25 Kasım 2013

İç Ses

İçimden bir ses bu hafta sonu son defa güneş banyosu yaptığımızı söylüyor. Umarım hislerim beni yanıltıyordur ;) Hafta sonumuz biraz sahilde yürüyüş, bir doğum günü kutlaması ve yeni bir kitabın (Mitch Albom - Zamanı Anlamak) ilk sayfalarını karıştırmakla geçti. Sizin hafta sonunuz nasıldı peki?
Birazcık güneşi görünce herkes atmış kendini bir yerlere ;)
Lahana çiçeğini ilk defa görüyorum desem? Çok hoşuma gitti renkleri ama Miso yüzünden eve pek çiçek sokamıyorum ben, kerata anında yiyor çiçekleri :)
Son zamanlarda sık sık karşımıza QR kodları çıkıyor. Cep telefonunuzda QR code reader varsa telefonunuzla bu barkoda benzeyen kodu okutup ürünle ilgili linke hemen ulaşabiliyorsunuz. Bu kodlar sayesinde artık özgeçmişlerin kartvizitlerde bile yer almasını duymuştum ama parkta dolaşırken güllerle ilgili bir QR kodunun karşıma çıkmasını hiç beklemiyordum doğrusu!
Bluz & Pantalon: İzmir'den (Ambar)
Ceket: Roman
Çanta: Six
Ayakkabı: Fornarina
Kolye: Annem yaptı ;)
İyi haftalar dilerim hepimize!

6 yorum:

  1. Lahana çiçeği Antalya'da mevsiminde parklarda, meydanlarda bol bol görülen bir çiçek ve nedense bana hiç çiçek hissi vermiyor, dekoratif bir sebze :) Miso kesin onu kıtır kıtır yer evde olsa, üstüne yoğurt bile isteyebilir lahana yemeğidir diyerek :)
    Bu arada hoş hoş görünüyorsun Nonicim, maşallah sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa parklarda bile oluyor öyle mi ben ilk kez bu sene gördüm, İstanbul'da bütün çingeneler satmaya başlamış, haaahaa Miso yer kesin balık yemez et yemez ama çiçeğin her türlüsünü sever tipitip :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Lahana cicekleri burada da cok var (Almanya'da) ve birkez hediye gelmisti cicegin icinde bana....amaniinnnn, o nasil igrenc bir koku öyle, ögghh. Sakin evde tutayim falan deme Noni'cigim, bir süre sonra kötü bir koku yayiyor mübarekler...e haliyle...lahana. Ya da aldigin günün ertesi hemen kapuska yap:)

    Oradaki günesi görünce icim gidiyor...ne güzel piril piril bir hava.
    Bir de senin piriltin....maasallah!:) Öpüyorum canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anaaaa sahiden mi? Eşim o ne ya diyince bir de Miso'yu düşününce almaktan vazgeçtim iyi ki de almamışım :) Gerçi alsaydım kokusundan Miso bile yemezdi heralde ;)
      Bugün hava berbat canım, kapalı yağmurlu sevimsiz insanın enerjisini düşüren bir hava var İstanbul'da, çok teşekkürler canım, ben de öpüyorum :)

      Sil
  3. moda ikonumuz noni hanım üzerinizdekiler nerden baştan sona rica ediyoruz lütfen .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kihhh kihhh kim ben ve moda ikonu mu yok artık :) Üzerimdekiler (pantalon ve bluz) İzmir'den canım, orada Ambar diye bir mağaza keşfettim inanılmaz hesaplı, ürünlerinin hepsi kaliteli değil ama çok uygun fiyata güzel şeyler de bulunabiliyor ;) Sen şimdi sorunca fotoğrafımın altına detaylıca yazdım, teşekkürler canım :)

      Sil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...