13 Kasım 2013

Alsancak

İzmir yine harika bir hava ile karşıladı bizi! Dün Bostanlı'dan vapura binip Alsancak'a gittik ve kordonda yürüyüş yaparak bu güzel havanın tadını çıkarttık. Güneş o kadar yakıcıydı ki montları bile bir süre sonra üstümüzden attık. Reyhan'da çay keyfi arkasından tesadüfen keşfettiğimiz Mask Müzesi ve bol bol çektiğim fotoğraflar ile dolu dolu bir gün oldu benim için! Bir buçuk yıl aradan sonra müze gezmek de ayrı bir mutluluktu tabii! Bugünü bu kadar rahat geçirmemi sağlayan kayınvalideme teşekkür ederim :)
 
Niloş ile artık yapışık ikiz olduk diyebilirim :) Ben nereye o oraya veya tam tersi mi desem acaba :) Özellikle tek başına altından kalkamayacağı bir iş yapacak ise (basamak çıkmak gibi mesela) tutuyor elimden götürüyor beni gitmek istediği yere :)
Müzede çektiğim mask fotoğraflarını ayrı bir posta saklıyorum ;)
Harika bir gün diliyorum sizlere!

11 yorum:

  1. İzmir i özledim...
    Fıstık ne tatlı ne şirin maaşallah annesine çekmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz ablası, Niloş çok tatlı çok şirin de benim pilimi gün sonunda bitiriyor vallahi :)

      Sil
  2. İzmir'de havlar bu aralar çook güzel. Niloş ve annesi de fotograflardan anlaşıldığı gibi çoook mutlu görünüyorlar. Burada olduğunuz günlerin keyfini çıkarın... Pelin/ İzmir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelincim ya dün bu postu yaptım bugün şakır şakır yağmur yağıyor böhüüü ağlamak istiyorummmm :(

      Sil
  3. izmir'e bayıLıyorum amaaaaaa NiL'e daha bi hayraNım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ortak bir noktamız var ona ben de hayranım hii hiii :)

      Sil
  4. niloşda büyüyor gün be gün acele.))bebeklik havası bitiyor çocukluğa geçiyor sanki.))maşallah berekallah ona.)) Noniş yaa şuan kaç kilosun taş gibi görünüyorsun totonu kaşı.))deri ceketle etek kombinlerini pek beğeniyorum doğsunu benim neden hiç aklıma gelmedi diye düşünüyorum.Müzeyi deli gibi merak eder,sonraki postu heyecanla beklerim.Öpüldünüz kocaman

    YanıtlaSil
  5. Sağol canım benim ağzından bal damliyyy hii hii :) Şu aralar 55-56 kilo arası gidip geliyorum ama göbeğimi bir türlü eritemiyorum bölgesel çalışmam lazım ama zaman yok ki :( Niloş evet artık çocuk oldu resmen büyüdü kızım :)
    Müzede foto olayını abartmışım İstanbula dönünce yapabileceğim o postu canım ;)
    Ben de seni kocaman öperim!

    YanıtlaSil
  6. Gene çok keyifli fotoğraflar ve çok şirin bir anne kız:)Hele ki fonda Alsancak.Yazı başlığını görünce heyecanla açtım sanki oradayım özlemişim

    YanıtlaSil
  7. İzmir güzel yer. Fırsat bulunca detaylıca gezip ben de yazıcam oraları. Malesef şimdiye kadar küçük iş gezileri için gittim. Blogunuzu da takip listeme aldım. Sizi de beklerim ;)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Fotoğrafların hepsi çok güzel. İyi ki büyüklerimiz var yoksa çocuklarımızı nasıl büyütürdük!
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...