29 Kasım 2013

İzmir Doğal Yaşam Parkı

İzmir'e bu en son gidişimizde bir hafta sonunda Çiğli'deki Doğal Yaşam Parkı'nı da gezdik. Normalde hayvanat bahçeleri ve sirkleri hiç sevmem, beni çok mutsuz eder bu yerler. Sanırım en son iki yıl önce Moskova Hayvanat Bahçesi'ni gezmiştim. Son zamanlarda baktığı kitaplarda hayvanlarla pek ilgili olan Nil'imi yakından görsün incelesin diye bir hayvanat bahçesine götürmeyi çok istiyordum. İzmir Doğal Yaşam Parkı bir başlangıç yapmak için en isabetli karar oldu. Ben parkı çok sevdim, kafesler genişti ve hayvanlar özellikle kuşlar, ördekler kendi doğal ortamlarına bırakılmış gibiydi. Niloş hem hayvanları inceledi hem de özgürce koşturdu durdu. Bence her ailenin çocuğunu alıp gezip dolaşacağı çok güzel bir park burası. Giriş ücreti de çok ama çok uygun! Hiç kuşkusuz bu parka bir de bahar ayında yeniden yolumuz düşecek ;) 
Giriş 3 Lira, öğrenciler için 1 Lira...
Biz o gün Asya fili ve maymun adası dışında hemen hemen tüm hayvanları gördük, hava serinlediği ve park kapanmak üzere olduğu için ayrılmak zorunda kaldık...
Umarım siz de bu geziden en az bizim kadar keyif almışsınızdır...
Hepinize doğal bir hafta sonu dilerim!

9 yorum:

  1. burayı ben de çok seviyorum ve yazı iple çekiyorum. benim miniği de oraya götürmek için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de öyle :) Yazın daha keyifli olur, biz öğleden sonra gitmiştik hava serinlemişti, daha ılık bir havada park havası almak daha güzel olur kesin ;)

      Sil
  2. Paşam buraya bayılırdı ya maalesef bizim burada hayvanat bahçesi yok.Ankara'da gidelim dedik güzelim hayvanat bahçesini de satıp savmışlar.Bir Gap turu yapmam gerekecek görebilmem için.Nil de hayli keyif almıştır zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa inanmıyorum yerine ne yapacaklar acaba AVM mi :(
      Evet Nil de biz de çok keyif aldık o gün çocuklu aileler için süper imkan bence...

      Sil
  3. Merhaba, sitenizi yeni keşfettim.

    Hoş bir yere benziyor. :)

    Bu arada bu gece 00'da hem Kafa'da hem de Ters Düz'de yeni yazı/bölüm yayımlıyorum, vaktiniz olursa ilk gelen siz olun. :)

    YanıtlaSil
  4. Kafa ve Ters Düz ilk defa duyduğum siteler, link de vermediğiniz için yazınızı okuyamadım...

    YanıtlaSil
  5. Resimler harika görünüyor!

    Ama Noni'nin resimlerini gördügümde beni birisi izlese var ya, n'apiyor ya bu kadin der:)
    Bak simdi aynen söyleyim ekran karsisinda:

    "Uyy uyyyyy, bön sönü yörüm! Bak ..bak... bakisa bak...oyyy boncuuuk! Kivircigim benim, isisirim o totonu senin! "
    Birde arada böyle iggghhh agucugsgdfdjfgs diye sesler cikiyor galiba dislerimi sikarken, sonradan farkediyorum:)))

    Öpüyorum ikinizi de...sirin seyler sizi:)
    Ayse

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahhah Ayşecimmm çok tatlısın ben de senin yorumunu 32 dişim meydanda okudum :)
      Boncuk kızım da ben de çoook öpüyoruz seni :)
      Mucuuukkkkk!

      Sil
  6. kesinlikle çok keyif aldım. objektifiniz çok hoş tebrik ederim. Mutlu günler dilerim...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...