :)

    iyi dilekleri için yarışmacı arkadaşlarıma da teşekkür ederim. çıkmaz demeyin, şansınızı deneyin ;)

    bu arada bu ikinci yorumum oldu. ya ben sabah yazdığımı sevinçten gönderemedim, ya da spama düştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pinkycim güzel günlerde kullan çantanı, sana şans getirmesini diliyorum canım, öpüyorum!

      Sil
  7. Merhaba,
    Şimdiye kadar verdiğin tüm hediyeler gerçekten çok çok özeldi ve güzeldi.bayanlara ne hitap eder?ya çanta ya aksesuar.bunlar her zaman kabul görür bence.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatiye, sevgilerimle...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...