25 Ekim 2013

Tebrikler !

Heyecanla bu anı beklediğinizi biliyorum! Çekiliş süresi bitti ve kazanan belli oldu. Ama ben ismi açıklamadan önce bu ay blog takipçilerime sunduğu bu harika jestten ötürü PartiAvm.com ekibine teşekkürlerimi gönderiyorum! Kendilerini tanıdığım için de çok mutluyum, artık kutlamalar söz konusu olduğunda nereye başvuracağımızı gayet iyi biliyoruz öyle di mi ;) 
Bir çeki 177 kişi ister bir kişi alırmış, bu ayın şanslı ismi 69. sırada yorum bırakan, kızı Duru'nun bir ay sonra doğum gününü kutlayacak olan sevgili Martenitsa's Handmade Jewellery oldu! Kendisini tebrik ediyor 300 liralık hediye çekini güle güle harcamasını diliyorum ;) Kazanamayanlar da hiç üzülmesin bence, PartiAvm.com her an elinizin altında, size bir tık yakınlıkta!
Bir çekiliş daha sonlandığına göre gelecek ay için şimdiden kolları sıvasam çok iyi olacak ;)
Mutlu cumalar herkese!

18 yorum:

  1. Kazananı tebrik ediyorum.
    alakasız olacak ama birşey sormak istiyorum nonim.ben 5 yıldır her gün birkaç blog okuyorum. Seni çok içten samimi ve başarılı buluyorum.3 gündür de yazmayı deniyorum.tarafsız bir kişinin yorumuna ihtiyacim var.3 yazım var blogumda eleştirin benim için yol belirleyici olacaktır.cok teşekkür ederim bana 5dk ayirabilir de bakarsan.sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım yazdıkların ve benim görüşlerime de verdiğin önem için, hemen tıklıyorum bloguna!

      Sil
  2. kazananı tebrik ediyorum efenim (fırk fırk :( ) :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyy ağlama kıyamam sanaaaa!

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet ben de yazmayı unutmuşum mutlu yıllar minik Duru!

      Sil
    2. Duru adına çok teşekkür herkese :)

      Sil
  4. hediyeyi almak için illa çocuğumuzunmu olması gerekiyodu:(( bende annemin doğumgünü için istemiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo tabii ki gerekmiyordu, birçok kişi katıldı bu çekilişe, kimi çocuğu için kimi kendi için, kimi kız kardeşi için ama şans sadece bir kişiye güldü...

      Sil
  5. Ben postlarında yayınladığın fotoğraflara bayılıyorum

    YanıtlaSil
  6. Duru'cumla ilgilenmekten internete hiç fırsat bulamazken, geçen gece Noni neler yapıyo acaba diye bir bakmıştım ve bu çekilişi görmüştüm..Tam da kızımın 1. doğumgünü partisi için hazırlıklara başlamışken bu bir işaret olmalı diyerek çekilişe katıldım. Yorucu ve ümitsiz bir sabaha uyanmışken kazandığımı öğrenince yeniden küçük mucizelere inandım..Şahsen tanışmasak da seni seviyorum Noni, böyle güzel kalpli olduğun için:) Bu arada ben de çekilişe sponsorluk yapmak istiyorum (daha önce yazışmıştık), ama doğumgünümüzü de atlatalım da öyle:) Güzel kızını benim için koklaya koklaya öp lütfen, sevgiler.. (Esin İrlan)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esin, bu güzel yorumlar beni daima mutlu ediyor, bunları duymak çok güzel :) Kızının doğum gününü kutluyorum, bana mail atabilirsen çok sevinirim, ben de PartiAvm'ye iletirim mail adresini...
      Haaa bu arada sponsorluk teklifini unutma lütfen, doğum günü partinizden sonra senden haber bekliyorum :)

      Sil
    2. eh üzülmeyelim o zaman valla hakedene gitmiş :)) tebrikler

      Sil
    3. Hediyenin sahibi duygularını çok içten anlatmış. Mucizelere inanması zaten Esin Hanım'ın ne kadar içten, doğal bir insan olduğunu gösteriyor. Bir de tam kızının doğum günü hazırlıklarına başlayacakken, yürekten bu hediyeyi istemesi bonus olmuş... Güle güle kullansınlar... Biz de onun sponsor olacağı çekilişe katılalım :) Pelin/ İzmir

      Sil
    4. Evet Pelinciğim sana aynen katılıyorum ben de ;) İzmir'e kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum!

      Sil
  7. Duru ya nice güzel şanslı yıllar olsun inşallah ama ben merak ettim,bende katılmıştım neden yorumum yayınlanmadı acaba,sevgiler..Deniz B.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Deniz, çekilişe katılmana rağmen yorumunun gelmemesine üzüldüm doğrusu :( Gelen yorumlar hem blogger'ıma hem de yahoo adresime e-mail olarak düşüyor, sağlamasını yaparak gelen yorumlara tekrar bakarak listeyi oluşturuyorum. Ama kimi zaman blogger'dan kaynaklı sebeplerle yorumlar düşmeyebiliyor veya tam aksi de yaşanabiliyor aynı yorum 3-4 defa gelebiliyor, yorumun bana hiç ulaşmadığı için listeye seni dahil edememişimdir, bunun için affet beni, sevgilerimle...

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...